Nekem a Kavalecz úr tetszik, mint Máv szóvivő. Annyira nem ért a dolgokhoz, hogy sokszor még a fogalmakkal sincs tisztába. De így legalább, mivel fogalma nincs róla, teljesen élethűen és meggyőzően mond hülyeségeket.
A menetrend nem ugyanaz? :-) Csak azt nem értem, hogy minek kell fűteni a posta Bhv szerelvényen, mikor az ablakokat is le kellet húzni a fülledt levegő miatt...
A marketingnek nem a valóság hű bemutatása, hanem a termék eladása a célja.
Egyszerűen nem éri meg minden kis részletre figyelni. Lexarják. Úgy egyszerűbb, vagy úgy jön ki a kameraállás, hadd szóljon.
Ki veszi észre, ha a szpotban a csöresz a vágás alatt szergejjé változik? A nagyon figyelmesek, meg a vasútbuzik. Mondjuk 15%. Belefér. Ugyanott leforgatni a teljes jelenetet meg 50%-kal drágább lett volna.
Ja, még valami. Vannak bakikra vadászó vidám csapatok. Ezek küldözgetik majd a szpotot, hogy Józsi nézd má de béna. És Józsi nézi. Kinagyítva, kimerevítve. Sokszor. Ez is megéri :)
Somogyszobon most télen reggel korán bemondták,hogy előreláthatóan 15 pecet késik a Nagykanizsa-Pécs gyors.Természetesen a k*rva hidegre való tekintettel azonnal kb 40 utas tódult a váróba,ekkor meg is érkezett a vonat,pontosan...Volt ám szetségelés! :)))
elég szomorú és akik piacról meg versenyről zengenek lózungokat mit szólnak vajon ehhez? valószínűleg a zsebeiket töltik meg
a tömegközlekedésnek, egészségügynek, oktatásnak, igazságügynek stb. állami kézben kell maradnia, a piac és a profitmotívum nem varázspálca.. és a tragédia hogy az emberek ezt értik, az egész a fejük fölött történik
az egész személyszállítás járműállományát modernizálni lehetne ennyiből:
A DB vezére egy interjúban azt jósolta, hogy Európában három nagy vasúttársaság marad talpon, (az egyik persze a német) a többi vagy önként csatlakozik valahova, vagy felvásárolják őket. A lépések lassan elindulnak...
Ezt találtam a jegypénztár keresőjükben a honlapon...
7500 Nagyatád Baross Gábor u. Nyitvatartás: 4.50-22.50
Ennyit az új információs adatállományukról...Az utolsó vonat nyári menetrend szerint 23:33-kor ér be,23:40 körül megy vissza.Akkor nincs pénztár?Tapasztalatom szerint nyitva van legalább 23:40-ig ilyenkor.
Lehet, hogy önkritikát gyakorolnak, és a másodosztályból 3. osztály lesz, az elsőből pedig másod. Az elsőosztály újbóli bevezetése pedig bizonytalan ideig késik. :-D
Távolság 2. kocsiosztály 3. kocsiosztály Különbözet 5 km 62 Ft 92 Ft 30 Ft 10 km 100 Ft 150 Ft 50 Ft 15 km 125 Ft 185 Ft 60 Ft 20 km 150 Ft 225 Ft 75 Ft stb...
Lehet, hogy láma kérdés, de mi az a 3. kocsiosztály?
"2007. július 1-jén a gyakorlatban is megkezdte tevékenységét a százszázalékos MÁV tulajdonú önálló személyszállítási cég, a MÁV-START Zrt. A MÁV-START megalapításának célja egy szolgáltatásközpontú, pénzügyileg átlátható, hatékony, önálló szervezet létrehozása volt, melynek révén megvalósul a transzparens, elkülönült gazdálkodás, valamint - a MÁV Csoport tagjaként - versenyképes, a piaci körülményekre rugalmasan reagáló cég jött létre. A 62 milliárd forint tőkével és összességében mintegy 7200 fő munkavállalóval megalakult új társaság alapvetően a MÁV korábbi Személyszállítási Üzletágának dolgozóit, feladatait vette át. Az új személyszállító társaság tevékenységének megkezdésével egyidejűleg munkába álltak a MÁV-START Zrt. újonnan kinevezetett vezetői, tisztségviselői is.
Heinczinger István, a MÁV ZRt. vezérigazgatója döntése értelmében a MÁV önálló személyszállítási cégének tevékenysége megkezdésétől, 2007. július 1-től Tömpe István a MÁV-START Zrt. üzleti vezérigazgató-helyettese. Tömpe István 1973-ban szerzett közgazdász-tanár diplomát, 15 éve rendelkezik kandidátusi címmel. Az egyetem elvégzése után a Gazdaságkutató Intézet kutatója, ekkortól évtizedeken keresztül hazai és külföldi egyetemeken tanít. 1988-1990 között kormányfőtanácsos, privatizációs kormánybiztos, pénzügyminiszter-helyettes, az Állami Vagyonügynökség első ügyvezető igazgatója volt. Később a MÁV valamint a Földhitel és Jelzálogbank elnöke, az ÁPV Rt. igazgatóságának tagja. Dolgozott a Daiwa Securities Értékpapír-kereskedelmi Rt. elnökeként, illetve a Budapesti Értéktőzsde Igazgatóságának tagjaként. 1998-2003 között a Merito Consultingnál befektetési tanácsadással, vasúti projektekkel foglalkozott. 2003-2004-ben a MÁV stratégiai vezérigazgató-helyettese, majd a Merito Consulting ügyvezetője. 2007. év elejétől mostani kinevezéséig a MÁV főtanácsadójaként tevékenykedett.
Matéczné Németh Ágnes 2007. július 1-től a MÁV-START Zrt. üzemeltetési vezérigazgató-helyettese. Matéczné Németh Ágnes a Közlekedési Szakközépiskola vasútforgalom és kereskedelem szakán végzett, majd a tisztképző elvégzése után okleveles üzemmérnök diplomát szerzett vasút-üzemviteli szakon. 1976-tól 1984-ig Budapet-Keleti pályaudvar forgalmi szolgálattevőjeként, majd három évig személyszállítási vezetőként dolgozott. 1987-89 között a Keleti pályaudvar állomásfőnök-helyettese, majd a MÁV Tájékoztatási Iroda helyettes vezetőjeként tevékenykedett. Később a MÁV Személyszállítási Üzletág osztályvezető-helyettese, osztályvezetője, majd ugyanitt divízióvezetői, szakigazgató-helyettesi, illetve főosztályvezetői pozíciót is betöltött.
Ugyancsak 2007. július 1-i hatállyal Virág Imre a MÁV-START Zrt. humánpolitikai vézérigazgató-helyettese. Virág Imre 1992-ben a Miskolci Egyetem szervezési és vezetési szakán szerzett gépészmérnök diplomát. Több külföldi képzésen, köztük a Newport University MBA képzésén vett részt. Pályafutását a Comptrans Kft.-nél kezdte, emellett a miskolci egyetemen tanársegédként tevékenykedett. 1994-től 1999-ig az Electrolux-Lehel Hűtőgépgyár személyi vezetője, majd 1999-től az Elektrolux AB stratégiai toborzási projektjének vezetője. 2001-2004 között a Wallis Autó Holding Rt., majd a Pannonplast HR igazgatója. 2004-től kinevezéséig a MÁV személyügyi főosztályát vezette, ahol többek közt vezetői személyügyekkel és karrier menedzsmenttel foglalkozott.
Az új társaság stratégiai és üzletfejlesztési vezérigazgató-helyettese Hercegh Tamás. A villamosmérnök végzettséggel rendelkező szakember 1991-95 között az Olivetti Hungary kereskedelmi igazgatója volt, 1995-től 1998-ig a Xerox regionális igazgatója, a kelet-európai üzleti folyamatokért, infrastruktúráért felelt. Ezután a Cap Gemini tanácsadó cég ügyvezető igazgatója, majd három éven keresztül a Microsoft Magyarország ügyvezetője. 2001-től változás- és válságkezeléssel foglalkozott. 2005-től 2007 elejéig a MÁV Informatika vezérigazgatójaként tevékenykedett.
2007. augusztus 1-től a MÁV-START Zrt. pénzügyi vezérigazgató-helyettesi pozíciót Lajtai Katalin tölti be, aki végzettségét tekintve közgazdász, okleveles könyvvizsgáló, adószakértő, igazságügyi könyv- és adószakértő. Lajtai Katalin a Közgazdaságtudományi Egyetem belkereskedelmi szakán szerzett egyetemi diplomát. 1973-tól az Alkalmi Áruk Háza Vállalat munka-üzemszervezője, üzemgazdász, majd a Fővárosi Szállítási Vállalat elemzési csoportjának vezetője. 1980-tól a Tanszergyártó és Értékesítő Vállalat közgazdasági osztályvezetője, gazdasági igazgatója. Tevékenykedett a Népművészeti Vállalat gazdasági igazgatójaként, illetve a Ramóna Finomkötöttáru Szövetkezet főkönyvelőjeként. 1990 és 1993 között a Novaglóbus Kereskedelmi és Ügynöki Kft. gazdasági igazgatója, majd 1993-tól a Dunapack Papír- és Csomagolóanyag Zrt. igazgató-főkönyvelője volt. "