Ha erre jársz hamarabb itt is jó lesz ha válaszolsz az ülés fűtés illetően.
Bár alá nézve van valami fűtő szál szerúség bekötve az ülésbe csak a gombja nincs meg szinte annak helye gyárilag vakolt. Itt van 2 foto ez esetleg hátha neked többet mond. Hogy van ez akkor előkészítés szerűség benne lenne vagy nincs és komplett kell minden vagy csak a gombja és mi kellhet még működjön? Nem értek hozzá nem is nagyon láttam még ilyet...
Persze a többiek is ha valaki látott már ilyet vagy valamennyira vágja a témát az segíthetne. Itt a tél és nagyon jó lenne ha lenne...
találtam egy ilyet is a vezetékén... (nem tudom ezt sem mi lehet...)
Sziasztok ! Egy jó ideje a centrálnyitás utan a sofőroldalit (soha) ill. az anyósoldalit (ritkán) első ajtókat nem nyitja . Ugyanúgy záráskor pedig a jobb hátsót nem zárja be . Biztosíték az rendben van. Ez mitől lehet ? Köszönöm a válaszokat
Egy ismerősömnek egy Citroen Xsara Picassoja van 2002es 2.0hdi motor van benne nah már mostanában eléggé szivatja őket. Nehezen indul vagy többszöre indul van hogy 5-6szor is rá kell adni a gyűjtást és akkor beindul először a üzemanyag szivattyúra gondoltunk csere de nem lett jobb van mikor elsőre indul de van hogy vagy 6 szor rá kell tolni a gyujtást.... Minden hogy hideg vagy üzem meleg a motor autópályán is szépen megy húz rendesen.... Köszönöm a válaszokat!
Azt a rángatást jó lenne élőben érezni, de amire én gondolok, olyat féltengely nem hiszem, hogy tudna produkálni. (nyilván ez vélemény, nem 100%, de elég kicsi az esély rá)
Akár az is lehet. Meg az is, hogy sz@r az új kuplung. Jellemzően a tárcsa hibája miatt szokta ezt csinálni, de nyilván nem minden esetben.
Volt, hogy berakás előtt véletlenül le volt ejtve a tárcsa és már ez lett az eredménye. Vagy egy másiknál a surlódó rész anyaga volt rossz. Néha a szerkezet hibája is okozhatja, ha pl. el van repedve a rugó és ott emiatt féloldalasan emel ki. Mondjuk ez új szett esetében nem valószínű.
Az alany egy 2010-es B9-es Berlingo kisteher 1.6hdi 90le. Nem kettőstömegűvel szerelt verzió(9hx). Induláskor kuplung csúsztatásánál beremeg az autó. Erőteljesebb elinduláskor szinte semmi. Kuplung cserélve lett. Lendkereket elvileg felszabályozták mert nem volt az igazi. Valamivel jobb lett de közel sem jó!
Mi lehet a hiba oka? Esélyes hogy a lendkerék mégsem lett tökéletes, és az remeg be?
Lehet pont a vonohorog miatt van szivas, mivel az a hossztartokra van fogatva. Padlolemez mennyire jott fel? A hatuljat szep baleset rendberakni egyebkent, mivel eleg komplex a lemezeles (vagtam szet parat, hehe). Ha a padlolemez nem jott fel, akkor lehet nem veszes.
Esetleg valaki tudja mi a téli gumi méret gyártói ajánlat egy 2018 Berlingora? Nyári az 205/65/15 van rajta, de a téli is ekkora lehet vagy az csak 195....?
Fez írtam mailt, de nem tudom megkaptad-e, de válasz nem jött. Viccelődik ez a levél küldési mézériája hol el küldi hol nem... Már többen jelezték az utóbbi hónapokban nem ment át...
most azt játssza az autó, hogy az akku visszatöltés jelzője kigyullad, és járó motornál is pittyeg
de nem mindig, esetlegesen
ez már ősz eleje óta megy, de pár hete megjelent a stop és engine ikon is, de csak addig amíg nem indítom el a motort, ahogy a motort beindítom ezek eltűnnek, és minden egyéb működik
volt az autó időközben vizsgázni, akkor még csak az akku visszatöltést csinálta, és a vizsgán pont nem is jött elő
megnézettem a generátor autóvillamossági céggel, azon minden rendben
egyébként minden működik az autón, tehát rendesen indul, az önindító is erősen teker
csak visszajelzések jönnek fantom hibákról
legutoljára kínomban leszedtem az akku mögött a két vastag csatlakozó kábelt a sok tűvel, szájjal belefújtam visszatettem, akkor egy napig nem jött a jelzés, de nem oldotta meg a problmát
ami viszont ismerten hiányzik, az az akkut leszorító lemez, a menetes szár ami lehúzná még megvan
most az az elméletem, hogy a fenti hibajelenségeket cellazárlat okozza az akkuban, a cellazárlatot meg az, hogy pattoghat az akku a tartójában, nincs fixen rögzítve
a cellazárlat hatására leesik az akku feszültsége, amit az elektronika nem tud kezelni, illetve elsősorban az akku töltés visszajelzés kigyújtásában mutatkozik meg
mivel az akku viszonylag új, ezért az indításnál ez nem okoz problémát, sőt igazából lehet hogy a zárlatos kapcsolat ellenállása nagyobb mint az önindítóé, ezért ilyenkor inkább az önindító felé megy el az áram
most nem mértem rá az akkura, legutóbb amikor ezen beparáztam 12,4-et mértem rajta, de régen volt, lehet hogy rosszul emlékszek
akku leszorító lemezt keresek a Berlingóhoz, ezt azért szeretném pótolni, attól függetlenül, hogy ez okozza-e a visszajelzéses problémát vagy más
illetve még a motorháztető szigetelést szeretném kicserélni, mert az meg ki van egy hatalmas foltban szakadva, pont az akku fölött
Oké köszönöm meglesem. Mintha láttam volna már ezt a videot, de valamit akkor nagyon benézhettem... :) Ma alá fekszem és remélem nem lesz kéztörő mutatvány... :D
Ne zavarjon meg, hogy a videóban angol jobbkormányos kivitel van, a pollenszűrő attól még a jobb oldalról közelítendő meg a balkormányosnál is, csak nincsenek ott a pedálok. ;-)
Ezekben a berlingóban hol van a pollen szűrű és hogy lehet hozzá jutni? Nem nagyon találom a leírás meg olyan felszínes valami csak, hogy az anyós ülésnél van szemben valahol a műszerfalnál mondott is valamit, de kb. semmit gondolom utalás ez is te keresgesd majd a szervízben ezt is ki cserélik(pénzlenyúzás témás)...
Ott akadtunk el tegnap a doboz oldalán van egy műanyag bolha ami fog 2 vezetéket és ezt az istenért nem tudtuk oldal... Majd ma ha lesz kis idő nekiesek ismét. Ha kell búcsút veszek a bolhától. Hányok ezektől a műanyag bazároktól már...
Küldök egy e-mailt, de a karbantartás-jelző nullázását ide írom, hátha másnak is kellhet, ami amúgy ugyanúgy van, mint a korábbi modellen:
Gyújtás lekapcsolt állapotban a napi kilóméterszámláló nullázás gombját folyamatosan nyomva kell tartani, majd gyújtásra kell tenni. A kijelző 10-ről elkezd visszaszámolni =0 -ig. Ekkor el lehet engedni a gombot, majd gyújtást le kell kapcsolni.
Ebben szerintem tudnál segíteni. Talán ez a "régebiekben is így volt"...
Első körben, hogyan lehet kinullázni a szervíz vissza számlálót amit a gyujtás ráadása után kis villáskulcs emlémánál jelez? Vagy ezt csak úgy lehet ha gépre van dugva?
Másodiknak ezt a k.rva akkumlátor burkolatot, hogyan lehet róla leoperálni, hogy nem sérüljön? Bebugyelálta a szerencsétlen mint állat...