The new ViennaSt. Pölten section of the New Western Railway is a high-speed railway. It runs from Vienna via Tullnerfeld to St. Pölten and is part of the TEN project No. 17 "Magistrale for Europe". The section was put into scheduled operation on 9 December 2012. The travel time without stopping between Vienna West station and St. Pölten was reduced as a result from 41 to 25 minutes.
Lehet hogy amikor az a kep keszult 2010-ben meg nem is volt szukseg a nagyobb sebessegre hogy tartson menetrendet?
A leirasokbol az derul ki hogy kepes a MAV 470 Ausztriaban es Nemetorszagban kozlekedni de csak olyan befolyasoloja van ami limitalja 160-ig. Amikor atvettek a mozdonyokat meg nem volt se westbahn se Railjet. Az valoban rovidlato hogy nem mehet legfeljebb 200-zal ha a CAF Eurocity kocsik 200-ig voltak/vannak hitelesitve mar 1994-tol...
Ez alkalmi es nem utasforgalmi Railjet menet lehetett ha Munchenbol megy Becs fele mert MAV-os Taurus tudtommal nincs felszerelve vezerlorendszerrel hogy 230-cal mehessen a westbahnon tartva a menetrendet.
Mondjuk megnézném azt a drótozást, amivel a V63-ast távvezérli a Railjet-vezérlő. Mindezt segélygépként, alkalmi jelleggel a kézre eső alkatrészekből összerakva :-D
Ahogy én láttam a gyártók a hosszú motorvonatokat sosem egyben adják ki. Roco Railjet pl 4+3+mozdony, Liliput KISS 4+2, így akinek nem fér el a teljes szerelvény az asztalon tud rövidítve játszani velük és a pénztárcának is barátibb.
Segítséget szeretnék kérni. Ha valakinek megvan elektronikus formában a MAVOE szakmai füzetek 5 (Molnár Rezső: Modellvasúti állomások állító- és biztosítóberendezései) és elküldené nekem, azért nagyon hálás lennék.
Szerintem az olvtársunk arra gondot, hogy a Railjet szerelvényekről ugyan le lehet kapcsolni a mozdonyt (valahol van fénykép, hogy egy MÁV1047 tolja be München-be), de a kocsikat nem lehet szétkapcsolni, csak műhelyben. Így "praktikusan" felfogható motorvonatnak is.
Az igaz, hogy a szó szoros értelmében persze nem motorvonat.
A railjetnek soha semmi köze nem volt a motorvonathoz.A motorvonat nem csak annyiból áll, hogy egy komplett szerelvény amit mindkét végén lehet vezérelni.
A 0-ás játékvasút (nem PV) fórumon érdemes még érdeklődni, a topiktársak segítőkészek és ehhez a régi játékvasúthoz jobban értenek, mint egy átlag felhasználó ezen a fórumon.
Köszi a gyors választ.Azt mondták,hogy1938 as gyártású.Hol lehetne több,jobb képet szerezni erről a tipusról? Van hozzá három kocsi és sinanyag,váltó is(ezen van az embléma),de egyenlőre ennyi. Érdemes vele foglalkozni? Még nem láttam élőben,kép is csak ennyi volt. Kb. mi lehet az ára?
A segíségeteket kérném,erről a gőzüzemű modellről és a márkajelzéséről. Esetleg valaki találkozott már vele,vagy hogy lehet több információt fellelni róla?
Valós a probléma szerintem amit mondasz, gondolkodtam egy időben pl Railjeten, hiába ingavonat, kb motorvonatként fogható fel, mert semmi mással nem lehet összerakni, max mozdonyt cserélhetsz
rajta, de hülyén néz ki, még ha néha elő is fordul a valóságban.
A varriálhatóság elvesztése azért ront a játékélményen.
Az ár kérdés is valid, amit írtál, nekem pl. bőven túllógna a kereten egyben kiadni 4-500€<-t vasútmodellre.
Szervíz szempontból sem egyszerű esetek ezek a motorvonatok, és a műszaki szint is sokszor elmarad amennyire látom/hallom mondjuk egy Roco mozdonyhoz képest.
A hely szerintem nem akkora probléma, egy négyrészes Flirt, Talent, vagy egy háromrészes Desiro ML rövidebb, mint egy háromkocsis mozdonyos személyvonat.