Persze kint jarok vele szervizben, kotottem egy 5 eves teljeskoru garanciat ami havi 26 euroba kerul nekem. Szuksegem is volt ra, mert januarban ki kellett cserelni a turbot mert mar 2000-es fordualtanal elkezdett csunya sipolni. A sensodrive-val vannak ilyen-olyan "problemaim". Az elso az lenne, hogy egy ideje 1-esben indulasnal kicsit beremeg az auto, mintha rosszul kuplungolna az ember, aztan ugyan ezt csinalja mikor 2-esbe is beteszi a robot(kezi valtasnal is). Azon felul megszunik ez a jelenseg. Ketszer volt ezugyben szervizben a verda, mind a 2X volt egy szoftver update azt mondanom sem kell, hogy semmit sem segitett. Sot... az utobbi ota elojott meg valami. Ha kihuzatom a kocsit akkor valtasnal mintha csak egy ici picit tulporogne a motor, nem is tudom hogyan irjam le maskeppen. Latszik is a fordulatszammeron is, hogy a valtas pillanataban egy nagyon kicsit megugrik az oran a mutato es a motor hangjan is lehet hallani.
Meg egyszer elviszem a mostani szervizembe a kocsit, csak mostmar joval erejesebben fogok fellepni mert ez mar igy tarthatatlan, hogy keptelen befekudni a kurva auto ala, vagy elvinni egy tesztkorre es megnezni hogy ugyan mirol is beszel a tulaj. Miert nekem kell megmondanom nekik, hogy mit csinaljanak?
Jol teszed, hogy bi-xenont raksz a szep fekete kandurodba en is oda vagyok ertuk, de en ezzel inkabb varok a c4-ig amire ha a joisten is ugy akarja, akkor kevesebb mint 2 ev mulva becserelem az autot.
Lattam, hogy szepen fexik az uton az auto.!:) En is terveztem ilyesmit de inkabb letettem rola mert ahogy ismerem magam biztos odabasztam volna parszor az aljat mert itt 100 meterenkent vannak fekvorendorok, es nemelyik igen magas... Nem is ertem, hogy merted az otthoni utviszonyok mellett lefektetni a kocsit!:P
Igen, itt kint eleg sok van belulok most mar. Amikor megvettem enyem volt a masodik a varosban:D
Hali-ho!Az enyém most május 25. volt 2 éves.Nagyon szeretem,és gyorsan lekopogom még semmi komoly baja nem volt.Csak 1 oldalindex búrát kellett rajta kicserélni,mert az mindíg bepárásodott.Garba kicserélték.A váltó tök hibátlan maximálisan megvagyok vele elégedve.Én automatába nem szoktam használni.Az izzó cserével kapcsolatban nekem tervbe van 1 komplett xenon szett,csak még gyüjtök rá 1 kicsit kb 300 euoro,mert bi kell bele.Nem vagyok híve ezeknek a csiri-biri izzóknak."Nehogy megsértődj"Hát rossz utak azok itthon is vannak nem kell azért a földutakra menni."JEF"még nem járt földesen,de nem is fog mert 35mm-rel elöl hátul lejebb van a földhöz,mint a gyári bringák.Nem szeretném otthagyni az alját valahol. Kint jársz vele szervizbe?MIlyen tapasztalataid vannak,sok fut belőlük kint?
Nezzenek csak oda, valakinek milyen szep kis citroenje van odahaza!:)
Sima 8 szelepes 1.4 hdi. Mi a velemenyed a sensodriverol?
A tied mennyi idos? Izzoid milyenek vannak a kocsiban, lecserelted oket valami szebb szinu halogenre, vagy a gyariak vannak meg benne? En most tervezek egy cseret, csak meg nem nagyon tudom hogy mire mert volt benne ugy 6 honapig 2 noname szep feheres-kekes szinu izzo, de azok nem birtak sokaig hamar kiegtek, ezert most ujra a gyariak vannak benne.
Meg valami... rossz uton mondjuk folduton ha mesz akar szep lassan, akkor te nem szoktal ilyen kopogo hangot hallani a kocsi alol, de inkabb a motorhaz vagy a kerekek felol? Mert nalam mar egy eve csinalja, voltam 2X garazsban es nem talaltak semmit, a lengescsillapitok jok voltak valami 7,5-ot kaptak februarban gondolom 10-es skalan. Az utobbi honapban meg mar a kormanyon is erzem ezt a kopogast... eleg fura:( Juniusban ujra beviszem a szervizbe, mert ez mar kezd egyre jobban erezhetobbe es hallhatobba valni.
Igen kulfoldon elek, pontosabban belgiumban!:) Mindekeppen kis dizel mocit akartam, mert itt meg mindig "csak" 1 euro egy liter gazolaj, a 98-as meg mar 1.40-nel jar?:( Bezzeg amikor 2004 marciusaban atvettem a kocsit akkor meg 80 cent sem volt a dizel...:P Az az igazsag, ha nincs VTR-ben akkor valoszinuleg nem is vettem volna c2-t, iszonyat dogos szerintem ebben a kiszerelesben, a sima nem is tetszik.
Mit kutyulsz el mindig a kepeknel? Tallozas, feltoltes, beszuras igy szoktad?
Szeva!Igérem meg lesz,csak valamit mindíg elkutyulok és a szöveg elmegy,de akép nem.:-(1kis türelmet kérek,míg rájövök v adjatok tanácsot.Hdi vtr azt nem árulták magyar honban ugye?Kint vetted v külföldi vagy?
Sziasztok C2-fanok!Végre én is rátaláltam a clubra.Én is tulaj vagyok mint ti,már két éve.Remélem sokáig életbe marad ez a fórum,mert igen sokáig kerestem,míg rátaláltam.Bár ahogy olvasom egyre kevesebb a hozzászólás.Üdv minden C2-fannak,és küldök 1-pár képet nektek az automról.Zsolt Pécsről.
Nem tudja vki véletlenül, hogy milyen árban van a c2-re a gyári dísztárcsa? Sajnos ma loptak le a gépemről 2db-ot! :((((((((((((((((((((((((((((( A felni 14"-os!
Ismerősöm szeretne a nejének venni egy C2-t. Mit tudtok mondani róla, jót, rosszat, mindent! Bocsi, hogy nem olvasok vissza, de most nagyon melóznom kell, és nincs időm, viszont jó lenne délutánra mondani neki valamit.
Kiemelném a programok közül a Citroën technikai bemutatóit (motorok, hidropneumatikus rugózás, tecnikai újdonságok, sávelhagyásra figyelmeztető, stb), melyeken oktatófilmeket, maketeket is bemutatunk, illetve lehetőség nyílik műszaki kérdések megbeszélésére. A bemutató ingyenes.
Akcióink közül felhívnám a figyelmet az olajcsere féláron akciónkra, illetve ingyenes állapotfelmérésre 10% alkatrészkedvezménnyel. Mindkét akcióra a 358-5858 számon lehet időpontot kérni.
> Na most ha átveszem a váltást akkor elvileg elérhető a 12-es "álomhatár"?
Próbáld ki. Csak egy stopper kell hozzá, egy mitfahrer, aki méri az időt és egy egyens útszakasz, ahol nem jön senki.
Én sosem mértem le az enyémet (10.9 a gyári adat), de a tiptronic váltó sajátosságait ismerve nem hiszem, hogy kézzel kapcsolva jobb eredményt érnék el. Ha lepadlózok, az automata is kipörgeti 5000 fölé a sebességfokozatokat. Angol C2 tulajok beszámolóit olvasva, ők sem tudtak 10 alá menni a SensoDrive-al. Üdv.
Szerinted mennyibe fájna...igazából 15.000 nél többet nem adnék érte.
Más:
Az 1.4i -m gyorsulása SensoDrive váltó miatt 12,2 s-ről 14,1 s-re romlott, mert ugye a senso nélküli 2 mp gyorsabb az 1.4-es. Na most ha átveszem a váltást akkor elvileg elérhető a 12-es "álomhatár"?
CortezMJ.hu: Könyöklőt árul a Citroen is, a C2-höz valót, gyárit. A márkakereskedésben érdeklődd meg az árát, mert lehet, hogy nem túl sok és úgy hallottam, hogy a "webáruházas" olcsó cuccok nem mindig hozzák azt a minőséget és kompatibilitást, ami elvárható lenne.
Segítsetek ha tudtok. Akarok egy könyöktámaszt az autóba, mert hosszabb túrát tervezünk külföldön és a jobb kezem a senso miatt kihasználatlan. Persze a barátnőm mellettem ül, de azért néha pihentetném is.... :))
Szóval, ha tudnátok ajánlani valami olyat, ami bele is fér a két ülés közé minimális roncsolásal járó beszereléssel az jó lenne.
más:
Nemtudom, hogy közületek találkozott-e valaki Bp-n (zuglóban)azzal a C2-el amin piros alapon két fehér csík fut, és valami orbitálisan ronda dísztárcsa van rajat króm utánzattal és egy bazi nagy "nike" jel van a hátsó ablakon. Olyan az autó mint egy karácsonyfa. Szerintem a tulaj a rally verziós c2-akarta fabrikálni az autóját, de valami nagyon fura dolog jött ki belőle. Abban sem vagyok biztos, hogy VTR verzió volt valaha az autó.
Részletesen megírtam a véleményem a C2-ről a Népítélet rovatban (http://nepitelet.hu/?op=itelet&cat_id=28550)
Az enyémmel együtt összesen 3 hozzászólás van C2-ről, Ti írtatok már a kocsiról?
Üdv,
Tamás
PS: hétvégén megjártam a Pécs-Gyöngyös-Pécs utat, kábé 600km és nagyon elégedett vagyok a fogyasztással: autópálya nélkül, kényelmes 90-100 körüli tempóban, 30 fokban, állandó klímával 7 alatt ment. Pontosan nem tudom mennyivel, mert nem nulláztam le a trip computert, de tankoláskor ki fogom számítani.
PPS: Gyöngyösön állt a kocsi szombat-vasárnap és hazafelé az elinduláskor azt láttam, hogy villog az akkumulátor kijelzője a gyújatás ráadása előtt. A kocsi 1 éves múlt májusban, máris tönkrement volna az akksi? Az igaz, hogy duplán van önindítózva, mert a garázsban ahol tartom közös egy chopper mocival. Akárhányszor megy vele a srác, előbb ki kell álljon a kocsival, meg vissza. Ha pedig megjön, akkor szintén.
Szia,
Bocs, persze hogy STP volt a tisztító anyag. Valóban felesleges lehetett, inkább a lelkemnek kellett mint a kocsinak - most nyugodt vagyok :-)
A Balupunkt-ot magam tettem bele, kifúrtam a régi szegecseket, és beforrasztottam illetve beszegecseltem az újat. Kb. két óra munka, de megéri. érdemes szivaccsal rezgésmentesíteni a hangszórók mögött és körül ("mert ez műanyag") :-) Üdv.
A hangszórókat te cserélted ki vagy elvitted valami hifistához? Az injektortisztítót szerintem felesleges vetted, mert ennyi idő alatt nem rakodhatott még le kosz. Ártani biztos nem ártottál. :-) (Amúgy nem STP volt a márkája? :-) )
Eddig az alábbi helyekre helyeztem el szivacsot: mindkét ülés alá egy kb. 25x30x8cm-es szivacstéglát, hogy ne zörögjenek az ülésmozgató rudak, két szivacstéglát a lehajtható csomagtartóba, szivacsok vannak a Balupunktra cserélt ajtóhangszórók körül, gumipókok vannak a hátsó fejtámlák között és a hátsó ülések állítókarjai között, aztán fel van huzogálva mind a 4 biztonsági öv kapocs, hogy ne kopogjon a műanyagokon - és így tovább... De még mindig nem BMW :-)
A héten vettem a Shellnél RTP Injektor tisztító adalékot, mert azt vettem észre, hogy mintha ellustult volna a motor az utóbbi két hónapban. Most fogy az a tank benzin, amibe tettem, kíváncsian várom az eredményt (szerintem semmit nem ér, de nem akarom leszólni előre).
A V-Power is 95-ös, nem? A V-Power Racing a 100-as (99-es). Én mindig 95-öst adtam neki, most pár tank sima 98-ast fog kapni. Ha nem segít, jön a fúvókatisztító kanalas orvosság-adalék...
Üdv.
"Én evo-t és V-powert szoktam tankolni. Nekem a shell jobban bevált. 95-t egyáltalán nem fogok tankolni..szerintem az ami nem tesz jót neki"
Dehogynem, zörög mindenhol :-) Én már feladtam, mindig valahol elkezd zörögni. Tavaly kicserélték a benzinszivattyút, mert hangos volt. Utána is hangos maradt, mire sikerült megtalálni, hogy a szivattyú feletti fedélről le volt törve egy rögzítőfül és azért volt hangos. A legjobban engem a kalaptartó zörgése idegesít, alatta 3-4 havonta ki kell cserélni a szivacsot.
Egy éve részletesen írtam róla a C3 fórumban, nekem ez volt az a hiba, ami miatt az 1 hónapos C2-met az Assistance trailere vitte el a szervízbe. A szervizben akkor nem töltöttek le semmit újra, de újra-inicializálták a Sensodrive rendszert. A módszer le van írva a kézikönyvben, akkumulátor le, vissza, majd a gyújtással, fékpedállal és a váltóval kell egy meghatározott szekvenciát eljátszani, ami kalibrálja a kuplung és váltó robotot. Én a helyedben megcsináltatnám.
Zoka, köszi a képeket, nagyon szép az alufelnid. A másik kocsiban meg a kék belső betétek.
Nektek nem zörög a C2 hátulja belül rossz úton? Már mindent rögzítettem, szivacsoztam, kitámasztottam benne: a biztonsági öv csatját elhúzni a műanyag oldalfaltól, a tetőspoilert radírral fixálni (rémesen rezgett benne valami belül!), a hátsó ülések alá szivacslapok. De hidegben így is elég olcsó módon zörög...
Most hogy 20000km van a VTR-ban, mintha kezdene lustulni a kocsi, hiába zargatom meg néha-néha, hogy kikormozzam. Egy ideje többet is fogyaszt. 95%-ban Shell V-Power 95-öt kap, a kézikönyv 98-ast ajánl, a benzinsapkán 95/98 van. Szerintetek melyik a tuti benzin a C2-be?
Köszi. A hópehely nekem is előjött többször, de hasonló választ kaptam, mint Te. Egyszer, mikor nagyon erősködtem rátették a gépre, de az sem nem jelzett semmit. Remélem tényleg nem lesz baja, bár egy fél éve biztos nem csinálta.
A múlthéten volt az autóm átvizsgáláson. N+em kellett volna neki, de valamit elnéztünk ezért elvittük. Mondta, a faszi, hogy a "C" sorozatnak csak 30.000. km nél szükséges az átvizsgálás.
MIndegy..ha már elhoztuk elmeséltem a szerelőnek azt a -szerintem- hibát, hogy ritkán, csinál olyat a ótó, hogy a kishópehely és az "auto" felirat együtt villog és egy-két csipogó hangot hallat. Mivel anno megnéztem , hogy ez mit jelent a könyvben, és az egyértelmű hibára utal, sőt azonnali átvizsgálást javasol a könyvecske gondoltam már megkérdezem , hogy mi van ezzel. Ezt 10-15 perces leálllás után már nem csinálja minden normális.
Azt a választ kaptam, hogy ez nem hiba. De mondom neki, hogy együtt villog a hópehely a az auto felírattal ami hibát jelent a könyv szerint. "Asszonya", hogy bármivel is villog együtt a hópehely az nem hiba. Akkor csinálja ezt általában amikor poros úton vagy vizes talajon haladunk, és érzékeli a csúszást. Erősködtem, hogy tudok erről, de akkor csak hópehely villog. Természetesen nem tudtam meggyőzni....:)