Keresés

Részletes keresés

Discus Creative Commons License 2003.09.03 0 0 110
na még egyszer

Előzmény: Discus (109)
Discus Creative Commons License 2003.09.03 0 0 109
na és ez?

Discus Creative Commons License 2003.06.20 0 0 108
ha érdekelnek an gépekről 3 nézeti rajzok akkor látogass el ide
Törölt nick Creative Commons License 2003.06.10 0 0 107
A frissen nagyjavított szolnoki közepes szállító repülőgépek mindegyike a levegőbe emelkedett idén május 29-én, egy kivételes és egyedülálló esemény során. A négy An-26-osból álló kötelék hivatalosan gyakorlórepülésen vett részt, de ezzel történelmet írt. A 89. Szolnok Vegyes Szállítórepülő-ezred azzal büszkélkedhet, hogy százszázalékosan hadra fogható merev szárnyú harci technikával rendelkezik.

A magyar légierő érintett szakágai részére tartott szolnoki tájékoztató során a hazai An-26-os típusú repülőgépek korszerűsítésére vonatkozó ajánlatot ismertetett a kijevi 410-es repülőgépgyár vezetése és a magyar képviseletet ellátó Specimpex Kft. Az elképzelések szerint a ma szolgálatban lévő An-26-os repülőgépek a korszerűsítési programot követően minden szempontból megfelelnének a NATO által támasztott követelményeknek és ezen túl a megrendelő egyedi igényeinek is.

A gyár képviselői elmondták, hogy a jelenleg rendelkezésre álló bármely nyugati rendszert be tudják építeni a repülőgép sárkány és hajtómű együttesébe. Ez vonatkozik a fedélzeti elektronikára, a navigációs és rádiórendszerekre egyaránt, de a passzív és aktív védelmi berendezésekre is. A gyár hasonló fejlesztési programban vesz részt a Cseh Köztársaság repülőgépeinek korszerűsítésénél.



A szolnoki katonai repülőtéren a jelenlévők megismerkedhettek a 410 gyár által a katonai An-30-as fotófelderítő repülőgépből átalakított és minden igényt kielégítő VIP-célokra alkalmas változattal is.

2003-06-03

niederl Creative Commons License 2003.05.28 0 0 106
megkaptam a képeket, királyak, alkalomadtán felteszem őket...
Előzmény: Csaba5 (105)
Csaba5 Creative Commons License 2003.05.27 0 0 105
An-30 VIP változat (ukrán) ma Szolnokon "járt". Sajna nem lehetett "kipróbálni" a levegőben.
niederl Creative Commons License 2003.05.06 0 0 104
:-)
Előzmény: Csaba5 (103)
Csaba5 Creative Commons License 2003.05.06 0 0 103
Ma este fél egykor a TV2-n az Aeromagazinban - ha nem csal az infóm - a kijevi Antonov TervIroda és a 410-es repülőgépjavító üzembeli riportok + An-26 átvétel nagyjavításból! Persze csak ha érdekel! ;o)
niederl Creative Commons License 2003.05.03 0 0 102
Hát, ez bizony igaz. Mindenesetre az haladás, hogy ennyi idő alatt már volt egy jelentkező a listára... :-)
Előzmény: bado (101)
bado Creative Commons License 2003.05.02 0 0 101
Ne f@ssál, a téma, amiből oldalt készítettél nem egy olyan típus, hogy tömegével esnek be rá az érdeklődők. Ez egy szűk rétegnek szól. Attól, hogy nem tízezrekben méred a látogatók számát, még nem kevésbé értékes és komoly. Bővitsed csak!
Előzmény: niederl (100)
niederl Creative Commons License 2003.05.02 0 0 100
Indítottam egy ingyen levlistát, aki akar jeletkezhet, bár nem hiszem hogy nagyon tolonganának majd az emberek... :-((( megnézhető itt.
niederl Creative Commons License 2003.05.01 0 0 99
"ismént" helyett "ismét"
Előzmény: niederl (98)
niederl Creative Commons License 2003.05.01 0 0 98
és ismént frissítés.
Előzmény: niederl (97)
niederl Creative Commons License 2003.04.22 0 0 97
frissítés.
niederl Creative Commons License 2003.04.19 0 0 96
nah, felraktam egy pár képet.
niederl Creative Commons License 2003.04.18 0 0 95
bocsánat, most sincs időm javítgatni a linkeket +felrakni egy pár képet, de a try.hunál találtam egy szép rövid domaint:
ANTONOV.TRY.HU
persze a régi cím továbbra is használható.
niederl Creative Commons License 2003.04.15 0 0 94
bocs, ezt is lattam mar egyszer... :-) de azer koszi.
Előzmény: Discus (93)
Discus Creative Commons License 2003.04.15 0 0 93
na és ezt? :)
még An-2
Előzmény: niederl (92)
niederl Creative Commons License 2003.04.15 0 0 92
köszi, az oldalt ismer(t)em, csak kiment a fejembol...
Előzmény: Discus (91)
Discus Creative Commons License 2003.04.15 0 0 91
szerintem vedd fel a linkek közé Butsi István oldalát.
Az AN-2 -es tipus története
niederl Creative Commons License 2003.04.13 0 0 90
:-) pl az elobb megtanultam toled hogyan kell leirni cirill betukkel hogy oleg konstantinovics... :-)

АНТОНОВ ОЛЕГ
КОНСТАНТИНОВИЧ

Előzmény: Csaba5 (89)
Csaba5 Creative Commons License 2003.04.13 0 0 89
Búvárkodás! Mindenki mást-mást tud(hat), s a témagazda összeillesztheti/fejlődhet.
Előzmény: niederl (88)
niederl Creative Commons License 2003.04.13 0 0 88
elmondanád a forrásod? ez nem ér hogy mindenki többet tud mint szegény nieder... :-(((((((
Előzmény: Csaba5 (87)
Csaba5 Creative Commons License 2003.04.13 0 0 87
Csaknem 30 vitorlázógépet tervezett (OKA-; A-; RF-)
Előzmény: Csaba5 (86)
Csaba5 Creative Commons License 2003.04.13 0 0 86
Antonov gépek (kb. időrendben):An-2, An-6, A-9, An-2F, An-2V, An-8, An-10A, An-12, A-11, An-14, An-24, A-13M, A-15, An-2M, An-22, An-30, An-14M, An-26, An-28, An-32, An-72, An-3, An-124, An-74, An-71, An-225, An-32P, An-38, An-70, An-140, An-74/300. Folyamatban: An-148.
Előzmény: niederl (85)
niederl Creative Commons License 2003.04.07 0 0 85
köszönöm az információt, ilyeneket nem említenek a neten... :-(
mint beosztott a Tupoljev irodában. mik ki nem derülnek...

a linked azért nem sikerült, mert elírtad a végét: ugyebár így fejezted be: WIDTH=600>"> és így kellett volna: WIDTH=600">

Előzmény: Vgyuri (83)
Vgyuri Creative Commons License 2003.04.07 0 0 84
A link valamiért nem jött össze, de a kép fellehető a
"http://kep.tar.hu/vargagy/images/pic2161450.jpg" cimen
Előzmény: Vgyuri (83)
Vgyuri Creative Commons License 2003.04.07 0 0 83
Ez a gép nem az ANT sorozatú világháborús teherszállító vitorlázógépekhez tartozik, bár azokat is Antonov tervezte még mint beosztott a Tupoljev irodában. Ne felejtsük el, hogy Antonov bácsi (mint az a könyvéből kiderül) a harmincas években jónevű vitorlázórepülő és géptervező volt a Krimben, a Klementyev hegyi vitorlázóparadicsomban. Az A-15 egy későbbi nosztalgia termke a 60-as évekből, amikor az Antonov iroda már önálló volt. Ez volt egyébként a világon az első fémépíésű vitorlázógép, ami elérte a 40-es siklószámot, a többi fa volt, a későbbiek meg műanyag orchideák.


Ez a gép egyébként a nyíregyházi repülőklub tulajdona, de éppen a debreceni reptéren áll.

niederl Creative Commons License 2003.04.05 0 0 82
Újabb frissítés!
1. az albumszerkezet gyökerese megváltoztatásából eredőh hibák javítása.(ezt hívják 'bugfixnek'??? ☺)
2. a főoldalra is képeket raktam a hosszú lista helyére
3. minden képet ujrakicsinyítettem, így 1.5/2-szer nagyobbak(továbbra is 120*xxx pixel, csak több helyet foglalnak) viszont sokkal szebbek. Nézzétek meg!!!
niederl Creative Commons License 2003.04.04 0 0 81
Olvass vissza, azok a gépek(ANT-xx) nem Antonovok, hanem Tupoljevek. Ha pedig képet akarsz küldeni, küldd az antonov@tar.hu vagy a niederl@freemail.hu emailcímre(mindegy melyikre, úgyis egyszerre nézem meg őket...)
Előzmény: Vgyuri (80)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!