A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Akkor még csak azt tudtam , hogy veszek egy olyan motort , amihez drága minden , és nem mindenki ért hozzá . Mi baj lehet :DD
Így hoztuk el akkor . Az utolsó képen történt meg az a pillanat , amikor a haver is eldöntötte , hogy neki BMW kell , és nem azért mer 'a szomszédnak is az van ...
Nem egyezhet mindenben a véleményünk. Van egy határ, ami után el kell fogadni, hogy a másik mást gondol valamiről és lezárni a témát.
Én megengedhetetlennek tartom a motorok kitiltását a panoráma útról, pedig sosem voltam és nincs is tervben menni. Ez az én álláspontom és ennyi. Akit érdekel miért gondolom így, kérdezze meg, de aki nem ért velem egyet, légyszi ne akarjon meggyözni.
Ennél többet nem is érdemes beszélni róla. Aki akar, kiáll az ügyért aki nem akar, az meg nem.
Zárjuk itt le és emiatt ne kezdjünk már el személyeskedni.
A németek igen jelentős része meg nem ilyen. Ha valami drágább, mint amit ők szeretnek, akkor áttérnek másra, ami esetünkben az alacsonyabb sebesség, vagy a vonat, vagy a bicikli. De ezt nyilván tudod már.
Nem, arra megy ki, hogy leírtad, hogy középsősávozni ott szabad, miközben annyira tilos, hogy szankció is van rá (alapból is, nem csak baleset esetén).
"Van, ahol nem szeretik az egész fizetésüket üzemanyagra költeni, és Németország nagyon ilyen hely." Kevesebb mint egy napi béremből be tudnék autózni minden nap, de csak 50%-ban kell bent lennem, tehát kb. ebédig megkeresem a havi munkábajárós üzemanyagköltséget.
"Ez csak ilyen elszakadt magyar betegség, hogy az itteni árakhoz hasonlítgatnak."
Nem az ottani árakhoz hasonlítok, az lett volna a kérdés, hogy ha te 300 Forintért tankolhatnál, 130 helyett 110-120-al mennél autópályán sporolási céllal? Mert ezt állítottad a németekről.
De mindegy, látom ez arra megy ki, hogy cáfold az állításaimat, mindegy mekkora marhaságot kell írnod ehhez. A továbbiakban nem fárasztom magam a cáfolatokkal, ez nem értelmes párbeszéd.
Mesélj még. Amíg 1,2 körül volt, nem tudtál kimenni a belsőbe 170 alatt a legtöbb korlátozás nélkül pályán, ha éppen nem volt torlódás. Most hány autót látsz te kilométerenként 200 fölött menni, egyet-kettőt? Van amikor száz kilométeren nincs egy sem.
Van, ahol nem szeretik az egész fizetésüket üzemanyagra költeni, és Németország nagyon ilyen hely. Ez csak ilyen elszakadt magyar betegség, hogy az itteni árakhoz hasonlítgatnak.
A kollégáim nagy része nem is autózik évi százezer fölötti fizetésekkel, mert a vonat már olcsóbb és nem lassabb, aki meg rendszeresen ingázik mondjuk Wolfsburg és Magdeburg között, annak az elektromos nem megoldás.
Ez biztosan nem igaz: "(és ugye mióta drága az üzemanyag, a középsőben sokkal jellemzőbb a 110-120, mint a 130)" Abból áll a beszélgetésünk, hogy te elmagyarázod nekem, hogy amit én látok, tapasztalok, az nem igaz. Nem tudom, eldönteni, hogy ez szomorú vagy vicces?
"Ezzel a példával csak az a baj, hogy Visegrádra - állítólag - Visegrád miatt akarnak olyan nagyon menni a motorosok, nem pedig azért, hogy ott motorozzanak, így nem veszti értelmét a más eszközzel/vagy eszköz nélkül történő behajtás Visegrádra."
Mit jelent az, hogy "nem ott motorozzanak", mikor motor a jármű amivel megyünk? Hogy kellene csinálni, hogy motorral megyek, de ne motorozzak ott? Nem értem ezt az okfejtést. Önmagában Visegrádért nem megyek oda, voltam már számtalanszor. De ha pl mennem kell Dömös-re, mert ott dolgom van, akkor Te szerinted menjek autóval, mert közben megnézném a panorámát is?
Az annyira nem életszerűtlen, hogy tanítják a szakértői képzéseken és a biztosítósoknak is, plusz egy tétel a Bußgeldkatalogban. Ha neked zavaros, az a te bajod.
Ha két kamion között van 300 méter hely, akkor oda ki kell menned, ha 130-cal mész és 150-nel érnek utol (és ugye mióta drága az üzemanyag, a középsőben sokkal jellemzőbb a 110-120, mint a 130). Ez kilenc másodperces lyukat jelent mindössze.
De amúgy teljesen mindegy, mert ti, a Mittelspurchleicherherde tagjai akkor sem mentek ki, ha egy kilométer van előttetek.