Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Négyesi Creative Commons License 2004.07.11 0 0 1858

"Négyesi  azt feltételeztem, hogy akkor ne ott tartsam a lábam ahol rántgat :))) , csak zavar, hogy a fenének csinálja.."

 

Ezt a mondatot nemértem?????? 

Előzmény: gyasza (1856)
Négyesi Creative Commons License 2004.07.11 0 0 1857
Nem hiszem vagy nemtudom hogy elhalgat-e.Szerintem csak rosszabb lessz.A garancia idő alatt majd megpróbálom kijavítatni.Ez a zörgést a nyelestengely csapágy adja.
Előzmény: ZoLiiii (1851)
gyasza Creative Commons License 2004.07.11 0 0 1856

Azért tűnt fel a rántgatás, mert nem alacsony fordulaton csinálja, hanem 2000-nél.. ezért kérdeztem meg.

Négyesi  azt feltételeztem, hogy akkor ne ott tartsam a lábam ahol rántgat :))) , csak zavar, hogy a fenének csinálja..  No mind1, azért nagyon szereteeeeem:) Ma töröltem először ablakot vele! :)) Esett vagy 6 csöpp eső :)

Tesóm épp most tanul vezetni, neki meg már 2x sikerült lefullasztania a TESCO parkolóban... Nekem még nem sikerült :)

Előzmény: ZoLiiii (1853)
Rozsdaboglya Creative Commons License 2004.07.11 0 0 1855

Sziasztok, újra gépközelben.<?xml:namespace prefix = o ns = "urn:schemas-microsoft-com:office:office" /><o:p></o:p>

Zoliiii, Négyesi: köszi a válaszokat ! Azt hiszem az első kötelező átvizsgálásig várok, hátha javul a helyzet, (ha ilyen tempóban falom a km-eket, akkor ez max.1-2 hét ) és ott mindenképp megemlítem azt a "váltós-kuplungos" gondot.<o:p></o:p>

A "rángatást" én is csak 2-esben, nagyon alacsony fordulatszámnál tapasztalom.

A baloldali tükör nekem teljesen o.k. <o:p></o:p>

<P class=MsoNormal style="MARGIN: 0cm 0cm 0pt"><o:p><FONT face="Times New Roman" size=3> </o:p>

ZoLiiii Creative Commons License 2004.07.11 0 0 1854
Nem semmi ez a Zuhmájer, 11-ből 10 versenyt megnyerni!(és még Monacoban is 1. helyről amortizálták le a kocsiját)
ZoLiiii Creative Commons License 2004.07.11 0 0 1853
Nálam sem jelentkezik ez a rángatás.De ha arra gondolsz,hogy kis lendület mellett 2-ben alapjáraton akarsz menni,ott nekem is rángat.(750-900rpm)Ilyen a motor karakterisztikája.Viszont nagyon jól,"csörgés nélkül" húz alacsony fordulatszámokról is magas sebességfokozat mellett.
Előzmény: gyasza (1848)
hugipapa Creative Commons License 2004.07.11 0 0 1852

Sziasztok!

nem tudja véletlenül valaki hogy ha a riasztó távirányítója elfelejtette a kódot hogyan lehet újra megtanítatni.  A riasztóhoz egyébként nem adtak kulcsot.

Köszi

ZoLiiii Creative Commons License 2004.07.11 0 0 1851
Akkor még az is elképzelhető,hogy Neked már a következő télen nem is fogja csinálni.(legyen szerencséd!)Nekem nem hagyta abba,mondjuk annyi a különbség,hogy télen 4-5 mp-ig,most 2-3 mp-ig csinálj ,de csak reggel az első indításnál.A szervíz azt mondta,hogy ne foglalkozzak vele,ez konstrukciós hiba,ami használat szempontjából nem okoz semmilyen negatívumot.Viszont ezen a kis zajon kívül az autó hibátlan,csak hát az ember próbál a tökéletesre törekedni.
Előzmény: Négyesi (1849)
Négyesi Creative Commons License 2004.07.11 0 0 1850
Ezt sem tapasztaltam:"Amikor épphogy nyomom EGYENLETESEN a gázpedált, akkor rántgat... Ez ugye másnál is megfigyelhető?".Ne menj ezzel a fordulattal.Szinte minden motornak van egy bizonyos fordulat ahol,-ami nem tetszik neki,ezt valahogy ki kell hagyni nem ezen a fordulaton autózni.
Előzmény: gyasza (1848)
Négyesi Creative Commons License 2004.07.11 0 0 1849

ÉRDEKES MÓDON NEKEM CSAK TÉLEN CSINÁLJA.2003 májusban vettem minden rendben volt majd jott a késő ősz november vége akkor elkezdett zörögni addig míg a motor egy kicsit be nem melegedett.Megjött a tavasz akkor elhallgatott azóta csend van.

A tükör már nekünk felsem tünik.

Szia.

Előzmény: ZoLiiii (1846)
gyasza Creative Commons License 2004.07.11 0 0 1848

Tudom, hogy rá van írva, azt írtam is. Attól függetlenül fura, hogy tudom hogy van különbség a két tükör között.. de ekkora?? Hát ezek szerint ekkora, akkor marad a megszokás :)

 

Meg még azt kezdem el megfigyelni, hogy 1-es, 2-es, 3-as ban tuti, többiben nem néztem még, van egy olyan pont a gáz nyomásakor , amikor rántgat a kocsi. Ezt is csak a Focushoz, és az előtte levő családi kocsikhoz tudom viszonyítani. Amikor épphogy nyomom EGYENLETESEN a gázpedált, akkor rántgat... Ez ugye másnál is megfigyelhető?

 

 

Előzmény: Négyesi (1845)
Négyesi Creative Commons License 2004.07.11 0 0 1847

Szia !

 

"1 és 2-be , többszöri próbálkozások után is, alig bírtam berakni. Tegnap hazafelé annyit vettem észre, hogy ha a kuplungot tökig és szinte teljes erővel nyomom akkor - ha nem is két ujjal - de elsőre sikerül az 1 és 2 is."

 

Az 1 be valóban majdnem hogy álló helyzetig kell fékezni hogy be rakd.De ha még mozog az autó nyugodtan teheted 2-be,szinte még elindulni is könnyen lehet 2-ből.NEkem mindet szedi rendesen és a kuplungom is nagyon könnyű. Ha a kuplungod kemény akkor valami nincs rendjén, irány a szervíz.

A fogyasztás 200 km után nem sok majd 8-10 ezer környékén be áll.

Én vidéki rövid utakon mértem régebben 6-7 liter körül fogyasztott.Ez évben már nem is igen méregettem.

Egy 1.4 es motornak nem olyan sok ez.FŐLEG HA TERELGETEM IS.

Előzmény: Rozsdaboglya (1842)
ZoLiiii Creative Commons License 2004.07.11 0 0 1846

Úgy van ahogy írtad,csak hozzászokás kérdése.Első pár napban szokatlan a többi autó után,de idővel teljesen meg lehet szokni.

Négyesi!Neked még csinálja a nyelestengely hidegindításkor azt,hogy 2-3 másodpercig csörög?

Előzmény: Négyesi (1845)
Négyesi Creative Commons License 2004.07.11 0 0 1845

Szia!

 

Az utas oldali tükörre rá is van írva hogy a "tükörben látható tárgyak a valóságban közelebb vannak".Nekem már nemjelent gondot,megkell szokni az utas oldalit.

 

Előzmény: gyasza (1839)
ZoLiiii Creative Commons License 2004.07.11 0 0 1844

Az 1.2-ben bowdenes,az 1.4-ben hidraulikus a kuplung.Elképzelhető,hogy kell állítani rajta (szervíz),de az is lehet,hogy egy pár km után "bekopik".Nálad ahogy látom,még nem sok km van benne.A tökig kinyomásra csak annyit,nem tudom a bowdenesnél hogy van az utánállítás,de ha nem automatikusan történik,akkoris a szervíz tud állítani rajta,hogy kicsit feljebb legyen a kiemelés.

A váltókar sebességekbe tételének az erőssége pedig inkább németesen kemény,mint francia,vagy japán puha.Szerintem ez még Opeles örökség.

Előzmény: Rozsdaboglya (1842)
ZoLiiii Creative Commons License 2004.07.11 0 0 1843

Sajnos ilyen gyárilag.Régebben írtunk róla,hogy olyan "maszatos" a visszaadott kép benne,de igazolhatom,hogy meg lehet szokni.(ezt is -nem sok volt- hibájának róttam fel, még áprilisban)

Előzmény: gyasza (1840)
Rozsdaboglya Creative Commons License 2004.07.11 0 0 1842

Sziasztok !

2 napja használom a Kalost (1.2), megvannak az első fogyasztási adatok. Városban (Bp.) 8,1 litert  sikerült produkálni (ez volt az első 200 km). Autópályán 6,6 jött ki.

A korábbi 4 literes dízel fogyasztáshoz képest brutálisan hangzik, de hát a gyári adatok alapján kb. ez volt várható.

Ami jobban idegesít. (Előrebocsátom, hogy minden műszaki dologhoz, de különösen az autókhoz teljesen analfabéta vagyok). A 3,4,5 seb.fokozattal és hátramenettel semmi problémám nincs, viszont 1 és 2-be , többszöri próbálkozások után is, alig bírtam berakni. Tegnap hazafelé annyit vettem észre, hogy ha a kuplungot tökig és szinte teljes erővel nyomom akkor - ha nem is két ujjal - de elsőre sikerül az 1 és 2 is.

Korábbi autóimnál elég volt szinte rálehelni a kuplungra. Én vagyok béna, és normális ez, vagy irány a szerviz ? Lehet ezen állítani ? Kuplung vagy sebváltó, probléma, vagy tényleg én bénázok ?

ZoLiiii Creative Commons License 2004.07.11 0 0 1841

Egy autót soha nem fognak Neked kicserélni csak azért,mert az egyébként funkcionálisan megfelelően működő el. ablak nem gyári.(megjegyzem:másért sem nagyon cserélnek,még indokolt esetben is a javítást erőltetik)Az már más kérdés,hogy a kereskedő szerintem 99%,hogy megvezette a vevőt azzal,hogy az átadás előtt nem hívta fel a figyelmét a különbségre.

Még arra lennék kiváncsi,hogy a gyár az el. ablakot csomagban kínálja,vagyis szervókormánnyal,központizárral.Ha jól emlékszem,így + 200ezer az alapárra.(csak nem fizetted ki a + 200-at?????)Ajándék,illetve 10ezer ft + alapár esetén nem is olyan rossz,más sem oldotta volna meg utólagosan jobban.

Előzmény: dasey (1837)
gyasza Creative Commons License 2004.07.11 0 0 1840
Azt ismerem, hogy a jobb tükörben lévő dolgok közelebb vannak,mint ahogy látszanak, de akkor is BRUTÁLISAN nagyít a bal tükör.. Jobban mint kéne. Mintha nem gyári lenne vagy nemtom. Bár ha mindenkinek ilyen, akkor gyári....
gyasza Creative Commons License 2004.07.11 0 0 1839

Üdv!

 

A sofőr oldali visszapillantó tükör másnál is SOKKAL nagyobb képet mutat mint a jobb oldali? Sokkal torzabb is! Nekem nagyon fura. Főleg a Focus után, meg a többi kocsink után. A jobb oldali az olyan mint a többibe, de a sofőr oldali... Nagyon fura. Csak nálam? Még olyan része sincs, ami után máshogy lehet látni a dolgokat. A holt teret vagy mit. Nektek nem fura a bal tükör?

demaging2 Creative Commons License 2004.07.10 0 0 1838
Sziasztok! Megint itt vagyok,már régebben voltam itt.Ha valaki nem tudja ki vagyok?Én indítottam el a pót kesztyűtartó iránti érdeklődéseket.Szombathelyen tetettem bele én is a tartót ,mert ott vettem az autómat.Érdekes dolgokat írtatok itt a kereskedésekről,de eddig nekem csak jó tapasztalatom volt. Megvolt az első 1700Km-es szervíz is.az autó rendben van,nincs vele semmi gond.Sajna a napokban egy kicsit lekoccolták a hátsó lökhárítómat,de nem nagyon látni :) A fogyasztása eddig 6,3 és 6,5 volt .Talán most megint 6,3 körül lesz.Igaz én vidéken járok vele. Üdv! Próbáltam képet beilleszteni,de nem sikerült.
Előzmény: dasey (1837)
dasey Creative Commons License 2004.07.10 0 0 1837

Szia krebstar!

 

Ez felháborító amit veled tettek!

Ez egy szarházi dolog volt!

Le van esve az arcom!!!:0

Egy egyszerű kalost átalakítottak neked el.ablakosra!!!!

Hát ilyen nincs!!

Legalább írd le hol vetted hogy a többi daewoosnak is elmondhassam (daewooclub) hogy mégis van ilyen!

És hogy kerüljék el ezt a helyet!

Már továbbítottam a képeket egy szakértőnek véleményét majd tolmácsolom.

Magán véleményem az hogy reklamálás,sűrű bocsánatkérés az eladó részéről,

azonnali gyári alkatrész beépítése vagy autó csere különben......

 

 

Előzmény: krebstar2000 (1807)
rezisztens Creative Commons License 2004.07.10 0 0 1836
ez az üléstámla, amit írsz, érdekes... nálam is volt ugyanilyen probléma, a 2000-es átvizsgáláson állítottak vmit az üléstámla zárján, azóta rendben van.
Előzmény: DAEWOO KALOS 1.4S (1830)
uno alufelni Creative Commons License 2004.07.09 0 0 1835

 Srácok ma vettem a Kalosunkra az első ablakokra szélterelőt.

Nagyon hasznos, mert nem csap be a szél egyből, és esőben is le tudod engedni az ablakot 3-4cm-re.Szatuna gyártmányú, és tőlünk nem mesze gyártják.A gyárkapuban is árulják,ott 7500Ft-volt.Lehet venni a hátsó ablakokra is.

 Ha valakit érdekel www.szatuna.hu Fűzfőgyártelep.(Balaton)

 

Sarkany Creative Commons License 2004.07.09 0 0 1834
A képen látható kormányon nem Daewoo, hanem Chevrolet embléma van! :))
Előzmény: DAEWOO KALOS 1.4S (1828)
Lovep Creative Commons License 2004.07.09 0 0 1833
Nekem az üzembehelyezés 70e volt,de nem volt benne casco és kötelező.Most két hónapja van meg a kocsi,és tegnap jött az első csek a kötelezőre és a cascora.Visszamenőleg is kiküldték,illetve a következő negyedéveset is.Tehát holnap mehetek 54000-et becsengetni.Részletre vettem,viszont arról még nem jött csekk.Ha azon is lesz 2-3 hónap egyben nagyon fogok "örülni".:(
Előzmény: gentry (1817)
krebstar2000 Creative Commons License 2004.07.09 0 0 1832
Elhajtanak a francba, hiszen mindent aláírtam, pénztártól távoztam.
Előzmény: DAEWOO KALOS 1.4S (1831)
DAEWOO KALOS 1.4S Creative Commons License 2004.07.09 0 0 1831
akkor átvertek, ha ugyanannyi felárat kértek, mint a gyári kialakítás felára.
lehet reklamálni.
Előzmény: krebstar2000 (1829)
DAEWOO KALOS 1.4S Creative Commons License 2004.07.09 0 0 1830
tegnapelőttről jelentem:

-megvan az új ruhája (üléshuzat)
még jó, hogy a szervízben tették fel, - díjmentesen - mert kiderült, hogy a nagyobbik hátsó üléstámlát nem lehet visszazárni, zárjavítás is megvolt, nem kellett ezért külön mennem.
-pótkesztyűtartó is került bele, beszerelés szintén ingyen.
-túlléptük a 2000. km-t.
-tankolás ~500 km/~40l (hmm, eddig kevesebb kellett, kezd megjönni az étvágya?)

eddigi tapasztalatok: szuper jó járgány!

forgalombahelyezés:
rendszám, forgalmi, törzskönyv (vagy minek hívják), zöldkártya, stb
márc. 12-én 62,300 ft volt Miskolcon a 4 Kerékben.
krebstar2000 Creative Commons License 2004.07.09 0 0 1829
Egy hete vettem át újonnan ebben az állapotban. Én csak a rádiót tettem bele.
Előzmény: DAEWOO KALOS 1.4S (1828)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!