Keresés

Részletes keresés

nogradi medve Creative Commons License 2017.03.01 0 0 51

marhaság......

Előzmény: kukurIQ! (47)
nogradi medve Creative Commons License 2017.03.01 0 0 50

15

Előzmény: Törölt nick (48)
az isteni Higgs bozon Creative Commons License 2017.03.01 0 0 49

Az EU inkább rablóbanda, mintsem jóságos ajándékozó kedvű nagybácsi.

Előzmény: kukurIQ! (47)
Törölt nick Creative Commons License 2017.03.01 0 0 48

"oldjunk meg mindent saját erőből és akkor minden ok......"

 

Teljesen rendben van, csak akkor fizessenek kártérítést, amiért mi gyakorlatilag "önként" az ő ajánlásukra lemondtunk mindenről, mert ugyebár ezeket a feltételeket ők "súgták"meg.

 

http://forum.index.hu/Article/viewArticle?a=143034403&t=9234526

"Szóval mi lemondtunk egy csomó dologról, hogy a belépésünk ne "zavararja" meg a kialakult piaci rendszert. Ezért "cserébe" löknek időnként egy kis pénzt. De nem ám szabad felhasználásra!"

   

Úgy tudom, nem lehetetlen a kártérítés végtelenségig fizettetése, példa van rá.

 

Előzmény: nogradi medve (41)
kukurIQ! Creative Commons License 2017.03.01 0 0 47

Összegezve amikor pénzt kapunk az uniótól valójában kivesz a zsebünkből a megkérdezésünk nélkül.

Előzmény: az isteni Higgs bozon (42)
nogradi medve Creative Commons License 2017.03.01 0 0 46

http://privatbankar.hu/makro/ikvai_boven_belefer_a_budzsebe_a_4-es_metro-226397

 

 

Ikvai: bőven belefér a büdzsébe a 4-es metró2010. július 01., 12:48

Ikvai-Szabó Imre főpolgármester-helyettes szerint a 4-es metró megépítésének költségeit elbírja a fővárosi költségvetés teherbíró képessége

Ikvai-Szabó Imre főpolgármester-helyettes szerint a 4-es metró megépítésének költségeit elbírja a fővárosi költségvetés teherbíró képessége

A 4-es metró első szakaszának befejezéséhez szükséges forrás rendelkezésre áll, a második szakasz 69 milliárd forintnyi fővárosi támogatása pedig bőven belefér a fővárosi költségvetés teherbíró képességébe - mondta Ikvai-Szabó Imre (SZDSZ) főpolgármester-helyettes.

Emlékeztetett: Tarlós István, a Fidesz főpolgármester-jelöltje többször hangoztatta, hogy 100 milliárd forint hiányzik az első szakasz befejezéséhez. Ez az állítás azonban "teljességgel alaptalan" - jelentette ki.

Elmondta: az első szakasz finanszírozására a 2012-es befejezésig 172 milliárd forint állami támogatást - ebbe beleértve a Kohéziós Alap támogatását is - és 33 milliárd forint fővárosi forrást terveztek. A 172 milliárd forintos projektköltség tartalmaz 31 milliárd forint általános tartalékot is, amivel a költségtúllépés - például többletkövetelések - kockázatát fedezi a város.

 

4-es metró: 67 hetes késéssel futott be a pajzs

Műszaki nehézségek nélkül érte el a 4-es metró északi alagútépítő pajzsa is a Baross téri megállót, ezzel lezárult a pajzsos alagútépítés az új vonal első szakaszán .

Részletek>>>>

Az Európai Bizottság döntése miatt a Kohéziós Alap támogatásban nem elszámolható 11 szerződést az állam és a főváros a 2004-ben megkötött szerződésük alapján közösen finanszírozzák, következésképpen a főváros részéről nem beszélhetünk forráshiányról, mivel a főváros fizetési kötelezettségeit - így a többletköveteléseket fedező általános tartalék és a 11 szerződés finanszírozásának forrásai is - beterveztük a főváros költségvetésébe - szögezte le.

 

A második szakasszal kapcsolatban Ikvai-Szabó Imre arra hívta fel a figyelmet, hogy a főváros a befejezésig, vagyis 2014-ig 96 milliárd forint állami forrással - beleértve a Kohéziós Alap támogatását - és 69 milliárd forint fővárosi forrással számol, és - hasonlóan az első szakaszhoz - a második szakasz projektköltsége is tartalmaz 15 milliárd forint általános tartalékot. 

Előzmény: nogradi medve (45)
nogradi medve Creative Commons License 2017.03.01 0 0 45

http://index.hu/belfold/budapest/2009/09/04/brusszeli_igen_a_4-es_metro_elso_szakaszara/

 

Megkapta az Európai Bizottság jóváhagyását a 4-es metró I. szakaszának fejlesztésére a Nemzeti Fejlesztési Ügynökség - közölte az NFÜ pénteken.

A beruházás összesen 212 milliárd forintos támogatást kap, ebből 181 milliárd forint uniós forrás, 41 milliárd forint költségvetési támogatás. A projektigazgatóság tájékoztatása szerint a 4-es metró első szakasza összesen 353 milliárd forintba kerül.

Az NFÜ közleménye szerint a 4-es metró megépülésével "fellélegezhet" Budapest közlekedése. A megépülő metró naponta 350.000 utas közlekedését teszi gyorsabbá és kényelmesebbé. A beruházás várhatóan 2012-ben fejeződőik be műszakilag.

Az NFÜ a projekt uniós támogatásával kapcsolatban kiemeli, hogy beruházás az unió számára is kiemelten fontos, hiszen környezetvédelmi szempontból is hozzájárul egy nagyváros környezetbarát közlekedésének megteremtéséhez.

A mostani döntéssel immár 11 nagyprojekt kapott brüsszeli igent, ezeken felül további 16 nagyprojekt van túl a kormánydöntésen, amelyek közül 12 már Brüsszelben várja a támogató döntést. A magyar fejlesztéspolitika sikerének tekinti az NFÜ, hogy az Európai Unió tagországai közül Magyarország nyújtotta be Brüsszelnek a legtöbb nagyprojektet.

Az NFÜ emlékeztet arra, hogy az elmúlt napokban döntött Brüsszel a Sopron-Szombathely-Szentgotthárd vasútvonal fejlesztésének támogatásáról. Ez a beruházás volt az első közlekedésfejlesztési nagyprojekt az unióban, amelyet a 2007-13 közötti időszakban Brüsszel a támogatásáról biztosított.

A most elfogadott nagyprojektek is részét képezik annak az 1200 nagyberuházásnak, amelynek uniós és hazai forrásból finanszírozott projektjei a magyar vállalkozásoknak 2440 milliárd forint értékben adnak megrendeléseket a következő két évben. Ezek közül 850-re már megkötötték az uniós támogatási szerződést, közel 500 projekt esetében, 800 milliárd forint értékben pedig már elindult vagy a közeljövőben indul a kivitelezés - áll az NFÜ közleményében.

Előzmény: nogradi medve (38)
az isteni Higgs bozon Creative Commons License 2017.03.01 0 0 44

A termelő gazdaságunk felszámolása után? Most ugye viccelsz. Nem véletlenül alakították gazdaságunkat javarészt felvevő piaccá már az EU-ba lépés előtt gondosan. Ahhoz, hogy saját lábra álljunk, újra kellene indítani az egészet, és kilépni, hogy újra szedhessünk vámot.

Előzmény: nogradi medve (41)
nagyanyo5:0 Creative Commons License 2017.03.01 0 1 43

Orbán: €s pénzek nélkül is képes a magyar gazdaság 2%-os gdp növekedésre!!!!!!! És ő tudja, mert ott van a közelben, 444.-ék meg hazudoznak össze-vissza!!!!!!:DDDDDD

Előzmény: nogradi medve (41)
az isteni Higgs bozon Creative Commons License 2017.03.01 0 2 42

Ne feledkezzünk meg a kötelező önrészről se. Így eshet meg, hogy egy olyan projektre adnak pénzt, amelyre igazából nincs is szükség (pl. díszkő burkolat a főtérre), amit erősen túláraznak, hogy a vállalkozó a zsebekbe visszacsurgatott pénzek után is kifizethesse éhbéren tartott rabszolgáit, és ehhez jön az önrész, amely által minden adófizető szponzorálja ha akarja, ha nem, ezt az egész disznóságot.

Előzmény: nagyanyo5:0 (39)
nogradi medve Creative Commons License 2017.03.01 0 0 41

egyébként no probléma, nem kell lehívni az eu pénzeket, oldjunk meg mindent saját erőből és akkor minden ok......

Előzmény: nogradi medve (15)
az isteni Higgs bozon Creative Commons License 2017.03.01 0 1 40

Pontos leírás, és mindezt még azzal is megfejelik, hogy ciklikusan műválságokat generálnak, hogy pénzügyi összeomlással fenyegetőzve elszivattyúzhassák az adófizetők pénzét is, akik pedig közvetlenül nem is kaptak a gyarmati alamizsnából.

Előzmény: Pozitív Visszacsatolás (35)
nagyanyo5:0 Creative Commons License 2017.03.01 0 1 39

Nagyon pozitívan látod a negatívumot!!!!!!:))))) Minden kapott € 60%-át fizetjük vissza!!!!:((((

Előzmény: Pozitív Visszacsatolás (35)
nogradi medve Creative Commons License 2017.03.01 0 0 38

hozzál légyszi egy linket, hogy mennyi Ft és mennyi EURO ment bele......

Előzmény: gitana19 (27)
nogradi medve Creative Commons License 2017.03.01 0 0 37

"például túlárazott autópályaépítésre,"

 

jah, mert kényszeríttek minket, hogy "alkotmányos költségekkel" növekedjenek a "bekerülési költségek"......

Előzmény: Pozitív Visszacsatolás (35)
Karl Hauser Creative Commons License 2017.03.01 0 1 36

Igen, pontos elemzés. Ez ám a valódi tervgazdaság :)

 

A németek mögött pedig ott vannak a globális érdekeltségek, hiszen ők is csak a globalisták gebinesei.

 

Előzmény: Pozitív Visszacsatolás (35)
Pozitív Visszacsatolás Creative Commons License 2017.03.01 -1 1 35

Ez tehát nem egy óriási ütőkártya, hanem egy marhaság.

 

Nem addiga !

 

A helyzet az, hogy a belépéskor Gyurcsányék elfogadták a kvótarendszert, amiben ki lett osztva, hogy ki mennyi cukrot, bort, autót, kenyérpirítót stb termel. Szóval mi lemondtunk egy csomó dologról, hogy a belépésünk ne "zavararja" meg a kialakult piaci rendszert.

Ezért "cserébe" löknek időnként egy kis pénzt.

De nem ám szabad felhasználásra!

Munkahelyteremtésre meg a szociális helyzet javítására tilos használni.

Ez arra való, hogy odaadjuk a nagy nyugati cégeknek, például túlárazott autópályaépítésre, hogy hatékonyabban hordhassák az áruikat a Balkánra.

De rendszeresen belenyomják az orrunkat, hogy milyen gavallérok, hogy "ingyé" kapjuk tőlük a zsozsót...

 

A németek végülis beismerték, hogy sikeresen kiépítették a gyarmatrendszerüket.

 

 

 

 

Előzmény: nogradi medve (15)
Break Break béka Creative Commons License 2017.03.01 -1 1 34

Nyilvánvalóan nem állnak pontos számítások emögött a kijelentése mögött. Rámutat az EU-s gazdaság egyik fontos elemére, de nagyjából annyira lehet szó szerint venni, mint amikor Lázár János arról beszélt, hogy Magyarország valójában többet veszít az EU-tagsággal, mint amennyit nyer. Akkor tételesen cáfoltuk a magyar kormány ehhez hasonló állításait.

 

Günther Oettinger volt az, aki az oroszbarát német üzletember Klaus Mangold magángépén utazott Budapestre tavaly tavasszal. 

 

Előzmény: Kerepessy Jenő (-)
Fidel Hasbro Creative Commons License 2017.02.28 0 0 33

" tehát visszaadjuk nekik a 100 eurót. Mi a történet eredménye? A németek ideadtak 100 eurót, amit aztán visszakaptak, tehát „nullában” vannak. Nálunk viszont ingyen itt maradt a sok gép, jármű, mittudoménmi. Tehát a történetnek ugyanaz a vége: kaptunk ingyen egy csomó mindent. Ennek a felfogásához sok ész nem kell."

 

Hát, ennél azért több kéne.

Mert a német sem ajándékba kapta azt, ami végül ide kerül.

Ennyire hülyének lenni..

Hihetetlen.

 

 

 

Előzmény: nogradi medve (15)
nazuna Creative Commons License 2017.02.28 0 0 32

Tulajdonképpen még énekelni sem tudnak rendesen.

Előzmény: panthera negra (31)
panthera negra Creative Commons License 2017.02.28 0 0 31

gondolom azért mert ott a helyetek? 

Előzmény: Az Igazi Endi (25)
Törölt nick Creative Commons License 2017.02.28 0 0 30

Azért elég érdekes, hogy a németeknek nem kellett bezárniuk egy autógyárat sem, hogy támogassák a brazil autóipart.

Előzmény: gitana19 (21)
Kerepessy Jenő Creative Commons License 2017.02.28 -3 1 29

Ha a köldökzsinórvágó ollókat ún. EU-pénzből vettük volna meg, akkor most azt harsogná az EU-pénzen kitartott balliberális, hogy az EU nélkül még megszületni sem tudnánk.

 

Kerepessy Jenő Creative Commons License 2017.02.28 -2 1 28

Elég megnézni Németország és Görögország pályáját az euróbevezetés óta.

Előzmény: gitana19 (21)
gitana19 Creative Commons License 2017.02.28 0 0 27

4es metró? 452,5 milliárd HUF költség, 181 milliárdos EUs támogatás. Régen volt a matekérettségi, de azért ez még így szemmértékkel sincs 50%. :)

Előzmény: nogradi medve (23)
levure sauvage Creative Commons License 2017.02.28 0 1 26

Franciaországi, kis hegyvidéki szállodába érkezik egy turista, megkérdezi van-e üres szoba kiadó, és letesz egy 100 euróst a pultra. A szálloda tulajdonosa megörült, mert mostanában igen pangott az üzlet, és a legjobb szoba kulcsát adta a vendégnek, aki el is indult fölfele a lépcsőn, hogy elfoglalja a szobát.

- A tulaj fogta a 100 euróst, átrohant a henteshez, kifizetni az előző heti adósságát, és visszament a szállodába.

- A hentes fogta a 100 eurót, és elrohant a gazdához, hogy kifizesse a hitelbe kért disznót, és visszament a boltjába.

- A gazda rohant Jennyhez, a helyi örömlányhoz, hogy kifizesse annak szolgálatait, és ment vissza a farmjára.

- Jenny rohant a szállodába, hogy kifizesse a múlt héten kivett szobák árait, és letette a 100 euróst a pultra.

Ebben a pillanatban jön le a lépcsőn a turista, és közli, hogy a szoba nem felel meg. Visszakapja a 100 euróst, és ezzel elment.

Senki nem csinált semmit, és mégis mindenki kifizette az adósságát!

Előzmény: gitana19 (21)
Az Igazi Endi Creative Commons License 2017.02.28 0 0 25

pontosan az lenne a lényeg hogy fejlődjünk, saját lábra álljunk. ez a segíjke rendszer bebetonoz minket a langyosba - pontosabban mi betonozzuk be saját magunkat, a nyugat meg röhög...

Előzmény: Luis Nevis (20)
Törölt nick Creative Commons License 2017.02.28 0 0 24

Csak az lenne a megoldás, hogy a nyugat mondja meg, hogy mire költsük el. Ha meg tudták termelni ezt a pénzt akkor nyilván azt is tudják, hogy mibe kellene megtérülően fektetni.

Előzmény: Törölt nick (22)
nogradi medve Creative Commons License 2017.02.28 0 0 23

persze, ha Te mondod......

 

nem vagy Te teljesen véletlenül matolcsy tanácsadója.....

 

mondjál már légyszi pár olyan olyan beruházást aminek a kisebb része eu pénz, a nagyobb része pedig magyar ......

Előzmény: gitana19 (21)
Törölt nick Creative Commons License 2017.02.28 0 0 22

"miféle értelmes, hasznosuló, megtérülő beruházások vannak itt"

 

Sajna van ebben igazság.

 

50 hektáros földterülethez 1000 hektár földterület megművelésére alkalmas gépek vételének támogatása. Minek?

Ahol annak idején, amikor gabonát termeltek elég volt 2 szárító, mostanában a fele területen termelnek gabonát, de a nagy támogatással 10 szárító épült. Minek?

Tanya turizmus akcióban hatalmas összegek kerültek kiosztásra, azok a tanyák maradtak ugyanolyan romosak. Miért volt erre szükség?

 

Lehetne sorolni vég nélkül, de minek?

 

Előzmény: Törölt nick (18)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!