Kellett hozzá egy rendszerváltás, vele együtt az ismert demográfiai következmények. Mellé egy rossz oktatási politika, erősödő alulfinanszírozás és meg is van az eredménye!
Az első képedről az jutott eszembe hogy Misa az orosz kocsirendező nem vette fel a sárga sisakot meg a kukásmellényt - aztán elolvastam a feliratot és helyesbítettem hogy nem Misa hanem Mike..
A második képedről meg csak annyi hogy ..agyoncsapom.. !
Aaannyira nem.. de nekem is be kell látnom ezt-azt. :-(
:-)
Amit meg az emlékeidről mesélsz, arról az jut eszembe hogy az idő hordaléka.. amikor régen meghalt ismerős jön szembe az utcán.. vagy régen elbontott gyár termékeivel dolgozol és eszedbe jut az épülettől kezdve a földszinti ebédlőig mindenféle..
Mindig meg kell néznem a gépkönyvét, mert arra emlékszem, hogy németül van, de tudom hogy nem német: Csehszlovák, Celakovice a születési helye és a tipusa MN80A. 1987-ben készült, gondolom, leszállították a megrendelőnek (Gabonatröszt) de kicsomagolva már nem lett...
Annyira nem bonyolult, bár ipari tanuló-koromban kiváló oktató volt Schuszter tanár úr, rajzolvasás meg "Hókuszpóktól". A legértékesebb tulajdonsága az, hogy bármikor "kéznél van". A gyár helyén egy ocsmány társasház áll.
Lakásba tényleg nagy, a műhelyben elférne, de akkor épp E2N volt eladó, mint "adagolható gépöntvény hulladék", ugyanúgy kicsit később a Strigon ME1000 marógép is! Rá három héttel volt E400.
Sokszorosan behozta az árát, amióta fogynak a kis műhelyek, a maradék szakik egyre messzebb vannak, egyre hosszabb határidőkkel, egyre drágábban.
A. tiéddel megegyező gép van a rádióklubban is, egyik klubtársunk megfejelte egy frekiváltóval.