Segítséget szeretnék kérni.......ki akarom cserélni az ajtók szövetkárpit betétjeit. Lehetséges ezeket úgy leszerelni,hogy az egész műanyag burkolat fennmaradjon?Előre is köszi.
Hát nem tudom ez, hogy van összerakva,de nem az egész műanyag betét hiányzik csak a teteje. Mert a másiknak nincs lyuk itt meg van egy szögletes rés rajta. De a többi műanyag van.
Sziasztok! A jobb hátul beázik az autó a dobnál. Megnéztem és hiányzik a műanyag dobbetét és én arra tippelek, hogy esőben a kerék beveri oda. Na most majd rendelek egyet, csak nem tudom, hogy a lengéscsillapítóhoz kell valami tömítés, mert ha nem ott ugyanúgy bemehet a víz, vagy nektek ott hogy van?
Olajgomba csere előtt állok. Megtudná mondani milyen kell bele, mert telefonon érdeklődtem, de nem igazán tudják a boltba hogy melyik kell az én autómba.Azt mondják vagy 4 féle is létezik. A színe sem mindegy és a polusa sem... Z12XE 1.2-es benzines a gépkocsi. Köszönöm előre is a válaszokat
Nagyon kevés tuningcég veszi a fáradságot, hogy szakcikkekkel , esettanulmányokkal, mérésekkel, technikai infókkalsegítsen,stabil adatokat adjon. Mi a Rigotech chiptuningnál írásainkkal, videóinkkal, teljesítményméréseinkkel segítünk tisztán látni ebben a marketing zajban!
Ha az autód 'felhúzásán' gondolkozol, 2021-ben több mint 200 helyről kapsz itthon tuning ajánlatot. Ahhoz nem kell diploma, hogy valaki tudja, hogy a 70 ezer kevesebb mint a 90. Az, hogy az adott ár milyen technológiát, minőséget tartalmaz, többnyire csak utólag derül ki, ha esetleg valami probléma lesz az autóval, vagy jobb esetben realizálódik, hogy bizony a tuningnak nincs semmi eredménye, kidobott pénz volt.
Részlet az új Rigotech cikkből:
"Tisztelt Uram kedves Richárd !
Le a kalappal a szaktudásod előtt (külön dicséret a marketingért) Végig olvastam az összes küldött anyagot,meggyőző és hiteles számomra. Köszönöm.Van pár kérdésem:
Opel Insignia korábbi modellről azt írja az összes elérhető forrás,hogy a motorok lóerőtől függetlenül teljesen megegyeznek szerkezeti kialakítást tekintve. Autósboltos ismerős szerint az erőátviteli részekben sincs különbség, beleértve a fékeket is. Az én fehér bálnám 110 lóerős ha a vezérlés kivételével minden egyezik miért nem ajánlott belőle 160LE plusz 20 %-os autót faragni?? (chiptuning árajánlatukban ennél kisebb értékek szerepelnek) - Kérésre mi is meg tudjuk ezt csinálni, ugyanakkor ez szerintem nem indokolt és amennyiben fontos az élettartam nem javasolt. Vannak ennek a motornak típushibái, ide értve a kenési rendszerét (főtengely csapágy hiba) és porlasztóit."
Szívesen válaszolok kérdéseidre. Legjobb, ha ajánlatot kérsz az autódra, így látom a rendszerben és telefonon is tudunk egyeztetni. Kérdezhetsz a rigotech.hu oldalunkon a cikkeink alatt a 'Hozzászólások' részben is, gyorsan fogok válaszolni. Itt a fórumon is igyekszem, de nem garantálom, mert itt ritkán nézem.
sziasztok azt szeretném kérdezni hogy esetleg nincsen valakinek irmscher kormánya, pedál meg váltógombja? ha esetleg valakinek van elfekvőbe légyszives jelezze
Kétféle fényszóróval voltak szerelve. A Valeo típusúnál cserélhető a motor, az AL típusúnál beépített, nem cserélhető. A Valeo típusúnál, egy kerek kupak takarja a motort, hasonlóan az izzók takaró kupakjához. Tehát belülről nézve három takarókupakot fogsz látni. Az AL típusúnál csak két kupak van, a két izzónak.
Segítségeteket kérem: hibajelenség,a fényszórómagasságállító "0" állásában a jobb oldali lámpánál kerregés hallható.A többi fokozatban nem. 2002.-es évjárat.Lehet benne külön cserélni a motort?
kb5 éve pihenőbe rakott elő fényszóró pár eladó. Autót eladtuk így már nem kell tartalékba. Füleik épek, állító motor benne. az autó garázsban volt tárolva bígy még polírozni sem kell. Pátyon tallható 25.000.- csak egyben a pár.
A 0170-es sajnos elég sokféle hibát jelölhet, lambdaszondára és légtömegmérőre is szokott mellette lenni külön hibakód (én cseréltem mindkettőt), a légtömegmérő okozhat alapjárat ingadozást. Az egyenetlen motorjárás lehet egyszerűen öreg gyertya vagy rosszabb esetben gyújtótrafó hiba. Alapos diagnosztikával érdemes kezdeni és gyári vagy gyárival egyező alkatrészekkel (Bosch).
Most vettünk egy 2002es opel corsa c 1,2es benzines.
Mikor elmentünk megnézni az első beindítás után kigyulladt a
szervíz lámpa (sárga autó, kulccsal). Jah és egyenletlen motorjárás.
Az eladó azzal magyarázta hogy biztos azért mert lemosta a motort. Kifújta a motornál aztán levette az aksi sarut az eltünt a lámpa. A kipróbálásnál nem vettünk észre semmit.
Így megvettük. Még 100 km-t se mentünk vele, kigyúlladt a motor vissza jelző lámpa. De nagy tünet nem volt, csak nem járt egyenletesen. Az se durván és talán nem mindig.
P0170es kódot olvasta ki haver. Ő lambdaszondára gondolt. Más légtömegmérőre,majd szóba jött az EGR szelep. Itthon kitakarítpttuk a folytószelepet. Ezután beindítottuk a motor ugyan úgy furán járt. Aztán kb egy40 perc múlva. Nehezen indult, rángatott a motor, nem állt be az alapjárat, adtam neki gázt majd leállt. Újraindítás picit nehézkesen majd nem volt alapjárat, a fordulatszámmérő nem ment, és hiába nyomtam a gázt nem reagált rá. Ekkor már nem próbálkoztam tovább.
Üdv! Opel Corsa C 1.0 140.000 km. kb. évi 4-5000 km-t fut rövid távokon 4-20 km. A jelenség: a kiegyenlítő tartályba apró olajfoltok vannak és világosbarnás kevés trutyi. A hűtőcső falán, ami a kiegyenlítő tartályhoz megy, trutyis olaj található Mikor vizsgára vittem ott a szervizes azt mondta, hogy a vezérlésnél található nagy tömítést megeszi a fagyálló és onnan kerül a tartályba az olaj, másik szerelő szerint lehet hengerfejes. Most nem tudom mit higgyek? Az olaj szép tiszta, nincs benne fagyálló, két olajcsere között 10.000 km nem kell után tölteni. A fagyálló kicsit fogy a rendszerből. Tud valaki okosat mondani?
4-5 éve csináltam egy havernak ilyet, akkor az anyag gépműhellyel együtt 230e körül volt emlékeim szerint. Fúrni, köszörülni nem kellett, kapott egy hónolást, új dugók/gyűrűk csapágysorok, vezérlés és minden más, ami ilyenkor kell. Egy teljes hengerfej felújítás is benne volt ebben az összegben. A vezérműtengelyek maradtak, a hidrotőkék viszont cserélve lettek.
Mennyibe kerülhet egy 2002-es C-s Corsa (Z10XE) motorfelújítása?
Elvileg maszek megcsinálná, nem szervízbe vinném. Gondolom erre nem lehet egyből válaszolni, valami -tól, -ig is jó, vagy ha van valakinek konkrét tapasztalata, legyen szíves ossza meg velem, nagyon hálás lennék! :)