Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

outlaw1985 Creative Commons License 2018.10.16 0 0 2790

Adagoló gondom van, folyat a Zexel elektromos adagolóm, hidegen nehezen indul leállogat, melegen szinte jó csak alacsony az alapjárat.

Valakinek valami tipp a javításra? Mechanikus adagolót javasoltak, de nem nagyon találok. Állítólag Ducato adagoló is jó lehet. Nincs valami tippetek ezügyben, vagy tudtok ajánlani valami dízel szakit aki elvállalná ?

köszi

outlaw1985 Creative Commons License 2018.10.16 0 0 2789

Szia! Nekem nem lyukas volt néhány helyen, hanem hosszában kb. 1 méteren hiányzott az alváz alja a hátsó kerekeknél, rugótányér nyomokban volt meg, mégis meg lett mentve a verda, hibátlanul üzemel. Az biztos, hogy ilyet csak a bódé leemelése és a híd és egyéb alkatrészek leszerelése után lehet jól megcsinálni és nem aknából foltozgatva. Nem olcsó, de jó pár évig nem lesz gondod vele.

 

Előzmény: febala (2778)
kenci78 Creative Commons License 2018.10.16 0 0 2788

Négy darab acélfelni eladó. 15 colos, 6 col széles. Terrano nyomtávján kb 2 cm-t szélesít, így a kerekek még nem lógnak ki a sárvédő alól, így a szerv sem tud belekötni.  Minden japán típusra jó, ha terranóhoz kell, adom hozzá a 4 db tehermentesítő gyűrűt is.  Fix 40 ezer. Posta megoldható. 

kenci78 Creative Commons License 2018.10.15 0 0 2787

Nem biztos, hogy az halt meg, nem sok dolog van, ami elromolhat benne. Le kell venni a kapcsolót, rövidre zárni a vezetékeket és kiderül, hogy az e a hiba oka. Lehet, hogy a vezetékelésben van a hiba, vagy ki tudja hol. Ebben a korban már bármi lehet.  Az előző autón nekem sem működött az egyik ajtón, de hiába cseréltem fel a kapcsolókat úgy sem lett jó........

Destroyah2 Creative Commons License 2018.10.15 0 0 2786

Hali!

 

Terrano2-ben meghalt a vezető oldali ajtó és a csomagtér kapcsolója /nem kapcsolja a világítást/.

Lehet ezt a kapcsolót vhogy orvosolni, vagy csere?

 

THX!

LRatis Creative Commons License 2018.09.29 0 0 2785

Én is  60 -65 mm mértem. Rúd a gumi tányér és a "gömb" között kb 25mm. Azért ott valaminek nagyon kacifántosan kell állni hogy ez megtörténhessen 

Előzmény: B30as (2783)
Jager74 Creative Commons License 2018.09.29 0 0 2784

60 mm

Előzmény: B30as (2783)
B30as Creative Commons License 2018.09.27 0 0 2783

Terrano II., nemrég vettem.

A  kormányműből kiálló kormánykar(?) végén ugye egy gömbcsukló, alulról koronás anyával-sasszeggel biztosítva, ezen a gömbcsuklón keresztül kapcsolódik ugye a rudazathoz.

A gond:

a gömbcsukló lefele álló csavarja, amin ez a koronás anya van, bizonyos kormányállásban, jobbra kitekerve a kormányt, kanyarodáskor "belever" a stabilizátor rúdba, szinte ki van kopva  kis csíkba, a csavar szintén .

Van, aki javasolta, emeljek a torzióssal, de a sárvédőív magasság az itt a fórumon javasolt 81 centi földtől, pontosan.

konstrukciós hiba, vagy mi lehet?

Egy tippem van csak: a stabilizátor rúd kicsi függőleges gömbcsuklóinak, amivel a lengőkarhoz kapcsolódik, nekem hosszúnak tűnik a szára, szóval a gömb rész és a lengőkar között hány centinek kell lennie?- hátha nem ehhez valót tettek bele?

 

Tibor Bene Creative Commons License 2018.09.25 0 0 2782

Sziasztok.

1999-es Terrano II-höz (körlámpás) keresnék első lökhárítót + tartó vasat. Nem tudtok valami forrást? Sok helyen érdeklődtem de zéró találat.

Boarhunter Creative Commons License 2018.09.23 0 0 2781

Laikusként én azt próbálnám, hogy azoknak a fogyasztóknak a biztosítékait egyenként kiszedem amik állandó áramot kapnak.

Szivargyújtó, rádió, ha volt riasztó a kocsidban, annak a maradéka is okozhat gondot.

 Nekünk az Alhambra csinálta ugyanezt, hálistennek nyaralás közben, Görögországban. A riasztó és a rádió biztosíték kivétele megoldotta a gondot.

Előzmény: újonc8000 (2780)
újonc8000 Creative Commons License 2018.09.20 0 0 2780

Sziasztok Fórumozók ! Segítséget kérek: Terrano II TDI rövid 1998-as évjáratúm van, problémám, hogy az akkumulátort hamar lemeríti (állás közben). Jelenség: akkun 12,32V mérek, amikor kikötöm a pozitív pólust. 12,3V-ot mérek rákötve. Központi zár nyitva. Pozitív sarut leveszem, áramerősség 0,04A. Bezárom az ajtókat, újra leveszem a pozitív sarut és áramerősséget mérve 0,01A kapok. Ezekkel az értékekkel nem szabadna pl 1 nap alatt lemerülnie az akksinak. Mivel nem használom, minden nap, így a pozitív pólusról a sarut le szoktam venni, így egy hét múlva is az akksi tökéletes, könnyen indít. Legutóbb úgy jártam, hogy 2-szer beindítás és leállítás után, harmadszorra beindítva és kb 5-10 perc közlekedést követően a kapuban kb 20-30 perc múlva már meg sem fordította a motort (mindhárom alkalommal könnyen indult, nem éreztem akku gyengeséget). Az ajtók zárva voltak. Esetleg valami ötlet, vagy módszerbeli segítség - lehet rosszul vagy nem azt mértem amit kellett volna.

horser Creative Commons License 2018.09.12 0 0 2779

Sziasztok Forumozók!  Adagolóban lévő fordulatszám jeladót lehet cserélni? Illetve melyik szerelő érthet hozzá? Köszönöm Horser

febala Creative Commons License 2018.09.08 0 0 2778

Sziasztok!

 

Széttúrtunk egy II-es terranot, alvázszám megvan de pár helyen lukas a váz. Lakatos nem igen bízik benne, hogy menthető.

Szerintetek lehet találni ép alvázat?

Rendes alvázhoz valakinek sikerült már hozzájutni?

Vagy marad az Olasz vonal.

 

Üdv, B.

kenci78 Creative Commons License 2018.09.06 0 0 2777

n meg rá vártam, mert azt mondta, hogy nyaralni megy és jelez ha visszaért.  :)  Sebaj, holnap rácsörgök, ha lesz időm. Köszi!

 

Előzmény: mestervadasz (2776)
mestervadasz Creative Commons License 2018.09.06 0 0 2776

Szia,

 

barátom várja a hívásodat!

Száma: húsz/48egynullahat48

Előzmény: kenci78 (2748)
Boarhunter Creative Commons License 2018.08.31 0 0 2775

Úgy emlékszem, nem volt hozzá. Bementem a csapágyboltba és vettem.

Ha a tűgörgők az agyban már nincsenek a topon, lesz egy mozgása a féltengelycsonknak fel-le. Ez aztán pofozgatja azt a gyűrűt ami a csapágynál van és ha az enged, akkor kicsúszik a féltengelycsonk a hub-ból én szevasz hajtás. Egyrészt elrágja a bordák végét a féltengelycsonkon, másrészt ez nyilván nem az aszfalton fog megtörténni hanem ott, ahonnan két kilométert kell a felázott repceföldön gyalogolni, külön opcióként a gyerekkel a nyakamban... :-)

Előzmény: kenci78 (2774)
kenci78 Creative Commons License 2018.08.30 0 0 2774

Adnak gyűrűt a kézi agyhoz. vagy külön kell beszerezni?

 

Előzmény: Boarhunter (2773)
Boarhunter Creative Commons License 2018.08.30 0 0 2773

Számold meg...

Amúgy jó eséllyel 27-es lesz a tied is. Az én vasam is '98-as, arra is 27-es kell. A belső fogszámban szokott eltérés lenni a "túloldalon".

A féltengelycsonkon az elején is van egy nút a sieger gyűrűnek. Amíg automata agyat használsz, az üres marad. Ha megveszed a kézi kapcsolásút, a békesség kedvéért tegyél oda is egyet, ugyanaz a méret mint ami belül van a csapágynál.

Előzmény: Destroyah2 (2770)
LRatis Creative Commons License 2018.08.29 0 0 2772

Patroldoki hirdeti f..bookon is:http://patroldoktor.hu/te…/erositett-feltengelyzar-avm452hp/
#offroadshop #offroadalkatrészek #4x4    én nem az erősítettet vettem,szerintem ne ez fog ereszteni ha bántod :)))

Előzmény: Destroyah2 (2770)
csuka12 Creative Commons License 2018.08.29 0 0 2771

Üdv!

Nagyon szépen köszönöm a tanácsot!

" a motorról én is nagyon jókat hallottan!!  Ezért is tetszik!  Meg a minimális elektronikai igénye is megfogott!! "

:)

Előzmény: Ferozatom (2766)
Destroyah2 Creative Commons License 2018.08.27 0 0 2770

nekem 98-as a verda, de gőzöm sincs hány bordás lehet...

Előzmény: LRatis (2769)
LRatis Creative Commons License 2018.08.27 0 0 2769

Szia!

Én AVM 452 vettem az 27 fogas 2003-as gépre.  4x4drive küldte egy hét alatt.

Előzmény: Destroyah2 (2768)
Destroyah2 Creative Commons License 2018.08.26 0 0 2768

hali!

 

Terrano 2-n kezd rakoncátlankodni a féltengelyzár. lecserélném kézire.

tudja valaki, hogy többflle létezik-e hozzá, vagy veszem amit feldob a kereső és kész? /gondolok itt féltengely fogszámra pl.../

 

köszi!

infoka18 Creative Commons License 2018.08.26 0 0 2767

helló. sima 2,8as patrol motorra felszerelhető turbó??ha igen milyen alkatrészek kellenek??

Ferozatom Creative Commons License 2018.08.26 0 1 2766

Szia, ez tipusbetegség sajnos :-(  egy ügyes lakatos szépen rendbeteszi. Sajnos ha megindul az alváz rohadása akkor folyamatos törödést igényel az autó. Évente átnézed az alvázat kijavítod az uj hibákat azután alvázvédövel lekezeled. Nekem ez vált be kockalámpás terrano II. A motor szinte tönkretehetetlen.

 

Előzmény: csuka12 (2764)
csuka12 Creative Commons License 2018.08.22 0 0 2765

Hali!

Utánna érdeklődöm!!!

Hátha!

Előzmény: kenci78 (2748)
csuka12 Creative Commons License 2018.08.22 0 0 2764

Üdv!

Segítség / tanács kellene.

Terrano 2 még a szögletes fényszórós, nagyon pöccre induló télen a hidegben is. 

Hegeszteni mennyire szokták őket?

Van olyan hogy lehetetlen?

Állítólag a váza a hátsó kerék fölött kezd rozsdálni erősen.

Amúgy nagyon tetszik!

Meg lehet menteni?

Tetszik hogy egyszerű és erős!

Csak nem értek a hegesztési dolgokhoz.

450 e be adnák így.

Hobbira horgászatra kirándulásra használt.

Keveset hajtott.

Nem tudom mit tegyek.

Köszi!

További szép napot.

Boarhunter Creative Commons License 2018.08.17 0 0 2763

Nekem két garnitúra 31x10.5.ös van, az egyik gyári alu, a másik ugyancsak gyári lemezfelnin. A küszöbnél egyik sem ér be viszont a lemezfelnire szerelt elől teljesen alászedve kicsit "súrol".

Előzmény: LRatis (2762)
LRatis Creative Commons License 2018.08.17 0 0 2762

Ok köszi az infót! Bekormányzásnál voltak kételyeim,a küszöb és doblemez találkozása idiótán belóg a 235/70r16- nál sincs sok hely.

Előzmény: Boarhunter (2761)
Boarhunter Creative Commons License 2018.08.17 0 0 2761

Nem próbáltam de ha a 31x10.5-ös elfér akkor ez is. Ennek kisebb az átmérője is meg a szélessége is.

Előzmény: LRatis (2760)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!