Tegnap keeway zahara szervíz nap volt,átnéztem egy kicsit egy fórumos kolléga járgányát....4000km ,és semmi hiba....nagyon jól megtervezett
kis robogót ismertem meg a zahara 125-ben.... Az ára is elgondolkoztató:486000ft-ért ....szerintem igen korrekt...
Pozítívumok: 8 csavarral kivehető sisak tartó,és az ülés.Utána 4 csavart kitekersz,és előtted vannak a szelepek a hengerfejjel. +Crová-val forgatható a főtengely a hűtő ventillátor-nál.+ egy gumi dugó az oil pálcánál ,és mehet is az ellenőrzés . 15 perc elég volt hozzá!?
Gyertya persze monkey-os ,így nem kell külön 16-os gyertya kulcs hozzá ...akár útszélén is hozzá férsz...../bravó../
Berugókart imádtam,elég egy közepes taposás és már pöfög is a kis motor blokk.....
Hangja tiszta Piaggó ET-4 .... Ha megnézed a dob formáját rájössz miért...kuplung finoman indít,és a variátor is 60-70ig király....
Minden világítótest izzós,így nem kell beszarni ha meghibásodna.A km óra hajtás is a régi jól bevált mechanikus spirál.
Jó erős a csomag akasztó kampó is,alumíniumból van....
Kulcsos indítás,némi biztonsági retesszel....szerintem bőven elég ....kár a wi-fi-s elektronikus kütyük-ért + a százezrekért.....
Kihajtható utas lábtartó ,jó ötlet ....jobb mint a csúszós műanyag trepni ,a legtöbb robesz-nél....
Fékek meg ugyanazok mint a kis Benellin.....tehát igencsak fognak....
Akkumlátorhoz hozzá férni gyerekjáték,még az ülést sem kell felnyitni....Benne van a taposóban...Cserélhetőek a taposó gumi csíkjai!!!
Negatívumok:Túl puha rugózás-elől hátul...Légszűrő cseréhez le kell bontani a teljes hátulját +ülés+csomagtartó +hátsólámpa stb....40db csavar!!
szerintem városi rohangálásra tökéletes,bár az M0-on és környékén elvérzik.....94km/ vég sebesség oda kevés sajnos....
Teszt lefordítva magyarra....katt a link-re....
https://translate.google.com/translate?hl=hu&sl=fr&u=https://www.motoservices.com/essai-scooter/keeway-zahara-125-neo-retro-tres-accessible-juillet-2016.htm&prev=search