Fémből készült autó és motormodellek számára nyitott topik, legyen az bármilyen gyártó és méretarány, vagy versenysorozat, és minden más szóba jöhet ami az autó vagy motorversenyzéshez kapcsolódik.
Én nem tudom mi lett a Sunstarral, ekkora fos lett a minőség. Pedig ezek 200 darabos limitációk, tehát az ember az gondolná hogy a kínaiakat picsánrugják, és azt mondják nekik a dzsunkán hogy legalább ezt a 2000 darabot szépen rakják össze. Ehelyett mindenféle hibáktól hemzsegnek?? Ááááá........ Én egyébként fázok ezektől a limitációktól............. Ez is csak arra sarkallja a metélt kollektorokat hogy majd dupla áron árulják itt-ott. Mert ritka, már nem gyártják, meg nem is volt, nem is lesz, csak itt csak most, akciósan 33 ezerért.
Na skacok, folytatódik a kvalifikáció, fél szemmel ott vagyok. :-)
Én bújom a WRC-t minden futamon,a maximális szinten követem a mai napig mert imádom,de azért tuti hogyha lesz DS3 WRC vagy Fiesta WRC vagy Mini WRC 1:18-ba,mindenkinek hamarabb meglesz,mint nekem.
Csak azért mondom ezt,hogy mit sem ér hogy mit pofázunk,meg mit-mennyire szeretünk vagy modellügyileg ismerünk....Asszem értitek.
Bizony ! Rengeteg a hiba rajtuk. Elég az is, mint például volt olyan gép amelynek a tőcsavarjai helyett az egész közepe fekete ecsettel volt kihúzva. Amúgy szép volt a gép, de egy ilyentől hátast dobnánk az tuti ! A másik kérdés hogy milyen felni lesz ezen a második kiadású Asconán, mert bár a Sunstar mindenhol ezekkel a felnikkel közli a képeket, a valóságban a Monte-s gépen sem ez van ( mármint a modellen ). Amúgy tetszetős az új csomagolás.
Én mivel Zoliban vakon begbízom,nekem az amit ő mond az úgy van,ezért mindeképpen fogok venni valamelyik verzióból,mert azért megnyugtatott hogy szép darab az ám!
Bár tényleg,megnézni,körbeforgatni,vagy fotóztatni,anélkül Zoli szerint sem megy.
Egy félbe szakadt plakettes gépet valszeg agyon taposnék....
Az biztos. :-)))) A lényeg az hogy hátulhajtós kézikuplungpedálos. hátsó féklámpaszimeringes, átlós kerékmeghajtású Alfa Romeo 155-ös, felezős triptonic váltóval.
Azt a kúrva, 4-ből 3 hibás??? Az nem gyenge................ Akkor tényleg az van amit írsz, ezt látatlanban nagyon nagy lutri megvenni. Én is nézegettem képeket, és szemmel látható hibákat lehet felfedezni. Venni fogok valamikor Ascona-t az biztos, de ha 1/18 rally-ról van szó, nálam most mindent visz Vatanen fekete Escort-ja. :-) Ha addig nem, hát Karácsonyra meglepem magam vele. De az is igaz hogy az Ascona is kihagyhatatlan darab, főleg nekünk, viszont én lehet hogy nem a Monte-Carlo verziót fogom megvenni, hanem a RAC rally-s gépet.
Én még egy percet nem láttam az idei LeMans-ról. Bele néznék, de valahogy sosem jön össze. Bármilyen ciki is, de az idei WRC-ből sem láttam szinte semmit, Ati szokott tájékoztatni. Arra is kíváncsi lennék, de nem jön ki sosem. Az a kemény hogy alig tudok róla valamit, ilyen évekre visszamenőleg nem volt. Néhány teszt, meg pár fotó.
Simán meg lehetne fogni pár Energy féle kereszt kérdéssel :) De legalább tudom hol hajt és minek hány ajtaja van :)
A Honi bajnokságot sem követem az annyira hidegen hagy. Elvették a játkékszerünket. Semmi értelme ennek az összevisszaságnak ami itt van.
Jó időszak volt az biztos :) ! Jókat nevettünk, poénkodtunk.
Miki ! Az Asconáról tudok mondani néhány szót, volt 4 darab a kezemben. Na szóval....4-ből 3 kapásból hibás volt. A hibák a következőek voltak. Hiányos, szakadt feliratok, nem csukódó ajtó,ilyesmi. Viszont láttam egy viszonylag makulátlant. Arányaiban sokkal jobb mint az előzetes képekről gondoltuk volna, de azt mondom, ez nem az a modell amit látatlanban külföldről meglehet rendelni, mert ki tudja milyet kapsz. De ha úgy alakul, hogy van eladó darab valahol és venni szeretnél vaterán, vagy bárhol, akkor csak körbe fotózott autót szabad ! Ha viszont szerencséd van és kifogsz egy ilyen példányt, akkor sok örömöt okozhat.
Látom követed! :-) Helyes! Igen, az egyik R18-as átesett a tűzkeresztségen, jó hamar. Húú mi lesz még itt gyerekek éjfélig. A Peugeot meg az Audi leeszi egymásról a húst.
Igazad van Ati. A nagy vitákban sokszor kiviláglott kik az igazi haverok stb..... Tudjátok az üzleti érdek, meg ilyesmi sok embernek többet ér..... De én rohadtul nem bánom hogy megnyitottam ezt a fórumot itt, és az sem érdekel ha csak így 5-en írunk ide.
Én ezzel tisztában is vagyok Ati. Emlékszel mondtam is neked hogy sokszor a Zoli meg a te hozzászólásaid köszönnek vissza.... :-)))))) Azonnal felismertem.
Na skacok, most lett vége a kvalifikáció második részének, folytatás 22:10-től. Esőt jósolnak......... Jelenlegi állás:
LMP1-ben az Audi meg a Peugeot rendezett egy jó kis adok-kapokot, amiből az Audi jött ki győztesen egy eddigi legjobb 3.25-ös idővel, pontosan 3.25.961, Marcel Fassler zúzta ezt a kört. Sarrazin még a kvalifikáció utolsó perceiben utána akart menni, de "csak" egy 3.26.156-os idő sikerült, így jelenleg ő a második. Harmadik helyen is 908-as áll, 3.26.272-vel Marc Gené. 4-ik, 5-ik helyen Audi R18-asok, 6-ik 7-ik helyen 908-asok, leggyengébb Peugeot az Oreca féle 908-as. A legjobb benzinmotoros autó eddig a Pescarolo Judd, 3.33.066-os idővel. Aston-ok továbbra is veszett gyengék.
LMP2-t két Oreca Nissan vezeti, a Strakka csak 4-ik, tegnap este a kvalifikáció végén Leventis törte a gépet. +3.586-ra vannak a vezető Oreca-Nissan-tól.
GTE Pro-ban a kategóriát vezető Andy Priaulx törte a BMW M3 GT-t a Ford sikánban, rendesen lezúzta az elejét, vissza is estek. A kategóriát SF Corse Ferrari 458-as vezeti, őt BMW M3 GT követi Jörg Müller-el. A legjobb Corvette az 5-ik, Magnussen csinált egy 4.00.087-es kört. Itt még mindig baromi szoros az állás. A két Lotus fostartály mindegy ha oda se mentek volna.
GTE Am-ben AF Corse Ferrari 458-as vezet, mögötte két Porsche, itt is elég szorosak az idők.
Csípem a búrátok,azért anno mekkorákat kacagtunk,baromkodtunk-hülyültünk(mégha egyeseknek a stílusunk szúrta is a szemét),és sokat tanúltunk egymástól.
Talán már sohasem lesz olyan mint akkor,én nagyon jó szívvel gondolok vissza ezekre a poénokra,intelmekre,még a nagy vitákra is,(bár a végén már sok lett).
Szóval szép volt na!
Lehet tényleg öregszem,de ez a mai stílus.........nekem magas.
Az is lehet :) De aki megnézi ezt a két képet és ezt a pár sort az tuti hogy gumiszobába tenne engem is :) De mivel lipótot már bezárták, így szabadon garázdálkodhatunk :)
Hétvégén modell börze :) Semmi jóra nem számítok .
Ati, legközelebb jobban gondold meg mit írsz oda. :-) Néhány új arc rendesen feldobta ott a színvonalat. :-) Azért rendesen meglátszik hogy az egyik a menyétszagú tanítványa. Már évekkel ezelőtt csinálni kellett volna egy külön fórumot............
Igen ez az! :-) Ilyenem van nekem is. Külső papírdobozt adott hozzá? Ugyanezt a verziót elérhető IXO-ban vagy IXO-Altayáb-an is, de azok több szempontból nem kor és valósághűek sajnos. Ezen stimmel minden. Ez a gép élőben is gyönyörű, és a GP-k történetének egyik legeredményesebbje. Meg a márka is. De aztán megfojtották őket az előretörő japánok, aztán ki is vonult a gyár a GP-ből a 70'-es évek végén. Agostini-vel meg ezzel az MV-vel is lejátszódott az, ami Rossival meg a Honda RCV-vel. Sokan azt állították hogy ezen a gépen mindenki tudna nyerni. Pedig ez közel sem volt igaz, ahogy Rossi esetében sem. Már akkor is voltak ilyen dolgok.
Néhány érdekes kép a gépemről:
Ez meg egy videó, 3 hengeres 500-as MV-t felébresztik. :-) Az a hátsó fehér rugóstag viszont iszonyat gány, típusidegen. Nagyon rontja az összépet.
Ettől már csak ez a dúrvább, az 500-as 6 hengeres. De nem volt megbízható. Mekkorát szól az a 6-os megafon áááááááá!! :-))))) ISTEN!!!
Így van Zoli. :-) Csak nehogy megkérdezzem tőlük hol hajt az Alfa. :-) Menne a Google, így is van ott néhány Google gyanús szöveg. ;-) Ati meg csak tetézi a vitát, azzal hogy hülyének néz mindenkit, enyje bazmeg.......