Tudnátok segíteni D3 WZ ügyben?..Gyárilag Renault Espace-be volt beépítve kieg. fűtésnek,most VW T4 be szeretném átmenteni állófűtésnek,de a madzag színjelölések nem egyeznek T4 féle D3WZ bekötési rajzával.
2 csati jön ki a kályhából: 1.,vastag piros>vékonykék>vékonykékfehércsik>vastagbarna 2.,vékonyszürke>vékonyzöld
A keringtetőt meg a kis üa pumpát kellene még rákötni,de nem lelem azt madzagot ami szaggatva adná az delejt az üa pumpának.. :-(
Lehet ezzel alkotni valamit?Ha adok +-t a pirosnak és a barnát letesletem, elb@szhatok valamit?Ja és ha esetleg tele van a hibatárolója ,beindul akármi is a kályhában vagy egyből letilt?
Sziasztok! Tudja valaki, hogy egy 2001-es Alhambrában mennyibe kerülne átalakítani a benne lévő kieg. fűtést állófűtéssé?? Az átalakítással együtt jár egy plusz akksi beépítéssel vagy a meglévő nagyobbra cserélésével??
Olyan kérdésem lenne hogy van 1 E220cdi-m,azt hallottam hogy meg lehet csinálni a kiegészitö fütést kapcsolhatóra,programozhatóra!?Mi ennek a menete?Meg esetleg tudnátok ajánlani valmi jo kis szakit aki ezt megoldaná?Esetleg kb árat?Szerintem a kazán müködik mert ha hideg van akkor hallok valami hangot a jobb sárvédö felöl!Köszi a segitséget elöre is!
Felhivtam a webasto központot és azt mondták,hogy a szivacsnak csak hangtompitó hatása van,semmit nem szür!Nekem a cső sértetlen,kitakaritom hogy ne maradjon benne amit beszivhat és go!Köszi!Üdv!
Adott egy eber.. DW5 vizes kályha. Az a problémám hogy kicseréltem az égő kosarat, (mert nem indult el vele) és a bontott kosárral lecsökkent a kályha teljesítménye. Ez azt jelenti, hogy eddig a T4 2.5 dízelt, 20 perc alatt uzemmelegre fűtötte, most 20 perc alatt max 30 fokra fűti fel. Az is igaz, hogy a régi égőkosárral nagyon hangos volt a kályha, és néha hibázott is a begyujtásnál. Az a kérdésem, hogy lehet-e a teljesítményén egy kicsit emelni, és ha igen, hogyan.
Nem, az ülésen volt, direkt elkerülendő a véletlen beindítását.
Azt tudom elképzelni, hogy vmi vezeték nincs rendesen leszigetelve, és - mivel az akksisarut nem vettem le, csak a gyújtást - akár lehetett egy kóbor impulzus is. (Azóta elvileg nem csinált ilyet.)
De sehol egyetlen vezetéke nincs ott a kályhának (az akksi előtt), nemhogy a szigetelése ennyire sérült lenne. De ami fura volt, hogy elvileg 80 °C-o víz felett be se indulhatnak (önvédő feature).
Épp izzót cseréltünk, amikor is váratlanul beindult az állófűtés. Se nem gombnyomásra, se nem időzítésre.
Sőt, még a motor/hűtővíz is üzemmeleg volt, szóval nem is lett volna neki elvileg szabad. Hiába nyomkodtam a távirányító OFF gombját, aztán meg az ON-t és az OFF-ot is, rendületlenül rákezdett egy fűtési ciklusra.
A biztosítékok kiszedésével fékeztük meg, mielőtt rakétákak lő ki Oroszországra... :-/
Üdv mindenki!Kérdésem lenne.Van Eberspacher B5W(benzines) és egy D5W(Diesel)állófűtésem, szerintetek a rajtuk lévő befúvómotorok felcserélhetők?12V-os mindkettő, geometriailag ugyanúgy néznek ki, hangjukból itélve közel azonos fordulatszámon forognak, de azért bizonytalan vagyok.Előre is köszi a választ.
Micsoda egy marha vagyok! Tényleg kommutátort akartam írni, utólag is köszi grandegabo. A forgórészeket Sopronban, egy hegesztéstechnikai és szerszám szaküzletben veszik át. Ha megírod hogy milyen vastag a drót akkor megérdeklődöm hogy hol csinálnák meg.