Nekem fontos, hogy megbízhassak a kocsimban, tudjam, hogy megfelelő a bánásmódot kapja s ezért nem hagyhat ott az úton. Én magam minden szombaton átnézem a kis autómat, kitakarítom és lemosom, feltöltöm, amit kell. Ettől valahogy megnyugszom, hogy nem hagyom elkallódni. Biztos bolond vagyok! :o))
A Tigra csodálatos, álomautó nekem, s őt is ápolgatnám, de félek egy picit tőle. Még nem tudom mit csináljak...
A mostani autómmal csak néhány bajom van, s ezért akarom lecserélni. A visszapillantókat az előző tulaj törte össze (nem tudott parkolni vagy mittudomén), nem látványosan, de olyan furcsán áll, ezért venni kellene rá 2 új visszapillantót.
A kuplung néha "beragad", emelem a lábam és nem jön, ilyenkor újra ki kell nyomni és működik. A belső rész picit sivár, valamivel fel kéne dobni, Gondolkodtam a flokkoláson, ismeri valaki? Aztán CD-s magnót kellene beletenni, mert bekapja a kazikat s nekem alapvetően minden CD-n van. A bal oldali ajtó nehezen csukódik (szerintem törve volt, de ezt az előző tulaj tagadta).
Ja, és alegnagyobb: pici a motor. 1.1-es. Nem lehet előzni vele, továbbá autóúton 120-nál már érzem, hogy elég neki.
Ezek a dolgok lehangolnak, de talán pénzzel és idővel meg tudom csinálgatni. De a motor még ekkor is csak 1.1es lesz. :(((
Ha nem megbízhatóság alapján, akkor hogyan? Jónézki vagy dekafa? Hát lehet, hogy szerviztől szervizig igen, de nagyon kiábrándító tud lenni, amikor a hűdejó autó elromlik... :)
A fentiek nem pont Opelre vonatkoznak!
Ez egy olyan ember véleménye aki nem szereti az Opelt... Ettől függetlenül viszont el kell ismerni, hogy rengeteg F Astra futkározik az utakon 300-400 ezer km-rel gond nélkül. Pedig legtöbb nincs kímélve, cégautó, taxi, stb... A Corsa is hasonló, úgyhogy gondolom a Tigra is.
Tehát attól hogy a kollégák mit mondanak, még lehet venni Tigrát!!!
Nem akarlak megbántani, de talán nem úgy kellene autót választanod, hogy melyik a megbízhatóbb, ha örömödet szeretnéd lelni benne hosszú időn keresztül.
Szerintem a Tigra inkább olyan szeretnivaló autó, a kisebb hibáival együtt is :-))))
Az viszont biztos, hogy amit tourist írt a Toyota-ról, az abszolút helytálló.
stvn
ui: speciel nekem nem tetszik a Yaris, de hát nem én akarok autót venni .-)
Yarist néztem, vagy Punto-t. Eleinte azt (Punto) akartam, csak nem tudtam kifizetni, ezért lett egy olcsóbb, de szintén megbízható autóm. Mi baj a Yarissal? :(
Érdekes a kollégák véleménye...
A műszaki alapot adó corsa masszív, megbízható autóként él a köztudatban,
a Tigráról mindenki pont az ellenkezőjét fújja.
Köszi. Az az igazság, hogy teljesen elvették a lendületem Tigra-vásárlás kapcsán. A kollégáim ugye évtizedek óta ezzel foglalkoznak, s mondták, hogy nem jó autó, csak a gond van vele. :((((
Szeretnélek titeket meginvitálni az Opel Fórumra, ahol remélem, hogy könyebben lelhettek válaszokat, azt itt feltett kérdésekre :-)
Szilviának, ha igényt tart rá, akkor biztos akad olyan hozzáértő személy, aki akár személyesen is segít az autóvásárlásban.
MRTigra mi a helyzet a légzsák visszajelzőjével ? Ha budapesti vagy, akkor tudok ajánlani megbízható márkaszervizt. Mondjuk ha vidéki vagy és nincs ismerősőd egy helyi msz-ben, akkor is jobb megoldás lenne fel/legurulni Budapestre :-)
Amit írtál fogyasztás az miért lenne sok ? Az az autó lassan termeli a benzint, nem elpöfögi :-))))
Szerintetek ebben a teli idoben 6.8 l-es fogyasztas egy 1.4-es tigristol sok vagy keves? Ennyit mertem, persze igyekeztem visszafogottan vezetni, sokat gurulni uresben, stb. Tehat ennel kevesebb nem nagyon lesz.
Köszi. Nagy dilemma ez az autóvásárlás, mert nem szeretnék befürödni, bár jómagam is autókkal foglalkozom, csak nem a kereskedői oldalával, hanem a finanszírozással. :o) Majd kérek segítséget a választásban, az biztos átnézetem elejétől végéig. :o)
Ha nem egy széthullott darab, szerintem megéri a 1.1M-t.
Szvsz inkább a '97-es modellévtől feljebb keresgélj, mivel akkoriban volt egy komolyabb modellfrissítés.
Mellesleg az ecotec is kb. akkorra kupálódott ki.
MRTigra, szia, nem tudom mitől lehet, de nekem kimondottan villog az air bag lámpa. Peugeot-om van, de most vennék Tigrát. Van, amikor abbahagyja, de kb. 2 hónapja villog és hergeli az idegeimet. Megkérdeztem mi lehet, s azt mondták vagy az,h nincs benne (?) vagy az, h az érzékelők elromlottak. A rendszert rá kell rakni szgépre és ki kell üttetni. Ezt a tanácsot kaptam, de mai napig villog.
'96-os Tigra megéri 1.100.000,- Ft - ért? Csatoltam a képet...
Segitség! Kigyulladt a légzsák piros lámpácskája a műszerfalon. Folyamatosan világít. Vigyem szervizbe? Mekkora lehet a baj? Mi történhetett? Mibe kerülhet a javítás?
Ha még nem viszem most, meddig közlekedhetem vele?
1995 ev vegi fekete 1.6os tigra (abs,sportkipufogo,borkormany es valto,cd-s sony radio,plussbelso,valtozar,5agu alufelni, vezetett szervizkonyves,mo-i,szinezett uvegek,kodlampa,2legzsak stb) holgytulajtol elado.Amennyiben valakit erdekel,ill egyeb kerdesek(mivel 7 eve nalam van az auto-nem veletlenul): qyz@freemail.hu
Koszi
Sziasztok!
Autóvásárlás elött állok.
Van jelenleg egy 1.7TD sedan astram, de valami furgébb gépre akarom lecserélni.
Tigrat néztem ki, de nem tudok róla semmit.
Csakis az 1.6-os jöhetne szóba. Ha tudnátok nekem ebben segíteni, hogy mennyi a fogyasztás, mit kell nézni rajta megvétel elött, mik lehetnek a hibaforrésok stb.
Előre is kösz ki válaszol.
Végső elkeseredésemben fordulok hozzátok, már nem tudom, hogy mit tegyek!
REngeteg időt, pénzt és utánajárást belefektettem már az autómba, de nem akar meggyógyúlni!
Egy 1995.év végi,1.4-es Opel Tigráról van szó!
A Probléma a következő!
Már nagyon sok szerelő látta, szakszervíz és magán szerelő egyaránt! A tünet rángatás és nem gyorsúl. Eleinte! Illetve csak akkor nem , amikor szükségem lenne rá(pl.szeretnék kikanyarodni egy főútra és a forgalom megkívánná a gyors kikanyarodást! Így már kétszer majdnem meghaltunk! Egyszer egy teherautó és egy kamion csapott majdnem szét minket, mert leállt a felező vonalon! Nagyon izgalmas volt, de kihagynám! ). Ki lettek tisztítva a szelepek, át lettek nézve a csövek, direkt szűrö van rajta, sport kipufogó, elektromosan is át lett vizsgálva, tetőtől-talpig és semmit nem találtak! Még az üzemanyag pumpát is megnézték, katalizátort is, de semmi!Illetve mindent rendben találtak! Az autó mégsem gyorsúl!
Ellenben rángat, hörög és cammog!
Miután megtett kb.50métert, már alakúl és késöbb rendesen gyorsúl, csak az elején nem! Tudnátok segíteni nekem, hogy mi okozhatja mégis?
Előre is köszönöm a segítségeteket!
Légyszíves ne ide írjatok, mert nem mindig tudok ide látogatni, inkább adok egy másik címet és tel. számot!
Az igaz,hogy messze nem annyi a gond mint az 1.gen. ecoteceknél...
Nekem Barum Polarisok vannak fenn télen és meg vagyok velük elégedeve.
A gyári méret 175/65 R14. Az említett konfig. elvileg belefér az árba.
www.gumibolt.hu
üdv
Ecotec betegseg?
Ugy tudtam a 98 elotti motorok ettek az olajat, de hogy a 98 utani modellekkel is - mas teren ugyan, de - gond lenne? :(
Lekopogom, nekem meg nincs, most eppen egy hatso kipufogo dob csere elott allok.
Jovo honap eleje viszont egyertelmu: teligumi.
Ki mit ajanl a Tigramra?
Tescos 8e ft-ost, vagy valami mast?
Mindenkeppen negyet szeretnek, es valoszinu hasznalt aceltarcsaval.
50-60e korul meguszhato vajon? Milyen meretet vegyek?
koszike
Szia
Inkább Ecotec-betegség.
Azon azért csodálkozom, hogy egy egyéves Astránál is előfordul.
A Tech1 és 2 standard Opel diagnosztikai műszerek. A lelkivilágukról sajnos nem sokat
tudok.
Sok szakszervíz, mint mély kút... ;-)
Figyúúú.Az egyik kollegámnak van egy 1 éves Astrája, és ugyanezekkel a promlémákkal küzd.Tegnap elvitte a szervízbe, rárakták a computerre, azt mondták, kiküszöbölték a problémát.Erre ma ment az autóval, és kb. 60 km után kezdte előlről neki is az egész herce-hurcát.Most másik szervizbe vitte. Akkor ez nem csak Tigra betegség" hanem Astráé is? Az Astának is létezik ilyen, hogy T1 meg T2 computer?Lehet, hogy nem a megfelelő computerrel nézték meg neki? Hát, már a szakszervizbe se lehet megbízni!?
Köszi, főleg, hogy ilyen gyorsan válaszolsz. Majd megnézetem ezeket a dolgokat, amiket írtál. Remélem, hogy ezúttal sikerrel járok, és vége ennek a mizériának. Még egyszer köszi. Majd megírom azért, hogy mi újság.
Esetleg szóba jöhet még a vákuumszenzor.
A szívósor felett a torpedólemezre csavarozva kicsit jobbra a kocsi középvonalától van
egy kis téglalap alakú doboz.
Egy vákuumcső és egy elektromos csati fut bele.
Ökelme is felelős lehet a tünetekért.
De azon már túl vagyok, mármint az AGR szelep ki lett cserélve, igaz ugyan, hogy használtra, de ki lett cserélve. Aztán alapjáraton át lett mosva. A T1-es computer először kijelezte az AGR szelepet, most nem. Aztán a T2-essel is meg lett nézve, nem írja ki hibaként az AGR szelepet. A szerelők csak találgatnak, egyikük elgondolása, hogy esetleg a feszültségszabályozóval lesz a gond. Nem tudom, de már ez a 3. vagy a 4. szerelő, akihez fordultam.Mindegyik csak találgat. Ha van még ötleted, vagy szerelő, akit bátran tudsz ajánlani, azt megköszönném. /XVI. ker-i vagyok, úgyhogy azért ne Szegeden :-)/