][CE! Mi van a turbináddal? Mindig csak azok a raketták...Büdösek,füstösek,és csak egy nagy sssssssssssssz-t tudnak és keresheted. Bezzeg a turbinák! Kérdezd csak meg Xplod-ot,hogy mostanában min lovagol a kisszobában!!!:-)
Kisebb porszívó nem volt a Tescóba? Tudom én,hogy ősz van és hullik a falevél,na de ez már azért túlzás...:-)
És Technikának igaza van,mert ha keresztben elhelyezve inditod be,akkor átrendezi a kocsi belsejét...:-)
Na jó,elégvolt a humorból! Majd kapsz még ugyis eleget...:-)
Gratula hozzá! Én nagyon szivesen segítek,sőt,meg is szeretném nézni-hallgatni,de szerintem kéne szerezned egy technikust, aki tudja hogyan kell bekötni.Biztosan ki tudnánk találni,hogy mi micsoda rajta,de szerintem drága volt ez ahhoz,hogy leégessük az első inditásnál.Valószínű,hogy át kell egy kissé alakitani a dolgokat rajta,mert ezek "generátor-üzemben" működnek,ami azt jelenti,hogy indítás után felpörögnek maximális fordszámra,és utána azt tartja a terheléstől függetlenül.Gondolom te nem igy szeretnéd.
A fejlesztés minden stációján áthaladtam, csakazértis, ez lehetetlen, feladom és a végére sikerült!
A tűztér késznek nevezhető. A tüzelőanyag bejuttatás és az égés folyamatos, önnfenntartó, a hamuleválasztás megoldva. Hány fokos legyen a füstgáz? Mit kívánsz?
Természetesen tisztában vagyok vele, hogy még sok akadály jön és a tökéletesítés hátra van, de legalább működik a tűztér. Most egy hosszabb próbát tervezek bedugom egy kazánba és próbálgatjuk. A héten készítjük el a begyújtás automatikáját, a hamuleválasztó automatikus ürítését és a szalmatároló tartályból az adagolócsigába történő adagolást tökéletesítjük.
Ha az üzemi próba megvan, akkor a nyomás alatti adagolás következik és aztán rákapcsolhatom a turbinára sztem.