A benzincsap kérdéshez szólnék hozzá...elmentek a molnár motorhoz, az szigetszentmiklóson van! molnarmotor.hu Kértek ekohoz benzincsapot, persze érdemes felhívni őket előtte, hogy van-e! A következő a történet...azt fogják válaszolni, hogy gyári nincs, viszont tudnak olyat adni ami jó! Én elmentem, megvettem és furcsa volt, mert irdatlanul hosszú a kar rajta, viszont ha a motor bal oldalával szembeálltok és úgy szerelitek be a csapot, hogy teljesen elnyomjátok hátrafele a kart, akkor pont elfér a takarólemez alatt! És világi a csap, mert rendes szűrő meg minden van rajta, fix bekattanó fokozattokkal, ugyan úgy nyitás, tartalék, zárás csak más sorrendben, mint a gyári! holnap szerintem rakok fel róla képet, ha nem akkor elfelejtettem és basztassatok vele nyugottan:D:D
Én is e körül vok súlyba :) De bírja a gép :) Persze segítek neki elindulásnál utánna nincs is vele gond :) szépen 30km/h járkálok vele :)
Figyeljetek már a könyvibe írja hogy hosszabb távon ha megy vele az ember adjon neki gázfröccsöt mert az jót tesz a motornak. Ez hogy érti megyek és odahúzom teljesen egy kicsit és ennyi.. vagy odahúzom neki teljesen és egy kicsit kihúzatni ?
Én is kinőttem ezért adnám el,100kg vagyok,sajnálom,nem akarom széthajtani,azt hogy nagyon megy, azt a motor fordulatra értem,gyárilag le vannak ezek fojtva.
"de még lehet hogy még teszek hozzá gyapotot mert nagyon megy" Ha nekem ezen kéne törni a fejem, hogy hogy fojtsam le az nem lene rossz. Bár ez nem a gép hibája egyszerüen csak kinőttem.
Visszatettem az eredetit is,de még lehet hogy még teszek hozzá gyapotot mert nagyon megy,a lényeg azon van hogy kapjon elég levegőt nagyfordulaton is a motor,és ezt a plusszt a műanyag szűrőházi furattal tudtam elérni,össze kell hangolni,eltalálni szinte.Az alapjárati keveréket viszont a szűrőanyag áteresztőképessége befolyásolja nagyban.
Sziasztok ekosok.Tapasztalatom a következő,igaz az enyém berugós,és eladó visszább van kép is róla.Rájöttem miért van az hogy nincs alapjárat,ha van akkor meg lassan megy.
Szétszedtem a kis légszűrőt kimostam a kis lapkákat,készítettem hozzá acélgyapotból akkora nagyságú korongot(szappanmentes konyhai súroló acélgyapot)és hozzátettem megolajoztam,valamint a műanyag szívódobozon nagyobb lyukat csináltam.így nagyfordulaton is kap elég levegőt,valamint alapjáraton több benzint tud felszívni mivel tömöttebb a légszűrő,most 45-50nel megy így,nem ratatázik le teljes gázon 35-nél mint ezelőtt tette,és van alapjárat is.Sokallom a nagy fordulatot neki most így,de nem megyek vele teljes gázon,a fogyasztására vagyok kíváncsi most már, mivel fél gáz is elég neki a 40-hez,Üdv.
Hali! Én anno leengedtem mert 2 évet állt a motor és nehezen indult be vele! Jelenleg Full szintetikus olajjal járok vele! Mivel nekem a benzin csapom babettáról való így nem tom mennyi lehet a tartalék! 122km-nél kellet tartalékra tennem de az ami benne marad ilyenkor már nagyon kevéske pár dl...... Én csak ajánlani tudom a full szintetikus olajat nem rakódik le annyira mit az ásványi! De ez csak az én véleményem!
Fogglamam sincs...szerintem az a jó megoldás, ha egy fél literes flakonba viszel magaddal az új benzinből, amit patent módon be tudsz szorítani az ülés és a csomi közé, úgy hogy egyszerűen csak rácsukod az ülést...bevált módszer:):) fogyasztás tesztelésénél alakalmaztam! Egyébként meg laboratóriumi körülmények között egy tank 127km volt nekem!
Sok sikert és kérlek csatlakozz a facebook csoportunkhoz: facebook.com/TvsEkoClub
Nemrégen tettem szert egy ilyen topik-címben említett kismotorra:) Eddig meg vagyok vele elégedve. Hogy ez így is maradjon, kérdeznék valamit:D Az előző tulaj új benzincsapot rakott rá, aminek csak reserve és off állása van. Ezzel nekem nincs gondom, számolni kell a km-eket, és úgy tankolni:D Viszont mivel nem tudom pontosan mennyi keverék volt benne eredetileg, szeretném teletölteni, hogy indulhasson a számlálás. Most szintetikus motorolajjal kevert benzin van benne. Nekem viszont ásványi olajjal bekevert benzinem van. Simán ráönthetem a szintetikusra az ásványit, vagy várjam meg amíg elfogy és akkor töltsem fel? Káros következménye lehet a két fajta olaj keveredésének?
Azt nézd meg, hogy a karbi mennyire fixen van rajta a szívócsonkon? Az a jó, ha egyátalán nem mozog és megvan hozzá minden tömítés, vagyis ahogy rádugod a csonkra ott kell lennie egy kis gumigyűrűnek meg egy ilyen henger alakú műanyagnak! Meg kéne még nézni azt is, hogy mennyire csöpög a karbid, ha nyitva van a benzincsap és nem járt a motor! Az a jó, ha nem csöpög! Hogyha ez így stimmel, akkor meg kéne nézni a kompressziót a blokkban! Erre van egy szerszám, amit a gyertya helyére kell becsavarni, megpörgeted a dugót és kiírja, hogy milyen kompresszió van a hengerben... ha nincs ilyened, akkor autószerelőtől vagy valami hasonló embertől kérhetsz! ha 6 alatt van, akkor az már nagyon rossz...asszem ilyen 10-12 az elég jó, de ebben nem vagyok biztos! Ezt csak azért tudom, mert a haverom ekóját egy öreg motorszerelő fószer újragyűrűzte és utána faszán járt, előrre neki is ilyen szar volt... sok sikert... ez egy ilyen dolog ez a suzuki eko, hogy hatalmas szopás rájönni a problémára, mert ezer dolog lehet, de ha sikerül megcsinálni, akkor meghálálja!
Mindent úgy csináltam ahogy mondtad, de még mindíg nincs alapjárat. Az őrületbe kerget ez a motor. Az elején szépen járt mondom hagyom hadd járjon de kb 20mp után leállt.Aztán szivatóval (26 fokba) járattam egy kicsit hogy melegedjen utána levettem róla a szivatót és szinte azonnal leállt. Van valami ötleted mit nézzek meg még rajta?
vegyétek ki inkább a légszűrőből a betétet, alaposan mossátok ki, ha van/volt benne olaj, akkor ásztassátok ki brigéciolba vagy benyába, hogy kioldja az olajat! utána mossátok át vízzel és minimál olajjal (wd40 vagy légszűrőolaj vagy motorolaj) spricceljétek be vagy itassátok át, hogy fogja a port. Ezzel kaptok egy kis plusz fojtást, ami lehet elég ahhoz, hogy meglegyen a kellő alapjárás!