Fekete hétfő a MÁV-nál: a Keleti és a Nyugati után a Déli pályaudvar is elesett
2022-es engedélyezési terv részlete, amely annak a vasúti váltókörzetnek az újjáépítésére és cseréjére készült, ahol tegnap egy váltóalkatrész eltört és a felső képen látható Keleti pályaudvarra tartó InterCity kisiklott.
Több másik mellett ezt a beruházást is törölte Lázár János 2023-ban
Tja, Lujiszka sorra derül ki, hogy az mRNS "vakcina" kurva sok egyébként egészséges embernek okozott maradandö egészségkárosodást, úgyhogy az mRNS vakcina kitalálóinak Nobel-díj helyett inkább sitt dukálna. Közben az is kiderült, hogy svédek jobban jártak azzal, hogy nem volt COVID szükségállapot meg oltáskényszer.
Öcsisajt info csak neked Németországból: A németek is egyre gyakrabban cikkeznek arról, hogy a DB rogyásig le vagyon pukkanva. Nagyon sokat járok a DB-vel nagyon régen, és biza igen jól érzékelem a fokozatos lecsúszást. Viszont a patinás állomásépületekböl kolbászsütö és dönerlerakat lettek tele mindenféle zabáldával, ill. újabban már tetováló shop-okkal is.
Mi van öcsisajt, libnáci szellemi önkielégítös révületedben nem tudod elviselni a tényeket? További jó libnáci habzást kívánunk neked is, csak nehogy megüssön a Guttmann, mert nagyon hiányozna a t. olvtársaknak egy ollan kvalitásos bohóc, mint te. Mára ezt a szövegblokkot adták ki terjesztésre a Szabadság tér 12. sz. alatti müintézetben?
Öcsisajt, a németeknél milliárd euróért vettek teljesen felesleges dolgokat a COVID kapcsán. És a Van Még Sokkal Lejjebb kvótaspinkó mennyivel több oltást vett meg SMS-ben (milliószám kellett illenlejárt határidejü oltásokat kidobni)? További kellemes libnáci szellemi önkielégítést és habzást kívánunk neked.
Öcsisajt, gondolod, hogy kommentálás, faszbukozás, meg impotens szellemi önkielégítés a szociális médiákban pl. vissza tud rakni egy szerelvényt a sínekre? Akkor az ima már hatásosabb. Hasonló kisiklások sajna még Németországban (de usákiában is) elöfordulnak, pedig ott még a kerítés is kolbászból vagyon, és a liberónácizmus (aka progresszív liberalizmus) is túlteng. Síntörés a németeknél csak idén már vagy 10 volt (fövonalakon is), gázolás meg nem igazán a MÁV sara. Megbénult föpályaudvarra a németeknel én is emlékszem (idén is volt legalább egy eset). Köszi, hogy önkéntesen is transzparenssé tetted, hogy egy személyzeti selejt liberónáci agyhalott vagy. De ez legyen a te egyéni szoc problémád.
Azt mindenkinek meg kellett tennie a kovid idején. Az ország szerencsétlensége, hogy csőstül kapja a bajokat, egyik nemzetközi válság a másik után, és ezzel "néz szembe" egy fideszkormány, azaz éppen úgy fordítja a saját hasznára ahogy nem szégyelli.
Ez nagyon igazságtalan. A Bzmot felújítva, rendszeresen karban tartva egy teljesen jól funkcionáló mellékvonali vonat, nem az a célja, ami pl egy maglevnek. Odakint sem járnak csúcsszerelvények mellékvonalakon.
A baj, hogy kilopta a pénzt a fidesz és anno a balliberálisok a mellék- és fővonalak, a biztberek, a mozdonyok felújításából, karbantartásából. Ezért tartunk itt, nem a Bzmot miatt.
Az Alstom metrók ajtaja pont olyan egyenes ki-be járatú, mint a ruszki metróé, ami viszont 30-as évekbeli amerikai tervek alapján készült, szóval majd 100 éve minden gyártó tudja a tutit, de a Ganz feltalálta a spanyolviaszt, csak nem működött rendesen.
Mondjuk szegény V63 típus kb. tizenöt évig készült, mire sorozatgyártásba került - mert eleinte úgy gondolták, hogy a magyar ész is tud 3-tengelyes forgóvázakat tervezni a 6-tengelyes mozdony alá. Aztán rájöttek, hogy rendeset nem tud csak a nyugatnémet és akkor pár évig gyűjteni kellett a márkát a Krupp licensz megvásárlásához. Mire azzal végül sorozatgyártásba került, addigra az egyenáramú motoros hajtása elavulttá vált - Nyugaton már visszatértek az aszinkron AC motorokhoz, mert a félvezető technika fejlődése lehetővé tette az inverteres hajtást.
Ráadásul az egész V63 fejlesztés a bele ölt csillagászati pénzzel totál felesleges volt, mert a románok már 1968 óta gyártottak kiforrott svéd licensz alapján 6-tengelyes, 25kV-os villanymozdonyt, amit a KGST keretében meg lehetett volna venni. Egyes magyar magánvasutak ma ennek a korszerűsített változatával (Transmontana típus) vontatnak. Mindeközben a V63-ra elherdált temérdek pénz miatt nem kerülhetett továbbfejlesztésre a nagyságrendileg fontosabb szerepű és elterjedtebb V43 mozdony, amit 1982-ig változatlan diódás, fokozatkapcsolós formában gyártottak tovább (~ lóvasút villamosított megfelelője).
Két síntörés, két gázolás és egy megbénult főpályaudvar. Évek óta nem volt annyira nehéz helyzetben a MÁV, mint az elmúlt 72 órában. A miniszter azonban továbbra sem kommentálta a történteket.
Ráadásul Magyarország aztán tényleg nem egy hatalmas hely, ahol olyan komoly távolságok vannak. És szinte az egész mindenség alföld, nem Svájc, ahol minden centiméteren több ezer méter magas hegyek vannak.