Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

tlaci61 Creative Commons License 2017.02.16 0 0 30392

Az megvan az egyik kulcs az jó.

 

Előzmény: MBman (30391)
AAAAAAAAAAAAAAA
MBman Creative Commons License 2017.02.16 0 0 30391

Az jó ár, ha 6 ezerért adnak programozott chipet. Csak a régi chip kell hozzá (arról másolják), semmi más.

Előzmény: tlaci61 (30386)
SzőcsÁdám Creative Commons License 2017.02.16 0 0 30390

Nekem az NGK-val sincs bajom, sokkal jobb, mint ami benne volt :)

Elhiszem, hogy ez a tuti, de nekem ez volt elérhető, a 4db 5000-ért.

Előzmény: tlaci61 (30389)
tlaci61 Creative Commons License 2017.02.16 0 0 30389
Előzmény: SzőcsÁdám (30388)
SzőcsÁdám Creative Commons License 2017.02.16 0 0 30388

Szia!

 

Hasonló jelenség volt nekem is az 1.6 16V-nél. Gyorsításkor, vagy komolyabb gázadáskor megtorpant, majd egy kis idő után (1-3 sec) elkezdett gyorsulni.

Kicseréltem a 4 gyertyát, és a hiba teljesen megszűnt.

Padlógáznál még csak nem is gondolkodik, azonnal gyorsít, egyenletesen, nincs akadozás.

2 pólusú NGK V-Line gyertyát raktam bele.

 

Próbáld meg, max 8ezerért meglehet venni Unix-nál.

 

Üdv: Ádám

Előzmény: hambok (30355)
tlaci61 Creative Commons License 2017.02.16 0 0 30387

Igen. Tapasztaltam......

Előzmény: Ascer (30385)
tlaci61 Creative Commons License 2017.02.16 0 0 30386

Sikerült a legolcsóbb megoldásra rábukkannom.....

 

http://www.mobilkulcsszerviz.hu/index.htm

 

Az Opel szerviz 16000-ről indult .....  Ők 6000-t mondtak.

Előzmény: MBman (30384)
Ascer Creative Commons License 2017.02.16 0 0 30385

Azt se felejtsük el, hogy ha nem érzékeli a karika az immo csipet akkor vadul villog a check control ikon...

Előzmény: MBman (30384)
MBman Creative Commons License 2017.02.15 0 1 30384

Király. Mi is megmondtuk volna, ha adtal volna világos probléma leírást, tünetet. Ha a két kulcs egymás mellett van a gyújtás kapcsolonal, akkor akár a rossz vagy hiányzó csípés kulcs is indíthatja az autót. Igy pedig félrevezető a hibakeresésben.

 

Az is probléma, hogy sokan nem értik meg, hogy az immo es a centrálzár két kulon rendszer, semmi kozuk egymáshoz. Csak a kulcs házban van mindketto, Ennyi. Csak hadoválnak össze -vissza kulcsrol centralzárról meg immoról.

Előzmény: tlaci61 (30383)
tlaci61 Creative Commons License 2017.02.15 0 0 30383

Sikerült megtalálnom a hiba okozóját.... A tartalék kulcsból hiányzik a chip. Most már csak szereznem kell egyet és utánajárni, hogy lehet a jóról átmásolni a kódot.....

Előzmény: MBman (30381)
tlaci61 Creative Commons License 2017.02.15 0 0 30382

Mind a két kulcs nyitja a központi zárat. Nincsenek egymás közelében. Az egyik kulcs hiba nélkül üzemel, a másikat nem használtam már több hónapja, de előtte az is jó volt. Csak azért raktam félre mert akár 50 méterről is képes volt nyitni-zárni az ajtókat és nem akartam, hogy véletlenül megnyomott gomb tudtom nélkül is kinyissa a kocsit. Most elővettem, mert a használatban lévő kulcs gumiborítása kiszakadt, és beindul ezzel is a kocsi, de le is áll. Utána már nem indul vele.

Előzmény: MBman (30381)
AAAAAAAAAAAAAAA
MBman Creative Commons License 2017.02.14 0 0 30381

A centrálzár, és az immo két külön dolog, semmi közük egymáshoz. Először is vissza kellene fejteni, hogy mi a gond, mert a leírásod nagyon zavaros.

Mindkét kulccsal indul a kocsi? (Úgy, hogy nem egy kulcstartón vannak, a gyújtáskapcsolótól messze van eközben a másik kulcs.)

Centrálzárt nyitja egyik-másik távirányító?

Előzmény: tlaci61 (30380)
tlaci61 Creative Commons License 2017.02.14 0 0 30380

És hogy felejthette el a kódot????  Hogy lehet helyre hozni???

 

Előzmény: Ricsi89 (30378)
MBman Creative Commons License 2017.02.14 0 0 30379

Nem, semmi köze nincs a távirányítónak az indításgátlóhoz. Az indításgátlót nem kell tanítani, nem felejti el tanítást, csak OP COM-mal lehet programozni, és csak CAR PASS kód ismeretében.

Előzmény: tlaci61 (30376)
Ricsi89 Creative Commons License 2017.02.14 0 0 30378

Mondom nincs köze hozzá. A távirányítóban egy külön chip van, teljesen külön a távirányítótól. Bebaszna, ha bármit rá lehetne tanítani a távval. Kulcsot programozni csak géppel és biztonsági kóddal lehet.

Előzmény: tlaci61 (30376)
MBman Creative Commons License 2017.02.14 0 0 30377

A legegyszerűbb megoldást válaszd. Kösd vissza a kék vezetéket. Annyira kell neked az a dátum ott? :) Minek? :) Megnézed a telefonodon.

Előzmény: Sankaka (30373)
tlaci61 Creative Commons License 2017.02.14 0 0 30376

Annyi köze van hozzá, hogy az indításgátló kódját azzal lehet megtanítani a kulccsal.....

Meg is tanulja, de a következő indításra elfelejti.

 

Előzmény: Ricsi89 (30374)
Ricsi89 Creative Commons License 2017.02.14 0 0 30375

Vissza kell kötni a kék szálat és menni fog a gyári erősítő. :D Vagy a kijelzőnél elvágni...

Előzmény: Sankaka (30373)
Ricsi89 Creative Commons License 2017.02.14 0 0 30374

A távirányítónak az induláshoz semmi köze nincs. A távirányító a központi zárat működteti csak.

Előzmény: tlaci61 (30370)
Sankaka Creative Commons License 2017.02.14 0 0 30373

Sziasztok,

 

utólagos fejegység van a sedanomban. Bekötéskor el is vágtam a kék szaggatott jelű vezetéket, hogy a dátumot mutassa mindig a kijelzőn. El is voltam vele évekig, azonban most rádióznék :) Gondolkodtam, hogy megtáplálom valahogy az antennaerősítőt, de itt a fórumon visszakeresve nem biztos, hogy a legjobb ötlet. Utólagos antennát olvastam pár évvel ezelőtt. Ilyennel van tapasztalat? Vidéken lakom, jelenleg még a Petőfi is sercegve jön be.

 

Köszöntem!

Roli7906 Creative Commons License 2017.02.14 0 0 30372

Üdv! Van egy pár hátsó lámpám B2 ferdehátúè eladó, vagy b1-re csere érdekelne.

AAAAAAAAAAAAAAA
tlaci61 Creative Commons License 2017.02.14 0 0 30371

Lehet, elég lenne üzemanyagszűrőt cserélni.

 

Előzmény: hambok (30355)
tlaci61 Creative Commons License 2017.02.14 0 0 30370

 

Szia mindenkinek. Ötleteket várok a következő jelenségre. Vectra B2 X16XEL.. A tartalék kulcsot, ami jól működött, de nem volt több hónapja használva, csak úgy tudom tanítani, hogy a másik kulccsal adok rá gyújtást és úgy nyomom a távirányító gombját. Ezt követően indul is vele a kocsi, de leállítás után ismét elfelejti a kódot. Ha, ezt teszem a kapcsolóba, nem tanulja meg. Új elem van benne.

tlaci61 Creative Commons License 2017.02.14 0 0 30369
Előzmény: hambok (30365)
kissdev Creative Commons License 2017.02.10 0 0 30368

Akkor lett felújítva ? Ha igen, hol ?

Előzmény: agrogep (30364)
Papi45 Creative Commons License 2017.02.10 0 0 30367

Kb. 5 évvel ezelőtt a 2.0 DTI-s (Y20DTH) vecimben én megcsináltam, jól működött, nem engedte vissza a kormot a szívótorokba:

 

"Opel vectra diesel elektro pneumatikus EGR szelep kiiktatása!

 Légtömegmérő 5-ös számú lábától jövő vezetéket elvágni,beletoldani 2x0,75-ös mtl vezetéket annyit,hogy elérjen az ABS felett lévő műanyag elosztóba ahol az izzító relé is van,oda kerül a relé ami 12V dc az-az egyenáramú működtetésű tekercsű úgynevezett miniatűr vagy morze relé aminek váltóérintkezője van, tehát van egy közös pont és ehhez képest van egy alapállapotban zárt kivezetése és egy nyitott. A relé működtető tekercsére rá kell kötni az EGR-t működtető mágnes szelep két vezetékét (a dobozba nagyon szépen megcsapolható)

a közös pontra a behúzott 2eres vezetékünk egyik fele a másik fele pedig az alap állapotban zárt kivezetésre és tulajdonképpen az ellenállást is ide forraszthatod a két eres vezeték végére, aminek az értéke 1,7kOhm vagyis 1700 Ohm sima szénréteg ellenállás.

Magyarázat:

hideg motornál nincs kipufogógáz visszavezetés, ezért mérhetjük a teljes beszívott levegő mennyiséget és 3000-es fordulat felett sincs ezért eddig nem is problémázik az ECU,de viszont hamar melegszik a motor elkezdi a kipufogógáz visszavezetést az ECU amit a légtömegmérőn keresztül tud ellenőrizni,ezért kell ilyenkor az ellenállás,hogy kevesebb beszívott levegőt érzékeljen az ECU. Kiküldi a 12V-ot az EGR mágnes szelephez, amire mi rátettük a mi kis relénk működtetését is ami ekkor meghúz és bontja az érintkezőt ezáltal az ellenállás bekerül a légtömeg mérő és az ECU közé mi által azt érzékeli,hogy kevesebb levegőt szív a motor és megy bele a kipufogógáz ezáltal az ECU úgy érzi,hogy tökéletesen működik minden!

 Remélem érthető a leírás.

Beépítési idő:egy-másfél óra

Üdv:fefe70"

Előzmény: hambok (30365)
MBman Creative Commons License 2017.02.10 0 0 30366

Milyen motor?

Előzmény: hambok (30365)
hambok Creative Commons License 2017.02.09 0 0 30365

Próbálta már valaki kikőtni az EGR-t a vekiéből és ledugózni? Lehetséges? 

agrogep Creative Commons License 2017.02.09 0 0 30364

Hello!

 

Koszi a tippet, kb 5 hete ezt elatszotta mar, akkor volt komolyabb hideg, aztan a futott garazs meggyogyitotta, masnap delutan mar indult uj szurovel stb. A jelenseg most is ugyanaz volt , egy kicsit hidegebb ido (-6 fok) , beindult, kezdett dadogni es megint leallt. Holnap kiolvastatom a hibakodot, marfelek elore ,hogy ujra kiolvassak belole a p1630a hibakodot sajnos 1,5 eve volt hozza szerencsem. nagyon bizok benne h nem az a baj,megegyszer koszi a valaszt. 

Előzmény: kissdev (30363)
kissdev Creative Commons License 2017.02.09 0 0 30363

Hibakódot kellene olvasni. Amennyiben nincs, valószínű "csak" levegősödés.

Aktív hibakódnál elmondja mi a gond, ilyenkor leggyakrabban adagoló a ludas.

 

Levegősödött már le a vecim, de akkor egyáltalán nem indult be, csak légtelenítés után.

Tavaly november végén kezdte, hogy pöccre indult, de dadogni kezdett, aztán motordiag lámpa mellett gázra sem nagyon reagált. Fel kellett újítani az adagolót.

Előzmény: agrogep (30362)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!