Citroen 1.1 benzines, 2010-es évjárat indításakor a műszerfal kattogott... ha becsuktam az ajtót, megszűnt. Másik autóról bikakábellel nincs műszerfal kattogás, de a motort nem indítja, csak kattog az önindító.
Akksit feltöltöttem, de a kattogás megmaradt, néha megszűnik, de az önindító nem mozdul. Másik autó akksijáról továbbra is kattog az önindító,
Az alábbi videóban lopás ill. kipufogó hibát jelez.
Sziasztok! Lehet buta kérdés, de meg tudnátok mondani, hogy a 7 colos érintőképernyőn hol lehet kikapcsolni a rádiót? 2016-os C3, kormányról is vezérelhető, sávkeresés, hang, némítás.. minden ok, de egyszerűen nem találom hol lehet lekapcsolni. Menüben sem találom! Köszi előre is!
Gyertyákat cseréltem, trafót is, az 1-es lamdaszonda cserélve, delphi-vel diagolták.De lehet meglesz az egyik baja úgy tűnik... elég jól beleástam magam a témába már :D
Lenne egy nagy problémám.Párom vett egy Citroen C3-at 1.1 es benzines 2003-as.Kiolvastuk a hibakódját, több is szerepelt.Kicseréltük a gyújtótrafót, az egész leömlőt(törött volt és falsot szívott) az összes gyertyát, az injektorok tömítéseit(ott is falsot szívott),az akksi sarut, az üzemanyag szűrőt, a MAP szenzort, és mikor utoljára kiolvasták az első lambdaszondáját is.Akkor egy picit javult a fogyasztása, de még mindig hosszútávon 9-10 !!! litert eszik....
Már annyit kínlódtunk vele szerelőről, szerelőre, hogy meguntuk.
valakinek esetleg nem volt hasonló jelensége?Vagy nem tudnátok ebben segíteni, hogy merre induljunk el?
Azt sajnos nem tudom megmondani, hogy a két vezérlő cserélhető-e egymással. Talán ha mindkét autó alvázszáma megvan, akkor esetleg megnézhető, hogy ugyanolyan vezérlővel szerelték-e.
A csere nem csak begudom és indítom, mert az immo miatt tiltani fog a másik vezérlő. Vagy töröltetni kell és felprogramozni az autóhoz vagy klónoztatni a régi vezérlődből vagy töröltetni belőle az immo-t.
Legtöbbször azért nem szokott lejönni, mert a pofák már bele vannak kopva a fékdobba és a kopás miatti perem nem engedi át a pofákat.
Az önbeálló visszatekerésével összébb mennek a fékpofák, de azt elmondani online, hogy hogyan lehet visszatekerni, nem egyszerű. Az egyik kerékcsavar helyén kell benyúlni és a kis ricnis kereket kell csavarhúzóval visszapöckölgetni. Azután viszonylag könnyen lejön a dob.
A másik variáció, hogy 2 nagy csavarhúzó, nagykalapács és lefeszegeted úgy, hogy vagy engednek a pofák vagy valamelyikről leszakad a kopó felület. Azért ez utóbbi nem feltétlenül professzionális megoldás.
Kérnék egy kis segítséget. Szerettem volna leszerelni a hátsó dobféket felújítás végett.
Viszont sehogy nem jön le a burkolat. Teljesen könnyen mozog, de csak kb 3mm-t jön kifele.
Valószínű a fékpofákban akad el, és nem bírok vele. A kézifék bowdent is már teljesen kilazítottam, de ez sem segített. Milyen módszert tudnátok ajánlani, ami segítene a ház leszedésében?