Próbáld meg az automata áramtalanító gombot visszanyomni (piros gomb a motortér jobb hátsó területén). Nekem ugyan ez volt. Fogalmam sincs, miért oldott ki.
Még egy tanulság van: ha diagolni kell legközelebb, kérdezz rá, hogy mivel akarják olvasni és csak akkor kezdjenek neki, ha Lexia-val (és Peugeot Planet2000-el) diagolják.
Igen most már tudom és nagyon köszönöm a válaszokat és igen teljes mértékben igazad van! Diag kellet volna mindjárt Akor de ( 3gep külön hibákat írt ki! Pl ( turbonyomás alacsony ill üzem anyag ellátás gyenge vagy szakadt áramkör) a másiknál egr szelep feszültség túl magas ill abs fault) a harmadik al meg (üzemanyag nyomás szabályzó szolenoid táp feszultseg áram köré alacsony) ez mind 3 különböző figura merte ezeket ki ill olvasta ki! Most már azon vagyok h be húzom. Egy pug szervizbe és megnezetem. Ott az atutti! Mert ugye mondom h mik a panaszok és mindenki azt mondja h az immo szoptat letilt ja a nagynyomású és ezért nem indul a vas!
Kollegák, azt tudja valamelyikőtök, hogy a fényszórót, pontosabban az országúti- és a fényszóró világítását is, hogyan, melyik csavarral lehet feljebb állítani? Ugyanis a belső állítás legfelső pontján is nagyon alacsonyra világít. Feljebb kellene hozni, meg persze beállítani rendesen, fal előtt, de ehhez tudni kellene, hogy hogyan, hol, melyik csavarral.
Akksitöltésnél jártam hasonlóképpen. Saru le, és töltés. Mikor visszaraktam a sarukat, akkor szikrázott néhányat. Azt mondta a pug szervíz, hogy azért tiltja le az indítást, mert a szikrák miatt feszültségemelkedést észlelt.8000 forintért helyreállították valami programmal, Szegeden.
Az immo karikát teljesen feleslegesen cserélted ki, mert az csak egy antenna, de mindegy.
Normálisan működnie kellene a dolognak, de mivel te csináltál mindent, mi innen nem tudjuk megmondani mi a baj. Már az első esetben, amikor "aksisaru le" volt, akkor is egy diagot kellett volna csinálni, hogy kiderüljön mi a baja. Feltehetően csak az immo-t kellett volna újratanítani. Egyébként egy izzó cseréhez miért is kellett levenni az aksisarut ? De már ez is mindegy.
Most sok energiabefektetéssel ugyanott vagy: diagolni kellene a gépet, hogy kiderüljön mi a gond.
Sziasztok ismét segítség kellene! Peugeot 406 2000 hdi break rhz (kicseréltem benne a motor vezérlőt, a bsi-t, kompletgyujtaskapcsolot kulccsal ill immo karikával!) ősze raktam minden t pontosan úgy ahogy az le van írva de sajna ezt az üzenetet kaptam
Meg jegyzem működő autóból lett kiszedve minden! Javítsátok ki ha tévedek nem vagyok mérnök se szerelő de mik a. Következő lépések? Olvastam azt ist h ebben az esetbe össze kell hangolni a bsi-t az immo al ill a kulccsal köszönöm a választ előre is
Sziasztok tagok! Van egy pug 406 2000 hdi! Tegnap. Délutánig tökéletesen működött! Ugye kari van még minden, kaptam. (Ajándékba egy pár ledes egőt) gondoltam, ki próbálom hamár ezt kaptam. Saru le régi égő ki ledes be, próba tökéletesen világít! Szerettem. Volna be indítani de sajnos csak teker és teker néha egy kicsit elfofen azt ennyi! Mi. Lehet a gond? Azóta vissza tettem a régi egoket és így se indul! Aksit Kivetem vártam. Egy éjszakát vele és semmi valakinek. Valami ötlete? (bízt tábla ok motorterbe is ill a kormány alatt is! Köszi szépen a választ előre is üdv Janó! (janika0524@gmail.com) ha esetleg valakinek. Van ötlete ill tapasztalata
Sziasztok márkatársurak! :D gazdája vagyok egy szedán 406 nak. Olyan problémám lenne ,hogy elvittem szerelőhöz az autót mivel nagyon idegesítő kopogást kezdtem tapasztalni hátulról. Akkor ha kátyuba megyek bele de mar kisebb útegyenletlenségtől is kopog. Megfeszgette a hátsó futóművet mondta ,hogy a két stab kar kuka meg egy egy szilent valahol alul. Ki is cseréltettem vele
De nem szünt meg a problémám. Azt mondta ,hogy a futómű biztos hogy nem lehet. Néztem a kipufogóm nem ér bele sehova. A csomagtartóm sem lehet. Mindenképpen vissza fog menni hozzá csinálja meg de addig is szeretném kérdezni, ha valaki tapasztalt mar ilyet akkor mi volt a baj vagy mi lehet? Előre is köszi
Segítségre lenne szükségem egy 406 hdi 110 lovashoz.
Hibakódot nem tudok. Amikor leállítom és újra gyújtásra teszem, akkor 3-4 km-t lecsal, azaz kevesebbet mutat, mint leállításkor. A napi számláló és az összes megtett km-t kijelzőnél egyaránt. Ezen felül hiába állítom be az időt és egyéb paramétereket, minden nullázódik, amikor ismét gyújtásra teszem. A légzsák visszajelző kisebb-nagyobb megszakításokkal folyamatosan világít.
Van-e itt valaki, aki tudná orvosolni a problémát, vagy megvalósítható ötletet tud adni? Esetleg valóban hozzáértő szerelőt ajánlani, aki nem flegmáskodik, nagyképűsködik, hanem meg tudja javítani és egy kb-i árajánlatot is tud, hajlandó adni, valamint az alkatrészt nem nekem kell kitalálnom, hogy mit kell beszerelni, stb.
Sajnos eddig lesújtóak a tapasztalataim a "jónevű" szervízekkel kapcsolatban.
Minden segítőkész ötlelet, tanácsot, íránymutatást hálásan köszönök.
Mivel 406-oson én még nem csináltam tetőt, ezért megnéztem a gyári programban. 4 vízlefolyót jele a program, elöl kettőt és hátul kettőt. Hozzá kell tennem, hogy a "hátul kettő" nem biztos, hogy teljesen hátul van, csak a nyitható tetőpanel hátulján van, ami eshet középre vagy attól kicsit hátrafelé is. A lefolyó csöveket már megnézted, hogy nincsenek-e lecsúszva a tetőpanel
kivezetéseiről ?
Ha mind a négy cső átjárható és mégis beázik, akkor van esély rá, hogy le kell szedni az egészet és megnézni hol tud ázni. Pl. a BX-en anno volt egy rész a tetőnél, ahol karosszéria tömítővel volt kikenve a fém tető és a webasto tetőpanel között, ami az idők során tönkrement és ott át tudott bukni a víz, ha nagy volt az eső. Azt újra tömítettem és jó is lett.
Délután óta okosodtam kicsit. A tetőablakban összejövő víznek, úgy tűnik, két legális lefolyása is van az elülső (A) oszlopokban (egy-egy kis fekete csőben). Ezek nincsenek eltömődve - legalábbis nagyon nem - hogy ez elég-e a nem beázáshoz, az más kérdés. Csak azt nem tudom, hogy a középső oszlopokban is van-e neki direkt vízlevezetése, vagy oda csak úgy belecsorog, lesz ami lesz alapon? Merthogy a tünet az - ennyi már kiderült újabban - hogy a középső oszlopból (is ázik). Tehát, mit lehet csinálni ezzel a tetőablak-középső oszlop összeállítással, hogy a vizet ne a hátsó lábtérbe vezesse?
És úgy tűnik, hátul a csomagtartóban is van valami gikszer, mert ott meg a pótkerék fedőjének az alsó fele (tehát ami a pótkerékre fekszik fel) nedve, de úgy, hogy közben a pótkerék mélyedésében nincs víz.
nekem (tolotetos kombi) az A es B oszlopok alatt csöpög le a para (illetve a jobb B-nel nem tehat nekem is sürgösen tisztitanom kell) meg hatrebb nem hiszem hogy megy, valami vagy lenne kivezetes, bar emelön meg nem nagyon neztem...
Most nem tudom visszaolvasni a csekély 50000 hsz-t, és az Index-fórum keresője pocsék, ezért kérdezem: eső után beázás van, főleg az első ülések alatt gyűlik össze a víz - és elég sok víz. Van napfénytető is, de egyáltalán nem biztos, hogy onnan, mert az direktben, tehát közvetlenül a szélei mentén nem ázik. Akkor Honnan jöhet? Eddig ilyen lehetőségeket olvastam, hogy a pótkerék alatt meggyűlik, onnan löttyen előre (ez kizárt), vagy valahol a csomagtartónál beszivárog (ez sem valószínű), vagy a kátsó lámpánál (nem hiszem)... A konkért kérdéseim:
1. Hol futnak az autó vízlevezető csatornái, konkrétan a napfénytető ilyen csatornája (ha van neki olyan)? Lehetséges, hogy azt az A-oszlopban vezették el? Melyikben? Mindkettőben (ezt nem hinném), vagy az anyósülés-felőliben?
2. A kocsi alatt hol vannak (ha vannak) vízleeresztő nyílások? Amik eltömődhettek.
ujdonsült 406 tulajdonoskent meg ismerkedünk az autommal (ami egy 99es 406 kombi 2,0 110 LE-s darab) velemenyeteket szeretnem kerdezni.
Ami kb rögtön feltünt vasarlas utan, kb. harom hete, hogy ez a sokadik szervokormanyos autom, de kb. ennek a legnehezebb a rasegitese. Parkolaskor, lassu haladaskor rendesen nehezkes, szerintem a kelletenel nehezebb is tekerni a kormanyt, varosi temponal, lassu haladasnal is, de orszaguton, autopalyan kb. teljesen rendben van, kicsit ott is a nehezebb fajta, de nem veszes.
Gyari meretü nyari gumik vannak rajt, nyomas rendesen beallitva (mikor elhoztam az autot tul voltak fujva, akkor könnyebb volt de en az ajanlott nyomassal hasznalnam, ugy is rendben kene lennie).
Szerintem nem huz semerre az auto, fek nem fog be, futomu nem tunik lazanak, gumik egyenletesen kopva.
Valaki tapasztalt hasonlot, illetve masok szerint is "nehezkes" a 406 kormanya, vagy valami hibat sejtsek valahol? Futomü allitason meg nem voltam, de tervben van, valami mas ötlet, kormanymü keszülö hibaja, ilyesmi?
Az autoban ora szerint 230 ezer km van, rögtön vasarlas utan meg a kormanyszervoban "csereltem" olajat, (megbontas nelkül, majd egy liter olajat leszifonoztam, es ujat utantöltöttem, ezt majd meg megismetlem, artani tuti nem artott, de szerintem nem is hasznalt, olajfolyas sehol nincs, stb.
406 1,9 td 1996 kiadású autóm nem sokára műszakira megy ,sajnos nekem infarktusom lett a fél szívem nem működik a rokkant nyugdíj nem elég szinte semmire .Esetleg lenne felesleges fék ,futómű, és vezérlés alkatrésze ,felajánlaná hogy tovább használhassam az autómat ,azt nagyon meg köszönném
Segítséget kérek. Van egy 406osom 2.0hdi 2000 évjárat. A napokban leállt és nem indult be. Levettem az akkumlátort majd visszaraktam és több próbálkozás után beindult, de kb 1 perc után leállt és a következő gyújtásadásnál eleg rossz hangokat adott a hátsó ülés alatt lévő szivattyú. Most ismét beindult de leállt és hallottam mintha visszafolyt volna a gázolaj a tankba.
Olyan az egész mintha nem kapna elég üzemanyagot vagy ha beindul elfofy.
Kicseréltem a szivattyút és a gázolajszűrőt is de továbbra is fenáll a hiba. Vkinek volt már hasonló baja? Szerintetek mi lehet a gond?
Ja a nyomásszabályzóról is lecsíptem már a végén lévő kis szűrőt.
Ha igen, akkor a BSI is tárolja és ha magasabb km állású órát raksz bele, akkor átírja a BSI-be is a magasabb km-t, ha alacsonyabbat teszel bele, akkor meg a BSI írja át az órában az eredetire az állást.
Hdi 90le óracsoportban hol működik hol nem a csipogó. Ha cserelném az egész órát átírná autóban lévő km-re mert a bontott órában 150000 rel több van. Vagyis kérdés mi tárolja a megtett km-ket az óra vagy a vezérlő?
P-406 szellőzőventillátor előtét ellenállásában lévő tranzisztor hibája miatt (nekem túlmelegedés miatt múlt ki) a ventillátor nem működik, ugyanez a jelenség az ezzel szerelt más márkáknál is. Én már tranzisztor cserével javítottam évekkel ezelött több ilyet. Most megint javításra szorul a szerkezet, de sajnos a tranzisztoron a felirat már nem olvasható a beazonosításhoz tud valaki segíteni?! (peugeot cikkszám 6441L1)