Keresés

Részletes keresés

Sixtyn Creative Commons License 2007.07.12 0 0 129
Nekem a Kavalecz úr tetszik, mint Máv szóvivő. Annyira nem ért a dolgokhoz, hogy sokszor még a fogalmakkal sincs tisztába. De így legalább, mivel fogalma nincs róla, teljesen élethűen és meggyőzően mond hülyeségeket.
varjan01 Creative Commons License 2007.07.10 0 0 128
A menetrend nem ugyanaz? :-)
Csak azt nem értem, hogy minek kell fűteni a posta Bhv szerelvényen, mikor az ablakokat is le kellet húzni a fülledt levegő miatt...
Előzmény: atidas (127)
atidas Creative Commons License 2007.07.10 0 0 127
Ez a cég a menetrendjével együtt egy rakás sz*r!!!!!
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.06 0 0 126
Csak azt a fizetett hivatalos fotósok nem teszik... :-/
Előzmény: L06 (118)
dulla Creative Commons License 2007.07.06 0 0 125
Szóval mászunk állunk várunk? Start a Keletinél.
Előzmény: L06 (118)
vrobee Creative Commons License 2007.07.05 0 0 124
A reklámosok többsége sík hülye.

Dehogy...

A marketingnek nem a valóság hű bemutatása, hanem a termék eladása a célja.

Egyszerűen nem éri meg minden kis részletre figyelni. Lexarják. Úgy egyszerűbb, vagy úgy jön ki a kameraállás, hadd szóljon.

Ki veszi észre, ha a szpotban a csöresz a vágás alatt szergejjé változik? A nagyon figyelmesek, meg a vasútbuzik. Mondjuk 15%. Belefér. Ugyanott leforgatni a teljes jelenetet meg 50%-kal drágább lett volna.

Ja, még valami. Vannak bakikra vadászó vidám csapatok. Ezek küldözgetik majd a szpotot, hogy Józsi nézd má de béna. És Józsi nézi. Kinagyítva, kimerevítve. Sokszor. Ez is megéri :)
Előzmény: monor-21 (114)
Nandesz2 Creative Commons License 2007.07.05 0 0 123
OFF

Telefonodat elástad???

ON
Előzmény: L06 (119)
kozma555 Creative Commons License 2007.07.05 0 0 122
szetségelés=szentségelés :)))
Előzmény: kozma555 (121)
kozma555 Creative Commons License 2007.07.05 0 0 121
Somogyszobon most télen reggel korán bemondták,hogy előreláthatóan 15 pecet késik a Nagykanizsa-Pécs gyors.Természetesen a k*rva hidegre való tekintettel azonnal kb 40 utas tódult a váróba,ekkor meg is érkezett a vonat,pontosan...Volt ám szetségelés! :)))
RIKA424 Creative Commons License 2007.07.05 0 0 120

egy közlekedő vonatot

 

egy induló vonatot - mert ugye a plakát a start startolásáról szól

Előzmény: L06 (118)
L06 Creative Commons License 2007.07.05 0 0 119
Ja, és a három fényt sem látom a homlokán... :)
L06 Creative Commons License 2007.07.05 0 0 118
Még egy kiegészítés: ha jobban megnézitek a plakátot, a Talent ablakain és fényezésén visszacsillan a Keleti pályaudvar épülete.

Nem hiszem, hogy olyan nagy wasistdas lenne lefényképezni egy közlekedő vonatot...
Előzmény: dulla (109)
kozma555 Creative Commons License 2007.07.05 0 0 117
Nekem is hasonló a meglátásom.De előbb kell 100 milliárd előleg erre,hogy a nagy zsebeken a lyuk eltűnjön... :-)
Előzmény: Törölt nick (116)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.05 0 0 116
elég szomorú
és akik piacról meg versenyről zengenek lózungokat mit szólnak vajon ehhez? valószínűleg a zsebeiket töltik meg

a tömegközlekedésnek, egészségügynek, oktatásnak, igazságügynek stb. állami kézben kell maradnia, a piac és a profitmotívum nem varázspálca.. és a tragédia hogy az emberek ezt értik, az egész a fejük fölött történik


az egész személyszállítás járműállományát modernizálni lehetne ennyiből:

200 DMU-2 = 200x0.7 mrd HUF = 140 mrd HUF
200 EMU-2 = 200x1 mrd HUF = 200 mrd HUF
200 EMU-4 = 200x1.5 mrd HUF = 300 mrd HUF
200 EMU-4 emeletes = 200x2 mrd HUF = 400 mrd HUF
50 EMU-7 IC/EC = 50x5 mrd HUF = 250 mrd HUF

összesen 1300 mrd HUF, amortizáció/hitel 30 évre, jelenértéken kamattal együtt 1.5xse ~~ 2000 mrd HUF

harminc évre elosztva évente jelenértéken 70 azaz 70 milliárd HUF (30 kilométer autópálya.....)

öt év alatt leszállítják az egészet, 2012-re teljesen modern a magyar személyszállítás járműállománya

Előzmény: hamel (110)
fggeri Creative Commons License 2007.07.05 0 0 115
...nagy zsét akasztanak le MÁV reklámkészítés címén.

Az egész MÁV Start létrehozása egy nagy pénzakasztásról szól, amelyen a régi MÁV Zrt. egykori alapvető problémáit orvosolni lehetett volna...
Előzmény: monor-21 (114)
monor-21 Creative Commons License 2007.07.05 0 0 114

Ne is lássa a vezér milyen pályán, merre megy.

 

A reklámosok többsége sík hülye.

Emlékszel a régi plakátra amikor a fószer bal lábbal nymta a gázpedált.

 

Ezek az elvarázsolt elmék nem tudják megkülönböztetni a vonat elejét a hátuljától, de nagy zsét akasztanak le MÁV reklámkészítés címén.

 

 

Előzmény: dulla (109)
Nandesz2 Creative Commons License 2007.07.04 0 0 113
Viszont a legszebb az egészben az, hogy az elvirán is felugrik a jelszavas ablak, egy mégse után viszont működik...

MÁVINFORMATIKA ollé...
Előzmény: Nandesz2 (112)
Nandesz2 Creative Commons License 2007.07.04 0 0 112
Hoppá. Kellett nekünk a harmadosztályú jegyeken élcelődni.... :-D
Előzmény: L06 (111)
L06 Creative Commons License 2007.07.04 0 0 111
Hm-hm... lejelszavazták az oldalt...
hamel Creative Commons License 2007.07.04 0 0 110
A DB vezére egy interjúban azt jósolta, hogy Európában három nagy vasúttársaság marad talpon, (az egyik persze a német) a többi vagy önként csatlakozik valahova, vagy felvásárolják őket. A lépések lassan elindulnak...
Előzmény: Törölt nick (108)
dulla Creative Commons License 2007.07.04 0 0 109
A cég plakátja. Lehúzott redőnnyel rohanó motorvonattal robog a jövőbe.
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.04 0 0 108
kozma555 Creative Commons License 2007.07.03 0 0 107

Azé nyit ki korán,mer sok utas van az IC-csatlakozás előtt... :-)

 

 

Előzmény: hingyigabi (106)
hingyigabi Creative Commons License 2007.07.03 0 0 106

Nagyatádról 22:25-kor indul az utolsó személyvonat.

(Miért van nyitva 22:50-ig? Miért nyit már ki 4:50-kor, ha az első vonat csak 5:30-kor indul? Micsoda pazarlás :) )

Előzmény: kozma555 (105)
kozma555 Creative Commons License 2007.07.03 0 0 105

 

Ezt találtam a jegypénztár keresőjükben a honlapon...

 

7500 Nagyatád Baross Gábor u.
Nyitvatartás:
4.50-22.50

 

Ennyit az új információs adatállományukról...Az utolsó vonat nyári menetrend szerint 23:33-kor ér be,23:40 körül megy vissza.Akkor nincs pénztár?Tapasztalatom szerint nyitva van legalább 23:40-ig ilyenkor.

Elvileg ezek pedig "friss" információk nem?

Törölt nick Creative Commons License 2007.07.03 0 0 104
Az OK. de miért mernek pízt kérni a 3. kocsiosztályra, inkább neki kellene fizetni, vagy egy fsza polót adni, hogy ott ippeg utazik valaki :-)))
Előzmény: Nandesz2 (103)
Nandesz2 Creative Commons License 2007.07.03 0 0 103
Lehet, hogy önkritikát gyakorolnak, és a másodosztályból 3. osztály lesz, az elsőből pedig másod. Az elsőosztály újbóli bevezetése pedig bizonytalan ideig késik. :-D
Előzmény: Törölt nick (102)
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.03 0 0 102
Távolság 2. kocsiosztály 3. kocsiosztály Különbözet
5 km 62 Ft 92 Ft 30 Ft
10 km 100 Ft 150 Ft 50 Ft
15 km 125 Ft 185 Ft 60 Ft
20 km 150 Ft 225 Ft 75 Ft stb...

Lehet, hogy láma kérdés, de mi az a 3. kocsiosztály?
Előzmény: L06 (99)
exmv Creative Commons License 2007.07.03 0 0 101
101.

"2007. július 1-jén a gyakorlatban is megkezdte tevékenységét a százszázalékos MÁV tulajdonú önálló személyszállítási cég, a MÁV-START Zrt. A MÁV-START megalapításának célja egy szolgáltatásközpontú, pénzügyileg átlátható, hatékony, önálló szervezet létrehozása volt, melynek révén megvalósul a transzparens, elkülönült gazdálkodás, valamint - a MÁV Csoport tagjaként - versenyképes, a piaci körülményekre rugalmasan reagáló cég jött létre. A 62 milliárd forint tőkével és összességében mintegy 7200 fő munkavállalóval megalakult új társaság alapvetően a MÁV korábbi Személyszállítási Üzletágának dolgozóit, feladatait vette át.
Az új személyszállító társaság tevékenységének megkezdésével egyidejűleg munkába álltak a MÁV-START Zrt. újonnan kinevezetett vezetői, tisztségviselői is.

Heinczinger István, a MÁV ZRt. vezérigazgatója döntése értelmében a MÁV önálló személyszállítási cégének tevékenysége megkezdésétől, 2007. július 1-től Tömpe István a MÁV-START Zrt. üzleti vezérigazgató-helyettese. Tömpe István 1973-ban szerzett közgazdász-tanár diplomát, 15 éve rendelkezik kandidátusi címmel. Az egyetem elvégzése után a Gazdaságkutató Intézet kutatója, ekkortól évtizedeken keresztül hazai és külföldi egyetemeken tanít. 1988-1990 között kormányfőtanácsos, privatizációs kormánybiztos, pénzügyminiszter-helyettes, az Állami Vagyonügynökség első ügyvezető igazgatója volt. Később a MÁV valamint a Földhitel és Jelzálogbank elnöke, az ÁPV Rt. igazgatóságának tagja. Dolgozott a Daiwa Securities Értékpapír-kereskedelmi Rt. elnökeként, illetve a Budapesti Értéktőzsde Igazgatóságának tagjaként. 1998-2003 között a Merito Consultingnál befektetési tanácsadással, vasúti projektekkel foglalkozott. 2003-2004-ben a MÁV stratégiai vezérigazgató-helyettese, majd a Merito Consulting ügyvezetője. 2007. év elejétől mostani kinevezéséig a MÁV főtanácsadójaként tevékenykedett.

Matéczné Németh Ágnes 2007. július 1-től a MÁV-START Zrt. üzemeltetési vezérigazgató-helyettese. Matéczné Németh Ágnes a Közlekedési Szakközépiskola vasútforgalom és kereskedelem szakán végzett, majd a tisztképző elvégzése után okleveles üzemmérnök diplomát szerzett vasút-üzemviteli szakon. 1976-tól 1984-ig Budapet-Keleti pályaudvar forgalmi szolgálattevőjeként, majd három évig személyszállítási vezetőként dolgozott. 1987-89 között a Keleti pályaudvar állomásfőnök-helyettese, majd a MÁV Tájékoztatási Iroda helyettes vezetőjeként tevékenykedett. Később a MÁV Személyszállítási Üzletág osztályvezető-helyettese, osztályvezetője, majd ugyanitt divízióvezetői, szakigazgató-helyettesi, illetve főosztályvezetői pozíciót is betöltött.

Ugyancsak 2007. július 1-i hatállyal Virág Imre a MÁV-START Zrt. humánpolitikai vézérigazgató-helyettese. Virág Imre 1992-ben a Miskolci Egyetem szervezési és vezetési szakán szerzett gépészmérnök diplomát. Több külföldi képzésen, köztük a Newport University MBA képzésén vett részt. Pályafutását a Comptrans Kft.-nél kezdte, emellett a miskolci egyetemen tanársegédként tevékenykedett. 1994-től 1999-ig az Electrolux-Lehel Hűtőgépgyár személyi vezetője, majd 1999-től az Elektrolux AB stratégiai toborzási projektjének vezetője. 2001-2004 között a Wallis Autó Holding Rt., majd a Pannonplast HR igazgatója. 2004-től kinevezéséig a MÁV személyügyi főosztályát vezette, ahol többek közt vezetői személyügyekkel és karrier menedzsmenttel foglalkozott.

Az új társaság stratégiai és üzletfejlesztési vezérigazgató-helyettese Hercegh Tamás. A villamosmérnök végzettséggel rendelkező szakember 1991-95 között az Olivetti Hungary kereskedelmi igazgatója volt, 1995-től 1998-ig a Xerox regionális igazgatója, a kelet-európai üzleti folyamatokért, infrastruktúráért felelt. Ezután a Cap Gemini tanácsadó cég ügyvezető igazgatója, majd három éven keresztül a Microsoft Magyarország ügyvezetője. 2001-től változás- és válságkezeléssel foglalkozott. 2005-től 2007 elejéig a MÁV Informatika vezérigazgatójaként tevékenykedett.

2007. augusztus 1-től a MÁV-START Zrt. pénzügyi vezérigazgató-helyettesi pozíciót Lajtai Katalin tölti be, aki végzettségét tekintve közgazdász, okleveles könyvvizsgáló, adószakértő, igazságügyi könyv- és adószakértő. Lajtai Katalin a Közgazdaságtudományi Egyetem belkereskedelmi szakán szerzett egyetemi diplomát. 1973-tól az Alkalmi Áruk Háza Vállalat munka-üzemszervezője, üzemgazdász, majd a Fővárosi Szállítási Vállalat elemzési csoportjának vezetője. 1980-tól a Tanszergyártó és Értékesítő Vállalat közgazdasági osztályvezetője, gazdasági igazgatója. Tevékenykedett a Népművészeti Vállalat gazdasági igazgatójaként, illetve a Ramóna Finomkötöttáru Szövetkezet főkönyvelőjeként. 1990 és 1993 között a Novaglóbus Kereskedelmi és Ügynöki Kft. gazdasági igazgatója, majd 1993-tól a Dunapack Papír- és Csomagolóanyag Zrt. igazgató-főkönyvelője volt. "
Törölt nick Creative Commons License 2007.07.03 0 0 100

100.

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!