Az a gyár vmikor a "műbőrgyár" volt, nem tudom a pontos nevét, de már évek óta néhány Kft van az épületekben, azok is nagyrészt kocsival járnak. Megjegyzem a Dugonics utca végében lévő düledező vasúti átjárónak - és az alatta lévő vasútállomásnak - sem lehet komoly szerepe. Azon a hídon naponta nem jön át több mint 20-30 ember.
Egyszer voltam egy önkormányzati nyílt napon, ott elmondták, hogy ideálisan a Pázmány Péter utcában szeretnék teljes hosszában a 70-es busz vonalát - mint hajdanán -, de a Szerencs u. utáni része tragikus állapotban van és nincs pénz a felújításra....Az a rész olyan, hogy még a teherautók is elkerülik.
van olyan,hogy 901-röl átszerel reggel 25gy-re,majd kiáll Rákospalota,Máv-állomáson(kint tárolós kocsi) ,és délután pedig 104-es a kocsi...pl.tegnap a 03-31
Igen az jó,csak néha nehéz tartani az időt,hogy minden megállóban stimmeljen. Amúgy anno az ötlet nem volt rossz,csak a kivitelezéssel vannak problémák!(De nem csak ezen a vonalakon)
Nyilván. Az ok az lehet, hogy az illetékes ügyintéző - saját nyugalma érdekében - a munkaidő nagyobb részét asztalára dőlve alvással tölti intézkedés helyett. A felesleges kitérő helyett szerintem járatonként 5-6 percet megspórolhatnának. Ugyanazzal az utaskiszolgálással....
"Bocs, hogy rákospalotaiként közbeszólok, de szerintetek a 70-es busz mi a francnak tesz egy kunkort a Dembinszky utcából az Ötvös utcába történő jobbra fordulás helyett egy kunkort - Pázmány P.u- Dugonics u. - és újra Ötvös u. - irányban?"
Jó kérdés,bár télleg nincs értelme.
Sokat járok a 70essel,bár nem ezen a szakaszon,de amint mondtam:télleg nincs értelme.
Bocs, hogy rákospalotaiként közbeszólok, de szerintetek a 70-es busz mi a francnak tesz egy kunkort a Dembinszky utcából az Ötvös utcába történő jobbra fordulás helyett egy kunkort - Pázmány P.u- Dugonics u. - és újra Ötvös u. - irányban? Valamikor ugye itt volt az ún. Műbőrgyár, a Dugonics u. sarkánál pedig a MÁV Járműjavító. De hát ezek már évek óta feloszlottak, néhány KFT üzemel, elhanyagolható létszámmal....