Keresés

Részletes keresés

dezsoszoce Creative Commons License 2009.12.16 0 0 10911
T.djuice tettél fel 1 torzitót nekem hammondhoz kellene.ajánlat márka...ár...stb....
djuice Creative Commons License 2009.12.16 0 0 10910
Ha így van az dicséretes, viszont a fedélzetet nem sikerölt nekik azon sem barátivá tenni. :)
Kíváncsi leszek mennyire más hangkeltésben, meg hogy az 1'-et némítja-e a perka?
Ha lehetne én karácsonyi kívánság címén az elektro 3 leegyszerűsített és olcsóbb rack vagy desktop változatának elkészítését ajánlanám a gyártó figyelmébe... :)
Előzmény: tehtube (10909)
tehtube Creative Commons License 2009.12.15 0 0 10909
Kaltenecker Zsolttal az a véleményünk hogy a C2 gyors megjelenésében aktív szerepünk lehetett.
Előzmény: djuice (10907)
szimizso1 Creative Commons License 2009.12.15 0 0 10908

Ehhez nincs mit hozzáfűzni. Örülni kell annak ami van, és elfogadni olyannak amilyen.
Előzmény: djuice (10906)
djuice Creative Commons License 2009.12.15 0 0 10907
A klónokból hiányolt dolgokra annyi ötletem támadt, hogy megfelelő szinteken ennek érdemes lenne hangot adni, akár több vélemény összegyűjtésével támogatva is, magyarán ha a hegy nem megy mohamedhez... Tehát érdemes lenne a gyártóknak küldeni egy kívánságlistát, mint ahogy tudtommal az olaszok felé ezt egyszer meg is tetted. (persze nehogy kifogás érjen, ez csak ajánlat és nem követelés) :)

Másrészről, vannak ügyes műszerész emberkék is körülöttünk és esetleg a régi technikát valahogy ha megreformálhatnánk kisérlet képpen, mondjuk más elvű hangkeltéssel de az eredményt tekintve a régivel azonosan és még mindig analóg tartományban, lehet hogy lehetne valami könnyebb súlycsoportú klónt tervezni. Gondolok itt arra, hogy szinusz generátort nem nagy bonyolultság az elektronikában elkészíteni.
Előzmény: tehtube (10904)
djuice Creative Commons License 2009.12.15 0 0 10906
Mint írtam, ezen szenész ismerőseim úgymond "koca-hammondosok", eszük be sem jut leslie falat venni, mint mondtam, azzal kell beérni ami van! A töki nem két évig spórolt a Zeck ládákra hogy legyen jó hangú cucca, mellesleg ha nem klub szintű az orgonás megmozdulás akkor ott is PA-ra rakják ki a bemikrofonozott ringispilt, ahogy tube is megfejtette már, tulajdonképp az is egy sztereo effekt onnantól már, mint ahogy a szimuláns klónokban is pont ezen paraméterekkel lehet oprálni. (mikrofon elrendezés stb)
Arra én kevés vagyok hogy hammondos házi teszteket csináljak és nem is látom értelmét: a klón az klón marad, akár mit csinálunk, ha valaki komolyabban érdeklődik, az meg eladja a családi ezüstöt és beruház egy made in U.S.A. modellre belőle + a leslie hozzá. Mivel nekem se pénzem, se kapcsolatom hogy honnét érdemes eredeti hammondot beszerezni, marad a B3 Emu modulom, mint írtam nagyon régen, ár-érték arányban a legtökéletesebb megoldás egy vaskos hanghoz. Ezen felül extra igények esetén már vagy egy KBR3D-be kell beruházni egy samplerrel, ami megint nem 2Ft, vagy még egy Viscount DB3 lehet jó választás, esetleg a Nord C1 ami már 2 manuál. Ez a személyes meglátásom most a témában, esetleg egy linux alapú cuccon egy VB3 program, de tube leírta a hibáit.
Még így is 10x több lehetőség van a kiteljesedésre, mint 20 évvel ezelőtt, amikor csak Korg M1 volt a piacon, ami "orgonaszerűnek" volt mondható. Mindenki megtalálja szerintem a választását ezek közül.

Ami a haverok hang-partyját illeti, épp szerencsém volt hogy arra vetődtem, semmi tudatosság nem volt benne, összejöttek, próbálgattak ennyi! Ez alapján senki nem akart téziseket lefektetni, elmondta ki-ki mi tetszett, én meg tudósítottam róla, mintegy félig megerősítve és ezzel párhuzamot vonva tehtubék megmozdulásával.
Ahogy elnéztem volt aki megértette a lényegét és örült a megosztott tapasztalatoknak. Aztán magában mindenki lekönyveli neki mire volt jó a dolog, ha tanult belőle, már nem volt hiába, ezért osztjuk meg ismereteinket egymással...
Előzmény: szimizso1 (10903)
ozjo Creative Commons License 2009.12.15 0 0 10905
Sajnos nem arról van szó, hogy ütne, sikítana, hanem csúnyán nyomakodik helyette :(
Előzmény: tehtube (10904)
tehtube Creative Commons License 2009.12.15 0 0 10904

Nem vettem észre elszíneződést a Motion Sound alatt. A legnagyobb baj nekem, mint mindig írtam, hogy a felső oktávok nem ütnek, nem sikítanak. Ez nem szubjektív.

Egy gyenge kópia miben is marad el a béhármastól? Szerintem legfőképp abban hogy nincs az a hátborzongató kicsit rekedtes, károgós sírása, sikítása a fölső két oktávban. Ami igencsak különválik a mélyebb tartományoktól. A dallamok, szólamok extrém precízen elkülönülnek a kísérettől. Na ebben gyengélkedett a B4/II, VB3, Key-B és ebben volt a legjobb a B4/I Határozott felfutása van a hangnak, ami a játék élvezeti értékét erősebben csökkenti mint a felületen megjelenő fehéresedés.

 

A másik az interferencia. A modellezős klónok fullnál vékonyabban szólnak, kiltják az azonos hangok egymát. Na ebben szeretnék pozitív példát találni.

Persze ezeket már többször leírtam.

Előzmény: ozjo (10900)
szimizso1 Creative Commons License 2009.12.15 0 0 10903

Itt diktatúráról szó sincs! Csak akkor, ha az van amit én mondok!:-)
És én ezt írtam: Egyébként felőlem azt írsz amit akarsz...

Csak hozzátenném, hogy tehtube véleményei általában a Motion soundjából fakadnak. Ő következetesen ehhez az "etalonhoz" méri a véleményét, és nem össze- vissza cuccokkal. Mellesleg Neki van összehasonlítási alapja eredeti, és klón között.

Én is szoktam szeánszokat tartani itthon. Ezzel is segítve a barátaimat, hogy a Hammond hangzás közelítsen az eredetihez. A legutóbbi alkalmakkor már a nagy fekete lezlin próbálgatták a soundot meglepő eredményességgel. Én is szándékozom venni egy Roland VK-8M-et, mert ennek tartom jó hangúnak a generátorát. A többi kütyüjét be sem kapcsolnám, mert ezt a készülő lezlik tesztelésére használnám, illetve a klónoknak készült hangfalakhoz. De van PC-n B3-as programom I-es, II-es verzióm is. Ezt is csak lezlin próbálnám ki.

Szerintem próbálj ki valahol egy rendes vak tesztet.... érdekelne a véleményed.
Előzmény: djuice (10902)
djuice Creative Commons License 2009.12.15 0 0 10902
Fontos, hogy ha vki valamit mond, ír, kinyilvánít, azt saját egészséges szűrőjén engedje át mindenki befogadáskor, nem politikus vagy szociológus módjára kimagyarázni a fából a vaskarikát. Rendes esetben ez nem is okoz gondot, számtalan fórumon vannak vélemények, akár egymásnak ellentmondóak is, de pl az élet minden területén így van ez és mégsem vetik egymás szemére hogy ezt meg azt a szót kéne használnod. Mindenki meg tudja érteni mit akar a másik, úgyhogy a diktatórikus feltételezésed nem értem honnét fakad! Az emberek bizonyos körökben természetesnek vélve közlik az információikat értve ez alatt, hogy más meg tudja érteni a tartalmát és nem kell külön kerülőutakon körmönfontan, mint egy jogász tankönyv magyarázni mindent.
Én magamat ismerve mindig törekedek a közérthetőségre, ezért nem 2 sorban irok le dolgokat néha, pont tehtube sokszor nyúlfarknyi "ebből bogozd ki amit akarsz" tipusú fogalmazványaival ellentétben. Ez persze nem bántás akar lenni felé, csak ez az igazság, amit észrevesz az ember, majd kérdez ha nem érti és akkor rendben minden...
Én egy tényt közöltem mint ahogy tube is előttem egy történésről, tapasztalatokról. (érdekes az ő háza táját nem marasztalod el, hisz ezzel a lendülettel ő is kijelentett dolgokat) Ha neked nem tetszik mert nem a te szájízednek megfelelő következtetést vont le egy helyzetben pár muzsikát kedvelő ember, nem tudok mit mondani neked. Remélem nem arra gondolsz mint egy cenzor, hogy a te jóváhagyásod kellene dolgokhoz...

Ami korábbi csatározásainkat illeti, már tisztáztuk tehtube társunkkal, hogy sokszor a nyúlfarknyi mondatok adtak félreértésre okot, illetve hogy annakelőtte nagyon kategorikusan ő jelentett ki, jelzőkkel is illetve klónokról "igazságokat" és oké, hogy idővel változik az ízlés/megitélés, csak mikor idézett egykori véleményeknek mondott ellent később, akkor kezdtem tétlenül álni a korábban megbízhatónak hitt források előtt. Természetesen ezek is tisztázva lettek és remélem nem gond hogy a gondok miértjét más számára is megvilágítom, aki esetleg nem tudta volna hová tenni eddig azokat.
Sosem lehet elégszer hangsúlyozni, hogy itt egy-egy leírt szónak nincs akkora tartalma, mint egy élő beszélgetésnek, ami alatt rögtön tudni lehet a reakciókból,a hanglejtésből, a gesztusokból dolgokat és rögtön rá is kérdezni ha valami nem világos.
Előzmény: szimizso1 (10897)
tehtube Creative Commons License 2009.12.15 0 0 10901

2: számít az?

1: igen :-)

 

Nincs sok értelme a turbókártyának, mert valósidőben nem szabályozható.

Elég bonyolult a használata. Nehézkes. De legalább nem kell külön doboz hozzá.

Lesz ugyan négy sztereó kimenet a kettő helyett, meg az ötödik, az effekt összetevő.

Aztán fix effekt legyen, vagy minden presetváltásnál ugorjon.

Az utóbbival problémás a multimód használata. Én folyamatosan kétmanuálosan használom.

 

Igazából egyetlen fix zengetőt csiholok ki a kártyából amit a Motion egyik szintibemenetére csatlakoztatok. És a csatorna hangerőszabályzójával állítom a zengető arányát. Mivel a zengető így a statikus csatornára kerül, ez a külön zengetőcsatornás lezlik stílusa: 122RV, 147RV, 251, 351....

Csakis így működik 1: a szabályozhatóság miatt, 2: a zongorák zengethetősége miatt.

Előzmény: szintis (10899)
ozjo Creative Commons License 2009.12.15 0 0 10900
Ma már minden mérhető, lehetünk objektívek abszolút, lehet szkópon figyelni, meg a burkológörbéket nézni és hangot szintetizálni, akár a fülünk nélkül is, műszaki emberek figyelmébe ajánlom ezt a TDK, majd később diplomamunkát, igen részletes, bár inkább a sípos orgonákkal foglalkozik, azért kihagyhatatlanul a Hammond is benne van.
Mint kiderül a hangmintavételezés nem elegendő jó játék, a véletlenszerű zajok, felharmonikusok, burkológörbék ugyan olyan fontosak, mint az alapfrekvencia. De mint tudjuk a jó zongorahangoló is nyújtja a hangközöket, mert a fül úgy szereti
érdekes anyag

Szóval a benyomás nagyon sokat jelent. Természetesen az eredeti hangnak a fülben kell lennie, úgy mond valamit az egész, de melyik az eredeti? Az otthoni hangzás, vagy egy elfuserált koncert? Az én L100-amat úgy el tudom rontani, hogy rettenetesen szóljon, csak pár apróság kell hozzá. pl. egy kimeneti leosztás.
Egy kis off: sokat dolgoztam revox magnókkal és elsőre nem estem hanyatt a hangjától. Később azonban minden más magnó bántotta a fülemet. Hát ez is így lehet a Hammond sounddal?

On: Csakugyan, ti nem tapasztaltatok a B4 II-nél a magasabb frekiken ronda kiemelést? Elég izmos hangkártyám van, kicsi késleltetéssel, keverővel, jó végfokkal, stúdió kontroll monitorokkal, kiegészítve egy "kis" szubbasszal. Ha a hangszínnel játszom, elmegy az élettere az egésznek, a felső frekik bántóan kiemelnek, különösen a saját műlacijával????
Bocsi, eldugulok.
szintis Creative Commons License 2009.12.15 0 0 10899
Hello Tehtube !
Neked ESI-4000 turbód van, vagy csak sima ?
szimizso1 Creative Commons License 2009.12.15 0 0 10898

Ecolette=Echolette:-)
Előzmény: szimizso1 (10897)
szimizso1 Creative Commons License 2009.12.15 0 0 10897

Igaz, most nem akartál szembeszállni. Elnézést kérek! Azért valljuk be, hogy szoktál ilyesmit csinálni:-)

Más. Nekem elsősorban nem azzal van a gondom, hogy különböző klónokat, és szoftvereket hasonlítgattok össze, és erről leírod amit gondolsz. Ez így rendben is volna, ha mindig ugyanazon a hangfalon, és ugyanazzal az erősítővel tennéd! Én azt gondolom, hogy minden egyes "láncszem" csere nagyon is befolyásolja az eredményt, és a nem kellő ideig hallgatott mintáról is kialakulhat, hogy jó, vagy nem jó a hangja szerinted. Jó példa volt erre a múlt szombaton meghallgatott Fassang László koncertje. Egy Ecolette hangfalról ment a Hammond C3, aminek első hallásra nagyon tetszett a hangja. Kb. egy óra múlva kezdett kialakulni a véleményem, hogy miért nem úgy szólt, ahogy elvártam volna. De fordítva ugyan ez történt a Lacival is,amikor nálam próbálta ki a leendő lezlijét. Neki akkor az Echolettől elvárt megszokott hang hiányzott az enyémből. Később Neki is megváltozott a véleménye, amikor a saját hangszerével sikerült megszólaltatnia a lezlimet a megszokott helyen. Gondolom nem véletlenül fog holnap ezzel koncertezni:-)

Szóval, -mint említettem már- kevésbé volnának zavarók a kritikáid, ha nem kijelentenél dolgokról valamit, hanem a "szerintem" véleményedet. És nem utolsó sorban érdemes lenne arra törekedned, hogy etalonnak számító cuccon teszteljetek. Ne zsebrádión, és ne nagyteljesítményű kültéri hangfalon. Nincs értelme.
Egyébként meg azt írsz ide amit akarsz..

Üdv. M.
Előzmény: djuice (10886)
tehtube Creative Commons License 2009.12.15 0 0 10896

Némiképp lehetne informatívabb is. Sajnos legtöbbször be kell érnünk a nekem, neki jobban bejön, jobban tetszik indoklással.

Előzmény: ozjo (10892)
akapuli Creative Commons License 2009.12.15 0 0 10895

Ugyan nem tőlem kérdezted, de

 

Nálam két effekt jött ki minden téren pozitívan: a Roland RT és a H&K Rotosphere. Szempont volt számomra, hogy gitárral is jól lehessen használni, úgyhogy a Rotosphere lett a nyerő.

Előzmény: dezsoszoce (10889)
akapuli Creative Commons License 2009.12.15 0 0 10894
Nagyon kedves közvetlen ember a Coryell, sikerült egyszer vele közvetlenül is beszélgetnem, Szabó Gábor számára nagy ideál volt, utána került a Chico Hamilton együttesébe. Bartók is nagy kedvence.
Előzmény: tehtube (10884)
oldrad Creative Commons License 2009.12.15 0 0 10893
Lehet, hogy ezért kéne vennem egy szatyor gyűrűt ? :-)))
Előzmény: tehtube (10891)
ozjo Creative Commons License 2009.12.15 0 0 10892
Ez a felvétel időtől időre feltűnik a topikban, valóban csodálatos, de sokszor volt már.

Én nem tartom sértőnek a Djuice kolléga vizsgálódását és eredményeit, másabb felhasználói terület másabb zenészei így látják, pontosabban hallják, és érdekes a szoftver klónokat is egymáshoz hasonlítani, s amint írja az eredeti csoda élő hangja elkerüli őket, de azért van az embernek egy "eredeti" Hammond képe, ami a szívéban dobog, pontosabban szól, a stílusa pedig az életkorából ered, szerintem nem sértő. Örülök neki, hogy vissza-visszatér a klónháború, mert mindig tanul belőle valamit az ember. Azt meg már régen leszögeztük, hogy a klónok használata "kényszermegoldás", mert van akinek nincs eredeti, és van aki nem tudja elcipelni magával az eredetit. Én is hallottam a Tehtube szaktárs saját megoldását élőben, merem állítani ott van a csúcson a klónok között az is, én is néha használom a B4 II-t, nekem -de biztosan a saját rendszerem miatt- a kezdeti hurrá optimizmusom alább hagyott, nálam a magasabb fekvésben élesen kiemel (miért???) persze dögös az is és a soha el nem készülő játékasztalom alapjául szántam. A próbákon pedig a matuzsálem WLM-et nyűvöm kis torzítással, és ELKA lacival, néha egészen jól szól, persze mellé nem szabad eredeti hangot tenni, mert akkor kilóg a lóláb.
Előzmény: djuice (10887)
tehtube Creative Commons License 2009.12.15 0 0 10891

Tavaly "fillmore est" belinkelte már :-)

 

Egyébként a nagy, nehéz gyűrűk nem is olyan rosszak a játékhoz. Kicsit visszafogja a kezet, precízebbé teszi a játékot. DrLonnie.

Előzmény: oldrad (10890)
oldrad Creative Commons License 2009.12.15 0 0 10890
" Na tőle is érdemes tanulni! :) "
Annyit mindenesetre, hogy Hammondhoz ne szenvedjünk ekkora gyűrűkkel, mert a forgó laci messze el tudja dobni a közönség közé (szerencsekerék)
(munkavédelmi szempontból is tanulságos az eset, forgó-mozgó gépalkatrészek :-))
Amúgy tényleg nagyon teátrális a produkció, Isten nyugosztalja !



Előzmény: djuice (10887)
dezsoszoce Creative Commons License 2009.12.15 0 0 10889
T.djujce.Irjál az lesliet imitálü pedálról részletesebben...ár.márka stb...üdv
dezsoszoce Creative Commons License 2009.12.15 0 0 10888
jól beállitottam az orgelt Péter.
djuice Creative Commons License 2009.12.14 0 0 10887
Na tőle is érdemes tanulni! :)
djuice Creative Commons License 2009.12.14 0 0 10886
Nem értelek! Ki és kivel akar szembeszálni?????
Ha jól látom, azt írtam le hogy a B4/1 bizonyos vetületeiben maga alá gyűrte a 2. verziót. Az más kérdés hogy lacira kirakva a meztelen szinuszai hogy szólnak, ott a szinusz-generátor, de még a 4szög is feltételezem jól szólna. Nekünk nem volt csak két Zeck ládánk (darabonként 650e. Ft volt 8 éve ha ez megnyugtat), innentől kezdve azon kell beérni ami van és akkor muszáj a softok belső torzítóit, szimulációit használni. (mellesleg sokan szeretnék beérni két ilyen nevezett ládával)
Ezen a ponton beszélek faporszívó hatásról, ha nem hiszed, talán higgy a fülednek:

http://users.atw.hu/hammond-club/NIB4test/NI_B4_test3.wav

Az említett kollektíva messze nincs annyira hammondra kihegyezve mint tehtube, ebben igazat is adok neked, más kérdés újfenn, hogy tudni illik az ismerőseim ennek ellenére tapasztalt, kiváló zenészek, de csak szimplán szeretik a hammond hangját, egyiküknek sem volt igazi sosem, mindazonáltal sokszor a közönség még ennyire sincs fülre kihegyezve, mint a zenész aki ismeri is amin játszik.
Jó példa erre egy gitáros barátom (jazz klubban játszik nagyon igényes zenéket - Clapton, Benson, Sting stb), akihez szünetben odament egy 60 körüli emberke egyszer és lefikázta, hogy csak imitál, mert minden cd-ről megy (merthogy a szünetben cd ment). Erre mondta a cimborám neki, hogy akkor mondjon egy számot. Mondott. Eljátszotta és mondta, hogy ő cd minőségben dolgozik, ne holmi lakodalmas "lantos Bélát" várjon tőle.
A fószer azt mondta, jó hogy nincs különbség hogy cd vagy nem cd, de első blikkre mindenki playbacknek hiszi. Erre mondta haverom, hogy sajnálja ha a 800 ezres eredeti Gibsonja playbackül szól, ha ezt tudja biztos nem veszi meg... :)
Ennyit arról hogy ki mit hall. :)

Tube! A Charliehoz nem kell erőgép, hisz ezek a minta visszajátszós szoftok már ahogy a példából is kiderül, egy mezei (Dell) laptopon is elfutnak, nemhogy a mai "kendermagos" gépeken. Ehhez 6-8 éve kellett nagy vasat összerakni, ma már "szinte" bármi keresztbe megeszi ezeket. Ma egy BluRay HD film lejátszása jelent inkább gondot a gyengébb masináknak.
A házigazdának volt még egy Emu VintageKeys modulja (1993!). Az említett dolgokhoz képest vérszegény nagyon, de hangi karakterében érdekes mód, nagyon dögös tud lenni a zenében. (gyakorlatilag egy full drawbar mintát használ a srác az egész modulból, ezért is vette meg anno, amúgy most be se kapcsoltuk)
Senki nem nézte olyan szemmel közülünk a klónokat mint te, aki nap mint nap egy "faszekrényes elektro-forgony" mellett ébred és kitéve-betéve ismered, ebben behozhatatlan előnyöd van...
Tisztán szubjektív alapon ment a megítélés, sokan a B4/2 sokkal szélesebb körű beállításaiban látták a lehetőségek netovábbját, még én a tőlled lesett fogások alapján próbáltam rávilágítani dolgokra itt-ott, pl a 2-es verzió idétlen perkáira, de az említett zenészek igazából nem ismerik a hangszert annyira, nem is használják a perkát igazán, a Rhoda, Jimmy, stb iskoláktól messze állnak, pont ezt a pár nevet ismerik, Francescoról, Dennerleinről, Sam Pagliáról, Kuypersről tőlem hallottak először, tehát így vizsgáld a képet. Persze a hammondra harapnak ők is, csak nem mélyültek ennyire bele, mondhatni fél-laikusok.
A Charlie softverben én csak a hang dögösségét néztem, nem a funkcionalitást meg egyebeket. Tudod? Van-e az a "beszarás hogy szól" érzés vagy nincs! :)
Először B4-et hallva életemben engem is levett a lábamról, azóta tudok egyst-mást én is a jóvoltadból mit kell hallani. Annyi ma is igaz, ha jobbról is, balról is akarjuk a szőrszálat hasogatni felesleges, akkor kell egy igazi és nincs miről beszélni! Nekem meg a Charlie hangja jobb volt, talán mert mintavett és ráadásul jól!

A soft persze hiánypótló, de nem is a mi fajta 2 kézzel, 2 lábbal a hammondban túrkáló (illetve ide magam nem is sorolnám) embereknek tervezték ezeket. Ehhez minimum egy Nord C1, C2 szintű vas klón kell, hogy tudjunk miről beszélni, nem holmi pc-s hangkártyás, windowsos fagylaltokról...
Előzmény: szimizso1 (10881)
szimizso1 Creative Commons License 2009.12.14 0 0 10885

Egy ilyen felvételem nekem is van. Sajnos nincs benne se hammond, sem orgona. Azért, ha valakit érdekel,ez egy Red Norvo Quintett lemez. A lemez címe: (The) Forward Look. Egy 1957-es szilveszteri koncert felvétele. Nagyon jóó!:-)
Előzmény: tehtube (10884)
tehtube Creative Commons License 2009.12.14 0 0 10884
Nagyon jólesett hallani júliusban Larry Coryellt hogy emléket állított Szabodar c. számával Szabó Gábornak és Pege Aladárnak. Akkor Joey DeFrancesco kísérte. Most belebotlottam egy évvel korábbi lemezébe ahol szintén Hammond trióban játszik, az orgonista Sam Yahel. Minden erényük mellett egy másik kuriózum a felvétel technikája volt. Egyszerűen egy jó akusztikájú helyiségben sztereóban felvették és kész. Semmi hókusz-pókusz. Mint az ötvenes években. Nagyon jól szól.
tehtube Creative Commons License 2009.12.14 0 0 10883
Ha lehetne indokolni, miért is?
Előzmény: djuice (10880)
tehtube Creative Commons License 2009.12.14 0 0 10882

Úgylátszik a dinamika a teszt során harmadlagos szempont volt. (ha nem tűnt fel a társaságnak hogy a felső két oktávban mennyire ernyedtebb a mexólalás) Ez a legnagyobb kritikám a piroskákkal szemben is. Persze akkor mi is számított valójában leginkább? :-)

 

Charlie. Szép 90 eurós preset hangbank 40 eurós hardverkulccsal, és kell hozzá még egy erőgép-féle PC. Ez mind megvan?

Előzmény: djuice (10879)

Ha kedveled azért, ha nem azért nyomj egy lájkot a Fórumért!