Még több érdekes cikk a totalcar.hu-n!
Balra Jobbra

Keresés

Részletes keresés

Tompo01 Creative Commons License 2007.01.07 0 0 78
Inkább ez lesz a helyes válasz "szerelő"
Előzmény: Zoleej (76)
micar Creative Commons License 2007.01.07 0 0 77
A CTT aránylag rövid dizel váltó (90 Le-s régi motorhoz) és egyezik a difije a CSR váltóéval, a seb fokozatok nem.
Előzmény: Tompo01 (71)
Zoleej Creative Commons License 2007.01.07 0 0 76
micar, Tompo01
Értem amit írtok és látom is benne realitást, de mivel az én váltómnak nem volt a nállam töltött 110ekm alatt semmi baja, ezért személyes tapasztalatom nincs csak hallomásból tudom, ami még lehet a haveromat csúnyán megvezette a szerelője:(

ZOLEEJ
Előzmény: micar (75)
micar Creative Commons License 2007.01.07 0 0 75
Keresztben lévő váltónál nincs külömbség az első és az összkerekes belső felépitése között, ezért nem függ ettől az ötödik fokozat sem.
Előzmény: Zoleej (72)
Tompo01 Creative Commons License 2007.01.07 0 0 74
Értem amit mondasz, de amikor 1esbe forgatom olyankor nem szószerint de akár ki is vehetnénk az 5. fogaskereket mert ugye az csak akkor megy amikor 5.-be rakom, elméletileg valami ilyesminek kéne történni, de a benzines syncro váltóm még meg van ha mást nem azon meg tudom nézni
Előzmény: Zoleej (72)
micar Creative Commons License 2007.01.07 0 0 73
Ez hajt hátra, ez a szöghajtás és a difiből egy bordás persely viszi át a hajtást.
Előzmény: Tompo01 (70)
Zoleej Creative Commons License 2007.01.07 0 0 72
Tompo01
"azt láttad is hogy azon keresztül hajt hátra?"
Látni nem láttam, mert nem én szereltem szét a váltóját (nem vagyok autószerelő csak hobbyzok az autókkal).
Ami biztos emberünknek állandóan szétment az 5. javítási mindig drága volt, mert hiába szerzett első kerekes 5.-et nem volt jó bele (ő látta szétszedve a váltóját én meg elhiszem neki), a végén mikor már a 2. 5. fogaskereket darálta le a váltó pár 100km alatt, akkor kérdeztem rá, hogy neki hogy működik a visco-ja és kiderült, hogy neki nem forog el az első és utánna hajtás hátra, hanem állandóan van hajtása hátul is, merthogy állandóan zárva van a visco, viszont ezt a rendszert nem erre tervezték:(

"Én úgy tudom hogy az hajt hátra amit bekarikáztam sárgával"
Van igazság abban amit mondasz, az oldja meg a hajtás "90fokban való megtörését" (ezt most nem tudtam jobban megfogalmazni:), de odáig el kell valahogy jutnia a főtengely végén lévő nyomatéknak illetve lóerőnek.










ZOLEEJ
Előzmény: Tompo01 (69)
Tompo01 Creative Commons License 2007.01.07 0 0 71
Nagyon profi vagy, na akkor olyan kérdésem lenne: a diesel syncro váltó kódja "CTT" , a vr6 syncro váltó kódja "CSR" és az lenne a kérdés, meg tudod nézni hogy a két váltónak a diffije egyforma vagy eltér, meg hogy a sima elsőkerekes "ASD" kódú diesel váltónak a diffije vagy a sebességjei megegyezik-e valamelyik váltóval
Előzmény: micar (67)
Tompo01 Creative Commons License 2007.01.07 0 0 70
Én úgy tudom hogy az hajt hátra amit bekarikáztam sárgával
Tompo01 Creative Commons License 2007.01.07 0 0 69
Hali, de azt láttad is hogy azon keresztül hajt hátra?
Előzmény: Zoleej (68)
Zoleej Creative Commons License 2007.01.07 0 0 68
Tompo01
Tudtommal a syncro-okba (visco rendszerű) az 5. fogaskerék teljesen más mint a simába, merthogy azon keresztül hajt hátra.
A keresztbe menésekkel óvatosan meg lehet "sütni" a visco-t és onnantól állandóan hajt hátul is, azt meg az 5. fogaskerék nem fogja bírni, egyik cimborám ezzel szívott a syncro GII-esébe állandóan tönkrement a váltóba az 5.

ZOLEEJ

u.i.: nekem is volt GIII VR6 syncro variant-om szerettem nagyon hibátlan autó volt
Előzmény: Tompo01 (51)
micar Creative Commons License 2007.01.07 0 0 67
A CSR váltó vr6 syncro váltója, a CGX pedig elsőkerekes 1.8-as (Golf III és Passat)
Előzmény: Tompo01 (66)
Tompo01 Creative Commons License 2007.01.07 0 0 66
Hali, mondtad hogy megnézed az áttételt, elég a 3betű vagy szám is kell, ez az egyik váltó kód CSR03066 14.
Azt is meg tudod nézni hogy ez (CGX ) milyen váltó, mármint hogy milyen vw-re való?
Még ma megnézem a másikat
Előzmény: micar (52)
Tompo01 Creative Commons License 2006.12.31 0 0 65
BOLDOG ÚJ ÉVET KÍVÁNOK MINDENKINEK
serfy Creative Commons License 2006.12.31 0 0 64
lejtő leküzdve Buék mindenkinek. Itt azt hittem hogy elakadunk.
Tompo01 Creative Commons License 2006.12.31 0 0 63
Ugyan az mint a golf 2 syncro és mind a kettővel lehet keresztbe menni
Előzmény: smilingnorbi (62)
smilingnorbi Creative Commons License 2006.12.31 0 0 62
Na akkor golf2 syncroval nem megyek keresztbe:( (pedig azok elérhető árban vannak),A golf3 syncro hajtáslánca milyen technika?
serfy Creative Commons License 2006.12.30 0 0 61
Szia, én a helyben forgást gyakoroltam :)
Előzmény: Tompo01 (60)
Tompo01 Creative Commons License 2006.12.30 0 0 60
Ma már keresztbe mentem!!
micar Creative Commons License 2006.12.30 0 0 59
A Golf 2 syncro egy egyszerű viszkokuplunggal rákapcsolja a hátsó hajtást kb. 30 százalékban ha az eleje elpörög.
Quattrohoz semmi köze
Előzmény: smilingnorbi (58)
smilingnorbi Creative Commons License 2006.12.30 0 0 58
Hi all. Hogyan működik ez a syncro technika. Elöl-hátul miféle diffik vannak?? Középen?? Főleg a régi technika érdekelne golf2 hasonlókban. Olyan mint a régi quattrók?
Tompo01 Creative Commons License 2006.12.26 0 0 57
Viszont Kellemes Ünnepeket!
serfy Creative Commons License 2006.12.25 0 0 56
Boldog Karácsonyt Mindenkinek!

Meg egy 20centis hónak is örülnék, vagy két hétig :)
Tompo01 Creative Commons License 2006.12.21 0 0 55
az ASD váltó a sima elsőkerekesnek a vátója, pont azt szeretném elérni hogy nekem is 150-et mennyen 3000-nél, mert nekem 150 nél már elég sokat forog a motor.
Előzmény: serfy (54)
serfy Creative Commons License 2006.12.20 0 0 54
Sztem ha ilyen a dinamikája a gépednek , hagyd békén. 150 3000nél nem olyan zavaró.
Előzmény: Tompo01 (51)
Tompo01 Creative Commons License 2006.12.20 0 0 53
Holnap megnézem a váltókódot
Előzmény: micar (52)
micar Creative Commons License 2006.12.20 0 0 52
Ha mondasz váltókódokat akkor megnézem az áttételeket és össze lehet őket hasonlitani.
Legtöbbször a diffi és a fokozatok is mások
Előzmény: Tompo01 (51)
Tompo01 Creative Commons License 2006.12.20 0 0 51
A 3golf 1.9tdi asd váltóval 3000-nél kb 150-et megy, scak most azt nem tudom hogy annál a sebesség hosszabb vagy a diffi.
Mert ha a sebesség hosszabb akkor át lehetne rakni mondjuk az 5-iket az én váltómba hogy jó legyen az utazója, de viszont ha diffin is változtattak akkor bajban vagyok.
Amúgy felénk szemerkélt a hó, még sajna semmit nem ért de már haladás.
Előzmény: serfy (50)
serfy Creative Commons License 2006.12.20 0 0 50
Szia, valószinüleg a diffik áttétele nagy, mivel a benzines motorok többet forognak, álltalában. A mit betettél dizelt kevesebbet forog.
Én ezért csináltam az 5hengeres benzinesből a gépet, mert annak a diffijei 4.11 -esek a 4hengeres 1.8-as benzines 4.56-os áttétellel szemben. Igy csak annyiban lassult az autó hogy a váltó 5-ödike 0.83 lett a régi elsőkerekes 0.75 éhez képest. Régen 3000- nél ment 120-at most csak 112, ami nem olyan vészes, viszont 5ben is qrva jól gyorsul.
Előzmény: Tompo01 (49)
Tompo01 Creative Commons License 2006.12.20 0 0 49
Hali! Van valakinek ötlete hogy mi rövid? A váltó vagy a diffi vagy hogy lehet esetleg valamit csinálni hogy kevesebbet forogjon a motor?

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!