Szevasztok! Sajnos más hozzáértő fórumot nem találtam,ezért itt érdeklődnék.Azt szeretném kérdezni ,hogy mult évben vettem a munkatársamtol egy motort ami előtte egy másik munkatársamé volt ezért tudom a multját mégsem tudom kideriteni mert ők sem tudják ,hogy melyik évjárat lehet a motor.rakok fel képet talán igy ti tudjátok. Valamint azt szeretném kérdezni ha most el akarnám adni nagyobbra váltás miatt mennyit kérhetek érte? mindig pöccre indul,80-at viszi(hátszélben 90:-) ) asszem furva volt ,de tényleg tökéletes.soha nem hagyott cserben.pedig mentem vele folyamatos hosszabb utakat is..gumik teleszkópok irányjelzők jók.idomok is szinte hibátlanok.a ami hiba:fékekre talán ráférne egy ferodol,de még bőven használhatók,a kilométerora spirálnak van hideg időben hangja szoval passz miért de egy idő után elhagyja,valamint csak keverékkel megy.ennyi .sztem nem vészes. Szóval kíváncsi lennék véleményetekre! Előre is köszönöm! Szevasztok!
Milyen betét az? Amit én legutóbb vettem, az pikkpakk felüvegesedett, úgyhogy dobtam is ki, és lett helyette AP racing szinter. Na ez már nem csinál ilyet.
csakhogy ez már felüvegesedett... rájöttem mi okozhatta a bajt: gyakorlatilag motorfékkel közlekedek, utóbbi időben alig használtam az első féket. talán ettől fáradhatott be.
azert minden betét egy picit hozzáér, hiszen a tárcsa rezgése tolja szét menetközben a betéteket, dugattyúkat, pályán ezért baj ami nem floating mert nem eléggé pofozza vissza és nagyon melegszik, felforr a fékolaj
Nyereg le, betét ki, fogkefe+féktisztító. Dugattyúkat óvatosan pumpáld kijjebb+mozgasd, látni fogod, ha korrodált. Ha full tiszta, akkor tegyél a dugó oldalára szinte láthatatlan mennyiségű szlikonzsírt. Nyomkodd vissza,tedd fel. A betéteket húzigáld meg üveglapra tett vizse 400-as vásznon, lejön róla az üvegkemény réteg. Összerakáskor nyomatékkulcs+menetrögzítő.
sziasztok! ha folyamatosan hozzáér a fékbetét a tárcsához, az csak azt jelenheti hogy korrodált a munkahenger, ezért nem húz vissza? először csak kicsit csinálta, most már jobban fog, zavaró amikor a gépen ülök és lábbal tolom, észrevehetően fogja.
Az áfát is számold! Siralmas, ezért nem erölködünk. Szeretjük a Veszprémi Máriát, a válságra való tekintettel egyenlőre elnézzük ezt a kereskedelmi bakit nekik.
Van nekem is akciós gummám, nyílván tavalyi. Ami ugyan olyan jó. A stílusodnak megfelelőt keress, (ne feltétlen árat vegyél) értem ezalatt, ha nem vagy kanyarvadász akkor túra gumit keress (pl.: Z6), mert az tovább tart, így olcsóbb.
Mondjuk ezek a csoda magyar nagykerek is úgy akcióznak persze, hogy a kisker árrésből szórják az észt. Bruttó 5000 Ft marad egy pár akciós gummán, amiből még lejön a szállítás. Hát az meg semmire sem elég! Így nem erőlködünk a szakmai tanácsadásban... Kenjék a hajukra! Csöndben is maradunk. Persze itt a neten mindenki azt hiszi, tud mindent. Meg összeolvasnak mindenféle tesztet, véleményt és így döntenek. Pedig a saját tapasztalat a legjobb. Ki kell próbálni mindegyiket, ahogy mi tettük 10-20 éve...
visszatérve az eredeti kérdésekre: :) - tudja vki a pontos paramétereit a fejidomos bandit első izzójának - foglalkozik még vki itt a fórumon gumikkal?
A hexa kapcsoló nem üzemmód váltó. A két olajozás között megtett távot állítja. Én úgy próbáltam belőni hogy egy olajozáskor a lehető legkevesebb olajat juttassak a láncra és ehhez az olajozás gyakoriságát hozzá állítom a hexa kapcsolóval.
Én is kaptam ilyet. Legutóbb (1,5 éve) Corsa garnitúrát vettem 18e+26e-ért plusz egy sima Diablo hátsót Ironednek 25-ért. Szóval nem tudom hogy ez mennyire jó ajánlat.
ha jól emlékszem, vannak itt, akik gumikkal foglalkoznak... az enyém lassan cserére szorul, szóval az illetékesek tudnának küldeni egy aktuális árlistát?
A Mccoi-nak száraz esős és cross módja van. Te melyiket érted A B C üzemmódon. Miért nem programozzátok át? Egyébként nem kell parázni a fogyasztása miatt. Télen amúgy is tölteni kell az aksit. Nekem riasztó is van a mociban és semmi gondom. Ha eső után megállsz "kenésszegényen" megszárad a lánc. Ha nem tudná az utolsó állapotot akkor nem lehetne használni azt hogy ilyen esetben egy ideig több olajat adagoljon. Visszaolajozzon.