Renault Trafic, 2.0 dCi, megjelent a "check injection" hibaüzenet és a kulcsocska. Mi lehet a baja? Szervíz? A héten még kb. 500 km-t kellene vele mennem...
Köszi az infot.A problémám megoldodott.Nem is gondoltam hogy ilyen kis apro szarok meg tudják az embert szivatni.A vákum szivattyú tetején az a kis müanyag szarság volt eldugulva igy a zümmögö nem is tudott müködni olyan volt mint ha le lett volna vakolva a vékony csö.Levettem kipiszkáltam fasza minden.Annyira éppen nem fasza mert a belsö csavar beleszakadt a szivattyúba de enyenlöre egy csavar is megfogja de hogy meddig azt nem tom.Szerintem ez volt a baja annyira nem értek még hozzá de lassan csak rájövök.
Nem emlékszem már rá, hogy füstölt volna. ( Füstöl most is, ha rendesen nyomom neki.)
Nekem az "egycsöves" kis dobozka szokott tönkre menni, egyszer egy szerelő cseréltette a másik két csöves zümmögőt is, de nem lett jobb, aztán Vargamunka jött rá, hogy mi a hibája.
Azóta, ha előjön a tünet, akkor tudom, hogy mit kell cserélni, hogy megjavuljon. / az egycsövesre nekem nem írt be hibát. /
A füstölést nem tudom. Erőtelen volt nagyon, de mikor egy kicsit erőre kapott 3000-es fordulatnál járt a fejünk előre-hátra, annyira hullámzott.
2.0 CDTI 114 LE-s Vivaróm van. A motor egyenetlenül jár és néha 3000-es fordulat körül letilt egy pillanatra. Ahogy bemelegszik egyre kevésbé csinálja. Kiolvastattam a hibakódot, és az 1-es henger befecskendező hibáját írta ki.
Van-e valakinek ezzel kapcsolatban tapasztalata, elektronikai vagy inkább mechanikai hibája lehet?
Hello olvastama hozzá szólásodat a traficomnak is ugyan ezek a tünetei 2 napja kezdte.Ma gépre rakattam azt a zümmögöt irta ki Csak annyi kérdésem volna hogy a füstöléssel hogy állt a motor,mert nekem füstöl mikor rájön.Válaszodat elöre is köszi.
Segítségeteket szeretném kérni egy elég macerás vivaró ügyében.
A fönököm ismerősének van egy vivaro 2.5 dizele és azzal van egy zsák gondom.
Story:
Pár hónapja az autó gázpedálja beadta az unalmast.
Mobil szerelő házhoz jött szétkapta kábel korbács bontás szintjéig majd mondott valami horribilis összeget és problémát az autó úgy maradt.
Azóta eltel pár hónap. A fönököm unszolására nekiálltam hogy megpróbáljam összerakni,én kasznis vagyok és elég sokat szerelek is de ebben a mélységben még nem jártam ja és rühellem más után összepakolni az autókat.
Mivel errefelé (külföld)elég sűrű típus ezért a főnököméből átpakoltam a gázpedált mondanom sem kell nem segített.Egy elég jó snap-on géppel olvastam ki az adatokat,de nem gyári mélységben,élő adatot is tudok bőven olvasni csak akku probléma miatt az ma kimaradt,az erdedmény :
-1810 sensor supply voltage no.2
-180b pedal sensor circuit gang 2
-180c egr valve positon sensor circuit
-1814 exhaust gas recirculation function
-181a refiregrant pressure sensor circuit
-180b pedal sensor circut gang 2
Na most a hibakódok törlés után azonnal visszaállnak, motor indul de csak alapjárat van.
sajna több alkatrészt nem tudok össze cserélgetni mert az összes vivaro 1.9es csak ez az egy 2.5ös.
Előző problémámat sikerült orvosolni,a kuplugpedál kapcsoló elállítódott és jó lett az alapjárat váltáskor.köszönöm a segítséget.
Most viszont többször nem teljesen,de félig lent marad a kuplung pedál!ha jól informálódtam az eddigi hozzászólásokból az alsó munkahenger vagyis a kinyomócsapágy a hibás?vagy léhet más gond is?köszönöm.
Valaki próbált már 2005-ös Vivarot OBD II hibakód olvasóval diagnosztizálni? Nekem sajnos nem ismeri fel az ECU-t. Reméltem, hogy 2005-2006-os autóval ez már nem lesz gond.
Szia. Igen az is lehetne,de új kupplung meg kinyomó van rajt. Megkóstoltam, nem fékfolyadék. Bár akár az is lehetne mert így is úgy is le kell vennem megint :) köszönöm a választ.
Sziasztok. Trafic 1.9 cdi. Felújított váltot felraktam. 3 litert öntöttem bele, motor meg a váltó közt jön az olaj. Létezik , hogy a felesleges 2 dl kinyomja, vagy beszoptam mert szar a szimering?( akkor jól felújították) vehetem le megint :(
Inkább valamiért szervíz üzemmódban van, mert minden sebességben (5.ig próbáltam) tartja a 200-es fordulatot, de ha nyomom a féket, akkor alapjárat.
Igazából még szervizelés közben van az autó, csak mondtam csütörtök este, hogy ha még nem fogtak hozzá a kinyomó cserének és nem 100% biztos, hogy péntek este összeáll a gép, akkor inkább ne kezdjenek hozzá, hétfőn visszaviszem.
(mert épp csak cseppen az alsó munkahenger, ki tudja mióta, és azt az 1 napot bőven kibírja, csak szeretem rendbe tudni az autót)
Így kaptam meg az autót, csak nem én hoztam ha, így szombat reggel realizáltam, hogy valami nincs rendben.
Egyeztettem a szerelőmmel és mondta, hogy csak a légtömegmérő volt lehúzva.
Azt ha lehúzom, akkor pillanatra leesik a fordulat, de a helyzet visszaáll utána
Hétfőn-kedden kiderül mi más nem tetszik a gépnek.
A feladatot így megoldottam.
(úgy látszik felesleges a három pedál, kettővel is el lehet közlekedni :-) mondjuk ha a középső esne be, jobban izgulnék )
Üdv mindenkinek. Turbó nyomás szabályzó szelep csere után sem oldódik meg a gond. Az ebből leagazo csöveket milyen módon lehet kitisztitani?
Azt már nem is mondom hogy a szervo olaj tartály valahogyan leesett menet közben és a bordás szíj kodorzsolte, kifolyt az összes olaj és mivel olyan helyzetben voltam hogy nem tudtam megállni meghalt a szivattyú is. A kerék kiesett,szij hiánya miatt töltés nulla plusz olyan alkarom lett mint popeynek mire hazaértem. De hazaértem. Igaz most nagyon nagy generál.