Üdv!Szétszettem a motort szénkefés és a forgórész éget le.Ahogy mondod!Voltam tekercselőnél és azt mondja.olyan vékony a huzal,hogy senki nem vállalja!A kollektor a réz kockák a forgorészen?Vettél olyan méretü huzalt és go?
Leégett a motor? Ha van egy kis műszaki vénád, akkor szedd szét a motort! Ha jól tudom akkor a ventillátor motorja szénkefés. Általában a forgórész szokott leégni, amit pár ezer forintért kollektorcserével megtekernek. A munkatársamnak javítottuk az eberspaecher fűtésének ventillátor szénkefetartóját. Ebből gondolom hogy a webastó is ez a megoldás lehet. Eddig egy körfűrészt: 7,000,- és egy sövényvágó:4,500,- forgórészt tekercseltettem. Sok sikert!
Szia, sok hibás indítás után lock-olja magát és ezután már akkor sem indul be a kályha ha mindent megjavítottál rajta. Diagnosztikai szálon törölni kell a hibákat és csak utána megy. +, -, k-line
A kályha sajnos semmit nem csinál ebből következtettem , hogy nem kap gázolajat. Kiszereltem a szivattyút és csak úgy simán rátettem egy aksira mindeközben próbáltam szívni , fújni ,de semmit nem reagált. Megpróbálom a csengős módszert valamikor a héten és akkor a kályha márkáját is meg tudom mondani,mert ugye összeraktam és még nem tudom mikor lesz rá időm. Addig is köszönök minden segítséget.
Valaki meg tudná mondani,hogy egy Ford Galaxi állófűtésének a szivattyúja miképpen működik? Sajna az enyém nem csinál semmit csak kattan egyet ezért szeretném tudni milyen kéne legyen jó állapotában.
Sziasztok. Van egy Webasto Thermo Top vizes állófűtésem ami jelenleg nem működőképes, nem is tudom hogy működik-e. Darabokban került hozzám azzal a szándékkal, hogy majd én beépítem, de nem került rá sor mert közben vettem egy levegőset. Ami van hozzá: maga a kályha, benzines, rajta az elektronikával, van még egy Thermo Top kályha diesel tetején nincs meg az elektronika, van egy belső műszerfalra való kvarzkijelző a programozó gombokkal (az a kis négyzetalakú) van egy távirányító vevő egység antennával és meg van hozzá a távirányító is, egy kipufogódob és végezetül a üzemanyagpumpa. Egyben szeretném eladni olcsó pénzért. Ha valakit érdekel a számom 20/261-9770
VW t5-ben lévő kiegészitő fűtést szeretném manuálisan is kapcsolhatóvá tenni. Egy webasto thermotop c 5kW van benne, kompletten, elektromos keringetőszivattyúval, amit a kályha vezérel, tehát elméletileg ez egy állófűtés, amit ha én akarok kapcsolni, akkor 340eFt-os extraként lehet az autóhoz rendelni....
A baj az, hogy az autó ugyebár csak bizonyos feltételek esetén kapcsolja be (t külső<5C, t víz <71C, és jár a motor), ráadásul can buszon vezérli. Hogyan lehetne ezt manuálisan (nem can buszon keresztül) bekapcsolni? A 6 lábú vezárlő csatlakozó lábkiosztása 1- diagnosztika, 2,3- Can high, low, 4- motor vizkör elzárószelep, 6- üa pumpa, 5 - "főkapcsoló", na gondolom ez kellene nekem, de se pluszra se minuszra nem csinál semmit. Át kéne programozni a kályhát? Csinált valaki ilyet?