Az egrt teszteli a vezérlő motorfék után mikor épp hogy odalépsz , én is szívtam vele sokat . Nekem egy Egr simulátor oldotta meg az eby-ról. Amikor ledugóztuk akkor meg a légtömeg mérő reklamált magas fordulaton.
Meg kellene még nézni a levegőszűrő és a szívótorok közötti csöveket is és a vákum csöveket könyököket nagyon alaposan. Élő adatot néztetek?
Segítség kellene... Egy út során egyszer csak feljött a chek e. Ha gyorssitok eltünik elindul az autó kb 5-10 másodperc. leveszem a gázról a lában visszajön.A vákumcsöveket átnéztem a vákumkapcsolokat nem tudom lehet e tesztelni. Az EGR jó ki probáltam a pillangókat nyitó vákumkapcsoló jó.A turbónál a turbót inditás után rögtön behuzza ahogyan kell.Több hibakód volt már de ezek az utólsok. valakinek javaslata ötlete? mellékelem a kódokat. A vákumnak mekkorának kell lennie amugy mérve?
Valaki találkozott olyan hibával hogy csurdig tankolom az autót és nem megy fel a mutató teljesen? " 60 l a tank és egy rublokaval alatta megall a mutató, eddig nem volt vele gond. 2.0 dti Vektra amúgy a páciens.
Végül is új tranzisztor a panelre 3600 forint, átforrasztom visszateszem, ha megint tönkremegy akkor cserélem a motort. Egyébként azután szállt el ez a cucc hogy a klímát már vagy fél éve nem használtam, utána bekapcsoltam, másnapra már nem működött.
Hát lehet:), Legalább is újra kiszedni még egyszer megnézni nem e szorul, lötyög. Rádugni 12V-ra és ugy megnézni mit csinál. A régiekben legalább is az astra kadet csapágyazás helyett perselyezve voltak, szeretett kikopni is bizonyos állásokban random megszorult. Nekem a kadetban a bizti tábla hátulját olvasztotta meg. A következő oldalon még foglalkoznak vele azt nem tudom olvastad e.
Mivel a veciben nem volt vele gond nem foglalkoztunk vele igazán. Mondjuk a kilima se volt jó.
Nem vagyok szerelő, (sógor az)én is csak azt tudom amit már szereltünk a családban, meg sokat keresgélek a neten amikor valamire nem tudjuk a választ.:)
Ez akkor talált süllyedt, mert ott van nekem is a két vízszintes vonal. De most akkor ha jól értem lehet tanácsos lenne egyúttal a ventillátort is kicserélni?
Hú, nem tudom, én nem emlékszem, de megnézni se tudom már mert visszaraktam mindent. De én szerintem ez a másféle panel csak a digitális klímásnál van, nem lehet hogy ami neked van alkatrész az a sima manuális klímáshoz van? Mert egyébként ehhez a zöld előtétellenálláshoz a bolt is azt írja, hogy manuális klímás. A digitálishoz meg a másik, panelszerűt árulja. A kézikönyv viszont az utóbbira nem tér ki. Meg amúgy a klímarendszerre se. Lehet ezért nincs benne róla szó. De itt van a video, erről a panelről van szó. Ha kiszendevtem mostmár kiszedem, mégegyszer megnézem majd a pedált hátha mégis van még rajta egy csavar. Ha nem akkor kiszedetem a pedált a szerelővel.
Üdv! Valaki cserélt már izzót hátsó ablakfűtés kapcsolóba? Egyáltalán lehetséges, mert elakadtam. Az izzó nem jön ki, a kapcsolót meg nem merem szétszedni.
felmentem a padlásra, vann fenn egy komplett klímás füttésbosz dti böl, de nyomát se találom rajta ennek a vacaknak. ha a föttömotor mellet nézelődsz nem áll ki a lemezből egy csati, valahol az ablaktörlö és a föttőmotor között. elvileg 4 szál megy a csatira és mellé még 2-tő
Jól van, hát túl nagy gond akkor nem lesz belőle. Nekem viszont csak gyanús ez hogy nincs ott semmi az én autómban ahol te az előtétellenállást találtad. Mert lemértem, és ha oda kellene betenni úgy, hogy befele van, a kábel nem érne el a morotig. Csak úgy lehetne ahogy a kézikönyvben látszik, kifelé, akkor elérne a kábel. Viszont az a másik fajta ott van a gázpedál mellett. Ki is csavaroztam már, csak a gázpedáltól nem fér ki. Azt hogy tudom leszedni? Az nincs benne a könyven. Van a keretén 2 anya, azt lecsavartam, utána mozdul a keret, de le nem jön. Lehet a motorház felől ki kellene húzni a csavarjukat. Más rögzítést nem látok. Ezek sima pedálok nem az elektromos. Amúgy magyar könyvem van.
Csillés, neked is így nézett ki az előtétellenállás helye, mint nálam, ahogy a képen látszik? Kivettem a fűtőventillátort, de nincs mellette semmilyen előtétellenállás, csak ez a műanyag darabka. Azt írja a szervízkönyv, hogy húzzam felfele aztán kifele, de ezt nem lehet megmozdítani, meg a könyvben úgy tűnik, mintha az ellenállás az kifele volna, nem befele. Rendeltem egy olyan zöld ellenállást, de az a helyzet, hogy ha azt befele kéne becsúsztatni, a kábel el se érne a ventillátorig. Nekem nagyon az a gyanúm, hogy a másik helyen kellene ezt néznem, a gázpedál mellett, ahol a digitális klímások magyarázzák. Mit gondolsz? Feszegessem azt a műanyagot vagy hagyjam?
Egy másik dolog: Az a fekete cső ami ott fölötte bemegy a borítás mögé, az hova vezet? Van valami kis kütyü a pollenszírőházra csavarozva, abból jön. Gondolom a vákum cső, de mit szabályoz ez? Az a baj, hogy nem voltam benne biztos, hogy le lehet szedni a kütyüről ezt a csövet, úgyhogy inkább kijjebb húztam a kocsi belsejéből, hogy ki tudjam szedni a pollenszűrőházat, hát csak remélni tudom, hogy a másik végén nem jött le onnan ahova rá volt dugva.
Így van ahogy írtad egy filléres dolog megy el az elektronikaban, rendeltem már 2db tranzisztort otthon van ha hazamegyek jövő héten a hibás elektronikaba ki ledz cserélve és akkor hordom magammal, mondjuk kicsit macerás ha út közben fossa el magát főleg ha itt kint osztrákban, de mivel értek az autóhoz legalább kitudom cserelni, és nem kell egy vagyont kifizetem az automentonek. 😂
Most hogy kijarok vele 800 km osztrákban, így szinte csak pályán megy, sztem most ki tisztul a kipufogó rendszer. 😂 Én csak az adagoló elektronika miatt aggódom. 😂 Az a gyenge pontjuk sajnos.
Nekem se ette az olajat, talán az olajcsere periódus végén csipegette, ha meghajtottuk. A Bmw 525tds em is így volt, nem igazán szerette a 200-at ilyenkor. Néha azért érdemes meghajtani hogy rendesen átmelegedjen a kipufogó rendszer. Persze szigorúan betartva a szabályokat.
Igen, szeret rohadni, főleg az ajtók és a sárvédő, de kikarosszeriaztam tavaly, egy pár évig talán most kiszolgal. Amúgy sztem nem rossz autók. Az olajat meg nem mondhatnam hogy eszi, olajcseretol olajcsereig bőven bírja rá töltés nélkül.
Köszönöm a gyors választ mindenkinek, így akkor nyugodtabb vagyok szép hangja van, és szépen kipörög a motor is. Adagolót cseréltem nem rég akkor láttam a lánc és a fogaskerekek állapotát, semmi kopás nem látszódott rajtuk. Egyenlőre akkor marad minden a régi.
Elvileg nem kell, automatán után feszít, de ha zörög vagy nem pörög ki rendesen érdemes ránézni.
Még ahol rá tudsz nézni nagyobb bontás nélkül ha leszeded a szelepfedelet és megnézed a vezérműtengely lánckerék fogait mennyire kopottak meg onnan a feszítőt egy lámpával talán.
Én még nem hallottam hogy szakadt volna. Szerintem ezt csak szerelő tudná eldönteni igazán.
Nekem 600000+Km. van benne, még nem volt cserélve. Ne aggódj, meghallod, ha megérett a cserére! A gyakorlat azt mutatja, ha rendszeresen megkapta a megfelelő karbantartást a motor, 500- ig valószínűleg nem lesz rá gondod.
Kérdésem az volna, hogy Vektra dti motoron milyen időközönként kell vezérlést cserélni, 403.000 km van benne. Nálam egy éve van az előző gazdája nem cserélt láncot, az előtte levő nem tudni hogy cserélt-e. Hallottam olyat is, hogy egyáltalán nem kell. Vki tud vmi hasznos infót akkor kérem ne tartsa magában.