Akkor nem tudom, de valami még nyilván van. Ha a FAP szivattyút beírja hibának, akkor ott még van valami. FAP szivattyú nélkül magas lenne a károsanyag kibocsájtás, nem tudom, ezt mennyire tolerálja az Euro 6-os motorvezérlő, ha így akarják az autót használni.
Sajnos korábban Saab80+ is FAP hibával küzdött itt, de nem írta le a megfejtést és a happy endet.
Úgy látszik, az Adblue-s dieselek minden gondoskodás ellenére nem túl tartósak.
Csak én látom úgy, hogy ez az egész egy rossz minőségű pancsolt gázolaj betankolásával kezdődött?
Nyugtass meg, hogy a tankból le lett eresztve ez gázolajnak nevezett valami, és minden át lett mosva rendes gázolajjal, mielőtt ismét tönkretesz mindent?
Tankolas utan kigyulladtt a szervizlampa es a motor hiba felirat.
Az auto utanna nem gyorsult az automatavalto nem működik.
Szerelő hibakodolvasas.
3 befecskendező hiba reszecske szűrő eltömődött adalek szivattyu hiba.
2 hettel korabban nezettem meg a fap folyadek szintemet azt hittam mar az utolso töltes ota kifogyott. ott mondtak el van tömődve a reszecskeszűrőm.
Mar időpontot kerestem mikor tudom kitisztittatni.
Szoval. Mimd a 4 befecskendezőt kiszereltettem a reszecske szűrőt is.
Elvittem bevizskaltati tisztitani.
4 befecskendező tök jo reszecske szűrö kitisztitva.
Vettem egy uj üzaszűröt is.
Visszarakva az alkatreszek.
Inditas, nehezen indult el de azota egyenetlenül jar fullad, kopogo hangot ad annyi erő sincs benne mint előtte es büdös a kipufogogaz mint ha nem egne el a gazolaj de fekete korom nincs.
Mar a befecskendezőt es a reszecskeszűrő hibat nem hozza csak a fap szivattyut.
A baj hogy szarabb lett tisztitas utan mint előtte.
A Befecskendezőkhöz kapott koddal fel lett okositva a kocsi.
Valaki tudja a 1,6 ehdi hengerek szamozasa honnan kezdődik melyik oldalrol?.
A neten erről a tipusrol ilyen adatot nem talaltam.
Es egyebb ötlet ami közelebb vinne hogy ismet jo legyen a motor?
Gyanitom a fap szivattyunak semmi köze hogy egyenetlenül zakatol a motor.
Úgy néz ki, a mérnökök gondoltak a hülye felhasználókra is. Az elemet és az elektronikát is egy-egy vékonyka gumitömités védi a nedvességtől, száraznak tűntek. Holnap kiderül.
Olyan problémám van hogy 1,6 bluhdi van. Azonban előjött az urea és motor check lámpa és 1100 km figyelmeztetés. Azt vettem észre, hogy a blue tartály felől menet közben búgó hangot hallok. Erőteljesen bug szerintem a blue szivattyú, de mintha nem tudná felszívni. Kb pár másodpercig zúg, majd kb 10 másodperc múlva újból, és többször egymás után
Volt valakinek ilyen tapasztalat?
Hol lehet a dugulas? Mert a szivattyú megy, de nem tudom hol a probléma. A blue tartály fel van töltve.
Nézd meg a pollenszűrőt, hogy jól van-e betéve és a burkolat is jól van-e a helyén, nálam az okozta ezt a hibát - egy szerviz alkalmával vhogy meggyűrték és a terelőlapát mozgását,illetve a levegő mozgását gátolta a jobb oldalra.
A terelőlapátot szabályzó törése lesz a gond. Szerencsés esetben gyorsan javítható a probléma a műanyag alkatrész cseréjével. Nálam is ugyan ez a hiba jelenség volt a gond (2010-es Grand).
Azt nem tudom, hogy a Grand Picasso-nál mennyire jellemző hiba, én még nem találkoztam vele, de némely testvérmodellnél elő szokott fordulni a terelőlapát törése (esetleg a szabályzómotor hiba is játszhat, de persze más elektomos hibát sem lehet kapásból kizárni).
A radiátor átmosás, ha valóban el van tömődve, nem túl sikeres szokott lenni.
Ilyen hibát élőben kellene diagnosztizálni, így távolról csak ötletelni lehet sajnos.
Olyan problémával keresnélek titeket, hogy a 2016 Grand Picasso ban a fűtés nem működik megfelelően. A műszerfal beömlőknél ha nézem akkor a bal oldali az teljesen jó. A bal középső már gyengébb, a jobb középső már épp hogy langyos és a jobb oldali pedig szinte hideg. A radiátorra tippeltem, próbáltam takarítani de semmi eredmény. Persze lehet hogy nem tudja feloldani a trutyit ha tényleg olyan baj van. Valakinek van ilyesmi tapasztalata?
szia lenne egy kérdésem nekem úgy néz ki hogy maga a szivattyú gyengélkedik a többivel elméletileg minden rendben.
a szivattyút közvetlen nyomásmérő órára kötöttem és 3.4 bar-nál nem tud többet, szóval ez előírt nyomást nem tudja. pontos értéket nem tudok hogy mennyit kellene tudnia, de a vas szerint alacsony volt a nyomás.
kérdés az lenne hogy nem e tudsz egy cikkszámot a motorhoz?
Lenne nekem is egy problémám s ebben kérnék tőletek segítséget
A probléma szintúgy az ADBlue tank, nekem egy 2016 c4 grand picasso 2.0 BlueHDI autóm van 160e km nél cserélték a tankot ekkor keményen fizettem érte, ez 2 éve volt azóta mentünk vele 60ezer km -ert és ujra ADBlue hiba van, vittem vissza a márkaszervízben ahol közölték velem hogy nem garanciás a tartály :(
A kérdés az volna hogy mi a megoldás ennek a problémának, van e olcsóbb javítás mert szintén nem szeretnék 400ezret kiadni