nemrég váltam Kuga tulajdonossá-tetszik, de csak kb5300 km-t vezettem ...diesel 160 le, automata váltós....mazdáról váltottam
szeretném TAPASZTALT-HOZZÁÉRTŐK véleményét is hallami
Kicsit elgondolkodtattál ezzel a chiptuning-al kapcsolatosan. Megtennéd nekem, hogy ha a tiedben elkészül a tuning, akkor privátban pár mondatban leírnád az összegzést róla. Mert komolyan elgondolkoztattál, újra elkezdtem ezen agyalni én is, pedig már elfogadtam, hogy majd csak a gari letelte után fogok hozzá. Előre is köszi.
Ja, és igen a Sygic Car Navigation megy csak a központi kijelzőn.
Köszi az infót. Nekem meg pont akkor "ciccen",vagy "roppan" amikor már meleg. A középkonzol felső része ahol a hangszóró van. Tudom egy kicsit vájtfülü vagyok, de már mindig ezt figyelem. :-)
Visszatérve a chiptuninghoz, pont pénteken kaptam ajánlatot az egyik neves magyarorszagi tuning cégtől. Mivel nem reklámozok senkit ezert csak a régebbi autóim chiptuningját veszem alapul. A fogyasztásom mindig mindegyik autómnál csökkent, miután az első pár hét élvezeti időszakán túljutottam. Volt autóm aminek majdnem 1 literrel csökkent a fogyasztása 100 km- enkent, de jellemzően 0,5 liter mindegyiknél megvolt. Utána jártam, hogy egy sima szervízbeli látogatás során nem látják, hogy módosított az ecu, ahhoz nagyon komoly vizsgálatnak kell lenni hogy erre fény derüljön. A garancia vesztéstől ezért nem félek. Az audi,bmw az más tészta ott könnyű lebukni. A magyarítás engem is érdekelne. Ma összepárosítottam Android Autoval....jól néz ki a google térkép..valahogy olyan jövőbe mutató érzés volt.....:)A sygic nem működött valószínű nem a car navigation verzióm van meg.....Ja az automata hátsó ajtó párszor megtréfált....ha túl közel megyek el a kocsi hátuljához zsebemben a kulccsal akkor kinyílik....ha meg pakolok es veletlenül belóg a lábam alá mikor elmegyek lecsuk....
Én is kíváncsian várom az érzetet, de pont az ellenkező irányból. Én egy 110 lovasról megyek az ecoboost 150 lovasára, súlyban viszont csak 150 kilóval nehezebb a Kuga, mint az Altea. Szóval kíváncsi leszek a mozgására majd.
Hát igen, erről beszéltem, hogy nem biztosan ugyanaz az érzete annak, aki prémiumból ül át ebbe, nem úgy mint én a vitarából. Persze attól, még jókat írsz róla, és örülök is a véleményednek. Igaz az enyém benzines , és nem is ST-Line, de nekem is nagyon bejövős, de ha neked a dízeles is gyenge, valószínűleg a benzinesünket még inkább annak tartanád, pedig én megelégedéssel használom. Igaz nem 40-50eKm megyek évente, mint te, de így érthető is miért dízeleset vettél.
A chiptuning-ra térve, van egy srác, aki a ford-nak is dolgozik szoftveres okosságokat készít, magyarít is pl. Fenn van a neten a sync 2 magyarítása is, és beszéltem vele, elméletileg a sync 3 ra is hamarosan elkészül, de lehet már el is készült a magyarítás. Mivel a benzines kugának is van 3 féle motorral kiadott változata 120 lovas 150, és 180 lovas változata, és csak szoftveresen van az autó korlátozva, megkérdeztem, hogy az enyémet ami 150 lovas meg lehet 180 lovasra okosítani? Igent mondott, és még a magyarítást is elkészíti. Igaz egyenlőre a garancia miatt azért félve nyúlnék az autóhoz, bár egy jó pár dolgot még elmondott telefonban arról, hogy még miket tud "bekapcsolni" az autón. Olyanokat, amik most tiltás alatt állnak. Mindenesetre a lehetőség adott, de talán majd a gari letelte után megcsináltatom én is.
Jól tetted, hogy felraktad a hahu-ra. Nekem a legjobb kereskedő által ajánlott ár a 3,5 éves vitarára 3 millió volt(4,235 ért vettem) Kézből eladtam 3,8 ért, azért az nem kis eltérés szerintem......
Majd jönnek ezerrel az AAA tól is, küldik majd az sms-t, hogy hívd vissza őket, ha még megvan, mert nekik nagyon kell.......... Ha rám hallgatsz nehogy elvidd nekik a telephelyre, mert telefonba szédítenek, hogy bármennyit megadnak érte. De a valóságban elég messze áll majd a vételi áruk attól, amit telefonban mondanak érte. Engem is szédítettek, naponta vagy 5 ször felhívtak, aztán hozzám el is jöttek személyesen is, de az árban nem egyeztünk ki, 3,2 ről indítottak, pedig telefonban azt mondták, hogy ha beviszem 3,8 ért megveszik. Mondtam nekik, a hülyék máshol laknak, és otthagytam őket....jött még azután rögtön vagy 3 telefon, hogy adnak többet is érte, de én ekkor már nem adtam volna nekik oda semmiképpen sem.
De ez nem ide való téma, csak gondoltam megemlítem.
Illetve még egy dolog, bármilyen extrát kérsz ami nincsen a kocsiban, azt már itt fogja neked a kereskedő megcsinálni...már nem gyári szerelés lesz. Emiatt ha jól tudom már nem is minden extrát lehet rendelni, ugye mindjárt itt a 2020as modell.
beszámítás/eladás: én mielőtt vinnem kell a kocsi felmérésre meghirdetem majd 3-4 nappal előtte, hogy lássam milyen érdeklődés van rá. Alapvetően van egy összeg ami alá nem megyek, ha beszámításnál annyira keveset mondd, akkor kifizetem inkább és próbálom én eladni utána. Nem tudom, hogy 6 éves jetták milyen árban futnak, de az enyém 1.4-1.5 körül mozog, ami még pótolható.
én metálfény 1. vagyok (chrome blue), ami pont egy 100assal olcsóbb, mint a metálfény 2 (rubyred). Nézd meg az árlistákat.
népítélet:
szerintem nem mérvadó 10-15 ember véleménye, mármint igen, ha mindenki ugyanarra panaszkodik...(pl elromlik a sebességváltó). a többi pedi ha nem mindenki sorolja már elég szubjektív tud lenni.
Hogy miket tudsz még belealkudni az sajna kereskedés függő, mindenesetre próbálkozni lehet. A ruby red az amúgy is a legdrágább fényezés, ha az emlékeim nem csalnak, én szerintem jó áron vennéd meg.
A kérdéseidre a válasz egyszerű:
Nos, az autóban nem tudsz magyar nyelvet állítani, de ez a navit nem érinti, amennyiben a telefonodat használod AA (android auto) mert akkor van waze, és google térképed, amiben van magyar nyelv ugye. Az aa tökéletesen működik a fejegységen, de szerintem a saját navija is jó, nem nagy angol tudás kell hozzá, de ki mit szeret.
Hangvezérlés van benne, de magyarul hiába beszélsz hozzá, ha megy az angol, akkor szuperül teszi a dolgát.
A stop/start minden elindításkor ki kell kapcsolni, ez előírás más márkáknál is, de lehet hozzá okosságot is beszerezni, így megfordítható a dolog, vagyis mindig kikapcsolva tartja.
Nekem van benne elől is radar, ezt a sony "prémium"hangrendszerrel, és parkoló asszisztal kaptam hozzá.
Nekem a vez. pozíció tökéletes 187cm magas vagyok, igaz már említettem, hogy a vitarához (az volt előtte ) hasonlítom. Ha esetleg prémium járgányból jönnél át erre, akkor lehet más az érzés.
Az biztos, hogy inkább magam adnám el a régi verdát, mert a kereskedés tuti nem kínál érte annyit, hiszen akkor neki nem lesz rajta az eladásból haszon.
Szóval szerintem jó ár érte, én ha most kellene megvenném ennyiért. Tetszik a szín is nagyon.
Sziasztok ! Nagyon gondolkodom én is a vásárláson. Ma adtak ajánlatot 6.5 mFt-ra . Business, alufelni, Ruby Red metál, téli csomag, kényelmi csomag. Ebben az árban benne van a finanszírozási kedvezmény is (190 e). Elfogadható ez ? Látom, 009 ennél olcsóbban veszi..
Lehet itt még valami extra kedvezményt kialkudni ? Mondjuk téli gumikat ?! Van erre esély, érdemes próbálkozni ?
Valamint olvasom a népítéletet.. Ott írnak negatívumokat is. Ezzel kapcsolatban lennének kérdésim:
- Nincs magyar nyelv a naviban ? Vagy az egész fejegységben ? Ebben a felszereltségben van hangvezérlés ?
-A Start-stop rendszert nem lehet állandóra kikapcsolni ? Minden indítás után kell kikapcsolgatni ? Ugya is én sem szeretné használni..
- Milyen módon lehetne bele rendelni első tolatóradart is ?
- Valóban rossz a vezetési pozíció ? Írják, hogy lecsúszik a keze az ajtó könyöklőről , emiatt lógatja a vállát (195 cm -es hosszúkezű ember)- tesztvezetésre csütörtökön megyek , majd erre figyelni fogok..
Én is szeretném beszámoltatni a régit 1.4 tsi Jetta, 6 éves, hasonlóan jól felszerelt.. hirdessem is meg ? Mennyivel kevesebbet mondanak egy ilyenre, mint a reális piaci ára ? Szerintetek ?
Megvolt a próba, és nem mondom, hogy apró cicergést nem hallottam, de ezt betudtam a még hideg műanyagoknak. De pattogó hangot, én nem észleltem. Sőt visszafelé a már átmelegedett belső térrel, szinte "lopakodó" üzemmódban tettem meg ugyanazt a rossz utat.
Nemsokára megyek az autóval, és a garázssoron elég ramaty az út.....no majd odalépek neki, és fülelek közben. Este írok, hogy mire jutottam, bár nem tudom mennyire kellene rossz útnak lennie, de nem hiszem, hogy a garázssori rossz útnál rosszabra gondoltál.
nem is magasság, a szélesség aggasztott a mélygarázs kapcsán!
nem titok a kondíciók: 6.4 + üzembehelyezés. Szokásos: business felszereltség pluszban téli csomag, kényelmi csomag, 17es alufelni, metálfény és b oszloptól sötétített.
ez alá nem igazán tudsz menni....van 50-60 darab Kuga és nap szinten 2-3 eladás van országosan. 2-3 hét és elfogy.
vonóhorgot kértem mindössze pluszban. Itt sikerült szerelés és az új vizsga árat levenni, így ez csak anyagár. Ez 240e, levehető gyári.
Ha a bejáratnál nem kell lehajtanod a fejed, akkor befér(általában minden mélygarázsba be kell férnie).
Szerintem azért próbáld meghirdetni is a régit. Én anno a Fiestába akartam beszámíttatni egy Astrát(tőlük vettem azt is), de mondta dobjam föl a netre. 50 vagy 100.000-rel dobtam föl többre, mint amit a kereskedés mondott. El is vitték aznap. De az egy 15éves autó volt, ha jól emlékszem.
Lehetséges, hogy a kereskedés is mond neked egy jó árat, és akkor nem kell kínlódni az eladással.
A Kugába meg a Fiestát akartam először beszámíttatni, de aztán inkább meghagytuk egyenlőre téli autónak. Pontosabban használjuk a Fiestát is, meg a Kugát is.
Ha nem vagyok indiszkrét, sikerült valami jó kedvezményt kialkudni?
hát azért a Birodalmi Tanács idehaza az egész hétvégét végigagyalta, hogy mi lenne jó.
nem ment ez olyan egyszerűen...volt olyan pillanat amikor azt mondtam nem lesz, mert a munkahelyi garázsnál nem fog leférni, de aztán eszembe jutott, hogyha valaki egy BMW X6ossal lemegy, akkor ez is menjen már le :D
5-10 munkanapon belül kerül át az importőrtől a kereskedésbe, vonóhorgot raknak még rá, és új vizsgát kap.
próbálom beszámíttatni a jelenlegi autót (seat altea xl), annak a felmérésére 2,5 hétre kaptunk időpontot...szóval nagyjából egyidőben 2,5-3 hét múlva jöhet el a nagy nap.
Valójában nem mondanám sokkal prémiumabbnak a Business-től, csak sportosabbnak. Nekünk pont elég lett volna a Business felszereltsége is, pár extrával.
Inkább a kinézete miatt szerettük volna ezt, nem a magasabb alapfelszereltség miatt.
Tökéletes választás a Business is. Kollégáimnak azt hiszem Titanium van.
Holnap lemosom a kis Fiestánkat is, ne szomorkodjon szegény, ha már ideiglenesen kiszorult a ház elé az utcára.