Keresés

Részletes keresés

Törölt nick Creative Commons License 2021.06.09 -1 1 103743

A Wikipedia szerint:

The new Vienna–St. Pölten section of the New Western Railway is a high-speed railway. It runs from Vienna via Tullnerfeld to St. Pölten and is part of the TEN project No. 17 "Magistrale for Europe". The section was put into scheduled operation on 9 December 2012. The travel time without stopping between Vienna West station and St. Pölten was reduced as a result from 41 to 25 minutes.

 

 

Lehet hogy amikor az a kep keszult 2010-ben meg nem is volt szukseg a nagyobb sebessegre hogy tartson menetrendet? 

Előzmény: Törölt nick (103742)
Törölt nick Creative Commons License 2021.06.09 0 0 103742

A leirasokbol az derul ki hogy kepes a MAV 470 Ausztriaban es Nemetorszagban kozlekedni de csak olyan befolyasoloja van ami limitalja 160-ig. Amikor atvettek a mozdonyokat meg nem volt se westbahn se Railjet. Az valoban rovidlato hogy nem mehet legfeljebb 200-zal ha a CAF Eurocity kocsik 200-ig voltak/vannak hitelesitve mar 1994-tol...  

Előzmény: Jeffsy (103740)
zut2020 Creative Commons License 2021.06.09 0 0 103741

A "biztber kezelés" itt vonatbefolyásolást jelent. A MÁV 470-ekben nincs se LZB, se ETCS, ezért nem mehetnek 160-nál gyorsabban ha ők vannak elől.

Előzmény: Jeffsy (103740)
Jeffsy Creative Commons License 2021.06.09 0 0 103740

Egy határátlépő mozdonynál nem ez lenne a lényeg?

 

Előzmény: csíkos-háTTú (103739)
csíkos-háTTú Creative Commons License 2021.06.09 0 1 103739

Mert nincs bennük az ehhez kellő biztber kezelés. Tolva azért mehet, mert a vezérlőkocsiban meg van.

Előzmény: Jeffsy (103738)
Jeffsy Creative Commons License 2021.06.09 0 0 103738

Osztrák-német pályán miért nem mehet többel a MÁV Taurus?

Annyira nagy szívás lenne megoldani 10 mozdonyon?

Előzmény: Törölt nick (103736)
Törölt nick Creative Commons License 2021.06.09 0 0 103737

Ezt nem tudtam, koszi. Akkor tehat egyiranyos a dolog.

Előzmény: Törölt nick (103736)
Törölt nick Creative Commons License 2021.06.09 -2 0 103736

Elviekben ha a jeti vezérlő van elöl akkor mehet 230-al. Ha a MÁV Teknő, akkor viszont Vmax 160.

Előzmény: Törölt nick (103735)
Törölt nick Creative Commons License 2021.06.09 0 0 103735

Ez alkalmi es nem utasforgalmi Railjet menet lehetett ha Munchenbol megy Becs fele mert MAV-os Taurus tudtommal nincs felszerelve vezerlorendszerrel hogy 230-cal mehessen a westbahnon tartva a menetrendet.

Előzmény: róbertke (103732)
Jeffsy Creative Commons License 2021.06.09 0 0 103734

Ha nagyon kell, gondolom a csörgő is elhúzza, de csak furcsán nézne ki :)

 

Előzmény: Törölt nick (103729)
somytomy Creative Commons License 2021.06.09 0 1 103733

Mondjuk megnézném azt a drótozást, amivel a V63-ast távvezérli a Railjet-vezérlő. Mindezt segélygépként, alkalmi jelleggel a kézre eső alkatrészekből összerakva :-D

Előzmény: róbertke (103732)
róbertke Creative Commons License 2021.06.09 0 0 103732

MÁV 1047-es sorozatú mozdony egy ÖBB Railjet szerelvénnyel (Kép forrása: Bahnbilder.de)

 Ezt éppen tolja a 1047 James Bond ....:-))

Előzmény: Törölt nick (103729)
zut2020 Creative Commons License 2021.06.09 0 0 103731

Ahogy én láttam a gyártók a hosszú motorvonatokat sosem egyben adják ki. Roco Railjet pl 4+3+mozdony, Liliput KISS 4+2, így akinek nem fér el a teljes szerelvény az asztalon tud rövidítve játszani velük és a pénztárcának is barátibb.

Előzmény: Jeffsy (103716)
csíkos-háTTú Creative Commons License 2021.06.09 0 0 103730

München Hbf-ra nehezen ért volna be! :-)))

Ha jól látom Komáromban lőtték a képet, útban Budapest felé.

Előzmény: Törölt nick (103729)
Törölt nick Creative Commons License 2021.06.09 -1 1 103729

MÁV Taurus? Ugyan már, Gigant is jó elé (a fotót egy itteni fórumtárs készítette):

Előzmény: csíkos-háTTú (103726)
Jeffsy Creative Commons License 2021.06.09 0 0 103728

Erre gondoltam, nem gépészeti, hanem vonatösszeállítás szempontjából.

Előzmény: csíkos-háTTú (103726)
431001 Creative Commons License 2021.06.09 0 0 103727

Kedves Fórumozók!

 

Segítséget szeretnék kérni. Ha valakinek megvan elektronikus formában a MAVOE szakmai füzetek 5 (Molnár Rezső: Modellvasúti állomások állító- és biztosítóberendezései) és elküldené nekem, azért nagyon hálás lennék.

v431012 kukac gmail pont com a mailcímem.

 

Szép napot, a segítséget előre is köszönöm!

csíkos-háTTú Creative Commons License 2021.06.09 0 0 103726

Szerintem az olvtársunk arra gondot, hogy a Railjet szerelvényekről ugyan le lehet kapcsolni a mozdonyt (valahol van fénykép, hogy egy MÁV1047 tolja be München-be), de a kocsikat nem lehet szétkapcsolni, csak műhelyben. Így "praktikusan" felfogható motorvonatnak is.

Az igaz, hogy a szó szoros értelmében persze nem motorvonat.

Előzmény: Jegkoko (103724)
_szergej_ Creative Commons License 2021.06.09 -1 3 103725

Talan meg kellett volna tanulni anno szoveget ertelmezni...

Előzmény: Jegkoko (103724)
Jegkoko Creative Commons License 2021.06.09 -3 0 103724

A railjetnek soha semmi köze nem volt a motorvonathoz.A motorvonat nem csak annyiból áll, hogy egy komplett szerelvény amit mindkét végén lehet vezérelni.

Előzmény: Jeffsy (103716)
szalamander007 Creative Commons License 2021.06.08 0 0 103723

Köszönöm.

Előzmény: Tyapa (103722)
Tyapa Creative Commons License 2021.06.08 0 0 103722

0-ás játékvasút (nem PV) fórumon érdemes még érdeklődni, a topiktársak segítőkészek és ehhez a régi játékvasúthoz jobban értenek, mint egy átlag felhasználó ezen a fórumon.

Előzmény: szalamander007 (103721)
szalamander007 Creative Commons License 2021.06.08 0 0 103721

Köszönöm neked is,amíg gépeltem,addig jött meg a Te infod is,így tárgytalan az előző hsz em.

 

Üdv.

Előzmény: Tyapa (103719)
szalamander007 Creative Commons License 2021.06.08 0 0 103720

Köszi a gyors választ.Azt mondták,hogy1938 as gyártású.Hol lehetne több,jobb képet szerezni erről a tipusról? Van hozzá három kocsi és sinanyag,váltó is(ezen van az embléma),de egyenlőre ennyi. Érdemes vele foglalkozni? Még nem láttam élőben,kép is csak ennyi volt. Kb. mi lehet az ára?

Előzmény: Törölt nick (103718)
Tyapa Creative Commons License 2021.06.08 0 0 103719

Itt vannak online lapozgatós American Flyer katalógusok, ezekben keresgélj:

 

https://www.conradantiquario.de/american_flyer_katalogservice.html

 

 

Előzmény: szalamander007 (103717)
Törölt nick Creative Commons License 2021.06.08 0 0 103718

American Flyer lehet. Ki kellene googlizni melyik tipus. Valoszinu Lionel elotti evjarat. Ugy nez ki a hajtorud nem original.

Előzmény: szalamander007 (103717)
szalamander007 Creative Commons License 2021.06.08 -1 0 103717

Jó estét Urak!

 

A segíségeteket kérném,erről a gőzüzemű modellről és a márkajelzéséről. Esetleg valaki találkozott már vele,vagy hogy lehet több információt fellelni róla?

Sajnos csak ilyen képeket kaptam róla.

 

Üdv:szalamander.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Jeffsy Creative Commons License 2021.06.08 -1 1 103716

Valós a probléma szerintem amit mondasz, gondolkodtam egy időben pl Railjeten, hiába ingavonat, kb motorvonatként fogható fel, mert semmi mással nem lehet összerakni, max mozdonyt cserélhetsz

rajta, de hülyén néz ki, még ha néha elő is fordul a valóságban.

A varriálhatóság elvesztése azért ront a játékélményen.

 

Az ár kérdés is valid, amit írtál, nekem pl. bőven túllógna a kereten egyben kiadni 4-500€<-t vasútmodellre.

 

Szervíz szempontból sem egyszerű esetek ezek a motorvonatok, és a műszaki szint is sokszor elmarad amennyire látom/hallom mondjuk egy Roco mozdonyhoz képest.

Előzmény: Törölt nick (103708)
Törölt nick Creative Commons License 2021.06.08 0 0 103715

Meg egy valami a motorvonatos modellezesrol: boritgatas nelkul nem lehet szetszedni.

Ikarus 242 Creative Commons License 2021.06.08 0 1 103714

A hely szerintem nem akkora probléma, egy négyrészes Flirt, Talent, vagy egy háromrészes Desiro ML rövidebb, mint egy háromkocsis mozdonyos személyvonat.

Előzmény: csíkos-háTTú (103710)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!