Nem az arcuk nő meg, csak joggal érezhetik, hogy letettek valamit az asztalra, azokkal ellentétben, akik 40ért veszik az autót, 50ért telibefújják a haverral metálból és ezek alapján nagy az arcuk. Ja, és leidiótázzák az eredeti gyári alkatrészeket előnyben részesítőket.
nomeg egyre több olyan is,aki a stílusával kinyittatja a bicskát mások zsebében::((Valahogy nem értem miért törvényszerű egyeseknél, hogyha valamit normálisan el tudnak végezni(ezért fizetik őket, nem is kicsit),akkor egyből megnő az arcuk...
Olyat kérdezz meg, aki gyakorlatban is felújított/restarurált autót, mert a fórumokon sok okos van, aki egy hete még a BMW emblémát is csak telefonos segítség révén ismerte fel, most meg vezető észosztó.
Köszönöm a tippet, hasznos információkat szereztem. Kissé kedvem szegte az általad ajánlott fórum. Ilyen szinten szétszedetni nem tudom majd a helyszínen az autót. De a fórum szerint felesleges is, mivel szinte 100%, hogy az összes E24 ilyen mértékben rohad. Azt hiszem alszom a projektre párat. :) Több mint 2 milláért behozni egy külsőleg makulátlannak tűnő autót, melyre még 1 millát költeni kell és 1 évig restaurálni... Viszont nagyon elkapott a gépszíj és a fotóknak köszönhetően beleszerelmesedtem az autóba. :)
Szia, szerintem itt választ fogsz kapni a kérdéseidre, nagy vonalakban annyit mondanék a pálya széléről(E24-esem még nem volt, de azért már láttam ilyen autót közelről :)), hogy ha komolyan és hosszú távon gondolkozol, egy restaurálást semmi esetre sem tudsz elkerülni, ha rászánod az időt, olvasd végig ezt a történetet, és viszonyíts a kiindulási pontból.
Egy 1986-os évjáratú BMW 635 CSI vásárlásán töröm a fejem. Kb. azóta mióta gyerekként először engedték megnézni a szüleim a Derrick című sorozat egyik epizódját. :) Az autót Németországból hoznám, mivel itthon igen kevés példány van és azok is inkább tunningoltak. Én gyárit szeretnék, hogy pár év múlva OT minősítést kapjon az autó. Amit kinéztem, felszereltségét tekintve automata váltós, klímás és tempomattal, ABS-el, kormány szervóval rendelkezik.
Segítenétek, hogy melyek a típushibák és mire figyeljek amikor személyesen megnézem az autót. Az autó nagyon jó állapotúnak tűnik a képekről, az ára 6 ezer euró, mely közepesnek mondható. A legtöbb E24 150e és 200e kilométeres futásteljesítménye mellett ebben 300e van. Nyilvánvaló, hogy a többit tekerték, úgyhogy a futásteljesítmény még szimpatikus is. Kicsit lutri kimenni érte, ezért szeretném komoly átrágni ezt a témát.
Előre is köszönöm a segítségeteket. Mindenféle tanácsnak örülnék a vásárlással kapcsolatban is.
Üdv Urak! Eladó E28 első féktárcsa dobozban zsír új!!! 285-ös ZIMMERMANN Azt mondják 20 tól 28 ig jó,kivéve 35! Új ára volt 40% kedvezménnyel 30 de akinek kell vigye 20 ért,csak téves rendelés miatt maradt itt,és nem akarom nézegetni!!!
Sajnos a 2-es fokozat szinkronhibás, hirtelen gázadásra kidobja sebességből. Kb. 10 éve egy szekrényben van most találtam rá, régen az autómban volt. Kardán nincs hozzá
Eladósorba került ismét a 4 db, szinte új állapotú, 15", eredeti E12 alufelni. Két évig voltak fent egy E34-n, majd 20 évig állt az udvarban letakarva. Nincsenek megütve, padkanyom csak minimális, mint egy két éves autón. Kettő felnin régi, 1 mm-es gumik vannak.
Másfél hónapig félretettem egy leendő vevőnek, de ígérete ellenére nem jelentkezett érte, így meghirdetem újra.
Érdeklődni a 0630 kettőszázkilencven-nyolcvanhét-kilencvennégy telefonszámon, vagy a hillmanbrown kukac gmail pont com-on.
Sziasztok! A BMW imázsteremtéséből írom a szakdolgozatomat, és nagyon sokat segítetek nekem, ha kitöltitek a kérdőívem. Köszönöm! http://www.kerdoivem.hu/kerdoiv/317568077/
Sziasztok! A BMW imázsteremtéséből írom a szakdolgozatomat, és nagyon sokat segítetek nekem, ha kitöltitek a kérdőívem. Köszönöm mindenkinek! http://www.kerdoivem.hu/kerdoiv/317568077/
Bocs, szerintem érdekelheti valamelyik kedves BMW-st. Eladnám 4 db kiváló, szinte új 15", eredeti E12 alufelnit, amik a képeken láthatóak. Nincsenek megütve, padkanyom csak minimális. 1991-től 1993-ig volt fent egy E34 525td-n, utána közel húsz évig állt az udvaron, letakarva egy ponyva alatt. Nincs rozsda, csak némi kosz. A négy db felniből kettő db van felszerelve 2 mm-es régi Michelin gumikkal.