Keresés

Részletes keresés

A_Kupec Creative Commons License 2023.10.05 0 1 88619

R1150R-R1150RT-R1150RS-R1100S -> 2001-től

R850RT-R850R -> 2002-től

R1150GS-GS ADV -> 2003-tól

Előzmény: cliffgreen (88618)
cliffgreen Creative Commons License 2023.10.05 0 1 88618

Teljesen esélytelen, hogy valaha eligazodjak a sok variáción. :)

 

Úgy olvasom, dupla gyújtás 2003-tól van, rásegítéses ABS meg 2001-től, tehát úgy tűnik, nincsenek kapcsolatban.

 

"Erste Generation (CORA BB), 2001–2006

Das Integral-ABS mit Bremskraftverstärker wurde von FTE automotive unter dem Namen CORA BB entwickelt und ab 2001 ausschließlich bei BMW-Modellen verbaut.[2] Ausgerüstet wurden die Modelle R 1100 S, R 850/1150 R, R 850/1200 C, R 850/1150 GS und R 1150 RS optional, K 1200 LT, K 1200 RS, R 1200 CL und R 1150 RT serienmäßig.[3]

"

 

https://de.wikipedia.org/wiki/Integral-ABS

Előzmény: Horpa1 (88617)
Horpa1 Creative Commons License 2023.10.05 -1 0 88617

Kép alapján ez még az egy gyertyás változat, nem szervo rásegítéses a féke.

Előzmény: cliffgreen (88615)
hamvasat Creative Commons License 2023.10.05 0 0 88616

Ronda a fenét. Ha lemosod megveszem :-)

Előzmény: zöld_I (88614)
cliffgreen Creative Commons License 2023.10.05 0 0 88615

Neked is vinnyogós ABS van rajta?

Előzmény: zöld_I (88614)
zöld_I Creative Commons License 2023.10.05 0 1 88614

Én akkor még csak azt tudtam, h megvettem a világ legrondább motorját, amivel nagyon jó menni. 

Azóta emészthetőbb lett a külseje :)

 

Előzmény: dreamfactory (88611)
dvorcsakl Creative Commons License 2023.10.05 0 0 88613

Amikor meg napokig semmi poszt, akkor meg az a baj... :-)

Előzmény: A_Kupec (88612)
A_Kupec Creative Commons License 2023.10.05 0 3 88612

Pedig milyen fasza kis virtuális kocsmai bunyó alakult ki :DDD

Előzmény: hamvasat (88605)
dreamfactory Creative Commons License 2023.10.05 0 0 88611

Zöld_I

 

Nekem szeptember 4 volt 4 éve :)

Akkor még csak azt tudtam , hogy veszek egy olyan motort , amihez drága minden , és nem mindenki ért hozzá .  Mi baj lehet :DD

 

 

Így hoztuk el akkor . Az utolsó képen történt meg az a pillanat , amikor a haver is eldöntötte , hogy neki BMW kell , és nem azért mer 'a szomszédnak is az van ...  

 

 

 

 

 

( Holnap meg még elmegyünk egy horvát kanyarra )

 

 

Előzmény: zöld_I (88581)
tux Creative Commons License 2023.10.04 0 1 88610

Egyetértek.

Előzmény: hamvasat (88605)
hamvasat Creative Commons License 2023.10.04 0 0 88609

Le. De a lényege ugyanaz lenne akkor is.

Előzmény: dvorcsakl (88606)
dvorcsakl Creative Commons License 2023.10.04 0 0 88608

És ahogy a Last Action Heroban van, 360 fokos fordulattal.

Előzmény: zöld_I (88607)
zöld_I Creative Commons License 2023.10.04 0 1 88607

Fejjel lefele is!

Előzmény: dvorcsakl (88606)
dvorcsakl Creative Commons License 2023.10.04 -1 1 88606

Ezt fordítva is le lehet írni!

Előzmény: hamvasat (88605)
hamvasat Creative Commons License 2023.10.04 0 1 88605

Hagyjátok már abba ezt a visegrádozást! Légyszi.

 

Nem egyezhet mindenben a véleményünk. Van egy határ, ami után el kell fogadni, hogy a másik mást gondol valamiről és lezárni a témát.

 

Én megengedhetetlennek tartom a motorok kitiltását a panoráma útról, pedig sosem voltam és nincs is tervben menni. Ez az én álláspontom és ennyi. Akit érdekel miért gondolom így, kérdezze meg, de aki nem ért velem egyet, légyszi ne akarjon meggyözni.

 

Ennél többet nem is érdemes beszélni róla. Aki akar, kiáll az ügyért aki nem akar, az meg nem.

 

Zárjuk itt le és emiatt ne kezdjünk már el személyeskedni.

Mortoff Creative Commons License 2023.10.04 0 2 88604

Látom a lényeg nem ment át.

Mindegy, voltak aki értették. 

Előzmény: tux (88575)
tcaoe Creative Commons License 2023.10.04 0 1 88603

Ha tele a céges parkoló, akkor nem kell jobbra tartani, vagy mit akarsz mondani?

Előzmény: tux (88602)
tux Creative Commons License 2023.10.04 0 1 88602

Akkor biztosan azért van tele a céges parkoló. Majd szólok a kollégáimnak, hogy elrontották.

Előzmény: tcaoe (88599)
zöld_I Creative Commons License 2023.10.04 0 0 88601

Csak mellékszálként, idén elég sokat autóztam német pályán, és hát na, meglepődtem, mert 150 nel én voltam a gyors csávó.

Előzmény: tcaoe (88596)
tcaoe Creative Commons License 2023.10.04 0 5 88599

Még egyszer: ez te vagy, Kelet-Európából.

A németek igen jelentős része meg nem ilyen. Ha valami drágább, mint amit ők szeretnek, akkor áttérnek másra, ami esetünkben az alacsonyabb sebesség, vagy a vonat, vagy a bicikli. De ezt nyilván tudod már.

 

Nem, arra megy ki, hogy leírtad, hogy középsősávozni ott szabad, miközben annyira tilos, hogy szankció is van rá (alapból is, nem csak baleset esetén).

Előzmény: tux (88598)
tux Creative Commons License 2023.10.04 -3 1 88598

"Van, ahol nem szeretik az egész fizetésüket üzemanyagra költeni, és Németország nagyon ilyen hely."
Kevesebb mint egy napi béremből be tudnék autózni minden nap, de csak 50%-ban kell bent lennem, tehát kb. ebédig megkeresem a havi munkábajárós üzemanyagköltséget.

"Ez csak ilyen elszakadt magyar betegség, hogy az itteni árakhoz hasonlítgatnak."

Nem az ottani árakhoz hasonlítok, az lett volna a kérdés, hogy ha te 300 Forintért tankolhatnál, 130 helyett 110-120-al mennél autópályán sporolási céllal? Mert ezt állítottad a németekről.

De mindegy, látom ez arra megy ki, hogy cáfold az állításaimat, mindegy mekkora marhaságot kell írnod ehhez. A továbbiakban nem fárasztom magam a cáfolatokkal, ez nem értelmes párbeszéd.

Előzmény: tcaoe (88596)
tcaoe Creative Commons License 2023.10.04 0 0 88597

Leírtad. Csak ráfogtad a nyájra.

Előzmény: tux (88592)
tcaoe Creative Commons License 2023.10.04 0 2 88596

Mesélj még. Amíg 1,2 körül volt, nem tudtál kimenni a belsőbe 170 alatt a legtöbb korlátozás nélkül pályán, ha éppen nem volt torlódás. Most hány autót látsz te kilométerenként 200 fölött menni, egyet-kettőt? Van amikor száz kilométeren nincs egy sem.

Van, ahol nem szeretik az egész fizetésüket üzemanyagra költeni, és Németország nagyon ilyen hely. Ez csak ilyen elszakadt magyar betegség, hogy az itteni árakhoz hasonlítgatnak.

A kollégáim nagy része nem is autózik évi százezer fölötti fizetésekkel, mert a vonat már olcsóbb és nem lassabb, aki meg rendszeresen ingázik mondjuk Wolfsburg és Magdeburg között, annak az elektromos nem megoldás.

Előzmény: tux (88595)
tux Creative Commons License 2023.10.04 -2 0 88595

Az sem igaz, hogy különösebben drága lenne. Vedd hozzá a két és félszeres fizetést. Olyan, mintha Magyarországon 300 Forint lenne egy liter diezel:

Előzmény: tux (88593)
dvorcsakl Creative Commons License 2023.10.04 -4 0 88594

"De ha pl mennem kell Dömös-re, mert ott dolgom van, akkor Te szerinted menjek autóval, mert közben megnézném a panorámát is?"

Látod, meg tudod ezt te oldani magadtól is.

 

Előzmény: bacus (88591)
tux Creative Commons License 2023.10.04 -2 0 88593

Ez biztosan nem igaz: "(és ugye mióta drága az üzemanyag, a középsőben sokkal jellemzőbb a 110-120, mint a 130)"
Abból áll a beszélgetésünk, hogy te elmagyarázod nekem, hogy amit én látok, tapasztalok, az nem igaz. Nem tudom, eldönteni, hogy ez szomorú vagy vicces?

Előzmény: tux (88592)
tux Creative Commons License 2023.10.04 0 0 88592

Aztán azt azt honnan tudod, hogy kimegyek-e vagy sem? Elhatároztad?

Előzmény: tcaoe (88589)
bacus Creative Commons License 2023.10.04 0 2 88591

"Ezzel a példával csak az a baj, hogy Visegrádra - állítólag - Visegrád miatt akarnak olyan nagyon menni a motorosok, nem pedig azért, hogy ott motorozzanak, így nem veszti értelmét a más eszközzel/vagy eszköz nélkül történő behajtás Visegrádra."

 

Mit jelent az, hogy "nem ott motorozzanak", mikor motor a jármű amivel megyünk? Hogy kellene csinálni, hogy motorral megyek, de ne motorozzak ott? Nem értem ezt az okfejtést. Önmagában Visegrádért nem megyek oda, voltam már számtalanszor. De ha pl mennem kell Dömös-re, mert ott dolgom van, akkor Te szerinted menjek autóval, mert közben megnézném a panorámát is?

Előzmény: dvorcsakl (88588)
bacus Creative Commons License 2023.10.04 0 0 88590

"megengedhetem magamnak azt a luxust, hogy másként gondoljak dolgokat" - és másként is gondolják. :)

Előzmény: tcaoe (88589)
tcaoe Creative Commons License 2023.10.04 0 3 88589

Az annyira nem életszerűtlen, hogy tanítják a szakértői képzéseken és a biztosítósoknak is, plusz egy tétel a Bußgeldkatalogban. Ha neked zavaros, az a te bajod.

Ha két kamion között van 300 méter hely, akkor oda ki kell menned, ha 130-cal mész és 150-nel érnek utol (és ugye mióta drága az üzemanyag, a középsőben sokkal jellemzőbb a 110-120, mint a 130). Ez kilenc másodperces lyukat jelent mindössze.

De amúgy teljesen mindegy, mert ti, a Mittelspurchleicherherde tagjai akkor sem mentek ki, ha egy kilométer van előttetek.

 

Előzmény: tux (88587)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!