Termosztátot szeretnék cserélni. Azonban megdöbbenve látom, hogy a legolcsóbb új is bő 30.000 Ft. Tudtok olcsóbb megoldást vagy forrást? Csak új alkatrész érdekel. Köszönöm
Biztos volt kint valami készletkisöprés és így gombokért hozzájutottak az ilyen drága holmikhoz :)
Apropó még egy kérdés: Nemrég lettem Lybra tulajdonos és Navis fejegység van az autóban. Találtam is leírásokat, ahol a sima rádióról írnak, de ez teljesen más. Még az órát se tudom beállítani rajta... :( Az idő beállításánál csak a zónát engedi, bármihez hozzányúlok a rádió változik :( Tud valaki a navishoz valami használati útmutatót? :)
Nincs mit! Nemrég bukkant csak még fel ez a cucc ennél az alkatrész centrumnál, úgy jutott eszembe.
Érdekes amúgy, mert gyári küszöbök és hátsó sárvédők is lettek a semmiből itt, pedig már mind temettük a dolgot hogy ilyen alkatrészek valaha is lesznek a típushoz.
Mondjuk ha folyik valahol az olaj és utána szeded le, akkor kellemes olajpakolást kap az ember :D De azért néha jó, ahol leérne az eleje.... A Kappán, nekem elég sokszor leért egy nagyobb bukkanónál is :/
A lényeg, hogy a felfogatási pontok legyenek azonosak. Jól látom, hogy megegyeznek, ugye? Ott majd vágok ki némi szellőzési lehetőséget, ahol éri a menetszél az olajteknő hűtőbordáit. Köszi
Be lehet kapcsolni gyújtás nélkül is. 20 perc után viszont kikapcsol.
Auxot lehet csinálni sima ISO csatival 2 lábát rövidre kell zárni. Itt is volt linkelve a kapcsolás hozzá pár ezer hozzászólással ezelőtt. Szerintem érdemesebb loudlinket (nekem ez van), yatourt vagy esetleg egy mini mp3 lejátszót beépíteni. A Facebook csoportban volt ez is téma sokszor.
Mondom a kliséset, ennyi idősen van rá esély hogy úgy összejöjjenek a dolgok hegyre-halomra. Na ez az az állapot, ami miatt kukázzák a komplett autókat. Aztán meg jön az egyszeri házibontózás. :)
Kb 2 hónapja egyik reggel elő jött a kormány szög érzékelő hiba jelzés. Elmentem kiiktattattni. A sarokig bírta.
Fakk...
Mondtam, majd megoldom. Három hete 1x csak nem akart tempomattozzni.
Márc végén nagy szerviz, majd azt is... ;)
Majd pár napra rá, alacsony hűtővíz visszajelzés. Látom, hogy aksinál valami cső csöpp-csöpp.
Múlt héten szakadó eső így csak a szintre figyeltem, közben megáll az ablaktörlő is. Nahh jó azt már nem hagyhatom. Biztik átnéz, minden Ok. Berakok egy másik mechanikát/ motort. Nem megy. Csöpögés megállt, fagyálló nem fogy. Tempomat 1x megy, 1x nem. Közben eltűnt a kormány szög hiba. Ablaktörlő nem jó. Lehet kapcsoló? Antival beszéd. Péntekre le. Nem jó szakad az eső. Akkor most hétfőn. Reggel még minden víz. De 10h felé eltudtam indulni. Kapcsoló csak átdug egy másik. Nem jó. Még1, még1 motor. Úgy se. Vezérlő elektronika. Meg van. Az volt. Ha már ott voltam, a b.e belső kilincs rugót is cserélje már ki. Meg eszembe jutott, hogy utoljára mikor leengedtem ablakot törölni menetközben az üveget egy nagyot reccsent. Persze, hogy az a műanyag baszás is szar volt. Tempomatnál a kuplung kapcsolón bizbazolt még valamit.
Most jó:
Az ablaktörlő.
Új vezető van b.e ablakban
Nincs kormányszög érzékelő hiba
Tempomat is fasza. :D
Víz se csöpög épp.
Hónap végén lakatolás. Nagy intercooler, drága turbó... :D