30 éve tervez gyönyörű motorkerékpárokat,és robogókat a zseniális dizájner Massimo Zaniboni....Nem kisssebb neveknek , mint a KYMCO - és ujjabban a VOGE......érdemes figyelni a munkáit.
Miért csak India a cél ország???, európa is vinné ,főleg ennyiért....üdv zs
A Honda H'ness CB350 Legacy Edition az 1970-es évek CB350 ihlette kék színével és grafikájával tűnik ki.
A H'ness CB350 New Hue Edition két kéttónusú színt kínál, amelyek az ezüst és a kék vagy az ezüst és a piros kombinációján alapulnak, és a felniken egyező matricák találhatók.
z új különkiadások azonban egy plusz ajándékot is kapnak: egy új műszert kerek hagyományos számlálóval és egy integrált kis LCD képernyővel a szükséges hasznos információkat (kilométerszámláló, óra, stb.) is.
A két új Honda kizárólag Indiában lesz elérhető a vállalat hálózatán keresztül, és lenyűgöző 10 éves garanciával érkezik három év alapkivitelben és további hét ajándék hosszabbításként 216 356 rúpiáért (kb. 2 447 euró 2023.10.12.) árfolyam) Legacy Edition és 219 347 (2 480 €) a New Hue Edition.
Motor szerelő asztal fából......kell hozzá 2db 300x50x2,7cm tölgy falap....1- flakon lazúr, 50db 3,5x50 csavar, 4- db sarok merevítő, két ajtó zsanér.....+ egy körfűrész ,és némi kézügyesség.....
Hiányolom a lehúzató biztonsági füleket,és az első kerék rögzítési lehetőségét....egyébként nagyon jó ötlet , és tárolónak is használható ......
nagyon megérte a túra, a 8-10% emelkedőkön harmadikban küzdve ,végre szépen kitisztult a catalizátor.....Azóta frissebben veszi a gázt a paripa..... üdv mindenkinek- Zsola.
Az indiai székhelyű Lohia Machinery Limited (LML) hosszú éveken át engedélyt kapott a Piaggio-tól a Vespák licenc alapján történő gyártására. a vállalat csúcsévét 1998 jelentette, amikor a vállalat lenyűgöző 325 000 robogót adott el. A Piaggióval való partnerség 1999-es megszűnésével az LML saját motorkerékpárok és robogók gyártásába kezdett.
Az LML története 1972-ig nyúlik vissza, amikor a vállalatot az indiai Kanpur városában alapították. A vállalat eredetileg szintetikus szálak és bőráruk gyártására összpontosított. Tíz évvel később technikai együttműködés kezdődött a Piaggióval, és a vállalat licenc alapján gyártotta a Vespa PX 100 E-t 100 cm3-es motorral. 1985-ben bemutatták a Vespa PX 150 E-t, amelyet a következő évben a Vespa 150 DZ követett. 1990-ben az LML úgy döntött, hogy felhagy minden más üzletággal, és teljes mértékben a robogók gyártására koncentrál.
Ez jelentette a vállalat aranykorszakának kezdetét, mivel az indiai gazdasági fellendülés emberek millióinak megnövekedett igényét teremtette meg a mobilitás iránt. 1999-re az LML India vezető motorkerékpár-gyártójává vált. Amikor azonban a Piaggio engedélye lejárt, az LML-nek saját modelleket kellett fejlesztenie. Ez a lassú hanyatlás kezdetéhez vezetett. Egy 2006-os elhúzódó sztrájk arra kényszerítette az LML-t, hogy bezárja gyárait és leállítsa a termelést. A gyártás csak 2008 márciusában indult újra, és az új modelleket, a Vespa PX-re erősen hasonlító LML Star-t elsősorban exportra gyártották. Ezek a négyütemű motorral felszerelt robogók nagy tetszést arattak, különösen Európában és az Egyesült Államokban, mivel a Piaggio továbbra is kétütemű Vespákat gyártott.
Minden erőfeszítése ellenére az LML folyamatosan veszített piaci részesedéséből, és a saját motorkerékpárok gyártása sem tudta megfordítani a tendenciát. Az LML-nek nem sikerült visszaszereznie piaci részesedését Indiában, és 2018-ban 46 évnyi működés után csődöt jelentett.
Az LML modelltörténete
Az LML Star-t 1997-től 2017-ig gyártották és értékesítették különböző változatokban. A nagy visszatérést 2022 szeptemberében jelentették be. A vállalat neve mostantól LML Emotion Private Limited, és az újonnan bejelentett LML Star már nem üzemanyaggal, hanem elektromosan működik.
Szia Gábor...... Igen, ez az a motor ami a bemutató tesztekben szerepelt. PL: onróad, Totalbike, Hegylakók......stb annó-2012...
Nekem bejönnek az indiai termékek,hiszen 1996-es Marutival járok . Így természetesen az LML is a szívem csücske.
A képeken látható Sky -Team is nagy haver,bőven megszolgálta a 100km-re a 2liter benzint.
Régen volt egy P200.E vespám,még Gianni Favoron.tól vettem 43000km-el, kb-1995--nyüstöltem két évig,majd 73000km körül adtam el ügyvéd barátomnak......a fogyasztása 4liter benzin 100 km-re, és 1 liter 2t oil 1000km-re.
Szerettem minden nyűgjével eggyütt, de az LML léptékekkel jobb. Sok műszaki megoldás hozza a 2010 -évek színvonalát.
Persze itt a szocialista táborra gondolok..... Inkább, racionális fejlesztésnek tartom az indiai és Tajvani mérnökök munkályát.
Budapest városi forgalmába egy kicsit lassú,és sok koncentrálást igényel a markolat váltó,de vidéken a másodrendű utakon simán
hozza a tőle elvárt szintet.
Nem hiszek az eszetlen elektronikai fejlesztésekben,és az euró előírásokban......ebben a kis kategóriában tök felesleges az egész.
A befecskendezős euró -4 logik-om is pont ennyit eszik ennél a tempónál, a kényelmet a 16 -os kerekek,és a nagy rugóút adja.
Igaz a +30 kg érezhető tologatás közben.....
Sajnálom hogy bezárt a gyár,mert egy ikonikus indiai gyártó tünt el a piacról.
Helyette jönnek a bérgyártás szörnyei: pl ktm+bmw stb.... de hol vannak ezek az LML bájától..????
Eddig kb-300km-t mentem a kis LML vespával ,barátom jóvoltából......és sok szép emléket gyűjtöttem a kirándulásaink alatt.
üdv Zs
Service manual,owners manual,gyári katalógusok....ahogy kell!!!