A topic célja a BMW motorkerékpárok tulajainak és azoknak a szimpatizánsokanak az összefogása, akik szeretik ezt a motormárkát.
Szinte hihetetlen, hogy nincs ilyen Topic még!
Kis érdekesség: az 1150 gs-en rt szívócsövek voltak, már így vettem. Múltkor egy srác nézegette, és javasolta, tegyem vissza a gyárit, mert sokkal jobb lesz. Most csináltam egy másikat, korra, futásra egyezőt. Azon nem volt sportdob. Elvittem egy körre, meglepődve tapasztaltam mennyire jól megy alacsony fordulaton meg középtartományban, meg milyen állat jó szívóhangja van. Azt hittem rövidebb a végáttéttétel, de a GS-é volt rajta. Csak a gyári szívócsövek voltak a különbség, úgyhogy szereztem a Kupec művekből. És két darab műanyag cső micsoda bugit hozott...sokkal élenkebb, spontanabb a gázreakció. Először azt gondoltam, csak placebo. De az van, hogy eddig a hosszú 6-ban 180 volt volt a vége sík úton szélcsendben, többször próbáltam. Most meg lazán 200 fölé ment, egy elég határozott emelkedőn.
Én nem is értem, hogy a Triumph miért nem jön szóba? Végül is angolok! Vagy esetleg egy Royal Enfield Himalayan. Azért a Guzzira kíváncsi vagyok, hogyan bírja majd a strapát. A Bmw gondolom probléma mentes lesz.
Akkor most szokatlan csendet kell tapasztaljál, az első gumi felől, vizesekre csak ezt raknék. Ráadásul még tesztgyőztes is! A hátsó nekem gyorsabban kopott el, mint a Pirelli ST II, de az első jól bírta. Szerintem elégedett leszel vele!
Lentebb olvastam , hogy 4-szeres a litium ára... Én nem vagyok evvel képben... Ha nem drágább , akkor gondolom , mindenképp a korszerűbb a jó választás .
teljesen egyetértek veled, viszont akciókban meg lehet találni a Lithium Ion aksikat pont azon az áron mint az AMG akkukat. Adnak rá 3 év garit, így nagy kockázatot nem vállal vele az ember, szóval szerintem ez az árkülönbség már eltűnőben van, 5-7 éve még teljesen megállta a helyét megállapításod, de most talán már nem akkora szám egy ilyen akkumulátor, többen is gyártják, gyártósorok erre álltak át, így előállítási költség is kisebb, azt hiszem 2024-ben lehet találni jó áron egy Lithium-Ion akkumulátort és elhagyható a korábbi berögződés.
Én azért gondolom azt, hogy nagy eltérés lehet a minőség (tartósság, élettartam, megbízhatóság) között, mert mikor veszek egy ceruza elemet is óriási a különbség, melyik márka meddig bírja, persze ez megmutatkozik az árban is viszont nem akarok a Veblen hatás csapdájába esni (azért veszel drágábbat, mert a magasabb árhoz magasabb minőséget gondolsz) ezért utána olvasok, kicsit kutakodom a témában, van rá időm, működik még a meglévő akku, egy hosszabb túrát tervezek, arra viszont egy újat szeretnék betenni.
Mindenképp beszámolok mire jutottam, linkelt Shido akku nagyon tetszik, ha lekapom a GS ülését megnyomok egy gombot az akkun és jelzi a töltöttséget (kis videó a korábbi linkben) nyilván nem ez a döntő szempont, de ez előrevetít egy magasabb szintet, ami ebben a leakciózott árban szerintem kecsegtető.
Természetesen nem a néhány kiló diferencia motivál, de az sem rossz, hogy fele akkora súlyt cipelek minden egyes megtett méteren, tudom jobb lenne ha Én dobnék le egy ötöst☺
Legfontosabb szempontok: Ár-érték arány figyelembe véve a Megbízhatóság, élettartam kombóval.
Megnéztem mi van a GSA-k ban. Kiszerelés nélkül az egyikről sem tudtam megállapítani, milyen márka. Az újabban japán felirat van, az talán Yuassa?
Mindkettő, még No-ban került bele, nekem még nem kellett cserélnem.
Korábban kérdeztem az autóvillamosság szerelő barátomat, azt mondta, mindegy a márka, csak új legyen. Ezek szerint, nagy különbség nem lehet a mai aksik között, vagy az itteni piacra kb egy helyen készülnek, különböző felirattal.
A Lithiumos aksi elgondolkodtató, mert annál legalább nincsen állandó töltési kényszer, pl bringákba nem is tesznek már mást (persze egy szint fölött).
Nekem a hagyományos ( "zselés" ) akkuk , kibírtak 3-4 éveket . Ha a litium 4X-es áron van , akkor csak úgy megérős , ha kibír 12-16 évet . Szerintem...
Köszönöm válaszod! Yuasa párti vagyok, jól szerepeltek az elmúlt években! Sajnos az Exide nekem hirtelen halált halt, indult, majd semmi előjel nélkül egyszer csak soha többé, míg Yuasa jelezte, hogy itt a vég, gyengélkedett, adott időt reagálni, hogy feszültségmentesen búcsúzzunk el egymástól. Most találtam leárazott lithium-ion akkut, persze még utána olvasok, mielőtt meglépem, viszont érdekelne más véleménye is a témában, Kérlek szóljatok hozzá ha van kedvetek, tapasztalatok, Köszönöm!🙂
Exide-ot vettem, mert az volt benne, de nem vagyok meggyőződve, hogy ez a legjobb. Árban jó volt.
Gyári akku 3,5 éves, a múltkor bikázni kellett leállítás követően, azóta pöcc-röff , mindig jó, akkufeszültség is, de nem merek így elindulni vele. Talán a Yuasa lehet a legjobb, előző motoromban az volt, az drágább kb 1/3-al.
Fene tudja, a nagy márkák már nem annyival jobbak mint a no name cuccok. Lítium akkut meg nem veszek 4X-es áron.