Tudom, hogy ez így nagy kérés és a kedvességetekre van bízva, hogy segítetek-e. De nagyon megköszönném! Elég kezdő vagyok még barack metszés terén. De több dologban segített a fórum, és Mozo videói.
Ez egy konténeres Redhaven, amit még eztán fogok elültetni.
Beszámoztam nagyjából, és amiket én úgy gondolok, hogy lemetszeném, behúztam pirossal. A 2. kép inkább a fa felső részére koncentrál, ott jobban vakon vagyok, hogy mit kéne.
Lassan metszeni szeretném az ősziket. Ma néztem az egyik kb. 10-12 éves redhavent, a kérge két vázkaron végig szétrepedt. tavaly még nem volt semmi. Megmondaná valaki, hogy ez fagy, vagy valami gomba? Csapjam ki, vagy az idei termést még kibírja?
Frutt Tamast ismerem ... a videoit en is kukucskalom... sok vegzetsege van kulfoldi porondokon.... ugy sejtem...
Itt a szomszedomban tudok egy Termelot .. 2000 euros evi szaktanacsadasi ber.... 5-10 evi hejbeli kiszallas... de neten lehet folytonos tanacsadas.... a karcsu orso a specialitasa.. az olasz intenziv illetve superintenziv... kultura ... kb ennyi amit tudok rola..
Nehany video erdekel... de mai napig tapasztalok .. a sajat boromon.. :)
Meg a véleményem egy regebben féltett videóról amin a termokaros orsóra való metszéseről szoll, hogy nekem a faim 6 éves korban néznek majd ki mint a videón látott dzsungelbarackfan :) :) szerintem hazikertben öntözés nélkül kevesebb tápanyag ellátásban meglehet tartani a fákat 2 m to távon is. Persze én csak a családnak termesztés gyümölcsöt.
Üdv volt itt téma nemrég hogy nemerdemes az őszibarackot beultetni 2 méteres to távra. Nos én beultettem 2 méterre egymastol. Szerintem ha megterhelem bőven termessel és nem adok nekik sok tápanyagot akkor a termokaros orsóval meglehet tartani őket.... Szerintem.
Kezdő kertész vagyok, 1-3 éves fáim vannak, ősziből van 2 db 4 évesem és egy ugyanennyi idős nektarinom. Kérdésem, hogy érdemes-e fátyolfóliával takarnom éjjelre, -6 volt ma hajnalban, vagy ezek jobban bírják, mint a kajsziÍ?