Gyere Feri, nezd meg, Te ertesz hozza:)))) Ezt mar ismerjuk:)) Na mind1
A blokkal a kovetkezo a helyzet. Minden tovabbi nelkul felepitheto egy m10re az s14 feje. Egy ket vizjaratnak az alakja mas, de mivel a legszukebb res a vizjaratnal a hengerfejtomites(ezzel kalibraljak a viz aramlasi sebesseget), igy azzal en nem torodnek. Olajfuratok stimmelnek. DE!!! Ami nem stimmel, hogy az s14nek a nyugvo csapjai ki vannak merevitve a blokk falahoz, meg egy m10ben nincsenek. Ez a nagy teljesitmenyhez kell, mert a fotengely mellett hosszaban el tud repedni a blokk. A forgattyus haz fala is be tud szakadni, a dugattyu tamaszkodo oldalaval szemben. Ezt a problemat ki lehet kuszobolni egy mart 5-7mm-es CrMo otvozetzu lemezzel, de csak 1 bizinyos telesitmenyig, mert 300Le felett mar raktak ilyen lemezt a DTM autokba is, annak meg erositett volt a blokkja.
Nem volt semmi gaz hala istennek. Kulonben johettel volna magint menteni :))) Ha esetleg mesz ki szoljal megyek en is. Kene egy embernek e36. Hozunk neki egyet, egy fasza torok placcrol :)))
Gaj: Összesen 10 db pokhalos felnim van 15-os, kupakkal tok hibatlan mind a 10, de egy sem elado. Kellenek mert mar ket e30-van a haznal, sot a turbossal mar harom :)) Tiszta hulye vagyok.....
Es TD fotengely 20i fotengely helyett mit produkalna? mondjuk 23-as fotengelyhez kepest? Vagy itt mar a hajtokarokhoz+h.fejhez is mindenkepp hozza kene nyulni?
Vasilij probált ilyet csinálni, de nem stimmel a hengerfej mert olaj járat nem egyezik vagy mi, de Feri megmondja. Szoval belölle fejlesztették egy-két alkatrész ua. de sajna blokk csere a tökéletes megoldás...