Bízzunk benne, hogy az orosz legényke a fejlődésnek nem áll útjába!
Érdekes mód ha szarban van a gazdaság, akkor az az olcsó, tömegautókat érinti inkább, a luxux/egyedi göncök jól mennek akkor! Akkor kezdődik el egyfajta polarizáció, a szegények mégszegényebbek lesznek, a gazdagok meg méggazdagabbak!
Európa az Uralig tart, bár ezt sokan nem szeretik beismerni!
Valamint nem tartozik hozzá a közel kelet! (csak sportpolitikailag, de az más tészta...)
Sajna anno a náci támadás miatt sok orosz gyárat áttelepítettek az Ural másik oldalára, azaz éppen Ázsiába, hogy biztonságban legyenek! Na így lettek ezek a nagyon fontos gyárak nem Európaiak, pedig moszkvaiak voltak, vagy valami más európai városból valók!
De tényleg kíváncsi vagyok, hogy mi sül ki ebből az egész "házasságból"!
Potenciálja hatalmas lehetne! Mostantól orosz kovácsolt titán hajtókarok a speed six-be...:))))
Ja, a Federal Lotus Elise új, 7küllős kovácsolt kereke is állítólag ruszki termék!
Nekem legjobban a Cerbera és Tuscan tetszik.
Teljesen igazad van abban hogy a TVR jóval olcsóbb a vetélytárajnák.
Manapság Moszkba európa szive, legalábbis vényűzésben és luxusban
Hát ja, nem volt pénzem egy TVR-re, ezért van most az, ami van, de legalább ez is angol, könnyű, félig custom!:)))
De még ezt is törötten vettem, úgyhogy most már még customibb!:)))
Basszus, mióta megláttam azt a Sagaris-t, azóta úgy érzem, egyszer lesz egy olyanom! Végül is ha az ember kellően sokáig él, sokmindent elérhet!
Amúgy meg nem drágák a TVR-ek, szerintem a Lotus drágább, ha belegondolunk, hogy azok sima széria motorokkal, pontosabban széria fődarabokkal operálnak!
A TVR nem keres annyit a gépein, mint bárki más, ebben a kategóriában!
Na Üdv minden jóizlésű usernak ezen az oldalon, és kívánom, hogy Oroszországból ne csak a pénz follyon bele ebbe a cégbe, hanem a technológiák is áramoljanak, mert a Ruszkiknak ugyan marha szar a marketingjük, de amit eddig már letettek az asztalra, na az nemsemmi, sokszor évtizedekkel a világ előtt járnak bizonyos dolgokkal.
Sajna a hétköznapi ember egy Moszkvicsből ítél inkább, ami nagy hiba!
Én nagyon sokra tartom őket, volt szerencsém szibériai mérnökemberrel beszélnem.
Ha ez a két erő összetalálkozna, az angol autóépítési tapasztalat és rutin, + az orosz anyagismeret és technológia, na akkor a többiek csomagolhatnának!