micar, Tompo01 Értem amit írtok és látom is benne realitást, de mivel az én váltómnak nem volt a nállam töltött 110ekm alatt semmi baja, ezért személyes tapasztalatom nincs csak hallomásból tudom, ami még lehet a haveromat csúnyán megvezette a szerelője:(
Értem amit mondasz, de amikor 1esbe forgatom olyankor nem szószerint de akár ki is vehetnénk az 5. fogaskereket mert ugye az csak akkor megy amikor 5.-be rakom, elméletileg valami ilyesminek kéne történni, de a benzines syncro váltóm még meg van ha mást nem azon meg tudom nézni
Tompo01 "azt láttad is hogy azon keresztül hajt hátra?" Látni nem láttam, mert nem én szereltem szét a váltóját (nem vagyok autószerelő csak hobbyzok az autókkal). Ami biztos emberünknek állandóan szétment az 5. javítási mindig drága volt, mert hiába szerzett első kerekes 5.-et nem volt jó bele (ő látta szétszedve a váltóját én meg elhiszem neki), a végén mikor már a 2. 5. fogaskereket darálta le a váltó pár 100km alatt, akkor kérdeztem rá, hogy neki hogy működik a visco-ja és kiderült, hogy neki nem forog el az első és utánna hajtás hátra, hanem állandóan van hajtása hátul is, merthogy állandóan zárva van a visco, viszont ezt a rendszert nem erre tervezték:(
"Én úgy tudom hogy az hajt hátra amit bekarikáztam sárgával" Van igazság abban amit mondasz, az oldja meg a hajtás "90fokban való megtörését" (ezt most nem tudtam jobban megfogalmazni:), de odáig el kell valahogy jutnia a főtengely végén lévő nyomatéknak illetve lóerőnek.
Nagyon profi vagy, na akkor olyan kérdésem lenne: a diesel syncro váltó kódja "CTT" , a vr6 syncro váltó kódja "CSR" és az lenne a kérdés, meg tudod nézni hogy a két váltónak a diffije egyforma vagy eltér, meg hogy a sima elsőkerekes "ASD" kódú diesel váltónak a diffije vagy a sebességjei megegyezik-e valamelyik váltóval
Tompo01 Tudtommal a syncro-okba (visco rendszerű) az 5. fogaskerék teljesen más mint a simába, merthogy azon keresztül hajt hátra. A keresztbe menésekkel óvatosan meg lehet "sütni" a visco-t és onnantól állandóan hajt hátul is, azt meg az 5. fogaskerék nem fogja bírni, egyik cimborám ezzel szívott a syncro GII-esébe állandóan tönkrement a váltóba az 5.
ZOLEEJ
u.i.: nekem is volt GIII VR6 syncro variant-om szerettem nagyon hibátlan autó volt
Hali, mondtad hogy megnézed az áttételt, elég a 3betű vagy szám is kell, ez az egyik váltó kód CSR03066 14. Azt is meg tudod nézni hogy ez (CGX ) milyen váltó, mármint hogy milyen vw-re való? Még ma megnézem a másikat
Hi all. Hogyan működik ez a syncro technika. Elöl-hátul miféle diffik vannak?? Középen?? Főleg a régi technika érdekelne golf2 hasonlókban. Olyan mint a régi quattrók?
az ASD váltó a sima elsőkerekesnek a vátója, pont azt szeretném elérni hogy nekem is 150-et mennyen 3000-nél, mert nekem 150 nél már elég sokat forog a motor.
A 3golf 1.9tdi asd váltóval 3000-nél kb 150-et megy, scak most azt nem tudom hogy annál a sebesség hosszabb vagy a diffi. Mert ha a sebesség hosszabb akkor át lehetne rakni mondjuk az 5-iket az én váltómba hogy jó legyen az utazója, de viszont ha diffin is változtattak akkor bajban vagyok. Amúgy felénk szemerkélt a hó, még sajna semmit nem ért de már haladás.
Szia, valószinüleg a diffik áttétele nagy, mivel a benzines motorok többet forognak, álltalában. A mit betettél dizelt kevesebbet forog. Én ezért csináltam az 5hengeres benzinesből a gépet, mert annak a diffijei 4.11 -esek a 4hengeres 1.8-as benzines 4.56-os áttétellel szemben. Igy csak annyiban lassult az autó hogy a váltó 5-ödike 0.83 lett a régi elsőkerekes 0.75 éhez képest. Régen 3000- nél ment 120-at most csak 112, ami nem olyan vészes, viszont 5ben is qrva jól gyorsul.