Nekem 924 és 944 volt korábban és ezek is ilyen felépítésűek. Pl akkortájt nem sok fingom volt olyasmikról, hogy téli gumi meg ilyenek és nagyon jól használható volt mindegyik télen is.
Ezért is mondottam a 911 topicban is, hogy az ilyen autók autózhatóbbak, mint a 911. Utóbbinak viszont olyan a charme-ja van, mint semmi másnak.
Nem tudom, ezt a direktkardán kifejezést még nem hallottam. Valahol egyszer /valami újságban olvastam /"tolócsöves"-nek nevezték a 944-928-as szériát...
szó se róla hóban-sárban király. de ha jégen megindul akkor szevasz. meg kell tanulni vezetni. evvan. Multkor a totalcarban a Winkler meg a Karotta is beszoptak a faros Porscheval rendesen, alig bírtak rendesen driftelni, mindig pörgés lett a vége. azért a végére összejött nekik.
ugye direktkardánnak hívják? jó magas a kardánboxa, nem is tudom milyen kocsinál használtak még ilyen megoldást. Az Efijy nél amit beraktam a kicar-ra gyanús nekem nagyon mintha ott ís hátul lenne a hydrodinamikus kuplung,(de csak mintha esküdni nem mernék rá)
Nekem egy baràtom 911-ese (996) nagyon jòl megy havon, csak azt hasznàlja ha megjön a hò, meg 25 éve a Skoda is nagyon jò volt havon! Ott a kereken a motor! :))
Ezt ismerem... Mùlt héten megjött a hò, a BMW E30 fòrumon mondtam hogy egyszerüen nem lehet az autòt hasznàlni, amùgy 530i, a 850-es Volvòmmal mentem NYARI gumival, sokkal jobb volt, utàna észre vettem hogy a BMW-n is nyàri volt még, de télivel se volt jobb...:) Aztàn kaptam a vàlaszokat: Autòsiskola nocheinmal? Egyet mondhatok: tanulj meg hàtsò kerekes autòt vezetni... stb stb
Ezzel még nem lett volna bajom, hogy ha aki az észt osztotta nem egy 100 lovas E30-as BMW-vel jàrna, és nem lenne nàlam 25 évvel fiatalabb, azaz 25 téllel kevesebbel a hàta mögött... Arrol meg nem is beszélünk (ott sem mondtam tudtam hogy nincs értelme) hogy azért màr vezettem egy pàr +400 lovas Ferrarit, Maseratit...
Ha érdekel, megsúgom, hogy volt régen gyoma és endröd amit összevontak, mert amúgy is ahogy terjeszkedett a két falu már úgyis összeértek. Így lett gyomaendröd. De akkor is, én csak felhúzott ablakokkal, bezárt ajtóval hajtok át a falun, nem szabad megállni a stop táblánál sem, ha nem akarsz új alufelniket venni. :))) A forma1-es szerelök ide járnak tanfolyamra, ezek olyan gyorsan lekapják a kereket... :)) Ja, akartam képet feltenni a 911 turbo replikáról, de nagy a kép, még le kell butítanom... Érdekel? Bogár...
Tuti, hogy nem üzemképes a Jag, amit Gyomán vett... Ott ugyanis a lakosság nagyobb része kisebbség, tehát az autó alu részei tuti a MÉH-ben végezték... :))