nem igen értem, hogy szerinted miért nem lehet gyorsan elbirálni egy-egy trafikpályázatot! nem egy tudományos mű az és nem szuahéli nyelven van írva!
a feltételek alapján kizárandóak azok akik nem teljesitik. a maradékot lehet utána már összevetni. Első feltétel a helyiség biztositása. Ideális, ha ez a pályázó tulajdona, vagy hosszútávú bérleménye. A legtöbb pályázó már ezen elbukott!
Minden trafikon marad a fólia, mert sokba került a törvényesség betartása. Cserébe csak a koncessziónyertes ülhet a boltban, és dolgozhat. Kivéve: ha az alkalmazottja a megszavazó politikusok kerül ki. Természetesen az eddigi alkalmazott fizetéséért, és munkaidejével, de másik állást nem vállalhat, a parlamenti belépője egyidejű és végleges érvénytelenítése mellett, képviselői és egyéb költségtérítéses és választott tisztségviselői funkciójának örökös időre való lemondásával.(családtagjait is beleértve)
Ha vannak valakik, akiket sajnálok, akkor azok a szerencsétlen alkalmazottak, akik ott állnak a pult mögött. Ők nem tehetnek semmiről, mégis mindent nekik kell lenyelniük.
Szokás szerint:( Múltkor még hosszasan részletezték a helyi bizottságokat, mostanra meg már nem tudnak róla semmit. Ezek pénzért simán hülyét csinálnak magukból.
Érdekes fejlemény, hogy az októberben a bíró előtt is elhangzó állítással szemben, most kiderült: mégsem működtek a pályázatok szűrésére használt, "területileg illetékes" bíráló szervezetek. Szerdán az hangzott el, hogy valójában csak egy bíráló bizottság létezett, és ez az egyetlen testület döntött az összes (több mint 20 ezer!) pályázatról.
Baráti, hogy amire hivatkoztak a bírálatnál, nincs is. Korábban felvetettem, hogy a pályázatokat mennyi idő alatt kellett elbírálni, az gyakorlatilag lehetetlen.