Ettől függetlenül elég lehet bárkinek egy jó 500-as vagy 600-as. Mennek gyorsan is ha kell és körbe lehet motorozni velük a világot. Jó, 200-al nem utaznak a pályán, de ez nem nagy hiba.
Ha soha életemben nem lesz nagyobb teljesítményű motorom mint a jelenlegi, akkor is elégedett leszek.
Akkor privátban tudok adni Neked komoly szaki telefonszámot a közelben (Bp-től kb 30 km-re) Ha néztél masinát írj a csdani1982@freemail.hu címre és megadom az illető elérhetőségét.
Nagyon köszi, én is ilyesmit tervezek, szinte szóról szóra és csakis szakemberrel átvizsgált mocit veszek meg, esetleg ha van itt ilyen nagy szaki és segítőkész azt szívesen fogadnám. Persze ha nem engedi az eladó átnézetni (ki tudja milyen emberek vannak) akkor azzal nem is foglalkozom ! :)
Természetesen úgy van ez, mint bármi más járműnél, pl az autóknál. Minél jobban felszereltet és fiatalabbat szeretnél, annál jobban zsebbe kell nyúlni. Vehetsz nagy gépet ezen a pénzen, de az ugye öreg, vagy fiatalabb, kisebbet. Továbbra is a GS500 Neked a nyerő, vagy amit Nachtstern is ajánlott, pl egy GPZ 500. Én is utálom a csutkakormányt, de ennek a gépnek az ilyen jellegű kormánya ellenére kényelmes rajta a testtartás. Magasan fekszik a kormány, nem pedig besüllyesztve. Kényelmes. Viszont nagyon meg kell nézni mit veszel, főleg külföldről hoznak jó állapotú GPZ-ket. Hozzáértő emberke tanácsa és hogy Veled együtt megnézze a gépet nagyon ajánlott. Bármit is veszel, az hogy "ennyi legyen és ne kelljen hozzányúlni" aligha tartható. Még egy 2 milliós motornál is előfordulhat pl fékbetét csere, gumik, vagy esetleg a kuplung van megkopva, a láncszett van oda, nem beszélve arról, hogy pl olajat+szűrőket akkor is cserél az ember ha számlával igazolja az előző tulaj, hogy mindent most cserélt. Legalábbis én nem bíznék senkiben, ezeket mindig cserélem vásárláskor. És akkor még nem beszéltünk az átírás költségéről, biztosításról, stb. Én a 250-eseket egyáltalán nem nézném a helyedben. Talán még a fiatalabb Honda CBF 250 -et vállalnám be, az 1 hengeres és egész jó kis motor, de az meg drága. A lényeg, hogy a fix 500-ért senki nem fogja Neked garantálni, hogy olyan motort tudsz venni, amihez nem kell hozzányúlni egyáltalán...sőt.... Viszont ebből a pénzből már kifoghatsz egy jó állapotút. És ha ilyet találsz ne hagyd ott azért, mert venni kell rá egy hátsó gumit, vagy épp megmondja a tulaj, hogy a fékbetétek hamarosan cserések lesznek.
Teljesen véletlenül adódott a lehetőség (a sors így akarta?) hogy megvegyem ezt, és így sikerült. Nem mertem volna a Csótánynál még 4-5 évvel öregebb masinával kezdeni, annyira azért nem volt sürgős a vásárlás. Ez meg - ha rendben tartom - akkor kiszolgál(hat) addig, amíg egyáltalán képes leszek egy motorra felülni.
Az átírás összes költségére számolj még plusz 40k-t, meg 50-60-at a "kezdeti szervizre". Az én gépem "igazán hibátlan" volt, de egy akkucsere, egy hátsó féktárcsa betétekkel itt is befigyel, "ugrott" is 60k. (Illetve csak fog, mert most csak az akkura volt pénzem).
Szóval egy megkímélt, jó állapotú 10 év körüli GS az 600k HUF-ban fog megállni a jelenlegi árak mellett. Ennél kevesebből csak qrva nagy mázlival, vagy pedig jóval öregebbet fogsz tudni venni, amire viszont rossz esetben még gumik és láncszett is kellhet rögtön.
5kiló, de akkor nem kelljen hozzányúlni :) Mindenhol a GS500at ajánlják, ezek szerint a többi motor nem valami bizalomgerjesztő, úgy látszik a lóerőbajnokok már hatalmas törődést igényelnek, én meg nem akarok gyereket :) Egy megbízható paripa kell !
Csak az árral van bajom, elég kemény, más egyéb persze iszonyat jó meg minden én is tennék rá ha már csak a csinosgatásnál tartanék de még kellene egy jó motor is előbb, elpuffognék én a gyárijával is ! :)