Keresés

Részletes keresés

tcaoe Creative Commons License 2024.08.25 0 1 89969

Végülis tényleg, 5 kilóval könnyebb, mint egy GS.:)

Előzmény: Matt1989 (89968)
Matt1989 Creative Commons License 2024.08.25 0 0 89968

Azért a DOHC 1200R gázra szipákolja az elejét, elég agilis az a blokk ahhoz a súlyhoz.

Előzmény: zöld_I (89965)
ronson Creative Commons License 2024.08.25 0 0 89967

Már itt volt az ideje  😀 

Előzmény: boxer-gs (89964)
tcaoe Creative Commons License 2024.08.25 0 1 89966

Azért abból a DOHC-ből próbálj ki egy olyat, ami nem hajlott hátú papiknak készült túramotorban van.:)

Előzmény: zöld_I (89965)
zöld_I Creative Commons License 2024.08.24 -3 0 89965

Na, ettől ez még nem egy erős motor,

és lelövöm a poént, a túlhájpolt DOHC sem az. Értelmezhető erő a vizesekben van, azok tudnak annyit, mint egy 30 éves japán 1000-es. 

Előzmény: boxer-gs (89964)
boxer-gs Creative Commons License 2024.08.24 0 1 89964

"Most meg lazán 200 fölé ment, egy elég határozott emelkedőn."

 

Nocsak, új legenda születik? :)

Előzmény: zöld_I (89961)
tcaoe Creative Commons License 2024.08.23 -1 2 89963

Lehet, hogy mondtammá', hogy azokat marhaság cserélni, de az is lehet, hogy annak mondtam, akinek a motorjával mentél.:)

Előzmény: zöld_I (89961)
kiss_atti Creative Commons License 2024.08.23 0 0 89962

Szívesen...

:-))))))

Előzmény: zöld_I (89961)
zöld_I Creative Commons License 2024.08.22 0 0 89961

Kis érdekesség: az 1150 gs-en rt szívócsövek voltak, már így vettem. Múltkor egy srác nézegette, és javasolta, tegyem vissza a gyárit, mert sokkal jobb lesz. Most csináltam egy másikat, korra, futásra egyezőt. Azon nem volt sportdob. Elvittem egy körre, meglepődve tapasztaltam mennyire jól megy alacsony fordulaton meg középtartományban, meg milyen állat jó szívóhangja van. Azt hittem rövidebb a végáttéttétel, de a GS-é volt rajta. Csak a gyári szívócsövek voltak a különbség, úgyhogy szereztem a Kupec művekből. És két darab műanyag cső micsoda bugit hozott...sokkal élenkebb, spontanabb a gázreakció. Először azt gondoltam, csak placebo. De az van, hogy eddig a hosszú 6-ban 180 volt volt a vége sík úton szélcsendben, többször próbáltam. Most meg lazán 200 fölé ment, egy elég határozott emelkedőn. 

fgyozoo Creative Commons License 2024.08.21 0 0 89960

Sziasztok!

 

Néhány napja találkoztam Bacus fórumtárssal személyesen, aki készséggel segített nekem hibakód törlésben.

Ez úton ismét köszönöm neked Bacus!   

zöld_I Creative Commons License 2024.08.18 -1 1 89959

A gázkar végén lévő potmétert kifizetted végállásig, használd bátran ;)

Előzmény: T1OK3 (89951)
Lbx Creative Commons License 2024.08.18 0 0 89958

Ez szerintem már kiderült, a cikk szerint már készen áll  a film.

Előzmény: Stenmark1 (89957)
Stenmark1 Creative Commons License 2024.08.17 0 0 89957

Én nem is értem, hogy a Triumph miért nem jön szóba? Végül is angolok! Vagy esetleg egy Royal Enfield Himalayan. Azért a Guzzira kíváncsi vagyok, hogyan bírja majd a strapát. A Bmw gondolom probléma mentes lesz.

 

Meglátjuk!

Előzmény: Lbx (89956)
Lbx Creative Commons License 2024.08.17 0 0 89956
Lbx Creative Commons License 2024.08.17 0 0 89955

Uhh, bocs! Látom Stenmark már linkelte... :(

Lbx Creative Commons License 2024.08.17 0 0 89954
Lbx Creative Commons License 2024.08.17 0 0 89953

Az A41 ugyan ezt produkálta nálam; jóideig OK volt, de a hattyúdal sok bizonytalanságot tartogatott.

Szintén kb 30 körül a hátsó, 2/3 időben az első kért cserét.

Előzmény: T1OK3 (89951)
Stenmark1 Creative Commons License 2024.08.17 0 0 89952

Akkor most szokatlan csendet kell tapasztaljál, az első gumi felől, vizesekre csak ezt raknék. Ráadásul még tesztgyőztes is! A hátsó nekem gyorsabban kopott el, mint a Pirelli ST II, de az első jól bírta. Szerintem elégedett leszel vele!

Előzmény: T1OK3 (89951)
T1OK3 Creative Commons License 2024.08.17 0 0 89951

Pont azt raktam fel én is! Már benne van 2km. :)

 

 A gyári hátsó Bridgestone A41 -el 27500 Km-t motoroztam. Elsővel 18000 km-t. Sokára kopik el, de legalább csúszkál. :)

Előzmény: Stenmark1 (89950)
Stenmark1 Creative Commons License 2024.08.17 0 0 89950

Na akkor az aksi után egy másik örökzöld:

 

https://www.sportmotor.hu/magazin/continental-trailattack3-ride-testgyoztes

 

Ja, és éppen a tesztgyőztesre szavaztam nemrég, egészen véletlenül :-)

HorváTH 69 István Creative Commons License 2024.08.17 0 1 89949

Lentebb olvastam , hogy 4-szeres a litium ára... Én nem vagyok evvel képben... Ha nem drágább , akkor gondolom , mindenképp a korszerűbb a jó választás .

Előzmény: Horpa1 (89948)
Horpa1 Creative Commons License 2024.08.17 0 0 89948

Szervusz István, 

 

teljesen egyetértek veled, viszont akciókban meg lehet találni a Lithium Ion aksikat pont azon az áron mint az AMG akkukat. Adnak rá 3 év garit, így nagy kockázatot nem vállal vele az ember, szóval szerintem ez az árkülönbség már eltűnőben van, 5-7 éve még teljesen megállta a helyét megállapításod, de most talán már nem akkora szám egy ilyen akkumulátor, többen is gyártják, gyártósorok erre álltak át, így előállítási költség is kisebb, azt hiszem 2024-ben lehet találni jó áron egy Lithium-Ion akkumulátort és elhagyható a korábbi berögződés.  

Előzmény: HorváTH 69 István (89943)
Horpa1 Creative Commons License 2024.08.17 0 0 89947

Sziasztok, Köszi a hozzászólásokat!

 

Én azért gondolom azt, hogy nagy eltérés lehet a minőség (tartósság, élettartam, megbízhatóság) között, mert mikor veszek egy ceruza elemet is óriási a különbség, melyik márka meddig bírja, persze ez megmutatkozik az árban is viszont nem akarok a Veblen hatás csapdájába esni (azért veszel drágábbat, mert a magasabb árhoz magasabb minőséget gondolsz) ezért utána olvasok, kicsit kutakodom a témában, van rá időm, működik még a meglévő akku, egy hosszabb túrát tervezek, arra viszont egy újat szeretnék betenni.

Mindenképp beszámolok mire jutottam, linkelt Shido akku nagyon tetszik, ha lekapom a GS ülését megnyomok egy gombot az akkun és jelzi a töltöttséget (kis videó a korábbi linkben) nyilván nem ez a döntő szempont, de ez előrevetít egy magasabb szintet, ami ebben a leakciózott árban szerintem kecsegtető. 

Természetesen nem a néhány kiló diferencia motivál, de az sem rossz, hogy fele akkora súlyt cipelek minden egyes megtett méteren, tudom jobb lenne ha Én dobnék le egy ötöst☺


Legfontosabb szempontok: Ár-érték arány figyelembe véve a Megbízhatóság, élettartam kombóval.

Stenmark1 Creative Commons License 2024.08.17 0 0 89946

Megnéztem mi van a GSA-k ban. Kiszerelés nélkül az egyikről sem tudtam megállapítani, milyen márka. Az újabban japán felirat van, az talán Yuassa?

Mindkettő, még No-ban került bele, nekem még nem kellett cserélnem.

Korábban kérdeztem az autóvillamosság szerelő barátomat, azt mondta, mindegy a márka, csak új legyen. Ezek szerint, nagy különbség nem lehet a mai aksik között, vagy az itteni piacra kb egy helyen készülnek, különböző felirattal.

 

A Lithiumos aksi elgondolkodtató, mert annál legalább nincsen állandó töltési kényszer, pl bringákba nem is tesznek már mást (persze egy szint fölött).

 

Írd meg, mi lett a befutó!

Előzmény: Horpa1 (89942)
Lbx Creative Commons License 2024.08.17 0 0 89945

Ugyan ezért vettem tavasszal új akksit - a 3,5 éves gyári elkezdte játszadozni a rövid leállítás utáni "nemidnítok" játékot :(

Állítólag várni kell 15-25 percet, és utána indít megint.

Exide-ot vettem.

Előzmény: T1OK3 (89941)
T1OK3 Creative Commons License 2024.08.17 0 0 89944

Amit linkeltél, az egy tök jó ár!

Előzmény: Horpa1 (89942)
HorváTH 69 István Creative Commons License 2024.08.17 -1 3 89943

Nekem a hagyományos ( "zselés" ) akkuk , kibírtak 3-4 éveket . Ha a litium 4X-es áron van , akkor csak úgy megérős , ha kibír 12-16 évet . Szerintem...

Előzmény: Horpa1 (89942)
Horpa1 Creative Commons License 2024.08.17 0 0 89942

Köszönöm válaszod! 
Yuasa párti vagyok, jól szerepeltek az elmúlt években! Sajnos az Exide nekem hirtelen halált halt, indult, majd semmi előjel nélkül egyszer csak soha többé, míg Yuasa jelezte, hogy itt a vég, gyengélkedett, adott időt reagálni, hogy feszültségmentesen búcsúzzunk el egymástól.
Most találtam leárazott lithium-ion akkut, persze még utána olvasok, mielőtt meglépem, viszont érdekelne más véleménye is a témában, Kérlek szóljatok hozzá ha van kedvetek, tapasztalatok, Köszönöm!🙂

 

https://www.xlmoto.eu/product/shido-lithium-ion-battery-model-specific_pid-LTX14-BS-LION-S?v=20604

Előzmény: T1OK3 (89941)
T1OK3 Creative Commons License 2024.08.16 0 1 89941

Exide-ot vettem, mert az volt benne, de nem vagyok meggyőződve, hogy ez a legjobb. Árban jó volt.

Gyári akku 3,5 éves, a múltkor bikázni kellett leállítás követően, azóta pöcc-röff , mindig jó, akkufeszültség is, de nem merek így elindulni vele. Talán a Yuasa lehet a legjobb, előző motoromban az volt, az drágább kb 1/3-al.

Fene tudja, a nagy márkák már nem annyival jobbak mint a no name cuccok. Lítium akkut meg nem veszek 4X-es áron.

Előzmény: Horpa1 (89940)
Horpa1 Creative Commons License 2024.08.16 0 0 89940

Szia, most nézegetem az akkukat, 2024-ben mit, milyet érdemes venni?

Előzmény: T1OK3 (89939)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!