2016-ban bemutatásra került a Renault alsó középkategóriás egyterűjének 4. generációja, a már megszokott módon két kivitelben is. Ide gyűjtsük az infókat az új modellről, majd a felhasználói tapasztalatokat is itt oszthatjuk meg!
A belső sötétedős tükör nem csak sötétedős, hanem ott jelzi ki a biztonsági övet nincs becsatolva, azt hogy a légzsák ki van kapcsolva a jobb oldalon, és a jobb oldali bizti övet is...
Nem tudja, nem kapcsol fel, ezért is kérdeztem, tudja e valaki hol a beállítása ennek :D Hiába megy a DLR elöl hátul, az nem ugynaz, mint a tompitott elöl...
Igen, ez a helyzet. Hivatalosan (pl. konfigurátorban, magyar piacon) csak panorámatetőhöz jár (ezért is érdekes a hahun lévő hirdetés, mert abban nincs panorámatető, mégis írja, hogy van benne). Ami szerintem egy nagy ökörség. Egyik leghasznosabb kiegészítő. Kérdés, hogy bele lehet-e rakni utólag túl sok mókolás nélkül. Eurofrance-on rákérdeztem, nem nagyon biztattak. Amit Topka fórumtárs talált, abban 6 vezetékes csati van - az elektrokróm tükör működéséhez elvileg elég lehet egy pozitív és egy test. Plusz a felfogatása is kérdéses: ha megegyezik a normál tükörével, akkor a fizikai beépítéssel nem lenne gond, kérdés az elektromos rendszer. Amúgy nem lenne drága, egy használt elektrokróm belső tükör 100 EUR körül van általában, nem nagy tétel. Csak hát amíg nem biztos, hogy beépíthető, rendeljen a fene.
Szia! Köszönöm a választ. Ezeket a gyári cikkszámokat honnan szerzed? Szeretném én is tudni a forrását, mert később még jól jöhet - pl. most is, mert megnézném, hogy a nem sötétedős (amilyen most a kocsiban van) tükörnek milyen a felfogatása, lehet megegyezik a sötétedőssel, akkor az már fél siker :-)
Én egyszer egy Insigniában csináltam meg azt, hogy csak a bal oldali volt elektrokróm, a jobb nem. Na az angol modelleken meg ugye pont fordítva van, úgyhogy onnan rendeltem egy bontott cuccot. A bekötése két vezeték, egyik 0V, a másikon 0 - 1.5-2.0 V között változott, ettől sötétedett be. Simán áthúztam a bal oldali két vezetéket a jobb oldaliba.
Itt azt csinálnám, ha találsz ilyen tükröt, akár mindkét oldalra, hogy a középső, sötétedős tükörről venném le a két vezetéket és húznám ki a két tükörhöz.
Sziasztok! Tudja azt valaki, hogy lehet-e utólagosan gyári elektrokróm (aut. sötétedős fajta) belső tükröt rakatni olyan modellbe, ami nem ilyen tükörrel jött ki? A konfigurátor csak olyan modellnél jelzi a meglétét, amiben üveg panorámatető van, viszont a hahu-n most nézek éppen egy olyan 2020.08.-ik havi modellt, amiben nincs üvegtető, viszont a felszereltségnél meg azt írja a hirdetésben, hogy ilyen tükör van benne. Most vagy el van írva (amire nagy sansz van, mert EDC-ként van hirdetve, de manuális váltó van benne), vagy tényleg van ilyen opció.
Szerintem tudja, vagy felszereltség függő. Ha a lámpa ÉS az ablaktörlő IS automata állásban van, akkor ha kicsit intenzívebb az eső, akkor felkapcsolja a lámpát, ha eláll az eső, néhány perc múlva lekapcsolja a lámpát. Legalább is a Koleosnál ilyen, hasonló lehet a ScIV is ...
Szélzaj téma folytatása: a tükör csere kicsit talán segített rajta. Amit betettek a gumikéder alá kis szivacs az semmit nem ér, viszont ezt tovább gondolva én betettem végig egy szimpla nyílászárónál is használatos tömítőt. Ez segített. A tükörtől jön meg a nagy szélzaj. Ehhez youtube-os videók alapján megpróbálok Aliexpress-es kis kütyüt feltenni hátha segít. Elméletileg a szél turbulenciát megtöri és kevesebb lesz a zaj. Már a műszaki egyetem dokumentumait olvasgattam ebben a témában....:-) Igaz, ha megoldom ezt akkor még mindig marad a magas gördülési zaj.....
Kérdésem felétek, most hogy itt a fűtési szezon. Hogy a csudába lehet meleget csiholni hátulra a hátsó légbeömlőknél? Olvastam Totalcar-os tesztet ahol szidják -e miatt a GS IV-et de mivel máshol nem panaszkodnak gondoltam lehet csak beállítási gond. De úgy néz ki nem az. Jelezzetek vissza ezzel kérlek ha tudtok valami megoldást. Elől minden minden ok, de hátulra alig megy a meleg. Hiába van dual mód és/vagy belső légkeringetés beállítva, hideg jön hátul csak.
Szeptemberben vettem egy iv-es scenicet 1,2 TCE 130 lovasat. Azt csinálja hogy nem mindig fordul benne körbe a víz, a termosztáttól eljövő cső a hűtő felé meleg, a hűtő hideg, a hűtőventillátor meg forog ezerrel, úgy, hogy a klíma nem megy benne . A Renaultnál voltam vele Egerben, és ott először a klímára fogták hogy kevés benne a gáz, azt feltöltötték, de ugyan azt csinálta következő héten az autó vissza a szervízbe, akkor termosztátot cseréltek, de ugyan az a hiba jött elő, a hűtőig meleg a cső a hűtő hideg a ventillátor bekapcsol.
Aztán kiegyenlítő tartály sapkát is cseréltek, de nem változott semmi. Ha valaki tud ötletet akkor írja már meg legyen kedves, én még a vízpumpára gondolok, de az olyat nem csinálhat, hogy néha jó, néha nem. Még anyit, hogy a vízhőfok jelző normál hőmérsékletet mutat, vagy két alkalom volt, hogy felment a pirosig.
Vége a gyötrelmeknek. Ma fény derült a turpisságra. A telefonom frissített és azóta működik az autóban a kihangosító. Magyarul nem az R-Linkben volt a hiba hanem a telefonon lévő MIUI 11. verziója volt hibás. Jelenleg a telefonon a 12... MIUI van ami szintén Android 10-en alapszik.
Hívás kezdeményezés, fogadás, sms, névjegykártyák egyaránt elérhetőek.
Olyan beállítás van az autón, hogy ha megy az ablaktörlő, akkor kapcsolja fel a világítást? A 15 éves 407 esem is tudja ezt, ha megy az automata ablaktörlő felkapcsolja a lámpát, mert tudja hogy rosszabbak a látási körülmények. Nem is értem ez miért nem tudja alapból.