Rendben köszönöm szépen lenne még 1 kérdés reggel könnyen beindult a szekér kiszáltam hogy körbe kaparjam egyszer csak olyan hangja lett mintha 1 henger megálltvolna és leállt azòta nem indul csak villog az izzitáy jelző meg fékbedál hibát ír ennek lehet hozzá köze?
Ha a reggeli első hidegindításnál pár (max 2-3) másodpercre megcsörren a lánc és utána elhalkul akkor még nagyon nem kell aggódni. A feszítőket,ha jól tudom,itt is az olajnyomás vezérli,így egy kicsit gyakoribb olajcserével ez az állapot meg sokáig fenntartható. Akar meg is szűnhet.Csak kicsit jobban oda kell rá figyelni.
Üdv, van egy 2006 a6 3.0 quattro garantàlt 148000km reggeli hideginditàskor van egy csörrenő-koppanó hangja üzemmeleg motornàl ez nem hallható az lenne a kérdésem hogy kb mennyi km nél szokták a vezérműlàncokat cserélni? köszönöm
Sziasztok segitséget szeretnék kérni az autoba elment az indexem csak világit az autos boltba azt mondták nincs csak 1 relé a vész villogoba de az tökéletesen mükődik mi lehet a probléma abba adta meg magát valami? Az alany Audi 2.5 tdi avant triptronic Qvatró 2001
Sziasztok, leesett a fordulatszámmérőm, mikor beindítom, nulla körül mutat. Lehet ezt valahogy házilag javítani ? Illetve a vízhőfok és üzemanyag kijelző nem világít, mondjuk az csak akkor zavar, ha olcsón megoldható :) Tud valaki segíteni, mit lehet tenni ?
És hogy tudom rábírni a kompresszort, hogy ne melózzon?
Vedd ki a biztosítékát. Elvileg van benne hövédelem, ennek ellenére hallottam már leégett kompresszorról.
Ha meg megállok, hallom, ahogy fúj ki a levegő, és kb fél perc alatt már ül is az autó...
Ilyen nagy légveszteséggel vagy ne indulj el, vagy menj egy próbakört kihúzott kompresszor biztivel, és nézd meg tudsz-e menni vele. Ha nekivágsz, pályán is max csak 80km/h-val menj, hogy egy esetleges úthiba ne okozzon nagy kárt.
4F/C6 bal hátsó légrugó kaputt. Nem is lenne tragédia, mert ma már nem egy ökör ára (50e), de laza 160 km-re vagyok a potenciális szerelőtől.
El lehet kocogni ilyen távot (jórészt autópályán) a kamionok mögött 80-90 kmh-val, vagy bele fog érni (az egyébként vadiúj...) gumi a sárvédőbe?
Szerencsére a legkeskenyebb (225) szélességű gumi van rajta, tehát így érzésre nem, de jöhetnek bukkanók, kátyúk, nagyon kell figyelni....
Meg aztán érdemes a jacking mode-ot ON-ba tenni, hogy a kompresszor meg se kísérelje emelgetni az autót, vagy ha már a sárga kis auto ikon világít, akkor a kompresszor már kíméli magát? (Azt szeretném elkerülni, hogy leégjen)