Lordgreg
Elhagyott repülőtér pl. Csákvár határában van, Bp.-től kb. 30 km. A fél Index fórum oda jár őrültködni (már persze azok, akik nem a Nagykörúton randalíroznak)
Merre van Bp környékén elhagyatott reptér? Nem kötözködés, tényleg érdekel. Az elhagyatott út pedig, háát volt, hogy találkoztam ott is éjjel kivilágitatlan biciklissel.(nincs hosszú i-m).
Minden utcai "McRae"-nek, Sainz-nak stb!
Nincs pénzem de versenyezni akarok...
Most láttam, amatőr gokart kupa a hétvégén Vácott.
www.hovatuntdamonhill.hu bocsi a reklámért én is most láttam és gondoltam más pénztelen sebességmániást is érdekel. Lehet rá azt mondani hogy a gokart szar, nem akkora élmény, szerintem ez is verseny még ha nem is utcai, ás nem is autókkal.
+ itt majdnem mindegy mik a saját biztonsági határaid, mi történhet:
ugyanilyen sztorit irtam egy "régebbi" hozzászólásomban. senki sem reagált rá. addig senki sem reagál, míg át nem él 1 iluet.
Az az eset százhatvannal történt, és fejtetőre állt a másik "játékos", mégpedig az autópálya SZEMBEirányú útpályáján. szerencsére éppen nem jött arra egy Scania vagy DAF száztízzel. akkor, lehet, a sitkóról írnám ezt. de mindenki megúszta. a TKra tört pögón egy ELADÓ tábla fityegett.......
irod:
"Ha elolvastál minden hozzászólást, akkor olvashattad, hogy nem megyek túl a saját biztonságérzetem határán (nem ésszerűtlen határok ezek).
Nem szoktam a villamossínen kikerülni a sort...
a sebességet leszámítva általában szabályos vagyok(na meg a szlalom). "
Na, nem akarlak megtéríteni, csak kívánom Neked, hogy soha senkit még véletlenül se veszélyeztess!
Én készséggel elhiszem Neked, hogy nem mész tul a saját biztonságérzeted határán, de fogd már fel végre, hogy az utakon nem csak Fittipaldik meg Makkinenek közlekednek!!!!! Ha a szlalomod miatt megijed a 7végi vezetö a terhes felesegével az oldalán, vagy ne adj isten lelép a sorok közül egy gyerek a kiguruló labdájáért és felborul/elütöd, azért TE vagy a hibás! Érted!!?? Nem lehetsz felkészülve, és hiába vannak szerinted jó reflexeid, az ilyenek nem lehet reflexböl meguszni! Csak mázlival!
Figyelj! Én is szeretek örültködni! De én kimegyek a városból egy "elhagyatott" utra késö este, kimegyek egy elhagyatott repülötérre, és ott élem ki magam! Igyekszem minimalizálni azt a lehetöséget, hogy marhaságaimmal mások testi pépségét veszélyeztessem. Ezt próbáld megérteni!
Megint elmesélek Neked egy sztorit, hátha így jobban fogod az adást:
Mentem Esztergomba Budapeströl Solymáron keresztül a dobogóköi uton. Ismerem az utat jól, az az egyik helyem, ahol néha eleresztem a verdát. Egy kellemes öreg (sajnos látszik már rajta a kor, de már nem sokáig, most épül szépül ujra) Ford xr3i. Utolérek vele egy "agyontuningolt" sebességsárga Suzuki-t. Gyerek bénázott elöttem, nem akart elengedni, aztán végül csak megelöztem. A csávónak ez nem tetszett, mert hogy lehet az, hogy egy 11 éves Ford lelépi öt, ezért jött a seggembe. Ez engem idegesített, így elkezdtem jobban nyomni, hogy leszakítsam a srácot. Sajnos mellette ült a cicája, és mindenáron bizonyítani akarta, hogy neki nagyobb a farka, és csak nyomta a hülyéje! Lassan az;rt kezdtem leszakítani, volt egy két kilincselt kanyar is, amikor arra lettem figyelmes, hogy éktelen nagy csikorgást hallok, és eltünik a tükörböl a Suzuki. A lelkem megpördült egy kanyarban, lecsuszott félig az utrol, logott bele a kocsija a semmibe. Megálltam visszatolattam, és beszélgettem a gyerekkel egy kicsit, mert láthatólag sokkos volt egy kissé, a cicája meg ott bögött. Szerencsére az ijedségen nagyobb baj nem volt.
Röviden, hogy értsed a történet tanulságát ;):
Azért mert Te tudsz vezetni, attól még nem szabad másokat belevinni marhaságokba. Az rossz duma, hogy miért ment gyorsabban a gyerek, ha nem tudott bánni a kocsijával, mert a Te (ebben az esetben az én) felelösséged is, hogy másokat, akikkel együtt közlekedsz milyen szitukba keversz! Mostani eszemmel el kellett volna engednem a kölköt, hadd tekerjen és legyen boldog!
Tévedsz. Vagyis nem tévedsz... hazudsz! Nem az okoz balesetet aki _akaratán_kívül_ belekeveredik egy ilyen szituba (a példában én) hanem az, aki az utcán oda nem való módon közlekedik! Ezt vésd bele abba a sík agyadba!
Ebből a vitából kiszállok. Tudjátok van egy olyan mondás, hogy 'ne vitatkozz hülyékkel, mert még összetévesztenek vele'. Én sem vitatkozom tovább.
Angel, capri, C16SE,
igazatok volt, felesleges ebbe a topicba írni. Úgyis csak mi tartottuk életben, hagyjuk hát sűllyedni.
Hi everyone!
Végigolvastam a topict eléjétől végig. -nem is egyszer. Ugyanis ha az első olvasat után írtam volna kiosztottam volna én is egy jó pár prostimamádat,stb. Most már csak röhögni tudok némelyiken. De, ahogy nézem van itt köztetek/köztünk egy pár nagy arc. No mindegy
Végülis néha engem is annak néznek, mikor gyakorlom a kézifékest -mondjuk nem a csúcsban a körúton:)
Bocs ha ezen a témán már túl vagyunk de ennyit el akartam modani
Bye
"Ui: szívesen elmennék az Astra kupába, ha valóban nem csal senki, akkor tényleg a tudás meg a gumiválasztás és a futóműbeállítás (asszem lehet)dominál... "
Hát én is, de nem nagyon engedtek (szemüveges vagyok -> az "ifjú tehetségek" között az egész emberből is sok van, a "fogyatékosok" nem kellenek) Saját pénzből meg nagyon zorall lenne az első év. Úgyhogy azóta egy Castrol kupás futóművel és fékekkel szerelt F 1.6 16v-vel garázdálkodok.
Na nekikezdek! Az a baj, hogy ha ilyen sokan írtok arra k nehéz egyszerre válaszolni, de megpróbálok megbírkózni a feladattal! Próbálom sorrendben!
Jó szorakozást, idegeskedést, anyázást meg egyebeket!
1.Bihus!
Nem nem nyomtam le 10-15ekm-t az autók 98%-ával, de beszélgetek a tulajokkal és megkérdezem mivel mennyi probléma van, garis ill. bosszantó, fogyasztás... ált minden szóba jön, de azért kérdőívet nem töltetek ki velük... és hidd el az első kétszáz egyenesen megtett méter is sokat elárul (ebbe tutira beleköt vki...)
Néhány szó a kérdéses márkáról: Mondeo 1,6-os motor rém gyenge, a 2.0-estől sem ájultam el automata váltóval meg egyenesen siralmas, maga a váltó is! Nem képes relatív alacsony fordulatnál váltani (öreguras vezetéshez jól jönne) csak amikor már zavaróan hangosan és idegesítően pörög. Csúnya és igénytelen (a csúnya természetesen magánvélemény) kopogós műanyagokból lévő műszerfal hihetetlen primitív gyári magnóval ami ráadásul két DIN helyet foglal. A szellőzést(klímásnál is) viszonylag normálisan lehet állítani, erősen kifogásolható futómű főleg csillapítás és menetzajok terén. Az új klasszisokkal jobb külsőleg és belsőleg futóműűgyileg is, de még nem fut túl régen úgyhogy egyéb tapasztalatom illetve információm még nincsen. Escort: dettó gagyi belső 1.6-tal már úgy ahogy megy, az alap hármasgolfhoz hasonló "buta" futómű a harmadik versenytárs (astra) ebben a tekintetben lényegesen jobb...
nem folytatom mert akkor sosem érek a végére (meg, hogy legyen még valami amibe bele lehet kötni).
Na még a Focusról annyit: fura talán sportosnak mondható váltó kultúrált erőátvitel (lehet érezni a pedálokkal az autót) kivéve 1.8 annak naghyon szar a kuplungja egyszerűen lassú, de nagyon)gyengus motorok...
2.kivi!
Megmondom őszintén veled nem szívesen beszélgetek, mert nem tudod vagy nem akarod megérteni ami(ke)t írok. Csak egy dologra reagálnék:
"Én arról beszélek, amikor valaki versenyez (nem velem), és a 'győzelme' érdekében épp elém vágna be, amikor még csak 2/3 kocsi előnye van. (Ezt a 2/3-ot te írtad!)
Az ilyeneket nem engedem be."
Bravó! Tehát balesetet okozol, na én beengedem az ilyeneket és elkerülöm a csattanást melyikünk veszélyesebb??A nyolctonnás dömper kb. olyan mint a terhes nőkkel teli megálló -vicces- Ezzel a beengedem nemengedem dologgal kapcsolatban meg olvass bele egy kicsit a KRESZ-be!
3.AstraF16v!
A hozzászólásoddal gyakorlatilag mindenben egyetértek!
4.capri-3
"egy elsőkerekes kocsinál egyáltalán nem biztos, hogy keresztben gyorsabb vagy!
hat ezt magyarazom!!
egy elsokerekes kocsi sosem lesz olyan gyors, mint egy hatso vagy osszkerekes!"
Mikor magyaráztad ezt? Állandóan azzal jössz hogy leversz, holott szerintem még mindig nem vagy tisztában a fórum témájával
mindkét autómon 14-es kerekek vannak egyiken lufi(túlfújva) másikon kevésbé, a lufisban kemény gázos KAYABA gátlók vannak. Ahol a kerékméretet említettem, ott a felnikről volt szó oda kellett volna írnom, hogy van bene zene is???
"irtad, hogy nem is nagyon visittatod oket kanyarban."
persze ,hogy nem mert, ha visít akkor már félig meddig aláforog a gumi (utcai gumikról beszélek nem versenygumikról) és közel nem tud akkora tapadást biztosítani, mint amikor a futófelületén érintkezik a talajjal.
"a 86 loeros elsokerekhajtasu autoddal keresztbe is tobbnyire csak vizen mesz, kezifekkel:))"
már leírtam, hogy nem szeretnék tízezrenként gumit cserélni AstraF16v meg leírta, hogy szufla is kéne hozzá meg sperr meg stb, de ehhez még a te autód is kevés.
"van fogalmad arrol, hogy nem csak kezifekkel, vagy gazadassal lehet csapatni a kocsi segget???"
van.
"ezzel a hatterrel dumalsz nekem, hogy elkened a sportfutomuves, szeles gumikon ulo, negykerekhajtasu 150 lovas arcomat???"
már utaltam feljebb, hogy olvasd el a fórum témáját rendesen de kezdem kilátástalannak érezni a helyzetet...
"hogy mirol szol ez a dolog???
tippem szerint arrol, hogy bohockakent beirtal egy-ket hulyeseget, aztan a reakciok miatt gyorsan nicket valtoztattal. de a stilusodat nem birod megtagadni, megint bekepzelt, nagyszaju es buta vagy.
sajnallak"
Sajnálom nem nyert semmi közöm bohockához, de már gondolkodtam azon, hogy írok neki egy mélt és megkérem, hogy jöjjön vissza "segíteni".
Nem kell sajnálnod!
A másik ledegradálásáról asszem éppen te oktattál ki bocs, ha tévednék.
5.angel_or_devil!
Ha elolvastál minden hozzászólást, akkor olvashattad, hogy nem megyek túl a saját biztonságérzetem határán (nem ésszerűtlen határok ezek).
Nem szoktam a villamossínen kikerülni a sort...
a sebességet leszámítva általában szabályos vagyok(na meg a szlalom).
6.oldskool!
:-)))
Ui: szívesen elmennék az Astra kupába, ha valóban nem csal senki, akkor tényleg a tudás meg a gumiválasztás és a futóműbeállítás (asszem lehet)dominál...
Hát én erősíteném az elméletedet az Astra-mal (még csak nem is GSI), de én is jókat röhögök, amikor a nagyágyúk az izomvasaikkal nem tudják a Castrol Kupások (100Le Astra Classic) szintidejét -sem- megfutni... (én sem nagyon tudnám 120Le-vel, de hogy az istenkirályok 200-300 Le-vel..)
azért hogy röhögnénk, mekkora poén lenne, jön itt mindenki a 230 fölötti végsebességekkel meg mittoménmikkel, aztán a fele társaság ott sem lenne, a másik fele meg mindenféle zsigulikkal astrákkal S120-asokkal meg suzukikkal jelenne meg virsli gumikon :)))))
nem?
Szerintem kéne talizni, és akkor eldőlne ki a jobb.
Pl. ki lehet bérelni a Bécsi úti ATI pályát, és ott kilehet alakítani szlalom pályát.
Már volt rá példa nem egy, jó móka, és meglepet arcok.
Na szervezzük meg.
"de ha valaki esetleg véletlenül rádhúzza az már készítheti a kék sárgát és ha megpördül az a kocsi és beleforog egy terhes nőkkel teli villamos vagy buszmegállóba??? "
VAZZE Skyline!
EZÉRT nem kell versenyezni, föleg városban! Nehezen érted látom. Remélem egyszer leamortizálod rendesen a tragacsodat, ugy, hogy szmélyi sérülés nem lesz belöle, csak összehugyozod a gatyádat.
Elmesélek neked egy történetet, aminek szombaton voltam szemtanuja:
Helszín Róbert Károly körut - Lehel ut keresztezödés, Ároád híd felé.
Áll a sor a piros lámpánál. Tudod, ott két lámpa van egymás után, a villamosvágány elött (ami jobbra kanyarodik a körutról a Lehel utra). Én állok az elsö lámpánál legelöl, elöttem meg páran a másik lámpánál. Egszer csak elzug mellettem egy corsa a villamossíneken, át a piroson!, hogy megsporoljon a hülyegyerek 1 percet. Közben a másik lámpánál a középsö sorból egy Favorit át akart menni a belsö sávba. Majdnem belerongyolt a Corzás csávó hátulról. Gratulaálok neki. Versenyezzél kicsirigó városban, dce ha valaki sávot vált a tömegböl nem fogod észrevenni és beleszállsz mint állat. Aztán a terhes nökkel teli autóban az összes nö elvetél. Versenyezzél csak, és hidd azt, hogy te vagy Tomi Makkinen. Beteg vagy, orvoshoz kéne fordulnod, meg minden örültnek aki a városban versenyez. Bízhatsz ugyan abban, hogy te ura vagy a kocsidnak, de váratlan helyzetben fejreállsz te is! Kivivel meg vigyáz! Lehet, hogy Ö inkább extrémsportol mint te, csak tudja, hogy hol kell azt müvelni!
Tudod mit! Ne törd össze mégse a kocsidat, csak jöjjön meg az eszed mihamarabb!
""tudatlanságommal?? ""
nevetsegesen buta vagy, egy szot sem ertettel abbol, amit irtam, mar sokadszorra:)
""egy elsőkerekes kocsinál egyáltalán nem biztos, hogy keresztben gyorsabb vagy! ""
hat ezt magyarazom!!
egy elsokerekes kocsi sosem lesz olyan gyors, mint egy hatso vagy osszkerekes!:)
es ahogy Astra F16 is leirta, egy komolyabb futomuvel, sperrel mar sokkal magasabb szintu manoverekre kepes az auto.
szerinted miert fordulnak felkeresztben a raliautok???
mert ugy gyorsabb!!!
talan tul sok Palik-fele forma-1-es futamot neztel, ahol ugye az idealis iv a leggyorsabb lehetoseg. de egy utcai, vagy raliautonal nem beszelhetunk ilyen futomurol:)
olvastalak, az egyik kocsidon valami bmw felni van, a masikon 14-es lemezek.
nem villogtal vele, hogy ulteve lennenek sportrugokkal, vagy kokemeny gatloval az autoid, es alacsony perszamu papucsokat raktal rajuk.
irtad, hogy nem is nagyon visittatod oket kanyarban.
a 86 loeros elsokerekhajtasu autoddal keresztbe is tobbnyire csak vizen mesz, kezifekkel:))
van fogalmad arrol, hogy nem csak kezifekkel, vagy gazadassal lehet csapatni a kocsi segget???
hat ez neked a nagy sportos vezetes???
ez neked a hataron autozas???
ezzel a hatterrel dumalsz nekem, hogy elkened a sportfutomuves, szeles gumikon ulo, negykerekhajtasu 150 lovas arcomat???
:))))
vezethettel tolem akar 1000 autot is, nem erdekel, a sajatoddal akkor sem vagy utokepes, miert nem erted meg?
hogy mirol szol ez a dolog???
tippem szerint arrol, hogy bohockakent beirtal egy-ket hulyeseget, aztan a reakciok miatt gyorsan nicket valtoztattal. de a stilusodat nem birod megtagadni, megint bekepzelt, nagyszaju es buta vagy.
sajnallak.
""kár tovább fáradoznom.""
igy van, hagy abba a versenyzest, mielott megolsz valakit!
ha versenyzunk, es elbasszuk, a fekezesnel kb az a buszmegallonyi terhes no lesz az a tavolsag, amivel a te kocsid kesobb all meg, mint egy gyarilag sportos auto!
Érdekes kis vitát folytattok itt Kolléga Urak! :))) Én nem húznám rá senkire -nevelő célzattal- a kormányt, mert féltem a saját vasamat. Nincs cascóm, sosem volt és egyébként sem szeretek busszal járni, amig -esetleg- a verdámat foltozgatják. A tolakodó arcokat -a saját erkölcsi szempontjaim alapján- nyugodt lélekkel verném agyon, de hát nem a vadkeleten élünk, ugye? :) Velem is előfordult már, hogy elfogyott a sáv, de a mellettem haladó éber öregmotorosnak eszébe sem jutott beengedni, ezért bevágtam elé... (hasonló esetben mindenkit beengedek magam elé, ezért úgy érzem, hogy "ennyi benne van" és kész.)
Ami a kanyarodást illeti: egy jó futóművel rendelkező elsőkerekes -de nem sperrdifis- autónál teljesen felesleges száraz úton a kézifékkel játszani (vagy máshogy keresztbefordítani). Már csak azért is, mert ilyenkor szinte minden terhelés a külső íven futó kerekekre megy át és a belső hajtott kerék szépen elforog a levegőben.
Egyedül esős időben érdemes rásegíteni , akkor ha kezd alúlkormányozottan viselkedni.
A másik tapasztalatom az, hogy sperrel rendelkező elsőkerekes autóval sokkal gyorsabban lehet a szűk kanyarokat -is- abszolválni. Ha elég szufla van a vasban, akkor lehet próbálkozni keresztben autózással...
Skyline,
ne magyarázz bele a szövegembe olyasmit, amit nem írtam oda!
ha valaki esetleg véletlenül rádhúzza az már készítheti a kék sárgát
Lehet hogy te olyan ügyefogyott vagy, hogy nem tudod megkülönböztetni a _véletlenül_ rádhúzó és a _szándékosan_ furakodó, tolakodó vezetőket? Úgy látszik igen.
Ha minden 'véletlen' esetben csattannék, akkor napota 3-4 kék-sárgát gyűjtenék be.
Én arról beszélek, amikor valaki versenyez (nem velem), és a 'győzelme' érdekében épp elém vágna be, amikor még csak 2/3 kocsi előnye van. (Ezt a 2/3-ot te írtad!)
Az ilyeneket nem engedem be.
és ha megpördül az a kocsi és beleforog egy terhes nőkkel teli villamos vagy buszmegállóba???
Senki nem tudja, hogy mi lesz a 'ha' után. És ha a balfasz elméri a távolságot, és engem kényszerít satufékre, mögöttem meg jön a 8 tonnás dömper? Ne beszélj már ennyi baromságot...
Inkább gondolkodj mielőtt állást próbálsz foglalni valamelyik oldalon!
Talán inkább neked kellene gondolkodnod. Én csak közlekedni akarok a _közlekedésre_ való utcán. Ha te úgy gondolod hogy jogod van ott ámokfutni, akkor ezt tedd úgy, hogy saját maga meg tudd oldani a helyzeteket. Ha viszont elbaszod akkor vidd el a balhét.
"Olyan a munkaköröm, hogy gyakorlatilag minden autót (a ferrarikon és egyéb ritkaságokon kívül) vezettem már hosszabb rövidebb utakon és ez alapján nyílvánítok véleményt nem úgy hogy megveszek egy kocsit és azt magasztalom az egekig!"
Szerinted az alapján, hogy egyszer vezettél egy autót, mit jelenthetsz ki róla? Mert azt ugye te sem akarod beadni, hogy majd' az összes típussal lenyomtál úgy 10-15e km-t?
Pl. Valakinek van egy bizonyos autója, hajszálja már évek óta, szereti, te pedig elkezdesz ugatni, hogy ez ilyen-olyan szar. Szerinted meggyőző vagy? Még ha igaz is lenne, hogy az összes kategóriatársat ismered (persze nem ismered), akkor sem lehet mérvadó a saját véleményed.
Kezdd csak el mesélni például, hogy mi olyan szar egy Fordban? Hadd röhögjünk egyet... Biztos lesz, amivel egyetértek, de a kijelentés alapján nevetséges dolgokat is fogsz írni :) Mondjuk Fiesta, Escort, Focus, Mondeo, újabb Mondeo, rajta!
Bihi!
Én elhiszem, hogy itt nem csak hülyék vannak, de amikor valaki belőlem próbál hülyét csinálni, ráadásul úgy hogy agyament baromságokat írkál ide, akkor megesik, hogy elborul az agyam. A másik autójával kapcsolatban egy másik fórumban leírtam már ezt:
"Olyan a munkaköröm, hogy gyakorlatilag minden autót (a ferrarikon és egyéb ritkaságokon kívül) vezettem már hosszabb rövidebb utakon és ez alapján nyílvánítok véleményt nem úgy hogy megveszek egy kocsit és azt magasztalom az egekig!"
Nézd, abban igazad van, hogy egy nagyobb ívű kanyart a tapadási határon lehet a leggyorsabban bevenni. De:
1. Elhiszed azt, hogy itt nem csak hülye emberek vannak? :)))
2. Visszaolvastad már néhány hozzászólásod? Az ismerőseiddel élőszóban is így szoktál beszélni?
A személyeskedés csak egy dolog, de amit mindenki utál, az az, ha leszarozzák a neki kedves autómárkát (persze sajnos ezt rajtad kívül mások is csinálják, de attól még nem általános viselkedés). Pláne, ha érvek nélkül teszik ezt.
3. Olyanokon gondolkodtál már, hogy nem minden embernek ugyanaz a jó, mint neked?
Előbb olvass jó sokat, mert minden témában kiokosodhatsz itt, ezt is elhiheted :)))
kivi!
Megint te viszed a prímet, gratulálok! Nem versenyzel, de ha valaki esetleg véletlenül rádhúzza az már készítheti a kék sárgát és ha megpördül az a kocsi és beleforog egy terhes nőkkel teli villamos vagy buszmegállóba???
Bravó! Inkább gondolkodj mielőtt állást próbálsz foglalni valamelyik oldalon!
tudatlanságommal?? egy elsőkerekes kocsinál egyáltalán nem biztos, hogy keresztben gyorsabb vagy!
Ideális ív kicsit sodor, nagyon... messze nagyobb tempó???? Ezt ugye nem gondoltad komolyan, mert, ha igen akkor bizony baj van.
A lent említett két gumit meg nem is értem miért akarod összehasonlítani???? Ez olyan mintha egy epedás ágyat akarnál egy fapadhoz hasonlítani...
ha meg mindenképpen azt akarod bebizonyítani, hogy te nyernél, hát legyen te vagy a jobb, ha iddg nem sikerültmegértened, hogy miről szól ez a dolog akkor kár tovább fáradoznom.