Sziasztok! Nagyon hasznos ez a fórum és tanúságosakat lehet olvasni.
Segítséget szeretnék kérni a következőben: Vettem egy 2014-es Keeway goccia 50ccm 4t motort. A gyári kipufogóból még egy kisebb cső kivezetés van vissza a motor alá.
Kérdésem, hogy a kipufogógáz visszavezetését érdemes e kikötni, avagy változik e teljesítmény emelkedés a kipufogógáz visszavezetés megszüntetésével.
Új kipufogókon néztem, hogy nincs is rajtuk a vissza vezető cső csak a gyári kipun. Esetleg kipufogó csere után mik a további teendők ? Kell valamit állítani vagy ledugózni?
Csatolok egy képet amin a kipufogó gàz van vissza vezetve.
Imbusz kulcs kell, bele, ha nincs akkor egy hosszabb menetes szárra lesz szükség, nem tudom pontosan hányas, talán hatos anya kell rá kettő darab, összekontrázva.
Olyan kérdésem lenne,hogy a első teleszkópból hogy tudom kiszedni az alján lévő csavart, hogy szét tudjam szedni, mert sajnos elforog és nem tudom meglazítani. Valami speciális szerszám kell hozzá.
úúúú azzal én is szívtam egy időben. Ócska volt a gyujtó kábel. A belső persely is kijött teljesen. Nekem menet közben hullott ki. Gyertya kábel csere, igaz egyben van a trafóval, de nem érdemes hekkelgetni, mert csak rosszabb lesz, Nem egy drága dolog. 2-3e Ft.
A problémám a következő, aminek elhárításához ötleteteket várom.
Van egy CPI Aragon 50cm3 Sline-om. Most cseréltem henger+ dugattyút, (előzőben 6atm volt a nyomás, a tünet akkor is az volt amit később leírok) szimeringeket, szívómembránt, gyújtástrafót, gyújtókábelt, gyertyát, szűrőházat. A motor szépen indúl, alapjárat tökéletes, gázadásra harap. Viszont úgy 25-30km sebeség után gázadásra betorpan, kapkod, lehörög, gázelvételre alapjáratra áll, innen ismét simán gyorsúl a bizonyos fordulatig, majd ott újra lehörög.. Ezt produkálja sztenderen gyorsítva is. Karburátort tisztítottam, állítgattam (súbertűt le fel, főfúvókát cseréltem, benzinszintet beállítottam gyári értékre CDI-t cseréltem másikra. Egy érdekesség. Van egy új Naraku korlátozás nélkülim is , azzal csak alapjáraton hajlandó menni. Tettem rá csere karbit is, ugyanaz a probléma. Kipufogó tiszta, simán áramlik a kipufogógáz. Kínomban még ejtőtartályosan is kipróbáltam, semmi változás, tehát csapot, szűrőt is kizártam. ?????????????? Szerintetek okozhatja ezt gyújtásalaplapi probléma? Vagy esetleg más ötlet?
Sziasztok:) kaptam egy keeway hurricane-t a variátort elkezdték szetszedni zacskoabn kaptam a fotengely végén a menetet elkalapaltak, meg hianyzik a szijj a generator dekni meg a legszurohaz elso kerdes erdemes e beleheccewlnem az energiat vagy engedjem el masodik bontott alakatrészek(mind dekni fedel legszuro fedél kipu bilincsek van e valakinek elado?:) koszi szépen mindenkinek:)
Sziasztok! Adott egy 2008-as Keeway Magnet 4T és olyan probléma akadt vele, hogy a porlasztóból szivárog az üzemanyag a szívócső irányába és elázik a légszűrő a benzintől. Kérdésem lenne találkozott-e már valaki ilyen problémával és ha igen mi lehet a megoldás?
Vettünk a lányomnak egy Keeway F-Act 50-es robogót tavaly. Most feltöltöttem az akksit, el is indult, de az index gázadáskor gyorsabban villog, illetve a világítás alapjáraton folyamatosan változtatja a fényerejét. Amikor viszont hosszabb ideig közlekedik vele leáll, és nem indul újra.
Kis segítségre lenne szükségem. Vettem a lányomnak egy 2008-as Matrix 50-et. A műszercsoport mozog a fejidomban. Elöl valami roppant elb*szott módon van két csavar, illetve kettő a markolat mögött-alatt. Van valami trükkje a fejidom bontásának? Köszi a segítséget!
Igen le lett szedve. Mikor rátolom a menetnek van hangja ahogy mozog a pipa belsejében lévő csatlakozóval, de nagyon könnyen jár. Mikor ezt tettem fel rá nagyon passzosan volt rajta és meg se mozdult. Lecserélem és meglátom az új meddig fogja bírni.
Nem maradt rajt a gyertyán az ISO csatlakozás (azba sapka a meneten ) ??
Ngk pipával nem szokott gond lenni,de egy cserét megér egy másikra.Rátolásnál érezhető ez a recsegő hang mikor rátolod a gyertya menetes tetejére.Nem lenne szabad olyan könnyen lejönnie onnan.
Sziasztok! Adott egy kínai 2T léghűtéses fekvőhengeres robogóm, igaz nem Keeway hanem Generic Cracker de tudtommal a motorja és sok más alkatrész is megegyezik.
Problémám :;A gyertyapipát lelöki pár km-renként, mikor hozzám került nem volt probléma majd elkezdte, akkor lett benne gyertya cserélve és pipa is (NGK) kb. fél éve lett ez cserélve és azóta kb. 800km került bele. Valaki tud rá megoldást? Vagy csak szimplán szar minőségű a pipa, vagy van valami más oka? Segítséget megköszönöm.
70es szetthez illik több kiegészìtő is,pl: rezós kipu..könnyebb görgő variba, erősebb kontrasztrugó,nagyobb főfuvi ....stb.Csak hengercserével nem áll meg a dolog,értelmetlen.Igy együtt meg már sok.
Jah és akár 8-9 Le is lehet.Ha birja a főtengelyed.