Ja, meg éhen is halnak a kurva nagy gazdasági visszaeséstől, én is várom már, hogy olcsón hozzájussak valami éppen éhenhalt tulaj olcsó, fasza lakóautójához, dehát az istennek se akarnak elindulni lefele az árak :)
Elég régen kalózok de ilyen durva frontális lakóautós balesetről még nem hallottam. Lakókocsisokra is inkább a beszitálás, útról lerántás a jellemző nem a nagysebességű frontális karambolok.
Lehet, hogy az ilyen járművek vezetői, mivel nem sietnek sehova, nyugodtabban, lassabban, megfontoltabban közlekednek?
Hát igen. Tanulságos. Bàr ezek már full kriminális esetek de egyet leszögezhetünk. Az asztalt érdemes menet közben eltüntetni. Egyébként az elöl ülők egész jól megúszták. Működik az alácsúszás techninka.
És jó tudni, hogy még ebben a kategóriában is foglalkoznak a biztonsággal.
Amiket kérdezel, azok a kérdések KRESZ vizsgakor választ adnak. Az Erzsébet híd, meg a többire is. Aztán ha ekkora szerelvennyel hová fogsz járkálni az csak rajtad mulik. Szerintem ezt ha húzod akkor nagy, de ha állsz és benne vagy akkor meg jó. Puding próbája az éves. Ezért neked kell eldontened, hogy merre kötsz kompromisszumot. Van aki egy szezont egyhelyben tölt, van olyan aki 2 napig nem marad 1 helyben. (pl. Én) Ezért aztán ennek jegyében mindegyikünk más és más gepessel uzzuk ezt a sportot. Jó sportolás neked.
Mi lehet a szabályzás a közutakra vonatkozóan? Végighúzhatom ezt a Kerepesi Úton, a Keletinél, a Rákóczin és át az Erzsébeten? :O
Nekem ugyan rövidebb a lakókocsim, de munkaidőben egy 21m hosszú autószállítóval járok, pl. Bécs belvárosi kereskedésekhez... Forduláskor figyelni, egyébként meg jön utánad :O)
Egy olyat szeretnék még kérdezni, hogy itthon van egyáltalán a lakókocsiknál a 100 km/h engedélyezés? Úgy látom, hogy a KRESZ alapján 80 km/h az itthon megengedett sebesség. Van ugyanúgy, mint kint (Németország) van külön engedélyezés a 100 km/h-ra?
Húzogatnak ekkora lakókat mások is. Néha problémás, pl. ha a határon kitalálják, hogy átterelik másik sávba az egyik sort aztán leshetsz, hogy a lakó vége ne sodorja el a határőrbódét. Kompon meg lemérik a szerelvényhosszt és fizetsz mint a katonatiszt.
Sziasztok! Egy olyat szeretnék kérdezni, hogy szerintetek egy 8-9 méteres lakókocsi mozgatása mennyire életszerű? Egy kicsit úgy gondolom, hogy ez az a kategória, amit lehúznak az Adriához és otthagyják örök életre VAGY egy jó pár hónapra. De aztán lehet, hogy fullra tévedek...
Valami olyasmi lenne a terv, hogy menni vele a célpontig, ott letenni és onnan a vontató géppel (egy komolyabb pick-up) tudunk ide-oda menni. Szóval mi is lemennék és letennénk valahova, de mondjuk csak egy hétre, onnan mennénk tovább vele megint. Nyilván az útvonaltervezés meglenne, csak nagy utakon mennénk, de nem tudom, hogy egy finn kompon át tudom-e vinni (nincs is ilyen méretű utánfutó kiválasztására lehetőség). Meg aztán ez egy 14 méter hosszú szerelvény, nem tudom, hogy akár Pesten a Hungárián milyen fejjel néznének rám...
Köszi, hogy ha van ebben valakinek tapasztalata...
Ha már szóbajött (hoztam) a felvett Ampert - azt vettem észre az adatlapjaikon (a típusok többségénél) - hogy büszkén dobálják a kW-okat - de szó sem esik a felvett teljesítményről... az áramról meg még annyira sem.
Azt mondják, hogy "Ez egy 3,5 kW-os klíma".
Jó-jó, ennyit hűt - de mennyi áramot (teljesítményt) vesz fel ehhez a hálózatból? Azt nem írja - de nem is az a lényeg (szerintük, legalábbis.)
Még a Fishernél sem találtam adatot a felvett teljesítményéről, vagy áramról.
De láttam olyan barkács megoldást is hogy, egy (szovjet ) ablak klíma volt a tetőn!!, és a tető szellőzőhöz egy négyzetes keresztmetszetű csővel csatlakozott .
De láttam már szintén ablak klímát az ablak alatt és onnét volt az ablakon bevezetve a hideg levegő .