Sziasztok ! Hogy a fenébe lehet az önindítót leszedni az RHS-ről? Azt látni,hogy a vákumszelepeket valahogy el kell fordítíni a tartójukkal,hogy kiférjen a helyéről.Ha valaki csinált már ilyen beavatkozást
Vagy rosszul állította be. A BSI-ben ki lehet választani a típusát Type1/Type2 vagy ilyesmi. Van olyan beállítás, amikor a kijelző nem mutatja, de amúgy működik.
Utólag bele lett berakva egy tempomat kar ami a következő hibát produkálja.5.-ben 50-el haladva szeretném bekapcsolni, egy pillanatra kiirja a sebességet de utánna egyből 3 kis vonalak kezd villogni. Aki aktivált azt mondta hogy az élő adatok között annyit lát hogy mindig ugyanaz az érték a sebességváltó jeladónál ha egyesben ha üresben ha hátramenetben van. Lehet ez a hiba forrása? Ha igen hogy lehetne orvosolni?
Forgalmi alapján simán adnak rosszat, mert nem a gyári alvázszámos keresőt használják (azt csak akkor szokták, amikor gyári alkatrészt rendelsz). Külön kell kérni tőlük ezt és figyelni, hogy megcsinálják-e. :-D
De nem vitázni akarok, csak segítségképpen írtam, mert én nem kapok semmihez hibás alkatrészeket, csak akkor ha véletlenül el van csomagolva. ;-)
2011-es 308-as volt. De a motortartó bakokkal, és a hátsó féktárcsával is így voltam. Forgalmi alapján rosszat adtak a Bárdinál. De már elegem volt belőle, 4 éve leadtam az ecseri bontóba. Most az újabb van. Ennél az első fékbetéttel jártam így. Forgalmival vettem tartalékba, majd amikor ki akartam cserélni kiderült, hogy teljesen más. Vissza sem vették, mert már annyi idő eltelt. Elajándékoztam. Szóval tudnak meglepetések érni. A 307-ünk lassan 20 éves, de azzal nem volt sok gondom volt még.
Én mondjuk a gyári rendszerből nézem ki a cikkszámokat, de kb. 2000-es gyártási évtől eddig egy autónál sem volt probléma az alkatrészekkel. (pedig ezzel foglalkozom, úgyhogy elég sok dolgot rendelek) Az öregebb autóknál még előfordult hiba, de akkoriban még a mikrofilm futott és a digitalizáció nem ment teljesen zökkenőmentesen. :-P
Természetesen ettől függetlenül biztosan lehetnek máshol is hibák, de az, hogy "ez Peugeot" egy nagy marhaság. Beszélhetnék akkor az egyéb típusokról is ezen a téren. ;-)
Azért a Peugeotom nekem tudott csodákat csinálni. A termosztátom ment tönkre, és forgalmi, alvázszám alapján keresték ki a Bárdinál a rajz alapján. Odaadom a szerelőnek, és teljesen más volt. Minden cső másképp állt, még csak nem is lehetett átalakítani. Dühömbe kiesett a telefonom a kezemből, és darabokra tört. Na az volt a nagyobb kár. Szerelőm szerint, ez Peugeot. A fékbetét is így van. Azóta azt csinálom, és ajánlom, hogy minden alkatrészt amit cserélünk, írjuk fel a cikkszámot, legközelebbre.
Ha regisztrálva vagy pl. az Unix vagy a Bárdi webshopjába, akkor elvileg ott van alvázszámos, gyári rajzos alkatrészkereső. A gyári oldal amúgy fizetős, azt azért nem ajánlom.
Ha más nincsen, akkor meg besétálhatsz egy Bárdi/Unix üzletbe és kéreheted, hogy nézzék ki neked a cikkszámot alvázszám alapján a gyári keresőben. Persze ez esetben náluk kell venni majd a gyári cikkszám alapján alkatrészt.
Az autó még a facelift előtti, nem bicskakulcsos. Olyat csinál, hogy nem működik a távirányítós ajtónyitás-zárás. Az elemet cseréltem ez nem lehet gond. Az autó indul, a kulcsot a kilincszárba dugva működik a nyitás zárás. Valami ötlet, hog mit tudok tenni?
Alvázszám alapján kell(ene) kikeresni a gyári cikkszámot és az alapján rendelni. (A jövőre való tekintettel ez amúgy is erősen ajánlott az összes alkatrészre. Az utángyártott katalógusok össze-vissza referenciáznak mindent és sokszor bele lehet futni nem megfelelő alkatrészekbe)
Sziasztok, a minap nézegettem az Autodocon a 307-esemhez alkatrészeket. Mondjátok már meg nekem, hogy lehet az, hogy hátsó kerék csapágyból két félét hoz a lista? 25 illetve 30 mm-es belső átmérővel...Honnan lehet tudni, hogy az enyémbe melyik való még szétszerelés előtt? (2001-es,1.6-os,16V.)
Amit a kolléga írt, de nem csak egy fajta van (Delphi/DAV). Meg cserekor ne szakítsd el a légzsák kábelét, ne hagyd el a rugókat belőle, meg ha ESP-s az autód, akkor tanítani kell a kormányszöget.