Kene egy kis segitseg egy holgynek. Sajnos nemreg balesete volt a Tigrissel. Az auto egesz jobb oldala szinte cseres lett. A kasztni munka keszen lett csak a festes van hatra, de elmondasa szerint a muszeregysegeken se kep-se hang. Nekem egy Vectram van es abbol kiindulva arra gondoltam, hogy a fed comp serulhetett neki, mert az tobbnyire minden opelnel az anyos ules elotti labternel van. Ha esetleg az megsem serult, akkor van otletetek, hogy mi lehet es hol lehet a problema? Elore is koszi a neveben.
Sziasztok! A véleményetekre lennék kíváncsi lengéscsillapító ügyben. A BOGE márkáról mi a vélemény? Illetve melyik gyártót érdemes még figyelembe venni. Előre is köszi! Üdv
TottiVF Üdv na megvolt a szokásos gondja. Azt tettem amit mondtál.Benyom a 2 gomb 1xrre 5 mp-ig,be is jött valami. Először a km-t irta ki,majd minden létezőt kivilágított abban az ablakban.Mintha újraindult volna,minden sávot és csíkot a ki kijelzőn kivilágította kb 3 mp-ig majd viszaált az alapra,óra dátum. Nem volt semmi f12 meg ienek,pedig a motorhiba kijelző az világított,probléma volt. Bejött a km aztán minden kigyulladt azon a kijelzőn,majd viszaált a rendes menüre,ora stb. Még próbálkozok vele ha megint lazsálni akar. Addig is Üdv
Sziasztok!!Szeretnék venni én is 1 Tigrát,de nem nagyon ismerem hogy mennyire megbízható!Esetleg milyen hibák szoktak jelentkezni nála(gyakori hibái)!Meg hogy melyik széria a megbízhatóbb 1.4 vagy 1.6,és hogy mennyire húzós az alkatrész hozzá(fedélzeti meg az ilyen elektromos cuccok)!!Remélem jó hírekkel tudtok ellátni de a tapasztalatokra is kíváncsi vagyok!!Kösz a Segítséget!!
hi! ha le voltr véve az akkusaru akkor újra meg kell "tanítani". leengeded az ablakot és felfelé nyomod végig a gombot. felérés után is nyomod még pár másodpercig. nekem ez szokott segíteni.
Hello, lattam egy ismerosom Tigrajanak (2000) csomagterlecsukasakor egy pillanatra leeresztett a jobb elso ablaka, hogy a bent ulok ne kapjanak sikitofraszt a nyomasnovekedestol. Nekem ezt nem csinalja az autom, lehet, hogy ez extrafelszereltseg? Nektek tud ilyet a Tigris? ha alapfelszereltseg, vajh hol keresendo a hiba oka? Elore is koszi.
Ahogy látom egy cipőben evezünk. Én már lassan 3 éve szenvedek ezzel a hibával.
Pontosan ugyanezek a hibajelenségek, annyi különbséggel, hogy csak hideg időben csinálja. Nyáron nem. Nekem is ritkán kezdte, de 1,5 év elteltével már minden hideg téli napon csinálja, amíg hideg a motor, vagy ha visszahül, mert beugrom a boltba. Én már cseréltem AGR szelepet, vízhőfokmérőt, gyertyát, trafót, de nem segített. Most a lambdaszondát akarom kicserélni. Ha tudsz valami fejleményt, légyszíves szólj, hátha közös erővel megtaláljuk a hibát. Nekem már 3 szerelőnél volt+Opel szervízes ismerős sem tudott mit mondani, mert ilyen hibával még nem találkozott. Valószínű sok benzint kaphat, befullad a motor, a hiba jelenlétekor fehér füst jön ki a kipufogóból. Én is rajta vagyok a hibakódkiolvasáson, mert idáig nem sok jót olvastak ki belőle :( Ha bárki tud valamit segíteni, nagyon megköszönném.
ha jól tudom, akkor az nem az ECU hibakódját írja ki. Valószínűleg F12 és 95-öt fog visszadni. (a 95 -> rádió nincs csatlakoztatva vagy hasonlót jelent)
Amúgy Pár hete keresek én is tigrát első autónak. Corsán tanultam, nagy különbség nem lesz :D
Amúgy aki azt mondja hogy a tigra csak optikai tuningos corsa annak azt mondom a világ összes autógyártója ezt csinálja, az Alfa Romeo GT műszerfala is egy az egyben Alfa 147 stb....
Hali Nekem 2 hete volt ilyen,hogy lenullázta magát,de én ezt a hidegnek tudtam be. Nálad még lehet hogy érintkezési probléma.Az aksinak a saruit csiszold meg 1 kicsit,drótkefe vagy zsmirgli vel,hátha az segít
Atis , az elfelejtettem mondani, hogy a két gombot egyszerre kell benyomnod !!!!!!!! és legalább 5 mp-ig nyomva kell tartanod, hogy belépjen az ECU-ba!!!!!! Ha elkezd villogni az F 12 , 3 -szor akkor belépett és utána amit kiír azok a hibakódok
Udv minden Tigrasnak! Termeszetesen en is kerdezek. :) Az a helyzet, h a kozepkonzolon az ora tokeletesen mukodik, egeszen addig, mig le nem veszem a gyujtast es leallok. Masnap reggel ismet 0:00-rol kezd. Szoval valamiert reseteli magát, mintha nem is az akksirol, hanem valami kulon taprol menne. Masnak volt ilyen tapasztalata? Koszi
Köszönöm a tippet. Ki fogom próbálni,remélem ez bejön,ma reggel pl a város közepén jött rá hogy leálljon,mit mondjak,hirtelen 3 autós rám dudált mintha szándékosan állítottam volna le a kocsit.
Remélem ez beválik. Mikor meglesz az eredmény jelentkezek.
Ha nincs ismerősöd , aki kiolvasná a hibakódot, -vagy nincs rá lóvéd-, ami nem szégyen ebben a kurva országban- ..............
-járó motornál, amikor mész vele,közúton, forgalomban, amikor szokott jelentkezni a hiba............
akkor nyomd be a információs kijelzőn a 2 darab nyomógombot egyszerre/ időbeállítás, meg a megjelenítő gombot/ ott is kiírja a hibakódot, sőt még azt is meg tudod ,hogy mennyivel mész de csak 53 Km/h-ig :)
Irj............, hogy mire jutottál.............!!!!!!!!!!!
Köszi a tippet de menet közben nincs velem a szerelő meg a számítógépe,utólag meg nem mutatja. Tünetek alapján,mi lehet?? Én 1 nagyon kis faluba lakom,nem sok várossal a közelében.Így a technológia se túl fejlett.
Üdv mindenkinek Én nemrég vettem meg első tigrisemet. Egy olyan probléma jelentkezik folyamatosan,aminek nem tudom az okát,az autószerelőm se. Mikor úton vagyok vele,egyszer csak rángatni kezd mintha le akarna állni,pedig legalább 70-nel megyek ha üresbe teszem akkor le is áll,ez a rángatás kb 10-30 mp-ig tart ilyenkor lassul is az autó aztán helyrejön és mintha erősebb is lenne,mert kilő mint a rakéta.És kigyullad a motorhiba kijelző. Nem tudom mi lehet a baja,cseréltem már benzinszűrőt,katalizátort,gyertyát. Egyszerűen nem tudom mi a baja.Ez akkor nagy baj mikor épp a városban vagyok,és a lámpánál állva rájön és leáll,mert ilyenkor ha be is indítom,le akar állni.
Tanácstalan vagyok,a vidéki autószerelőmmel együtt. Kérlek segítsetek.Minden tanácsot szívesen fogadok.
A kocsim adatai opel tigra 1.4 ,90 le,120 000 km 11 éves
Nekem ez az első tigrám,így gondoltam,hátha előfordult ez más tigránál is.
Lenne eladóm: Opel Tigra '98-asról könnyűfém-garnitúra, gumikkal. 195/50 R15: 2db Barum "vízvágós" (kb. 80%), 2db Goodyear (kb.60%). 40 dezső, esetleges ET-módosítás árban. 70/616-8552. Kis Opel villámok a felnik közepéről megvannak vhol..
Nekem is volt hasonló gondom, hogy bizonyos fordulatnál valami fémes csilingelő hang volt, és álló helyzetben nem adta, így csak menet közben sikerült megtalálni a hiba okát. Megkértem haveromat, hogy hajoljon ki menet közben, és hallgatta, hogy pontosan honnan jött a hang. Nem biztos, hogy nálad is ez a hiba, de érdemes megnézni. A motorháztetőt ahogy felnyitod a jobb oldalon van a motorháztetőt tartó kar. Ugyebár az a tengelye körül forog a kasznihoz erősítve. Na és ott amelyik lemez tartja ezt a kart, az ponthegesztéssel van felfogatva, és az egyik ponthegesztés elengedett, és bizonyos fordulatnál az adta a fémes hangot. Sajnod azonnal nem tudtam meghegesztetni, úgyhogy egy csavarhúzó segítségével kicsit szétfeszítettem a 2 lemezt, azóta nem adja. Próbáld meg, hátha ez a baj.
Sziasztok! Segítséget szeretnék kérni. Pár hete vettem egy '97es Tigrát. A km óra 70300 km-t mutat, mikor vettem 69ezer volt. Ahogy azt illik 70nél elvittem szervízbe és mindent amit esedékes volt cseréltek. Gondoltam, minden okés lesz... de! Pár napja 2500as fordulat felett valami a motortérben (ha jól hallom valahol jobb első részén) fémes csilingelő (gyenge csörömpölő) hangot hallat. Ha csak a motort bőgetem, akkor nem teszi... de ha sebességben van és megy az autó, akkor igen. Viszont nem rögtön elinduláskor csinálja... olyankor pörgethetem a motort, semmi hang... csak ha mentem vele valamennyit, utána. Ha leállítom a motort és egy kicsit hagyom pihenni, majd újra indulok... akkor egy darabig ismét nem csinálja, majd megint. Szervízbe így nem tdom vinni, mert Murphy törvénye alapján akkor úgyse adná a hangot. Valami ötlet, hogy esetleg mi lehet? Előre is köszönöm a segítséget!