Ne is mondd! Ingyeeen? 250-et akarnak érte! :) De már lemondtam róla mert 360-ért láttam olyat ami egyben van és vizsgás. Egyébként ez a típus milyen? Érdemes ilyet venni vagy inkább Samurait? Mert nekem ez jobban tetszik. LJ alkatrészeket be lehet szerezni? Milyen ez a 800-as 4 hengeres? Miben van még ilyen motor? Bocs a sok kérdést.
Sziasztok! Keresek olyan gumi izét, amire rátottyan az első futómű amikor mélyre nyomódik teljesen a rugó. Érthető ugye?:) Nekem ott nincs semmi, illetve csak a vaslábacska, és elég rendeset durran amikor belekóstolok egy gödörbe, mivel a rugóim is szarok, (azt majd javítják) Szóval egy háromszögletű gumibakot keresek oda. Ha esetleg valakinek van, illetve tudja merre indulja, megköszönném ha közölné. Köszi recefice
Egy nagy kérésem lenne hozzátok! Egy barátom akar venni egy 1980-as LJ80-at, de nagyon le van harcolva a karosszériája. Főleg az első sárvédők rosszak, de igazából minden gázos rajta. Az volna a kérdés, hogy hol lehet beszerezni elemeket hozzá? Ha tud valaki akkor írjon a kukac-01@freemail.hu-ra mert nagyon fontos. Ezen áll vagy bukik a megvétele. Majd szúrok be képeket róla.
Tilaj és környéke így néz ki, a kék vonal egy 2003-as trophy verseny útvonala. Itt kell megemlíteni, hogy a térképet a vonallal Görbicz Lajostól kaptam.
Kersd ki a térképen Tilajt, és azonnal látod nincs arra sűrű aszfaltos úthálózat. Ez egy apró kicsi falu, a rendszerváltásig zsáktelepülés volt, és rajt volt az elsorvasztandók listáján. Ebben a faluban már a hetvenes évek közepe óta kizárólag mobilposta működik, de nem autóval, hanem a biciklis kézbesítővel.
Jobb kormányos Samu valaha az Egyesült Királyság útjait rótta, de a tulaj itthagyta, és potom másfélkilóért vette az após. Kicsit beteges a kuplung, irtó magasan fog, egyszer már leégett a tárcsa a sógor megbuherálta, működik, meg a motor se már olyan, mint új korában volt, de az öregnek jó borért futkorászni a hegyre.
Suzuki meg mindenféle motorcserében a sógorom a császár, ő mindent tud amit egy motorcserével kapcsolatban tudni kell, rendkívül jó szerelő.
A Samuban az ezres motort váltóval együtt kell cserélni, mert a furatok nem passzolnak, én csak ennyit tudok. Én csak vezetni szeretem az autót, szerelni nem, ezért adtam el 93-ban a kis Polskit, pedig kétszer is jártam vele Münchenben. Bárhová elvitt, ahová csak akartam, csak a visszaúttal voltak a gondok, az utolsó 3 kilóméteren belül folyton bedöglött.
Nem szoktunk vadulni az erdőben, mert mint tudjuk az erdő magánterület, nem lehet az utakat felszántani, és esténként vadásznak. Ezért kizárólag napfelkelte és napnyugta között szoktunk autózni. Szarvasbőgés idején még az udvarban sem. Akkor a vadászoké a terep.
Ha kedvetek lenne szétnézni a zalai dombok között megszervezhetünk egy talit, jó hangulat garantálva! Szervezgetünk klub szinten egy fesztivált is, de az olyan bizonytalan még, mint a kutya vacsorája, egy egész napos kocsikázáshoz meg nem kell más, mint elhatározás. A félig spontán bulik a legjobbak, én főzőm a pincepörköltet! Apósom otellója meg olyan fekete, mint a tustinta!
Frenk,
Irigyellek titeket:-)
Ha tényleg eljutunk meglátogatni titeket, majd tartsatok élménybeszámolót a motorcserékről.
Mindig fel- fellángol a lelkesedésem egy motorcserére (enyém egy izmos ezres) de a költségek és az engedélyeztetési vacakolás lehűti a kedélyeimet.
Hol vettetek angol rendszámos Samut?
Félek megkérdezni, hogyan közlekedtek a gépekkel?
Köszi az elismerést. Jelenleg a klubnak 7 autója van, 3 Samu, ebből egy a csuklós:-)) A Forma-1 es autómegatározás szerint, van egy ARO-Mercedes, egy GAZ-Mercedes, egy Subaru, meg egy Land Rover. Ez ARO még a kocka ARO elötti időből való, kinézetre olyan, mint egy GAZ-69, annyi a különbség, hogy az aro hidakon középen van a difi, mig az uaz, és gaz hidakon nem. Az ARO-nak erősebb az alváza, viszont a difik gyengébbek, továbbá a kocka, vagyis a teherautó arok alkatrészeit is fel lehet hozzá használni, és mivel román, nem orosz elég jó az alkatrész ellátottsága, szinte bármit be lehet hozzá szerezni újban viszonylag olcsón, nem úgy mint a gaz, vagy uazhoz a kertvégi csollányból kiguberálni az elfekvő hidakat, meg hasonlókat. Amúgy abban az aroban már a harmadik merci motor dolgozik az első egy V-8-as volt, és rettenetesen brutális. Még nézni is rossz volt milyen gyors volt, felülni rá életbiztosítás nélkül, kész vakmerőség volt:-))) Alapjáraton fél kettőben meg se kottyantak neki a kissebb tócsák, vagy kátyúk. A legkisebb gázföccs az ülésbe péselt, mentünk vele egy kört az erdőben, és mikor végre leparkoltunk, határoztam el, hogy kell nekem vennem egy Samurait, nincs benne olyan kondi, mint a V-8-asban, de legalább a saját tempómban autózok.
Láttad a jobb kormányos Samut? Apósom hegyre járó járgánya. Utasként ott ülsz ahol rendesen a kormány szokott lenni, és hiába taposod a lemezt a pedálok is a másik oldalon vannak:-)))) Mikor először mentem vele folyton mellé nyúltam a váltókarnak, kinek áll balkézre kézre, a mellettem ülő combját markolásztam
Megnéztem Frenkék honlapját? Frenkék honlapját , igen komoly sportélet zajlik arrafelé.
Némelyik jármű beazonosithatatlan gépalkatrészekből készült, de lenyügöző eredménnyel!
El kell hogy nézzünk oda a nem nagyon távoli jövőben!
Nyuszy ötlete nagyon jó!
a példa is az. Lenyügöző, hogy 241 aktiv tagjuk van.
Nem hittem volna, hogy van ennyi üzemképes kispolák :-)
Sammyból valszeg kevesebb van, de hátha elszántak vagyunk!
Én máris fel tudom ajánlani a korábban itt megjelölt FTP helyröl letöltött manualt :-)
Továbbá van egy HAYNES SJ410, SJ413 & Vitara c. kézikönyvem (angol) ami nem tul hasznos, de jobb mintha ez sem lenne.
Scannelni ha tud valaki és másvalaki pedig a szerzői jogokhoz ért, akkor máris indulhat a tudományos szekciója a klublapnak.
Jó lenne azt is körüljárni, hogy ha klub vagyunk, hogyan lehetne az ennek költségeire befizetett suskát adóalapcsökkentésre használni. Ez régi álmom!
Frenk,
Csak azt tudom mondani, hogy eláll a szavam :-)
Ez akkor egy régi fajta (még nem kocka) ARO kaszni?
Hol lehet működés közben megcsodálni a készüléket?
Mire használjátok?