Súlyos baleset. A szabálytalankodó autós meghalt, a vétlen motoros súlyosan megsérült. Mégis mi a cikk vége ? "...Az ezer köbcentiméteres hengerűrtartalmú a legnagyobbak, legerősebbek közé tartozik a kapható motorok közt, csúcssebessége bőven felette lehet a 200 km/órának is..." Prejudikálás? Sugallás? Ugyan már...
Egyébként meg értem én: amint megerőszakolnak egy nőt a VI.kerületben, azonnal az ÖSSZES környéken lakó férfit le kell tartóztatni, hiszen AKÁR MEG IS DUGHATTA VOLNA, MEGVAN A KÉPESSÉGE HOZZÁ !
Szégyen. Elégtelen.
Aha persze. 2 hete sem volt, hogy a BMW-s aláment a kamionnak. Az sem tudta észlelni a 80-al jövő 4m magas dögöt mi? Egyszerűen azt kellett volna írni, hogy a vezetésre már régen alkalmatlan vén fasztól nem vették el a jogosítványt ezért vezethette a szappantartóját ami nem védte meg egy 70-el becsapódó 200kg-os lövedéktől. Hála az Istennek csak a vétkes köcsögnek nem kell tovább utalni a nyugdíjat.
Látod, így mindjárt más. Én jórészt külföldön motorozom - jobbára itthon csak amikor elindulok és amikor hazaérek. Nincs hangos kipufogóm, és nincs 200 lóerős a motorom. (na jó, feleannyi azért van :-)
Ami bosszantó, az a hülye fogalmazás : 1000 köbcenti sulykolva, értelmetlen befejezés, stb.
És aki motorral BAROM módjára viselkedik, az ENGEM hoz rossz hírbe, aki nagyjából mindig ésszel motorozik (na jó, pályán nem mindig :-). Nekem ő jobban útban van, mint neked. De ez a cikk akkor is sz@r.
Idiota egy cikk. Felhaboritonak tartom, hogy ilyenek megjelenhetnek. Persze biztos gyorsan ment a motoros is, de ez esetben messze nem csak az o hibaja volt. A fekut meg semmit nem jelent, mert egy gyakorlott motoros fekezes helyett(/abbahagyva a fekezest) ilyenkor inkabb megprobalja kikerulni az autot. Nem lathatunk bele a fejebe, mit is akart csinalni.
Nem a fékút volt 20 méteres, hanem a fékcsík, az index szerint. Az nem véletlenül azt jelenti, hogy blokkoló hátsóval rohant bele a suzukisba? Ez pedig nem éppen a leghatékonyabb fékezési módszer.
Amúgy a legjobb motorral, legügyesebb tesztpilótával kb. 40 méteren lehet 100-ról megállni. Versenypálya-aszfalton stb.
kérdeztem, nem írtam. bocs, ha megsértettelek. ha szabályosan motorozol, semmi bajom veled. az idióta jelzőt az idióta motorosokra tartogatom.
szerintem teljesen egyértelmű, hogy a motoros száguldott, mint az állat. emlékszem még a Nógrádi nevű miniszter tört darabokra egy trabantot. ott magyarázták a szakértők, hogy bizonyos sebesség felett nem lehet érzékelni a közeledő járművet.
nyilván az autós is lehetett volna figyelmesebb, de egyszerűen nem tudom elképzelni, hogy egy megengedett sebeséggel haladó motoros 20 méteres fékút után rommá tör egy Suzukit.
Én motoros vagyok. Idióta az, aki ilyen hangnemben ír egy általa nem ismert személyről (magadra ismersz?) vagy akinek az igazság kevés egy jó cikk megírásához.
Ehem, és a Suzukis volt Isten ujja, aki jól megbüntette a motorost. Az égi igazságszolgáltatás elébb az autóst rendelte magához, a motorosnak még van esélye. Furcsa a szisztémád.
A 20m fekut sem tunik olyan soknak - legalabbis atlagos auto 80-rol ~40 meteren all meg. Motornak menni kell, szerinted? A suzuki oldala sincs kemeny anyagbol, labbal is behorpaszthato...
Az pedig, hogy a motor "csúcssebessége bőven felette lehet a 200 km/órának is" teljesen irrelevans - a suzuki vegsebessege is 150km/h kozeli.
Miért is? A sofőr halálát MI OKOZTA ? Mechanikai sérülés ? Csak nem egy nullázás... :-))
Ha nem jelentős a sebesség-túllépés, akkor egyelőre túlzó, és hamis a cím és a cikk is. Azt pedig majd az ítélet után tudjuk csak meg, így -hacsak nem UriGeller írta a cikket- nem tudhatjuk hogy igaz -e így ,ahogy le van írva.
Újságírás , á ' l Indekc:
Hír : Az autós halt meg a motorral ütközésben Indekc : Rommá tört egy Suzukit egy yamahás
Hír : aki autójával szabálytalanul kihajtott, egy várpalotai motorral haladó fiatalember elé Indekc : akinek autójába belerohant egy ezer köbcentis motorral száguldó várpalotai fiatalember
Hír: A motorkerékpáros próbálta elkerülni az ütközést, de már nem tudott megállni Indekc : A motorkerékpáros próbálta elkerülni az ütközést: az ezer köbcentis Yamaha 20 méteres fékcsíkot húzott az aszfalton, de nem tudott megállni
Hír: a vétlen sofőrt súlyos sérülésekkel szállították kórházba Indekc : Az ezer köbcentiméteres hengerűrtartalmú a legnagyobbak, legerősebbek közé tartozik a kapható motorok közt, csúcssebessége bőven felette lehet a 200 km/órának is.
FEJTÖRŐ - HÁNYSZOR MAJMOLJA AZ "EZER KÖBCENTI" KIFEJEZÉST A KEDVES ÚJSÁGÍRÓ, ÉS MINEK ?!
Szörnyethalt egy idős budapesti sofőr, akinek autójába belerohant egy ezer köbcentis motorral száguldó várpalotai fiatalember a 71-es úton.
Tragikus baleset történt pénteken délután Balatonkenesén: egy 66 éves budapesti férfi Suzuki Swiftjével át akart hajtani a 71-es úton a falu központja felől a Balaton-part irányába, de jobb oldalról belerohant egy Yamaha.
A motorkerékpáros próbálta elkerülni az ütközést: az ezer köbcentis Yamaha 20 méteres fékcsíkot húzott az aszfalton, de nem tudott megállni és becsapódott a Suzuki Swift jobb oldalába.
Az anyósülés felől bevágódó motor ronccsá törte az autót, a sofőr azonnal szörnyethalt. A motor vezetője, egy 28 éves várpalotai férfi, súlyos sérüléseket szenvedett, mentőhelikopterrel szállították kórházba.
A helyszínelés idejére teljes szélességben lezárták a 71-es utat. A rendőrség közleménye szerint a balesetet az okozhatta, hogy a Suzuki sofőrje vagy nem adta meg az elsőbbséget a Balatonfűzfő felől jövő motorosnak, vagy nem is észlelte a közeledő Yamahát.
Az ezer köbcentiméteres hengerűrtartalmú a legnagyobbak, legerősebbek közé tartozik a kapható motorok közt, csúcssebessége bőven felette lehet a 200 km/órának is..."
Miért is nem írjuk rögtön a végére: mert ez is ment mint az állat! Felakasztani, vagy legalább is egy drótot kifeszíteni elé...