Várjuk azokat a topictársakat, akik ilyen motorral rendelkeznek, valamint olyanokat, akik kacérkodnak a gondolattal, hogy vásárolnak maguknak egy ilyen remek gépet.
Szomorúan konstatálom hogy már ebbe a közösségbe is beódalognak link fazonok.
kora tavasszal segítettem alkatrésszel (R Zoltán nicken) friss topik és márkatársunknak.
két villa csúszószárra volt szüksége. mikor eljött érte Szentesről a kiszereltek közül az egyik kissé hibásnak bizonyult, ezért odaadtam neki az egyik motorom kiszerelt két komplett villaszárát mondván március végén, ápr. elején visszahozza a belsejét, a rugókat és az alsó csizmákat. sajnos elkövettem azt a könnyelműséget hogy mindezért nem kértem + kauciót aminek meg is iszom a levét úgy tűnik.
a topiktárs nem jelentkezik a emilre nem válaszol.
Köszönöm szèpen a segítsèget, de nem ott, es nem az volt a problema. Az fjr nálam napi hasznalatba van, tehát a legrosszabb esetben is kètnaponta lemosom....
Lebontottam mindent, es atnèzegettem a csatikat....az összes korrodált volt, szèpen egyenkènt kontaktsprvel helyrehoztam. Most ugy nèz ki tökèletesen működik!
Hát, az enyém visszahívós volt valami gyenge elektromos csatlakozó miatt, de nem vittem időben, így hasonló tünetekkel megállt útközben. Ingyenes, teljes kábelköteg csere oldja meg a problémát, de csak ha nem a Zakaréknál csinálják Cegléden, mert ők csak tetézték a bajt :-( (Az egyik ilyen csatlakozó "csoki" ég szét. Szag alapján megtalálod.)
Sziasztok urak! Q mester, reggelre virradóra őnálló életre kelt a müszerfalam.....a refi visszajelző világit, a két indexvisszajelző is, a tompitott nem világít, a helyzetjelző és az irányjelzők fél fényerővel, ....semmire nem reagál....valami támpontot tudnál adni merre keressem a bajt? valaki járt már így?
Üdv urak! Úgy èrzem, hogy elszállt a hátsó rugóstagom( semmi csillapítasa sincs) , ezt fel lehet újítatni valahol, vagy keressek bontottat? Gondolom az új 300e felett van....
Tény, hogy nem sok osztrák/német szót hallottunk ott. Az autók kb. fele nem osztrák rendszámos volt. Melóban használok egy 4 mm vastag sodrott acél kötelet, amit elég nehéz elvágni. Még erővágóval is maszatolós. Abból készítek egy másfél méteres hurkos darabot, és szépen tárcsalakattal összekötöm. Legalább dolgozzon meg érte a nyamvadt enyveskezű.
Örültem, hogy vannak helyek, ahol még nem kell mindent zárni/cipelni. Sajnos egyre kevesebb. És ez szerintem nem attól van, hogy a helyiek megváltoztak, hanem hogy akik odamennek, azok olyanok...
Ehhez képest Albániában a felpókozott hengerzsákot ott mertem hagyni a hotel előtt az utcán. Reggel ugyan az első dolgom volt megnézni, hogy megvan-e, de megvolt :-)
Hja, azt el sem akartam hinni. Egy HanWag Alaska túrabakancs volt, tengerjáró papucsban motoroztam utána 180 km-t, keresztül Korzika legmagasabb hágóján. Élmény volt. Másnap vettem Corte-ban a túraboltban egy HanWag Alaska bakancsot 260€-ért, így talán érthető, miért is lopták el.
Jó, én rendesen beállítottam a futóművét, jó fékbetétek vannak rajt, és jó gumik. Csak ezután lett jó vele motorozni. A vétel utáni állapotban ez is olyan volt, amilyennek írtad. Túra gumikkal teljesen "szétesik" a gép szerintem. Sport gumikkal összeáll, és nagyon jót lehet motorozni vele. Légszűrőre is eléggé allergiás. A régi vacakkal alig akart menni. A gyárival magára talált a ménes.
Egy szó, mint száz, vagy mellé, vagy helyette veszek egy fjr-t, és kipróbálom azt is.
Az elmúlt években rengeteget jöttem-mentem Ausztriában. Sokszor otthagytuk a motoron a cuccokat, sisakokat, mindent. Gyakran még az energiabank is ott volt a műszerfalon, ha tölteni kellett a sisakbeszélőket. Soha nem nyúltak hozzá. Eddig. Ezután viszem szépen a bovdent, és kötözök már ott is. :-(