Keresés

Részletes keresés

OMGod Creative Commons License 2024.08.27 -1 2 66

Van már korrupciós Nobel-díj is? :-D

Előzmény: Kietel (61)
Kietel Creative Commons License 2024.08.27 -1 2 64

Mi itt magyarországon a rogyásig leromlott MÁV mellett csak àlmodozunk egy olyan vasútról mint a DB.

Legújabb orbáni terv: elöregedés miatt selejtezett nèmet vasuti szervényeket venne magyarország, azzal javitanák fel a magyar járműàllományt.

Most elképzelheted az orbáni állapotokat mikor egy németországban ipari hulladékként kezelt vonatot is megmentőkènt vár a MÁV.

Előzmény: rocky reloaded (62)
rocky reloaded Creative Commons License 2024.08.27 -7 1 63

Tja, Lujiszka sorra derül ki, hogy az mRNS "vakcina" kurva sok egyébként egészséges embernek okozott maradandö egészségkárosodást, úgyhogy az mRNS vakcina kitalálóinak Nobel-díj helyett inkább sitt dukálna. Közben az is kiderült, hogy svédek jobban jártak azzal, hogy nem volt COVID szükségállapot meg oltáskényszer.

Előzmény: Kietel (61)
rocky reloaded Creative Commons License 2024.08.27 -7 1 62

Öcsisajt info csak neked Németországból: A németek is egyre gyakrabban cikkeznek arról, hogy a DB rogyásig le vagyon pukkanva. Nagyon sokat járok a DB-vel nagyon régen, és biza igen jól érzékelem a fokozatos lecsúszást. Viszont a patinás állomásépületekböl kolbászsütö és dönerlerakat lettek tele mindenféle zabáldával, ill. újabban már tetováló shop-okkal is.

Előzmény: Kietel (57)
rocky reloaded Creative Commons License 2024.08.27 -7 1 60

Mi van öcsisajt, libnáci szellemi önkielégítös révületedben nem tudod elviselni a tényeket? További jó libnáci habzást kívánunk neked is, csak nehogy megüssön a Guttmann, mert nagyon hiányozna a t. olvtársaknak egy ollan kvalitásos bohóc, mint te. Mára ezt a szövegblokkot adták ki terjesztésre a Szabadság tér 12. sz. alatti müintézetben? 

Előzmény: Qqberci (55)
seymour_ Creative Commons License 2024.08.27 0 1 59

Ez viszont az ország sara. Tessék leváltani a kormányt.

Előzmény: emp (53)
Celtis Creative Commons License 2024.08.27 -1 0 58

Szintén 18 éves rakacai fiatalember cégén keresztül vásároltak?

Előzmény: seymour_ (50)
Kietel Creative Commons License 2024.08.27 -1 0 57

A DB is kb 10x akkora mint a nálunk már rogyásig lepusztult MÁV.

Előzmény: rocky reloaded (54)
rocky reloaded Creative Commons License 2024.08.27 -6 1 56

Öcsisajt, a németeknél milliárd euróért vettek teljesen felesleges dolgokat a COVID kapcsán. És a Van Még Sokkal Lejjebb kvótaspinkó mennyivel több oltást vett meg SMS-ben (milliószám kellett illenlejárt határidejü oltásokat kidobni)? További kellemes libnáci szellemi önkielégítést és habzást kívánunk neked.

Előzmény: Qqberci (51)
Qqberci Creative Commons License 2024.08.27 -2 1 55

Mi van, kvargli, jöttél bűzölögni?...

Előzmény: rocky reloaded (54)
rocky reloaded Creative Commons License 2024.08.27 -6 2 54

Öcsisajt, gondolod, hogy kommentálás, faszbukozás, meg impotens szellemi önkielégítés a szociális médiákban pl. vissza tud rakni egy szerelvényt a sínekre? Akkor az ima már hatásosabb. Hasonló kisiklások sajna még Németországban (de usákiában is) elöfordulnak, pedig ott még a kerítés is kolbászból vagyon, és a liberónácizmus (aka progresszív liberalizmus) is túlteng. Síntörés a németeknél csak idén már vagy 10 volt (fövonalakon is), gázolás meg nem igazán a MÁV sara. Megbénult föpályaudvarra a németeknel én is emlékszem (idén is volt legalább egy eset). Köszi, hogy önkéntesen is transzparenssé tetted, hogy egy személyzeti selejt liberónáci agyhalott vagy. De ez legyen a te egyéni szoc problémád.

Előzmény: RowGum (37)
emp Creative Commons License 2024.08.27 -1 2 53

ebben nagyon nem értünk egyet.

pontosan lehetett tudni, 2000-nél több gépre nem lesz ember.

4000-es vásárláskor egy szavam sem lenne, annyi belefér.

a doksik meg 2 éven belül ledarálva, itt oltári nagy disznóság történhetett.

Előzmény: seymour_ (48)
seymour_ Creative Commons License 2024.08.27 -1 1 52

Hát ha a kovidra vásároltak be akkor de.

Előzmény: Qqberci (51)
Qqberci Creative Commons License 2024.08.27 -1 1 51

Viszont nem vettek használhatatlan eszközöket...

Előzmény: seymour_ (50)
seymour_ Creative Commons License 2024.08.27 -1 0 50

Mindenki ezt csinálta. A nyugati államok mennyi pénzt kúrtak el a kovidra? Sokkal többet mint mi.

Előzmény: Qqberci (49)
Qqberci Creative Commons License 2024.08.27 -1 1 49

Azt mindenkinek meg kellett tennie a kovid idején.

 

Nem. Tízszeres túlvásárlás volt használhatatlan légzéstámogató vackokból...

Előzmény: seymour_ (48)
seymour_ Creative Commons License 2024.08.27 -1 0 48

"mennyit is basztak el horkológépre?"

 

Azt mindenkinek meg kellett tennie a kovid idején. Az ország szerencsétlensége, hogy csőstül kapja a bajokat, egyik nemzetközi válság a másik után, és ezzel "néz szembe" egy fideszkormány, azaz éppen úgy fordítja a saját hasznára ahogy nem szégyelli.

Előzmény: emp (46)
seymour_ Creative Commons License 2024.08.27 0 0 47

Mondjuk lézerjanit nem fogják internálni, mint a jegyszedőt, illetve ha le is váltják, máshol bukkan majd fel.

Előzmény: Kata` (16)
emp Creative Commons License 2024.08.27 0 2 46

modjuk ez már nem a kádári éra volt:


„Harminc évvel ezelőtt én 50 fokos műtőkben végeztem 10-12 órás műtéteket. Lehetséges volt, mert életmentő volt. Most ugyanez a helyzet”

 

megkérdezhetem, hogy "ma miért ugyanolyan"?

 

mennyit is basztak el horkológépre?

csak az alkotmányos rész töredéke elég lett volna a klímák mellett még az elektromos hálózat rendbetételére is.

Előzmény: Okossy Domonkossy (17)
Qqberci Creative Commons License 2024.08.27 -1 1 45

elég profi szoftverek lehetnek

 

Nem kell oda SW: elég egy LézerJankó...

Előzmény: emp (44)
emp Creative Commons License 2024.08.27 0 2 44

persze, te már szabotázst vizionálsz, nem csodálkozom.

elég profi szoftverek lehetnek, amik síntöréseket okoznak, balesetet, meg isten tudja mióta totális fejetlenséget a vonatközlekedésben.

azt viszont Vitézy állítja, és miért ne hinném el neki, hogy ez a szar lázár a "Budapestre nem költünk" felkiáltással küldte kukába a terveket.

Előzmény: Okossy Domonkossy (9)
shu14 Creative Commons License 2024.08.27 -1 3 43

Ez nagyon igazságtalan. A Bzmot felújítva, rendszeresen karban tartva egy teljesen jól funkcionáló mellékvonali vonat, nem az a célja, ami pl egy maglevnek. Odakint sem járnak csúcsszerelvények mellékvonalakon.

 

A baj, hogy kilopta a pénzt a fidesz és anno a balliberálisok a mellék- és fővonalak, a biztberek, a mozdonyok felújításából, karbantartásából. Ezért tartunk itt, nem a Bzmot miatt.

Előzmény: Viehdorf (24)
Qqberci Creative Commons License 2024.08.27 -3 3 42

Vén mókásőr, már kora reggel beszittyóztál?...

Előzmény: nagyanyo5:0 (41)
nagyanyo5:0 Creative Commons License 2024.08.27 -8 3 41

Ja a pályaudvarok elestek, viszont az ellenzék már 2010 óta a földön porlad:DDDDDDD A fidesz tönkretette az:

- oktatást

- egészségügyet

- mezőgazdaságot

- ipart

- falvakat és városokat

és tulképp mindent, viszont a kő marad, a kő marad és ő is marad :))))))

Csökött--Pandacsöki Creative Commons License 2024.08.27 -3 3 40

Bár lett volna Lázár inkáb egy gyerekmegrontó pedofil, mint közlekedési miniszter!

Még akkor is jobban jártunk volna.

Előzmény: Okossy Domonkossy (20)
Atomcsapássy Edömér Creative Commons License 2024.08.27 -1 1 39

> Az ajtók lengőtolóajtók

Az Alstom metrók ajtaja pont olyan egyenes ki-be járatú, mint a ruszki metróé, ami viszont 30-as évekbeli amerikai tervek alapján készült, szóval majd 100 éve minden gyártó tudja a tutit, de a Ganz feltalálta a spanyolviaszt, csak nem működött rendesen.

Előzmény: Qqberci (29)
Atomcsapássy Edömér Creative Commons License 2024.08.27 0 3 38

> Magyar villamosmozdony

 

Mondjuk szegény V63 típus kb. tizenöt évig készült, mire sorozatgyártásba került - mert eleinte úgy gondolták, hogy a magyar ész is tud 3-tengelyes forgóvázakat tervezni a 6-tengelyes mozdony alá. Aztán rájöttek, hogy rendeset nem tud csak a nyugatnémet és akkor pár évig gyűjteni kellett a márkát a Krupp licensz megvásárlásához. Mire azzal végül sorozatgyártásba került, addigra az egyenáramú motoros hajtása elavulttá vált - Nyugaton már visszatértek az aszinkron AC motorokhoz, mert a félvezető technika fejlődése lehetővé tette az inverteres hajtást.

 

Ráadásul az egész V63 fejlesztés a bele ölt csillagászati pénzzel totál felesleges volt, mert a románok már 1968 óta gyártottak kiforrott svéd licensz alapján 6-tengelyes, 25kV-os villanymozdonyt, amit a KGST keretében meg lehetett volna venni. Egyes magyar magánvasutak ma ennek a korszerűsített változatával (Transmontana típus) vontatnak. Mindeközben a V63-ra elherdált temérdek pénz miatt nem kerülhetett továbbfejlesztésre a nagyságrendileg fontosabb szerepű és elterjedtebb V43 mozdony, amit 1982-ig változatlan diódás, fokozatkapcsolós formában gyártottak tovább (~ lóvasút villamosított megfelelője).

Előzmény: Qqberci (22)
RowGum Creative Commons License 2024.08.26 -3 4 37

A MÁV 72 órája vívja a haláltusáját, Lázár János pedig csendben néziMolnár Kristófközlekedésaugusztus 26., 14:59

Két síntörés, két gázolás és egy megbénult főpályaudvar. Évek óta nem volt annyira nehéz helyzetben a MÁV, mint az elmúlt 72 órában. A miniszter azonban továbbra sem kommentálta a történteket.

seymour_ Creative Commons License 2024.08.26 -1 2 36

Ráadásul Magyarország aztán tényleg nem egy hatalmas hely, ahol olyan komoly távolságok vannak. És szinte az egész mindenség alföld, nem Svájc, ahol minden centiméteren több ezer méter magas hegyek vannak.

Előzmény: Kata` (16)
Qqberci Creative Commons License 2024.08.26 -1 2 35

Szívemből szóltál!...

Előzmény: seymour_ (33)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!